~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

vauvis uskon kyllä, et se keljuttaa. Mutta se ku on väistämätöntä (eli ku se sut sinne jo laittoi ja sinne pitää mennä) ni yritä ajatella se positiiviselta kantilta ni siel on ehkä ees hitusen kivempi käydä. Eihän se tokikaan koskaan mukavaa ole, sitä en sano. Mut vois helpottaa ees vähän. Sit kuiteski ku oot siin käyny ni sit ei ainakaan tarvihe enää käydä :hug: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja toiveilija82:
Sanoitko vauvis, et on tullu herkuteltua viikonlopun aikana?
Haluavat näköjään ottaa IHAN VARMAN päälle, et pistävät uudelleen siihen rasitukseen :/
sanoin mä siitä että eilen tuli syötyä, mutten v-lopusta mitään...ku nyt vasta aloin kunnolla miettiin, että mitä on tullu syötyä!!...Olin vaan niin vittuuntunu tuohon pilkuttamiseen!!! |O ..Ja verenpainettaki pitäs nyt kotona seurata...kannatti varmaan neuvolassa mitata verenpaine ton jälkee ku se akka pisti mut tohon rasitukseen....vähemmästäki nousi paineet ton jälkee...
 
vauvis: mullakin nousee käyrä kaikista pakkopullamenoista.... ja voin vaan kuvitella kuinka ottaa kaaliin kun on viimesillään ja pitäs viel joka paikas juosta. hyväähän se terkka vaan tarkottaa mut ota silt kantilta että pakko vaa mennä ja tää on vihoviimenen sokerirasitustesti!!!

mä näin toissayönä unta, että sain suloisen pojan palleron. tosin se uni muuttu painajaiseksi kun kadotin ekalla vaunureissulla vaunut ja vauvan :eek:
viimeyönä näin sitten unta, että sain tytön hätäsektiolla. sekin oli sitten painajainen, kun vauvalla oli niin vähän viikkoja ja lähtö sairaalaan tullut niin nopeesti, että en ollu hommannut viel imetysliivejä tai suojia. -ja maitoa vaan virtas ja mä pillitin omaa saamattomuuttani.

nää unet on kyl tosi hämäriä! joko ne on painajaisia tai sitte hyvin eroottisia unia :p
 
just kokeilin tota verenpainemittaria...ja lukemiksi tuli 136/80...Neuvolassa tuli lukemat 136/92 ja toisella kertaa 146/86...Tuo jo kertoo aika paljon miten voi joku asia/ihminen vaikuttaa tulokseen :LOL: :LOL: ...Ja seki, että vieläki sapettaa tuo rasitus, joten tuskin tuokaan lukema vielä mikään lopullinen oo...
 
Heippa kaikille!Halusin tulla moikkaamaan teitä ja kurkkimaan :heart:
Onnea babyb mahtavaa kun pääsit tänne.Ja kaikille muillekkin plussaajille onnea :heart:
Täällä on mennyt hyvin,me muutettiin tuossa aivan ihanaan kolmioon ja tämä kolmio on kaksion vuokralla :heart: Masu kasvaa kasvamistaan ja vauva potkii jo niin kovasti että tunnen kädellä potku tuokiot.Täälläkin on näyttänyt menevän ihan hyvin.Mutta yksi päivä taisin lukea että jollain odottajalla olisi edessä ero :hug: Paljon voimia sinulle!
SuukkoSulle Eihän kanneta kaunaa enää näin Joulun alla,sinulle myös ihania odotus päiviä ja voimia. :heart: :saint:

Mukavaa Joulun odotusta kaikille!
 
Koneella taas pikaseen..täällä on siis niin sietämättömii aamut :ashamed: töissä pitäs pystyy olee ja meinaan laattaa asiakkaitten päälle :x tänää juoksin just ovesta ulos ku kyökkäsin..siis oksennusta ei tuu mut kakomista kyllä.. :headwall: päivää kohti olo hieman paranee,mut illal taas paha olo..mitenköhä sitä saa duunikamuilta tän salassa pidettyy.. :| pitäs saaha, koska miulla on soppari tehty tammikuun loppuun saakka, ja pomo sano et sijaistaminen jatkuu..mut jos se saa tietää et oon raskaana ni en usko et jatkaa sopparii :snotty: hankalaa!

Eka neuvoalkin lähestyy.. :whistle: ois 19.19 pe + ultra =) toivon tosiaa et syke löytys!
vauvis noi sokeri testit ei oo mitkää mukavat :/ saisitkoha mitekää kepluteltuu silleen ettet mee sinne..siis miu mielestähän ei oo pakko, ketään ei voi pakottaa, mutta oha se aina hyvä käydä oman ja vauvan turvallisuuden takii.

Hyvää joulun odotusta kaikille :wave:

toivoo Tyty ja oksu olon tekevä Kitku 6+3
 
siis kyllä mä sinne rasitukseen meen tyty, koska aika on varattu jne...

Siinä sanoin puoli vitsillä th:lle,että "no, mä meen sinne jos en oo synnyttymässä" :D , nii akka katto mua ihan kummissaan ja ihmeissään että no eihän sulla oo vielä sillon LA :headwall: :headwall: ...no ne vauvathan kaikki syntyy JUST LA!! (oliko että 5% vauvoista syntyy LA)...ja se, että jos on jotenki periytyvää nii mun mummo,äiti ja sisko on kaikki synnyttäny ennen LA...

