~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

Mulla se tapaninpvän arvaus ol ainaski kans! Paitti et tätä menoo vauvis tuskin on sillo synnyttymäs ni jospa se menis 31.12 asti ainaskii :p

Ol ihana aatto :) Koht uuvellee anoppilaa taas syömää :heart:

Ja saatii yks vaavin asukokonaisuus + peitto juttu. Se ol tosi ihana!! Semmosta ekologist kangasta vai mitä lie, et on tosi luonnonmukaista ja hyvä pikkuselle :)
 
yksi murhe vähemmän... ja mun vanhemmat lupasi ostaa vauvalle vaunut keväällä... se onkin sitten meidän perheen joululahja :D kivaa... ja saapahan sinne vaunukauppaan mukaan jonkun joka tietääkin niistä työntimistä jotain...

kohta pitäis lähteä katselee miehen sukua... ja huomenna vielä mun sukua...
ja sit onneksi alkaa LEPO...

 
Mekin saatiin vaunurahat =) Mies on jo kattellut vaunuja netistä vaikka kuinka paljon ja lauantaina mennään kuulemma liikkeisiin katsomaan. Ja laskettu aikahan oli siellä toukokuussa, että ei niillä niin kiire ole... Suunnitteli jo takapihalle vaunukatosta, että ei tarvi eteisessä säilyttää.

Meillä ei nuppu saanut vielä yhtään lahjaa, mutta aikaistahan se tässä vaiheessa olisi. Eiköhän niitä lahjoja sitten tule, kun nuppu on syntynyt.
 
HanTa sie juttelet noist tekemisistä iha ku kaikki ois ennallaan ni annoikko sie sit miehelles anteeks ja jatkatte avioliittoanne kute ennenki? Sano toki jos et halua asiast mittää kertoilla ni mie en enempää kysele..

Ja meil anoppi ol ostanu vaipankin ja siittä ottaa sit vähä malliaki ku tekee sit niitä :) Se o nii ihanan innoissaa niit aloittamassa.

Joulu meni mukavasti, ei mittää hämminkiä. Ain jos joku ois halunnu tunnustella mahaa ku potki ni mytty lopetti ku seinään :LOL: Kyl yks miehen serkku sit sai tuntee pari hentoo potkasua mut muutoin se kyl lopetti aina jos joku halus koittaa. Tuntu vähä typerältä ko eka monotteli kovastiki ja tiuhaan ja sit aina loppu kokonaan ku ois joku koittanu masua.. No, sitähän se on B)
 
No eiköhän adressin ostaminen ole "pikkasen" eri asia.. Mut juu, kukin taasen tyylillään. Jos antaa vaavin vaatteet osoittaen sen vanhemmille ni eipä siinä mu mielest muuta ole kuin se, että no sit sitä voi sillä vaavilla käyttää jahka syntyy. Eli en ihan tajua sun logiikkaas, et miten se on mitenkää sama asia kuin adressi, adressihan liittyy kuolemaan... Mut juu, enpä jaksa taas väitellä. Ajattele sie sillain ja mie sit vähä eri lailla =)
 
Zoe En mäkään ole taikauskoinen, mutta aina välillä miettii, että voisiko sittenkin olla asioissa perää ja esim. lahjat tuoda huonoa onnea. Ehkä ei sitten kun synnytys olis jo lähellä, mutta vielä kun ollaan alle puolenvälin, niin en toivoisi myöskään lahjoja. En halua edes itse ostaa vielä mitään valmiiksi.
 
Mä sain joululahjaksi sen bolakorun ja meillähän tosissaan on ihan alussa tää homma. Sisko halus välttämättä ostaa. Se jätti toukokuussa ostamatta mulle synttärilahjankin et ostaa sit sen kun meille on tulossa vauva, ja se sit sattu nyt jouluks.

Täällä on joulut vietetty ja on tosi huojentunut olo, kun saatiin kerrottua kaikille sukulaisille. Mukit oli ihan hitti ja nyt on koko suku sekasin. Äitikin itki mukin saadessaan, vaikka on jo ultrannautkin Hippulia :) Voiko sitä ihminen onnellisempi olla. Ehkä sitten kun saadaan se vauva syliin. Me lähdetään huomenna Tukholman risteilylle.

