ei klönttijugurttia voi syödä ku se tuntuu kielellä niin inhottavalle. sitäpaitsi mulla on huono tapa syödä jugurttia pillillä
tai juomistahan se silloin on. ja ne klöntit on pahoja!
tänään oli sitte eka itkukohtaus
ollaan miehen kanssa nyt pari päivää vaiheltu huoneita niin että meijän sekatavarakaattis on nyt tietokone ja peli huone, ja entinen tietskahuone on vauvanhuone. siinä muutto puuhissa mies päivitteli kukkaa jonka mä siltä oon saanu ystävänpäivälahjaks kauan sitten, nyt kun se on kuollut. aloin sitte hirveenä itkemään. onneks pääs miehen kainaloon pyyhkimään räkää sen paidalle niin meni heti ohi.
ja pahaa oloaki on ollu :x että kiitti vaan siitäki
mut rahoittuipa mieli ainakin.
nyt mä oon sitte kikatellu illalla
tein kantoliinan ja pistin kisun sinne huvikseni ja kissa tykkäs tosi paljon olla kyydissä
toinen kateellisena katto perään mut sitte ku vaihoin kissoja ei se toinen uskaltanukkaa olla kyydissä. :heart:
Vilma mä luulen kans että ne laskee 28 kierron mukaan, mutta varmasti saat mahdollisuuden kertoa siellä minä kiertopäivänä tuntu miltäki ja että sait plussan jo kp 26.ehkä ne laskee sit erillälailla sen.
siis kuunnellaanko sydänäänet ekalla käynnillä? ku suuri osa sanoo että ei, mutta yhessä kaksplus lehessä luki että yleensä aina kuunnellaan jos saadaan kuulumaan viikolla 7+?