~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

Rauhallista joulua & Ihanaa odotusta myös uudelle vuodelle :heart: :heart: :heart:

Talvis: siehän pääset nopeammin rakenneultraan ko mie :eek: tosin tuol koksis taitavat laittaa kaikille ultrat just samoilla viikoilla kun kerran mun ystävä, jolla on la mun la:sta seuraavana päivänä, ni hällä on kans ollu just seuraavana vuorokautena ultra-ajat :D

Muakin kiinnostas toi 4-d... mutta eipä taida olla ylimäärästä siihen laittaa.

G: uskotteko saavanne jo vauvatavaraa joululahjaksi?
me ei varmaankaan mun vanhemmilta saada, mut kyllä liikuttuisin jos appivanhemmat ois jotain pientä hankkineet kun on kuitenkin eka lapsenlapsi tulossa :xmas:
 
Kiitos :heart: Saako lääkärissä tietää mikä rv on menossa, muun kuin pelkän kuukautiskierron mukaan? Mulla menkat heittää häränpyllyä ja vissiin joku munasolun irtoamishäiriö. Viim. kuukautisten mukaan olis menossa jo rv 6+2 mikä ei voi oikeen pitää paikkaansa... Sit jos mietin et millon oli paljon ovismaisia tuntemuksia niin olis menossa rv 4+2...
 
Voi kauhia!! Ollaan mtv3:n HUUMA ohjelman MAINOKSESSA MIEHEN KANSSA! :D
Kaveri lähetti viestin että ootte huuman mainoksessa. Voitettiin siitä viime keväänä matka niin siinä mainoksessa kuulemma hyppään miehen kaulaan. Mulla on vihreä lyhyt hihainen paita. KErtokaa jos näätte sen, itte onnistunu viel missaamaan sen. :D

Ari sun vaan kannattaa ottaa rauhassa ja relata ja sitten kun omien laskujen mukaan on tarpeeks viikkoi niin kannattaa käyä varhaisultrassa jos on pelko ettei kaikki oo hyvin, mut varaudu et saattaa olla pienempi. Me käytii omien laskujen mukaa 7+0 ja oliki vasta 6+3 :) Ja se kyllä helpotti KM:n kokeneena kun siellä se sydän tykytteli :)

johanna En saa mitää joululahjoja. :) Pyysin kaikkia ettei osta mitään. :)
 
Kiitos tiedosta :) Ajattelin muuten vaan sitä rv ja laskettua aikaa. En oikeen osaa olla rennosti ku koko ajan mietin että jos se onkin jotain muuta ku normaali raskaus, tai jos se on virhe. Mut totta mun pitää nyt relaaaaaa ja olla onnellinen :D :D
 
Huomenta!

Galluppiin Mä en usko, että meille on tulossa mitään vauvatavaraa. Äiti ja isä antaa perinteisesti vähän rahaa, minkä vien tänään pankkiin tilille, jonne ollaan jemmattu vaunuja ja istuinta varten. Uskoisin, että sitten kun nuppu syntyy, niin lahjoja tulee tuutin täydeltä joka suunnasta.
 
Tervetuloa arianrhod :wave: ja onneksi olkoon :flower: =)

G:, minä olen jo kertaalleen liikuttunut tulevasta lahjasta, eli siitä papan ( mun iskän ) tekemästä kehdosta vauvalle :heart: Miehen äiti aiko kutoa pikkuiselle oikein lämpimän lakin, ja sit myöhemmin koko puvun :heart: Ja saadaan varmaan muutakin kivaa, näin luulen :D

(.) nyt on muutamana päivänä alkanu tuntumaan enemmän painetta tuol alapäässä, kiva yrittää kävellä normisti :D Sit oon kerenny muuttaa jo mieltä sen synnytyksen suhteen :/ Noh, jospa ei kuitenkaan syntyis ennen sitä Oysin käyntiä =)

Oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille
 
G: uskotteko saavanne jo vauvatavaraa joululahjaksi?

no mä en ainakaan usko. vaikka ilahtuisin kyllä jos saisin.
Pari pakettia oon jo saanut yhden kummitädiltä ja mummilta,
ovat kumpikin kovia paketteja :D sisällöstä en sen enempää tiedä,
jouluaattona vasta avaan.Siskolta tulee varmaankin joululahja
myös,ja hyvältä ystävältä, mieheltä saan kännykän, anopilta ja appiukolta rahaa ja
muilta en taida lahjoja saadakkaan. Vauva tavaraa saan varmasti
lahjaksi sitten kun vauva syntyy, viimeistää ristiäisissä.
 
