~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

Oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille! :heart:
Lähdetään tänään miehen vanhempien luokse ja tullaan pois vasta uutenavuotena!

Vauvikselle: Hurjat voimahalit, jos jakaudut poissa ollessani :hug:

Palaillaan taas :wave:

Daadeli 14+5 :heart:
 
HaLPelle plussasäteitä sekä -tuulia!! :heart: :hug: +++++++++++++ :whistle:

Voi rähmä!! Ny miula on sama ku (olikohan se) Talviksella!! Masukarvoja on alkanu tulla ja ne on alkanu tummua!!! :eek: :eek: ÄÄÄÄÄÄÄ!!! Täs näi pitäny käydä!! Koht must tulee apina!! Ja oiskoha siel masus sit poika :heart: Mut nää karvat... |O

Tuleva karva-apina SS & mytty 24+4
 
Onnea, onnea , onnea arianrhod :flower: :hug: :heart: Pikkuiselle pitäviä tarrasukkia :hug: :heart: =)

Kiva kuulla susta [/b]tyty =) Onnea hyvistä ultrauutisista :hug: :heart:
Ihana pikkunen siel köllii :heart: :heart: Kovasti jaksuja ton pahoinvoinnin vuoks :hug: :hug:

Kuulostaa
vauvis NIIN tutulta toi yöpyöriminen |O Onneksi yleensä saan unen päästä kiinni vessassa käynnin jälkeen, mut en läheskään aina |O Noh, totuttelua tulevaan... :D :heart: Sulla se synnytys vaan lähenee :eek: :whistle: =) :D :heart:

Onnea
EM puolivälistä :hug: :heart: Miten tää aika meneekään... :eek:

nibellekin onnittelut poksumisesta :D :heart:

HaLPelle oikein kovasti plussatuulia +++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: Tänne vaan, otetaan ilomielin vastaan :D :hug:

Suukkis, tääl on kans tota masukarvotusta :D Tietyssä valossa ku kattoo, ni osa on tummepia, mut muuten tollasta vaaleaa :D Ne on näitä raskauden iloja :D :heart:

Omaan (.) ei kummempia =) Pitäis lähtee miehen kans käymään pankissa tarkistuttamassa asuntolainan korkoja =) Masussa on välillä hiljasempaa, ja välillä taas venytellään ihan kunnolla :heart: Tälläkin hetkellä kutittelee mun kylkiluita, hassu tunne :heart:
 
mulla toivis 29. päivä oyssiin meno....tehdää se synnytystapa-arvio ja ultraus. Saa nähä onko paikat kypsyny minkäverran,onhan sillon jo rv 40+1 :heart: :eek: ...Jos sinne asti mennään edes.... :D

Oikein ihanaa ja rauhaisaa joulun aikaa kaikille,jotka pyhiksi suuntaa pois :xmas: :flower:

Mä koitan Isosti poksahtaa sillä välin :LOL:
 
kiitos suukkis ja toivis. :) En voi uskoa että ollaan jo puolessavälissä!!! :heart:

Nyt toivotan IHANAA JOULUA kaikille esikoista odottaville! Ensi jouluna meillä onkin sitten ihan erilaiset joulutunnelmat kun pienten rakkaiden silmät tuikkivat kilpaa kynttilöiden kanssa... :heart: :xmas:

EM ja Dodo-neiti 20+0 :heart:

 
johanna koskas sulla se rakenneultra sitten on? mun mielest mul oli sillon viikkoi 20+1.. toivottavasti ei teillä kauhen paljon myöhemmin :eek: ja pikaisia paranemisia!! :hug:

tyty onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart: jaksuja pahaan oloon :hug: onneks sun mies on tukena :)

ElinaMariallekkin onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tyttöuutisista :) voi, pieni neiti tulossa :heart: kyllä sun maha vähän näyttääkin tyttömahalta :D

Suukko joo noi karvat on kyl tosi ihania... mulla kasvaa semmosta vaaleeta pitkää tiheästi tossa rintojenkin alla :D suihkun jälkeen on ihana kattoa omaa maha ylhäält alaspäin, ku kaikki karvat sojottaa pystyssä :LOL: enää eivät oo onneks tummentuneet *huh*

mulle tuli tänään postissa taas yksi vaippa ja hahtuvalankoja :) ihanaa kun tulivat ennen joulua!! voi iltaa istuksia rauhassa neuloen sohvaan uppoutuneena.. meillä jouluaatto on aikamoista kuhinaa, mennään heti aamusta turkuun meiän porukoille, johon kerääntyy koko suku, sitten iltapäivällä vaihdetaan miehen siskon luokse jossa heidän suku... joulupäivänä käydään miehen isovanhemmilla syömässä, ja tapanina taas miehen porukoilla. tapanina lähdetäänkin meiän mökille vielä iltapvästä. :) mua ei suuremmin nuo kuviot ahdista vaikka paikkaa joutuukin vaihtamaan, on kiva nähdä kaikkia sukulaisia. ensi joulu on tosiaan varmasti erilainen, saas nähdä millainen. mies on vähän vilautellu ajatusta isommasta asunnosta jo nyt.