Oikein hyviä välipäiviä kaikille. Voi kun löytys jotain ihania vauvajuttuja Tukholmasta. :heart:

Mansikkatee ja Hippuli 7 plus 4
 
Zoe Kyllä mekin sitten keväällä ostetaan kaikki valmiiksi ennen syntymää. Mutta ennen rakenneultraa en ainakaan halua ostaa mitään. Vaunuja mies haluaa mennä lauantaina katsomaan, mutta ei me vielä mitään osteta. Saatiin mekin vaatteita ja leluja siskoilta, mutta ne on tuolla kaapissa vielä kaikki pesemättä. Nupun huonekin pitäisi varmaan tapetoida uudestaan yms. järjestää huonekalut toisella tavalla, että siitä lastenhuoneen saa. Mutta kaikki sitten keväämmällä. Mies kattelee kauheella innolla kaikkee kaupoissa, mutta ei sekään ole halunnut vielä mitään ostaa valmiiksi.

Mansikkateelle hauskaa risteilyä!
 
Juu en miekää alussa mittää halunnu. Mut sit ku on np-ultrassa ja rakenneultrassa kaikki hyvi ollu ni tuntunu jo iha ok:lta vähä kaikkee hankkia. Tosin lahjotuksenaha mie kaikkee oon hankkinu, pari bodyä ostanu uutena ja neki isyyspakkausta varte sillo joskus. Vaunut ostetaan kyl ennen syntymää, parempi mu mielestä niin. Ja jos jotain tapahtuu ni mu mielest semmoset on tarkoitettu tapahtuviks. Niihin ei voi ostoksillaan mitään vaikuttaa. Ja saahan tavarat sit varastoon jos jotain ikävää tapahtuiskin.
 
huomenta:) parissa päivässä tullu taas paljon tekstiä, jotka pitää keretä lukee vielä.
nyt on kerrottu kotona vauvasta :) isä pimahti ja alko toistamaan "nyt mun pitää tehä kehto, nyt mun pitää tehä kirstu, mitä muuta te tarvitte, kirstu, kehto.." :D

äiti itki ja täris, ja pikkuveli oli ensin iloinen ja sitte huolisaan ettenkö mä enää välitä siitä sitte ku vauva tulee. höntti :D

eikö se vauvis lähtenykkää? :)
 
:wave:

Joulu meni meillä ihanasti! Syömistä, olemista, paketteja ja pelailua... :) Eilen oli sukulaisvierailuja ja tänään vielä pitäisi mummon luona käydä. :)

Minä en usko mihinkään taikauskohöpinään. :LOL: Me saatiin muutama ihana tulevan tädin vanha essumekko, voi vitsit ne oli suloisia!!!! :heart:

Vauvis taitaa tänään synnyttää... ;) taisin veikata että 15.30? :p

nibbler voi mitkä ihanat reaktiot sun vanhemmilla!!! :D

EM ja Dodo 20+3 :heart:
 
Pidän hauskaa kyllä. Tosissaan saa syödä nyt sydämensä kyllyydestä. Aattona ja eilen on tullut syötyä, mutta silti olin aamulla laihtunut eilisestä aamupainosta 200g vaikka eilen syötiin 2.5 tuntia anopilla. Mulla on tää raskaus tasaannuttanut painon ennen saatto päivänkin aikana vaihdella paljon ja eri päivinä kolmekin kiloa. Nyt on ollut plussasta asti samassa kokoajan.
Tänään laivalla syödään ravintolassa ja huomenna seisovassa pöydässä.

:heart: Katotaan pysyykö vieläkin samassa ;) Nyt pakkaamaan.
 
Zoe Et varmasti ole mitään menettänyt. Vaikka onhan se kiva kokea joskus. Mulla on laivalla aina tosi tylsää. Ollaan lomailtu Ahvenanmaalla vissiin kolme kertaa ja se olisi kiva lomakohde jatkossakin, mutta kun ei jaksaisi sitä laivamatkaa. Saatikka sitten, että olisi risteilyllä ihan Tukholmaan tai Tallinnaan asti. Mun sisko ehdotti, että lähdettäisi jouluksi risteilylle niiden perheen kanssa. En kyllä todellakaan aikonut jouluani viettää laivalla. Ne ketkä tykkää käydä, saa mun puolesta käydä, mutta tämä oli minun mielipide.
 