No huh, puhuin äsken 45 min vakuutusyhtiöön...

Nupulle vakuutusta kyselin ja pyysin sitten samalla toisesta vakuutusyhtiöstä meidän kotivakuutuksen ja autovakuutuksen lisäksi tarjouksena. Meni pikkasen aikaa, kun selviteltiin kaikkia ehtoja, että mikä olisi paremmin ja mikä huonommin kuin nykyisessä ja hintoja. Vielä kun saa kirjeen, niin varmaan teksti ihan hepreaa. Vakuutusasiat on vaikeita :kieh:

Lupas vielä huomiseksi kirjeen. En ehkä kuitenkaan sitä jouluna ala tutkimaan. Saisi tulla vasta ensi viikolla, niin ei tarvi vahingossakaan ajatella vakuutusasioita jouluna.
 
voihan nyyh :'( mä olen näköjään liian tiukille itteni laittanut töissä ja eilen iski sitten joku hengitystiesairaus. ei nuhaa, ei kuumetta vaan kuivaa yskää ja tukalaa oloa :/ kutittaa/ sattuu rintaan. yö tuli nukuttua äärimmäisen huonosti.

täytyy nyt yrittää vaan olla pitkällään ja juoda paljon jos lähtis ne limat tuolt rööreist sitte liikkeelle.

anteeksi valitusvirteni, mutta mulla on niin huono omatunto kun en tajua hellittää tarpeeksi ajoissa ja vasta ku oon ihan tööt ni sairastun. nyt pitäs jo ajatella tuota pienenkin hyvinvointia

:ashamed:
 
Jossulle paranemisia!!! :hug: ...Nyt vaan rauhallisesti tästedes :flower:
Kiitti SS ja BB myötäelämisestä :hug: :D :D :D ...jänskättäkää te mun puolesta nii ei tartte mun sitte jännittää niin paljoa =) ...Toivottavasti tänään olis sitte viimenen neuvolakäynti...et jos ens kerta menee ensviikon loppuun (ku mulla ma 29.12 se poliaika, nii turhaa laittaa neuvolaa siihen perään)..Tai no, toivottavasti ei tartte sinne polillekkaa mennä :D

vauvis neiti 39+1
 
Toivis...täälläki on joskus tota paineen tunnetta...mä veikkaan että tää yks pallero yrittää työntää päätään lähtökuoppaan :heart: ....
Toivottavasti olis jotaki edistystä taas tapahtunu asennossa, ku meen neuvolaan... :/
 
Meidän Dodo on tyttö


Rakenneultra takana ja kaikki oli hienosti juuri niinkuin pitää!!!! :heart: Ette usko että on nyt onnellinen ja helpottunut olo... meille tulee toukokuussa tyttövauva!!!


Onnellinen EM ja Dodo-tyttönen 19+6 :heart: :heart:
 
hei beibet! pitkästä aikaa taas. vieläkö se vauvis vaan roikkuu täällä vaikka sen pitäs olla jo jossain ihan muualla :saint:
Onnea EM ihanista ultrakuulumisista :)

Omaan napaan ei ihmeellisempää. nenää vihloo ja päätä särkee, ja lunta sataa silmille pihalla. ei silti pitäs valittaa ku kerranki on lunta jouluna. nää menkkamaiset kipuilut ei ilmeisesti oo loppumassa pitkään aikaan joten ei auta ku nauttia niistä. ainaki tietää että jotain siellä masussa tapahtuu, kunhan ei kuitenkaan mitään pahaa.

näin että vilmavlle on sattunut kauheita :( halit täältä! :hug:

Babybtulehan kertomaan mitä ne liitossa sano! ei ne voi sua noin kohdella :/

Nibbler ja Bart 6+6
 

Yhteistyössä