~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

gallup luulen, että ehdoton lapsiluku ois meille 5-6... neljä kyllä haluaisin :heart: oonki ehdottanu miehel et jos kolme ekaa lasta on samaa sukupuolta ni neljättä ei tule, mut jos on vaihtelevasti sukupuolia ni sais neljäskin tulla :heart:

väsyttää kamalasti.. |O taitaa olla suihkun paikka.. tuun huomenna enempi kirjoittelee!
 
Nyt odotetaan kyytiä sairaalaan! Soitin lääkärille ja sanoi hetki sitten että tunnin sisään pitäisi sinne suunnata. Supparit parin minuutin välein (noh, kuten on ollut jo ties kuinka monta päivää), mutta sen vkonloppuna menneen hiukan verisen limatulpan seuraksi on nyt vuotanut oikein reippaasti. Ei siis kirkasta verta, mutta hyytymiä, joten hiukan kiire on. Puhelimessa lääkäri kuulosti kuitenkin suht varmalta ettei mitään hätää ole, että vuoto johtuu avautumisen loppuvaiheesta ja siitä että synnytys on pitkällä. On tässä joku 12h kärvisteltykin, ja supparit erilaisia kun ennen. Tosi menkkajomotusmaisia, ja kävellessä tuntuu että salamoita iskee reittä pitkin alas, ja pakko pysähtyä.

Nyt päätettiin myös miehen kanssa yhteistuumin, ettei takaisin ilman nyyttiä tulla. Eli :wave: Palailen lukemaan teidän kuulumisia ja ilmoittelemaan itsestäni sitten kun jotain kerrottavaa jälleen on. Voikaahan hyvin :heart:

DD ja potkurineiti 39+0 :heart:
 
Mie muute huusin synnytystä edeltävä kuntoharjoittelu fit mama -DVD:n huutiksesta! =) Aattelin tosissaan alkaa vetreyttään kroppaa et ois sit paremmas kunnos synnytykseen ku menee :heart: Ja muutenkin yritän synnytykseen valmentautua jo nyt! Eli ajattelemal sitä paljon ja juurikin positiivisia juttuja miettimällä sekä yrittämällä keksiä eri rentoutumiskeinoja. Se ku on tärkeetä sit synnytykses olla rentona ettei sillä jännittämisellä saa pahempia kipuja aikaan. Mie oon iha hurahtanu :D :heart: Tosin sit mu tuurilla mu innostus haihtuu jo parin vkon päästä siitä ku saan sen DVD:n :p
 
Sairaalassa ollaan, ja tänne jäätiin. 1,5h ja alkavat tiputtaa oksitosiinia että saadaan kunnolla vauhtia tähän synnytysmaratooniin. Lääkäri uhosi että tänään syntyy :D Noh, kello on täällä nyt 18:50, että saa nähdä! Huone on täällä kyllä aivan ihana, oma suihku, vessa, vaatekaapit, sohvasänky miehelle, vuode vauvalle ja tilaa kävellä ympäriinsä vaikka kuinka. Ihan hyvän kokonen tv:kin löytyy :D Ja minä synnytyshormoneista liikuttuneena meinaan itkeä, kun katselen tuohon vauvaa varten varattuja lomakkeita ja pinkein nallein somistettua pikkuruista sairaalaranneketta. On tätä odotettukin. :heart:

Onnea londiliinalle! Ja kiitos ihan jokaiselle teistä tsempityksistä, kyllä tuntuu ihan mahtavalle kun on tälläset virtuaalitukijoukot :heart: (en mä siis yhtään liikuttuneena ole täällä...)

Mulla on täällä sit langaton netti ja läppäri, joten tiedon saatte syntymästä kyllä hyvinkin pian =)
 
Voi että DD :hug: :heart: Ihanaa, sul saattaa olla siel jo käärö vierellä tuhisemassa :heart: Oli pakko nousta koneelle kattoon, et joko on tullu uutisia :D Ei niinku millään enää saanu unta :D Ihanaa, ihanaa! :heart: :heart: :heart: Minäki täällä aivan liikuttuneena tuosta sinun liikutuksesta :LOL: :D :heart:

toivis & :heart: 35+0 poks! :heart: ( nvla 35+5 )

*muoks* onnittelut londiliina85 :flower: :flower: :flower: Ja tervetuloa joukkoon ihanaan :flower: :wave:
 
Oiii, nyt tsemppiä DD :heart: :heart: :heart: :heart:

Ja onnea plussanneille :heart:

Meillä kone tökki eilen, enkä pystynyt kuin kommentit lukemaan, näppäimet sanoi Yya-sopimuksen irti. Meillä on varattu 17.12 varhaisultra. En vaan voinut olla tilaamatta. Äidin kanssa juttelin eilen ja se yritti vakuutella, että jos vauva olisi väärässä paikassa niin tuntisin sen kyllä. Mutta enpä usko.... Mutta toivottavasti kaikki on hyvin :heart:

Mullakin vatsa on ihan turvonnut ja aika vaikea on kohta peittää asiaa :| Ei muutakuin löysää paitaa päälle.
 