Täällä vielä.... :wave:...

Vähän alkaa kyl tuntuu, että vaavi saattaa pysytellä pitempäänki tuolla masussa :whistle: ..Kuhan nyt ei tarttis käynnistelemään alkaa, vaan alkais spontaanisti syntymään :saint:
...Ootellaa, ootellaan....Vielä ehtis uudeksi vuodeksi kotia, jos v-lopun aikana syntyis :D :D

vauvis neiti 39+5
 
hyvää tapanin päivää!
jouluaaton vietin mun vanhemmilla ja joulupäivän anoppilassa.
Lahjoja saatiin vaikka kuinka paljon.kynttilöitä ja kynttilä kippoja,
pyyhkeitä, rasvoja, lakkoja jne...
karkkia ja PALJON, lounasseteleitä, sukat, kännykän, kirjoja...ja
vaikka mitä ihanaa!!Ei saatu yhtään joululahjaa vauvalle.muuten ollaan kyllä
saatu vaikka mitä vauva tavaraa anopilta.Rahaa tuli jonkin verran,
että taidampa tästä lähiaikoina suunnata vaunukaupoille. :D
Meidän elvis kissakin sai miehen vanhemmilta joululahjan :)

SuukkoSuulle joo mustia ostin siis sen ateriasetin ikeasta, musta ne
oli niin ihania!Sopii meidän iittalan savunharmaisiin astioihi, hih,hih! :D :heart:

Zoe-F joo on hieno setti, eikä karmee hintakaan! :heart:
Mun siskollakin on se vihreän värisenä.
 
heipä hei!

täällä ollaan edelleen tän kovan flunssan kourissa. harmillista kun piti olla se lomaviikko mutta minkäs tälle voit. jouluvierailut otti aika koville, mut hengissä ollaan =)
-ja jouluruokia on syöty

lahjoja tuli kaikennäkösiä, mutta mulle mieluisin yllätys oli 100? lahjakortti lastentarvikeliikkeeseen :heart:

kertokaapas viisaammat, onko mahdollista tuntea sikiön syke vatsan päältä? mä oon varmaan ihan pimee, kun kuvittelen välil tuntevani tasasen sykkeen suurinpiirtein niiltä kohdilta, millä doplerikin neuvolassa. ku makoilee selällään ja painaa vähän muutamalla sormella oikeesta kohdin ni tuntuis, ei kai sentään omaa sykettään voi vatsastaan tuntea? vai voiko? :ashamed:

Jossu rv 16+0 (POKS!)
 
meilläkin joulu meni ja ihanaahan se taas oli. Tekstiä oli tullut niin paljon että ihan keikkea en kyllä sisäistänyt...

Me lähdetään tänään ajelemaan turkuun iskän luo ja sunnuntaina takasin :D Hyvää tapaninpäivää kaikille!

kukkaiskeiju & pööpöti 11+4
 
Zoe-F
Jossu Itse ainakin tunnen oman sykkeen vatsan läpi. En tiedä mistä tulee, jostakin isosta suonesta tms. Mutta oma sen täytyy olla, kun ei se kuitenkaan ole tarpeeksi nopea sikiön sykkeeksi ku pitäis kuitenkii olla kaks kertaa nopeempi melkein.
 
Jossu mie tunnen ainaki oman sykkeeni erittäin selvästikin eikä tarvihe mitenkään ees painaa masua.. Oikeestaan oma syke oikeen häirittee välillä ku yrittää vaavin liikkeitä tunnustella (et tuntuuko kädelle vai vaan masussako sen tuntee). Ja vauvan sykehän on niin monen kertaisesti nopeampi, ni jos lasket sykkeen ni siittä tiiät onko sun vai vaavin =) Mut uskosin, et se on sun..
 

Yhteistyössä