Suukkis Onneks mul tais olla heti aika normi kierto. Olin tunnistavinani ovisnipistelyt aika selvästi kp14, mut ei ne kyllä sitten loppuneetkaan. Mutta miä veikkaan, että se oli alkuun ovisnipistelyä.
nibbler mulla kuunneltiin ekalla neuvolakäynnillä sydänäänet, tai sillo olla viikkoja jotakin 10, en muista yhtään. Mun muisti nyt on muutenki aina ollu ku spagettilävikkö ja täs raskauden aikan on alkan tuntuu et vaa pahenee.
Äläkä niistä itkukohtauksista, osta miehelles vaikka pari vauva lehteä
Uusimman kannessa hehkuttaa: Odottajalla on itku herkässä.
Mie sain tänää raivarit, mut meni jo ohi, on kyl viäl vähän semmonen idiootti olo.
Suutuin miehelle, kun se saunan uunissa paisto makkaraa, ja niissä oli tuhkaa, paiskasin ne sitte koirille, ja nyt juon iltapalaks teetä :/
EM Teretulemast takasin!
(.) Koiran kanssa lyhyellä lenkillä käyminen sai taas tuskaa aikaseks :/ Mahaa alkaa koskemaan melkein heti kun reippaasti käveli, helpotti vähän kun tuki toisella kädellä vatsaa. Ja taas tänään on ollut myös napa kipeä.
Kyl toi oma koira on sitte pöljä, se pelkää että se jätetään tänne, eikä oikeen uskalla nukkua missään rauhassa, niin se meni nyt sitten tonne oven eteen, että varmast rassukka huomais jos jompi kumpi meistä yrittää salaa livahtaa karkuun. Sattuukohan se muistaa, että tässä torpassa on kaks ovea, joista sitä, mitä se ei vartioi just nyt, se käytti aikasemmin tänään kun kävi ulkona
Nyt on uusi tietsikkakin, piti ottaa vielä tänne maalle mukaan, tosin jostakin syystä en saanut omaa mokkulaa tässä toimimaan, piti ottaa porukoiden mokkula.
On vähän kumma kyllä kirjoitella, ihan eri tuntuinen näppis, aamulla näpyttelin hp:tä ja nyt mulla onkin compaq:ki. Vielä kun tätä vistaa oppis käyttämään.
Saunottuakin vähän tuli, mikä oli tosi ärsyttävää, tossa pienessä saunassa miehen kanssa, kun kolme koiraa sinkos saman tien ku oven avas, niin vallottamaan lauteet.