~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

OnNEA DD Niin suloinen pikkuneiti että! On se varmaan ihmeellistä kun nyt se on siinä. :)

Londiliina Muuten mulla siis ei olis pahaa oloa ollenkaan,mutta bussissa varsinkin ruuhkabussissa kun on ikkunatki huurus niinku nyt oli niin sillon tulee tosi paha olo helposti. Ja tuolloin oli viel melkosen alhaalla verensokerit et se varmaa senkin takia tuli oksut. Muuten oon selvinnyt pahasta olosta kokonaa.
Ja meilläki kuule on toi turvotus ihanan isoa iltasin varsinki. Sitä naurettii just eile et "tuleekohan yks vaan" :D:D Kummankaan suvussa ei oo kaksosii että luotan siihen että tulee yksi. :)
 
dd onnea tuhannesti...

neuvolakuulumiset eiliseltä....

Hemoglobiini vieläkin liian alhainen, jatketaan kahdella raudalla... ja lisätään vähän vatsa lääkettä :(
verenpaineet laskeneet vähän, migreeni (verenpainelääkityksen) vuoksi... rauhotutaan...

painoa tullut huimat 25 g viikolle lisää eli kokonaisuudessaan n. 5 kiloa.

Syke kuului, ja liikkeet olivat hyvät :D

nyt odotellaan sitten tammikuuta, ja ultraa 5 päivä sekä neuvolaa 20 päivä :D
puoli väli alkaa häämöttämään jo :D

HanTa ja Mönttinen 16+6
 
Onnea DD:lle :heart:

Ja tervetuloa uusille :flower: :heart: Teitä olikin paljon sitten viime käyntini.

Täällä on niin armoton väsymys ollut, että hyvä kun töissä on jaksanut käydä. Lukaisin nopeasti läpi melkein 20 sivua :eek: Yritän tästä viestistä eteenpäin taas päästä teidän juttuihin mukaan :)
 
Zoe-F
Tänään lähtö maalle hoitamaan kaiken karvaisia kavereita, saas nähdä, onko yhteyksiä ulkomaailmaan sieltä. Siellä mokkula ja otan omankin mukaan. Käyn vielä hakemassa uuden koneenkin tänään. Täytyy vaan ekana siivota ennenkuin lähtee, on sitten kivempi tulla kotiin.

Zoe ja Öttiäinen 26+0 :heart: (POKS)
 
Moikka!

Mulla taitaa olla tuulimunaraskaus tai sitten on vaan hedelmöittynyt myöhemmin, mikä olisi myös mahdollista kun kierto on kuitenkin ollut sekaisin. Ens keskiviikkona meen uudestaan Päksiin ja sit ultrataan uudestaan ja jos tarvista niin keskeytetään.

Itketty on ja paljon, mutta päivä kerrallaan eletään ja toivottavasti keskiviikko tulis nopeasti.

-Mansikkatee
 
Zoe-F
Mansikkatee En ole nyt ihan perillä kaikesta, mutta mistä päättelet näin? Eikö plussa vahvistu? Paljon jaksuja kuitenkin :hug: Ymmärrän hyvin miltä tuntuu kun ei tiedä.
 
Zoe-F
Mansikkatee Hmm.. No toivottavast sul on sit vaa myöhäsemmil päivil tärpän, ku tuulimunaki näkyy kuitenki, ainaki mun ymmärtääkseni, mut et se ruskuaispussi vai mikä se oli, olis sillo vaa littee.
 
Hanta tässä ois ehkä hyödyllinen linkki jossa tietoa raudan imeytymisen parantamisesta http://www.rautainfo.fi/index.php?k=6713


ON: mä VIHAAN yövuoroja! vihaan vihaan vihaan vihaan!!! :headwall: *vapisevin käsin hörppii kahvia silmät punasena naama harmaana huonosti nukutum aamun jälkeen*
mies senku remppaa muka hiljaa kun mä koitan nukkua ja nyt ku nousin ylös niin se lähti.
ja kehtas rontti hakee kaupasta väärää jugurttia! mä en suuhuni laita mitään ällö hedelmäklimppijugurttia!

jaha.... hormonihirviö.
 
Mansikkatee ny vaa toivotaan parasta! Kyl munki mielestä pitäis näkyä se ruskuais- sekä sikiöpussi jos olis tm. Siel ei sillon vaan olis mitään. Eli toivotaan, et on vaan hedelmöittyny myöhemmin! Kohdunulkoinen toki voi olla myös jos kohdussa ei mitään näy.. Millä vkoilla oot? Ku jos esim. 7vkolla ni sillo niiden kipujen pitäs kyllä olla jo tullu kovina. Ja kohdunulkoinen onneks on sen verra harvinainen, et jospa se ei sitä olis. Tsemppiä ja onnea seuraavaan ultraan! Toivottavasti siellä sydän näkyis sitten! :heart:

Mie oon iha sekasi.. mie nukuin KAHTEEN!!! :headwall: :headwall: Tää o iha pimeetä.. Menin unelle kummiski jo varmaa kahentoist mais.. Sit kympilt heräsin ja otin postin tuolt eteisest ja sain jo sen FIT MAMA -dvd:n. Vois tänää kahtella millane se on. Mut tosiaa sillo mua nukutti nii mielettömästi et menin sit viel uudellee unelle kuha luin eka yhteentoist asti. Ja kävin eilen ulkonaki ni ei sen pitäs siittäkää olla, etten ois ulkoillu yhtää. OUTOA! :eek:
 