Tuli taas semmonen olo että "daaah TH" :headwall: |O
 
Kiva kuulla susta tyty ja jaksamista olon kanssa :hug: Nimimerkillä tiedän ton olon :x
Näyttäis kyl pahasti siltä, että näin loppua kohti kuvotus tulee takasin, ainakin mulla, ja ompa kyllä pitäny oksentaakin :x Taas pitäis yrittää syödä piniä annoksia kerralla, muuten tulee :x
Neuvola on sulla varmaankin 19.12 :D Kyllä siellä varmasti :heart: jumputtaa :hug:
 
:wave:

elossa ollaan! Vieläkään ei tietokonetta... tulee toivottavasti tällä viikolla. :)

Onnea uusille pinoon saapuneille... ainakin Ouska oli! :hug: :heart: Hienoa!!! Onnea kovasti!

Täällä voidaan hyvin, masu kasvaa, dodo potkii ja siippakin tunsi liikkeet masun päältä sunnuntaina! :heart: oli se niin innoissaan!

Palaan pian aktiivisemmin taas mukaan kun saan koneen. Voikaahan paksusti!

EM ja Dodo 18+1 :heart:
 
DD Voi sua :heart: Koita pärjätä. Kyllä sä oot niin vahva että tosta selviät ja ajattele kuinka ihana palkinto siitä syntyykään. :)

SS Soittelen puoli aamua jokapaikkaan ennen ku sain tietää mikä mun meuvola oli. Sitten siellä neuvolassa ei vastattu niin kävelin tästä sinne itse sitten. Ja sain sen ajan 29.12 sama kun nibblerilla! Mielessä on pyörinyt käydä varhaisultrassa. Koska sinne kannattaa mennä huomenna 6+0 enkä oo yhtää varma paljon on viikkoi oikeesti. Menkoista laskettuna tänää 5+6 :)

Chamorphis nii se menee että ennen kun huomaankaan oon jo vanha ja lapset maailmalla. :D

-baby ja toukka 5+6-
 
Sannya mä en ole ees ollut vihainen, lähinnä huvittunut. Sillä se olet kyllä ollu sä, joka yhtäkkiset herneet ain nessuun oot vetässy joka kerta.. Ei semmost vaa jaksa pidemmä päälle =) Mut mukavat joulut sullekin.

Olin tänää miehen naispuolisen kamun kans kaupungillä :) Meist o tullu hyvät kamut :) Oli iha kivaa käydä taas ja vähä unohtaa senkin, et mies on kertaamas.. Kauhee ikävä ois muutoin jos aattelis..
 
babyb jee me ollaan samiksii :D !!

Sannya mukavaa joulun odotusta myös teillepäin :)

ON: ei mitään kummempaa asiaa. turvottaa jatkuvasti ja saan kulkee housut auki. onneks tää nykymuoti sallii housujen auki olon ilman että sitä kukaan huomaa ku voi pitää pitkiä paitoja päällä :) mammahousuja kaipailenm mut en kehtaa vielä käyä hakee. mut jos hakisin niin onko olemassa semmosia "alussa olevien" housuja? paitsi adidas verkkarit :D voi olla et mua katottas pitkään jos niillä tulisin töihin, mut kattokoot, siinä niille taas puhuttavaa :D

Zoe Salaatinotin?! ei juma :LOL:




Nibbler ja (haltioituneen isänsä vauva) Bart 5+1
 
nibbler mul on ollu iha vaa farkut joissa on se kangaskaistale. Ne ainaki o ollu iha hyvät jo alust saakka. Ja tunikaa ku pitää niide kans ni ei näytä yhtää hassulta :) Huutonetistä oon miltei kaikki mammavaatteet hommannu.. Ehk vähä liianki monta vaatetta :D Mut nooh, ku käyttää monissa raskauksis (toivot. siis saa enempi ku yhen muksun) ni eihä se sit oo nii just... :p
 
joo semmosen kaistaleen mä oon joskus nähny. huutonetistä en oo vielä kattonu et mitä siellä on, välillä käyn kattoo palstan kirpparilta oisko siellä mitään hyviä :) mä heitin just vähän aika sitte kaikki mun läskihousut pois, paitsi yhet jotka on ehkä... ei ainakaan työssä sovi käyttää :)

mä tarvisin ainaki isompia paitoja. tai ainaki aluspaidan. tuntuu niin inhottavilta ku ne kiristää :(

Gallup: mikä teillä on se absoluuttinen lapsiraja? :)
mä oon aina aatellu että seittemän meille tulee, mut varmaan pärjään vähemmälläki :D ei niiden ainakaan heti peräkkäin tartte tulla :)
 
Mulla on pari kesätoppia...tuubitoppeja, minä oon ostanut joskus h&m:ltä näitä toppeja, ja maksoivat noin 5,90e, nyt käytän näitä t-paitojen alla jos paita on lyhyempi.
Käytän niitä niin sanottuina masutuubeina. Eivät maksa niin paljoa kuin nämä aidot masu tuubit...
täällä myydään niitä aitoja masutuubeja...

http://www.anutar.fi/epages/TP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/02082007-3597331/Products/0130/SubProducts/0130-0015

ja täältäkin nitä löytää
http://www.mamabella.fi/?gclid=CM-vsprjtpcCFQxUtAodeEGVjQ

maksavat vaan paljon enemmän kuin h&m:n topit
 
nibbler mulla on kahdet äippä housut farkut ellokselta ja mustat suorat housut h&m:ltä
Mustia housuja käytän nyt, koska ovat just täydelliset, farkut odottaa isompaa massua, ovat hieman liian isot, vielä. Käytän vielä omiakin farkkuja, joista tosiaankin vetoketjut auki ovat vain kumilanka virityksillä kiinnitetty. Niiden kanssa käytän pitkää tunika paitaa tai tosiaankin tavallisia paitoja joiden alle laitan tuubitopin sillee että peitän sillä vain massun, jottei näy avattu vetoketju :D
 

Yhteistyössä