Mie juuri tilasin stumppaa tähän kirjan isukille lahjaksi =) Ja sain tänään tilaamani carriwellin liivit! Ihanat!! Ostin kahdet luukkuliivit ja yhdet pehmoliviit (aluksi tilasin kahdet pehmoliivit mutta vaihdoin kun koko olisi pitänyt olla XL :D). Nuo Soft touch Seamless Drop Cup brat on tosi ihanan tuntuset! En malta oottaa ku noide kans pääsee imettään :heart:
 
Zoe-F
londiliina Paljon onnea plussasta. :flower: Ja tervetuloa sekaan. Suukkikselle kannattaa noita tietoja juu huudella, se pitää tätä pinoa pystyssä nyt ja merkkaa sitten tonne etusivulle.
Mulla oli myös oireita jo viikon ennen oletettujen menkkojen alkamispäivää. Väsymystä, mahan nipistelyä, maha meni löysälle ja oli sitä pitkään. Kahvin juonti loppu ku seinään, siitä hajusta tuli niin kamala olo. Tässä on hyvä linkki, mistä näkee kaiken viikoittain yms.
http://www.kampanjat.net/raskauslaskuri/index_uus2.html
vilmav Tosiaankin jos olis kohdunulkopuolinen, niin luulisin että siinä on ihan helvetinmoiset (sori) kivut. Mulla oli jo tässä normaalissakin, niin voi olla että mä vaan mielessäni liiottelen, mutta joskus joku on sanonu että kun oli kohdunulkopuolinen niin on ollu ihan hirveät kivut.

Zoe ja Öttiäinen 25+6 :heart:
Miksei kukaa kerton et miä oon jo seittämännel kuulla? Hitto, olin ihan varma et oon viäl kuuennel, kunnes laskurist tarkistin :D
 
Kyllähän kohdunulkoisessa yleensä ne kivut on kovat, mut ne tulee useimmiten vasta vkolla 7. Ja mulla ei alussa kauheesti oireita ollu, ajoittaista kuvottavaa oloa vain, sekin erittäin lievää. Ja lämmöistä huomasin/epäilin raskautta ku negakierroissa ne ei koskaa noussu tuonne 37,6 asti ees illallakaan.

*muoks ja tulee muistaa, että kohdunulkopuolisia raskauksia tais olla kaikista vain noin 2% eli ei kannata sitä suotta murehtia. Se kummiski osuu niin harvoille onneks =)
 
Paljon onnea londiliina :flower: :flower:

Ja DDllähän on jännät paikat :D ...liekkö jo pikkuinen sylissä :heart: :heart: ..Pitäs kohta soitella sille TH:lle noita verenpainemittauksia...Tänä aamuna mittasin 118/64, että siinä sille sitä sen tuputtamaa raskausmyrkytystä :LOL:

Tänään käydään tutustuun synnärille :p ...Jospas sitä itsekki pian sinne pääsisi.... :D

vauvis neiti 37+4
 
Mulla ei ole ollut kipuja kyllä juuri ollenkaan ainakaan siihen verraten mitä olen kuullut, että voisi olla. Silloin tällöin vihloo ja jomottaa, mutta lähinnä alavatsassa on vain sellainen paineen tunne ja esimerkiksi yskiminen tuntuu oudolle.

Hitsi kun ymmärtäisi rauhoittua ja nauttia. Enköhän mä sitten sen ensi viikon jälkeen uskalla jo luottaa tähän asiaan jos ultrassa kaikki on kohdillaan.

Kiitos typyt :heart: :hug:
 
Ja muutoinkin, ei kannata huolehtia turhia. Todennäkösesti kaikki on hyvin. Ja jos ei olekaan, ni sä et siihen pysty vaikuttamaan, ellet sit juo tai muuta haitallista tee/syö. Ei pidä ressata ku kaikki kummiski on nyt hyvin, nauti siitä siis :hug:
 

Yhteistyössä