Zoe-F
Suukkis Mä olen jo huomannut että noi selittämättömät unimaratonit on ihan normaalia. Voi jessus, tuli nukuttua 13 tunnin yö unet vasta viikon loppuna. Ja olin kyllä sekasin ku seinäkello sit. Vaik kävin kuin aikasin nukkuu. Normaalist mul on unirytmi sellanen, et jos käyn kahelttoist nukkuu, ni herää seiskalt ja jos yhelt, ni herään yheksält.
Luulin viäl eka, et on viäl yö. Mut kai se nyt kannattaa nukkuu, ku ei oo kukaa rääkyys hereille :D
 
Niinpä! Ku voi nukkua ni mikäs siin o nukkues :D Mut kyl siin menee pvä hienosti ohitte ku nii äkkii muuteskii tulee pimeetä.. Mie en koskaa aikasin herää ellei oo pakko. Eli jos meen kahentoist mais unelle ni kyl mie kympin mais vast herään yleensä. Ny raskaana ollessa tosin yleensä vast yhentoist maissa. Mutta että kahden... Ei himskatti :D
 
Terve!

Onnea uusille tulijoille! :wave:

Täällä oli aktiivisiesti kirjoteltu. Pahoinvoinnista ainakin oli keskutelua, mulla alko jo ennenkö tein testin, mutta oli ihan siedettävä. Nyt sitten joskus 7 viikolla jouduin muutamaan otteeseen oksentaan, toivon että alkais jo helpottaan.

).(Tää mun flunssa vaan jatkuu ja jatkuu...kuume sentään jo katos :D Ja mies lupas viedä mut tänään ravintolaan syömään! Ihanaa!!!

Suukkosuu: mustakin tuntuu että välillä nukun koko päivän. Yhtenä päivänä olin hereillä 8 tuntia!!! :LOL:
 
Mansikkateelle tämänkin pinon kautta voimaa :hug:

Omaa napaa: Jos ne neuvolassa maanantaina laskee mun viikot sen keskimääräisen 28 mukaan niin silloin mulla alkaisi huomenna vasta vko5. Itse olen kyllä melko varmas, että pidemmällä ollaan, koska jo kp 26 sain sen plussan ja ovistuntemukset oli kierron alussa. Pointtina : jos ne neuvolassa laskee sen tuolla tavalla kuin epäilen niin silloin perun sen varhaisultran, koska sen mukaanhan mahassa ei juurikaan mitään näkyisi... olisin ultran aikaan vasta 5+4 ja sehän ei tosiaan kannata. Oon käsittänyt että neuvolaa ei juuri ovulaatio tuntemukset kiinnosta vaan ne ottaa kylmästi viimeisistä menkoista ja kierron pituudeksi laittavat sen 28 jos ei itse tiedä.

Korjatkaa jos olen kuullut väärin.
 
Juu taitaa ne aina laskee sen 28 kierron mukaan koska se on se yleisin. Mulle tosin neuvolatäti pisti kierron pituudeks 31-36 niinkuin se oli ollut ENSIMMÄISEN raskauden aikaan. Eli eipä ne juuri kuuntele vaikka sanot että nyt oli lyhyt kierto. Ne ku ei juuri usko, että kukaan ovulaatiosta varma olis. Sillonki ekal kerral sanoin et ny kierron pituus ois ollu 34 koska tikutin oviksen ni ei se sitä uskonu siltikää. Eli silti pisti sen mukaan, miten mun kierto on heitelly. Noh, eipä tuon väliäkään. Sittenhän sen aina ultrassa näkee kui pitkällä on :heart: Koska ei varhaisultraan kannata muutenkaa mennä kovi aikasin turhaan pettymään ku ei näykään mitään.
 
ei klönttijugurttia voi syödä ku se tuntuu kielellä niin inhottavalle. sitäpaitsi mulla on huono tapa syödä jugurttia pillillä :D tai juomistahan se silloin on. ja ne klöntit on pahoja!

tänään oli sitte eka itkukohtaus :( ollaan miehen kanssa nyt pari päivää vaiheltu huoneita niin että meijän sekatavarakaattis on nyt tietokone ja peli huone, ja entinen tietskahuone on vauvanhuone. siinä muutto puuhissa mies päivitteli kukkaa jonka mä siltä oon saanu ystävänpäivälahjaks kauan sitten, nyt kun se on kuollut. aloin sitte hirveenä itkemään. onneks pääs miehen kainaloon pyyhkimään räkää sen paidalle niin meni heti ohi.
ja pahaa oloaki on ollu :x että kiitti vaan siitäki :D mut rahoittuipa mieli ainakin.

nyt mä oon sitte kikatellu illalla :D tein kantoliinan ja pistin kisun sinne huvikseni ja kissa tykkäs tosi paljon olla kyydissä :D toinen kateellisena katto perään mut sitte ku vaihoin kissoja ei se toinen uskaltanukkaa olla kyydissä. :heart:

Vilma mä luulen kans että ne laskee 28 kierron mukaan, mutta varmasti saat mahdollisuuden kertoa siellä minä kiertopäivänä tuntu miltäki ja että sait plussan jo kp 26.ehkä ne laskee sit erillälailla sen.

siis kuunnellaanko sydänäänet ekalla käynnillä?
ku suuri osa sanoo että ei, mutta yhessä kaksplus lehessä luki että yleensä aina kuunnellaan jos saadaan kuulumaan viikolla 7+?
 

Yhteistyössä