~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

vauvahaaveita voi kun asia olisikin niin että vain oltaisiin...
minä typerä olen ohjelmoinut koko pyhät... aatona vanhemmille...
joulupäivänä isännän sukua katsomaan ja tapanina vielä mummolaan ja iskän haudalle...
 
Zoe-F
johanna83:selle pikaisia paranemisia :hug: Toivottavasti ei oo keuhkoputkentulehdusta.

Viimeiset "jouluvalmistelut" tekeillä. Juuri saatu äidin lahjaostokset tehtyä. Ei siis lahjat äidille, vaan ne lahjat ostettu ja paketoitu, mitkä äidin olis pitänyt ostaa ja paketoida :D

Nyt ripustan pyykin, niin saa sitten tuo pesukonekin joulurauhan, ja pyykkitelineen sitten huomenna pois joulun ajoiksi.
 
Zoe Meillä kanssa pestiin eilen viimeiset pyykit ja rauhoitetaan pyykkikone ja saa telineen pois joulun ajaksi. Sama suunnitelma :D

HanTa Me ollaan rauhoitettu joulu ja aiotaan olla kotona, vaikka meidän äiti taisi siitä vähän suutahtaakin. Mutta ollaan molemmat niin väsyneitä, että ollaan mieluummin kotona ilman aikatauluja.

Sen kerran kuin muuten olisi saanut nukuttua, niin jalkaa särkee niin vietävästi. Otin äsken Panadolin ja täytyy mennä takaisin pitkälleen, jos se helpottaisi särkyyn.
 
Tänne taas ilmottaudun.... :wave: :wave:

Jouluaatto menee kyläillessä mun vanhemmilla ja sitten miehen vanhemmilla. Mutta Joulupäivä ja Tapani menee sitten varmaan ihan rauhallisesti kotona (tai synnyttämässä :LOL: )

Tuli viime yö nukuttua huonosti...pyörimistä vaan vessassa käynnin jälkeen...Taispa siinä tulla vielä pahaolokin, mutten jaksanu oksulle lähtee, nii menipä sitte ohi :D

Jospa sitä lähtis kahvia hakemaan, nii heräis tähän päivään


vauvis neiti 39+2 :heart:
 
sompio ei onneksi oo...mun vanhemmat asuu ihan tossa parin km päässä ja miehen vanhemmat n.10km päässä :D :D ...Hyvin tuosta pääsee sairaalaan jos tarve vaatii :p ...

Katoin vauva tulossa-sarjaa, ja vitsit mä ootan että pääsen hakemaan tän öttiäisen kotiin :heart: :heart: ..Haluais nyt vaan tämäki ulos, nii olis helpompaa... :D
 
Huomenta!!

Se on aatonaatto nyt flikat. :D Voittekos uskoa? Meillä täällä olis vähän luntakin - ihan mahtavaa ettei tule musta joulu! Tänään suunnataan mun vanhempien luo illaksi ja ollaan siellä yökylässä, sitten aatto vietetään mun lapsuudenkodissa aamupuuron, hautausmaan, saunan ja ihanan joulutunnelman merkeissä. Yöksi ajetaan kotiin. Joulupäivänä mennään puolison Mummia tervehtimään ja Tapanina vielä minun mummoa. :) Että onhan siinä huisketta. Sain eilen mun Bola-riipuksen, se on kiva. :)

:heart: :heart: EM ja Dodo-neiti 20+0 POKSIS ja puolivälissä ollaan!!!! :heart: :heart:
 
aamuja. sainki yöpalaa sänkyyn ku mies lähti töihin viideks. jostain kumman syystä iha mahoton nälkä vaikka oli mässänny henkensä edestä eilen illalla.

nyt mun pitäs enää kuivattaa migreeninestosukat, käydä postissa ja paketoida viimeset lahjat niin mä voin rahoittua. ai niin ja hakee joulukukat ja viedä kavereille lahjat... jees...

tänään poksuu :) alkaa viikko kahdeksan w00h00!

ai hantallaki pitää olla koreografisoitu joulu? teillä on aika hyvin ku meette eri päivinä noihin paikkoihin, mun pitää keretä kaikki aattona :) jos yhtään lohduttaa.
mä en tuu näkee kuitenkaan joulupukkia tänä jouluna :( how will i go on?

hyi ku mä oon keittäny pahaa kahvia :x
 
Huomenia!
vauvis ihan jänskättää teijän puolesta..on niin lähellä jo synnytys et vauva saattaa olla mikä hetki tahansa teijän sylissä joulun aikaan :heart: ihanaa..!
Täällä on jo joulukuusi sunnuntaina koristelstu..mies lähti sukulaisiin eilen ja tulee huomen takas..ollaan kotosalla ihan rauhassa joulu. Ei tehä mitää joulu ruokii ku ei oikee maistu tän pahan olon takii :ashamed: eka joulu ilman omii sukulaisii ja jouluruokaa..aika masentavaa toisaalta, mutta niinku mieski sano, ni hyvän asian puolestahan tää paha olo on.. =) vauvan takii pitää jaksaa tätä.
Koiranpentu oli yrjönny ja paskonu ja kussu sissää..ihanaa.. :kieh: tässä muuten kuva mein Rico vauvasta :heart:

Siitä tulee iso koira..
Tänää pitäs jaksaa viel imuroida ja pesas ehkä pyykkiäkin..sitte huomenna vaan ollaan.. :xmas:
 
Kyllähän tuo tyty vähän jänskättää millon sitä pääsee/joutuu lähtemään :D ..Ihana koiru!! :heart: Valkoinen paimenkoira??...Mun vanhemmillakki on...ja sit niillä on chihu, shetlanninlammaskoira, ja bordercollie(kirjoitettiinkohan se noin :whistle: ) =)
 
vauvis joo valkkarihan se on..ja aika pelkuri poika..rodultaa tommosii pikku pelkureita..on kyllä reipastunu siitä mitä se oli ku meille tuli..sais vaa kitkettyy pois ton sisälle pissimisen ja paskomisen..raivostuttavaa..on jo kuitekii 4,5 kuukautinen.
Hassua ajatella et ens jouluna meillä kaikilla on jo omat penskat :D
 
tyty Mä kanssa tänään ajattelin, että ensi jouluna meidän nuppu on sitten 7 kk. Ollaan vietetty miehen kanssa aika matalalla profiililla joulua. Ensi jouluna pitää varmaan olla kuusi ja seuraavana tulla jo pukki. Piparitkin on ostettu valmiina kaupasta, mutta nupun kanssa pitää sitten leipoo piparitkin itse :D On se vaan sitten niin erilaista joulun vietto. Ja muiden juhlien.
 

Yhteistyössä