Talvis rv 15+2 :heart:
 
Kävin tänään ikeassa ja tulikin osteltua vaikka mitä ihanaa.
Kaikki Pikkuista varten. Tuli hankittua paljon semmoistakin
jota ei ihan heti tarvii, mutta oli niin halvalla että ostin jo
etukäteen. :D Ostinmm. hyllykön lastenhuoneeseen, potan,
korokkeen, kylpyammeen, ihanan hupullisen pyyhkeen jne..




TinyAngel & Pikku Pirpana 21+5
 
Talvis: mulla on sillon rakenneultras 21+6. eipä tuo mitään haittaa, se on sillon kun on =)

Kiitokset teille parantumishaleista! olo on tosiaan aika kurja ja yöunet jääneet, mutta ei auta ku olla vaakatasossa vaan.

EM:lla on upea masu! -taas kerran =)

Tänään on sitten kuusi koristeltu ja nätti tuli. Uskomatonta, että huomenna on joulu :xmas:
Pitäis jaksaa vielä lahjoja vähän paketoida.
 
jossulle paranemisia :hug: Miula itelläni vähä viel nuhaa, mut just sillain et iha viimosia limoja vedellään :p Eli pian oon terve :heart:

Sain vaavin tarvikepaketin tänää!! Myyjä ol kyl postittanu sen ainaski jo 16.12, mut posti ol sössiny sen kans jotenki. Eli ei tullu mulle ilmotusta eikä siinäkää näkyny mitää ilmoitusta ku voi netis sitä lähetystä seurata. Mut ny sain :) Ihanan paljon juttuja enkä maksanu ku 21? =) Ku kympil sain ja postarit kympin ku ol Treel asti. Oli pottaa, pinnasängyn suojusta ja ties mitä, ihana paketti! Sit vuode vaihteen jälkeen saan varmaa muovikassillisen vauvanvaatteita (50-60cm) ku lahjotuksena saan :heart: :heart: On se ihana ku on vielä olemassa hyväsydämisiä ihmisiä, ja saa ite olla toisen luottamuksen arvonen (ite ku en tosiaan oo semmone, et ottasin lahjotuksena ja myisin eteenpäi). Kylläpäs ny on nii hyvä mieli!!

Ku koristeltii kuusikin ja siit tuli niin kaunis =) Alkaa ny tulla oikein jouluinen olo, ku huomen meen puolilta päivin anoppilaan ja mies tulee töistä sinne sit kasin mais illal. Ihanaa ku on Joulu!!

joulutunnelmissa oleva SS & mytty 24+4
 
Tänne ilmottaudun näin aamusta... :wave: Seuraava ilmottautuminen tulee sit illalla, nibben veikkauksen aikaan...(käänteispsykologiaa) :whistle: eli kotona ollaan siihen aikaa :D :D

Ihanaa Rauhallista Joulua kaikille!!! :xmas:

vauvis ja Joulun sisällä pysyvä- tonttutyttö 39+3 :heart:
 
vauvis ko on nii malttamaton ni taitaa kyl sittenki mennä sinne parin vkon päähä viel :D No, toivotaan et pian syntyis, vaiks huomen ni sais aaton olla kotona/missä onkin viettämäs ihanaa Joulua=)

Mytty oli eile ihana ku se jotenki kääntyili masussa ni välil se puski pepun/pään toho vasemmalle puolelle ni se ain nous ja välil laski tuo masu siittä kohin:D

Koht miekii meen Joulun viettoon :heart:

SS & mytty 24+5
 
Täällä mä oon vielä.... :wave: :wave: Piti tulla nyt ilmottautuun, ku en eilen kerenny, ku oltiin koko päivä/ilta liikenteessä... :D
Eli nipukan veikkaus meni ainaki pieleen... =) Ja tälle päivälle ei ollut yhtää veikkausta,Tapanina sitte oli EMllä, Jossulla ja Sompiolla.... :xmas:

Ei muutaku Joulun jatkoja kaikille.... :wave:

vauvis neiti 39+4 (3 päivää LA) :heart:
 

Yhteistyössä