~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

Onnea mansikkateelle :flower: :flower:

Ja DDlle paljon :hug: :hug: :hug: :hug: ...paljon voimia loppuun asti....siellä se palkinto sitte odottaa :heart: Toivotaan, että nyt alkais tapahtuun oikein rytinällä, ja pääsisit vähän lepäämään :flower:

Tänne ei erikoisempaa...vieläkään :headwall: Huomena taas neuvola....
Sais jo pikkuinen alkaa antamaan merkkejä itsetään!

turhautunut vauvis neiti 37+2
 
viimeksi kävin SS perjantaina neukussa :D ...eihän tuosta oo ku se 5 päivää...saapahan ainaki tietää että kaikki on OK :D
Jospa ei tarttis huomisen jälkee mennä.... ;) vaan sais neuvolatäti tulla kotia kattoo vauvaa :D :D ...*toiveajattelua :LOL:
 
nibbler, musta on tullut kans ihan älyttömän hajuherkkä! Kissanraksut haisi äsken aivan käsittämättömän pahalle, samoin jääkaappi :p

Kävin just lääkärissä ja päädyttiin lopettamaan lääke, joka ei ehkä olisi enää loppuraskaudest vaaville hyväksi. Lääkäri oli aivan ihana, sanoi, että olen niin hyvä vointisen näköinen :LOL: :heart: Jep, näkis mut iltaisin. Kamalan luottavaisesti se jutteli, "sitten kun vauva syntyy" jne. Tuollaisesta saa aina voimaa itsekin.
 
Mul onki seuraava nvla vasta 30. pvä :/ Meidän neukkatäti jää joululomalle, ja tulee vasta tuollon takas :/ Mut on siel kuitenkin se toinen kelle soittaa tai käydä jos tulee jotain =)
:heart: ääniä voidaan tosin kuunnella kotonakin; joko mies kuuntelee masun päältä tai sit omalla dopplerilla, et sinänsä ei mitään hätää.
Mut jos vauva tulee äitiinsä, ni syntyy jo ennen tota neuvolaa :D Oon nimittäin syntyny 37+ =) Ollaan kaikki synnytty ennen la, et saas nähdä =)
 
SuukkoSuulle kysyit tuolla muualla paljon imetys suojaa raskautumiselta.. mun tiedon mukaan oman kropan hormonituotanto pääsee vauhtiin jos imetyskertoja on vähemmän kuin 8 vuorokaudessa... tietty on aina niit ylihedelmällisiä :p
 
Talvis hmmm... ahaa! Hitsit.. Ko en mie sen takia kyllä yhtää vähempääkää viittis imettää et hedelmällisyys palais.. Mutta oishaa se kiva ylläri ku oiskii het uudellee raskaana ;) Mut saa ny nähä :D Et mitä sitä tekköö..Vai ottaako vaan het ehkäsyn ja sit joskus miettii uuden muksun saamista.
 
Chamorphis
DD hui kun mä pelästyin kans ennen ku luin loppuun sun kirjotuksen et vauvalle on sattunu jotain! :eek: Mutta voimia sulle sinne kovasti! :hug: En tiedä kuinka usein pääset lukeen, mutta eilen luin vinkkejä synnytyksen nopeutukseen... Akupunktion pitäs auttaa. en tiedä kuinka nopea apu on, mutta jos näet tän niin peukalon ja etusormen välistä kun puristaa kovasti niin sen pitäs saada aikaseksi supistuksia. Toinen kohta oli jossain pakaran seudussa ja hartiassa. Kipuja lievittävä kohta pitäs olla kämmenpuolella n. kolmen sormenleveyden kohdassa ranteesta. Noita akupunkiovinkkejä oli muistaakseni babyidean sivuilla... Toivottavasti sulla menis kaikki hyvin ja saisit pian sen nyytin syliin! Kuten Suukkis sanoikin niin muista että täältä saat tukea niin paljon kun tarvitset! :hug: =) :heart:
 
Suukkis mä ainaki sanoin miehelle että toine tulee ku on tullakseen, ei sillä et kiire olis, mut mä en ainakaan ala popsii mitään pillereitä enää koskaa :) ei haittaa kuitenkaan vaikka kestäiski kauemmin ku pikku kakkonen tulee. mä en tiiä oisko se sit vaikeempaa kahen ihan pienen kans vai yhen vaippaikäsen ja yhen uhmaikäsen kans :)

kuulemma ei ainakaan oo helppoa olla kuusvuotiaan ja vaippaikäsen kans :LOL:
 
nytkö se kerpele potkaisi ensi kerran???

tänään päivällä nukkarissa istuskellessani...
tuntui kummalta... ihan kuin lämminkupla ois poksahtanut vatsassa...
ensimmäistä kertaa ei tullut kipeää terävää vihlaisua... kuin tähän asti...

tuntui mukavalta... se yksi kupla joko poksahti...
mutta eihän meidän viikoilla vielä pitäis ensisynnyttäjän mitään tuntea...
16+3
 
Älä ouska huoli, kaikki on varmasti hyvin :hug: Paraskin puhuja, mäkin olen ihan hermona..

Ja todellakin, vaikka olisi kuinka itsekästä niin pakko tilittää tuntoja.. Siitä varhaisultrasta. Jos tehdään päätös vasta ensi maanantain neuvolan jälkeen niin sittenhän mun on vaikea saada yksityiselle aikaa ennen joulua. Ja taas jos odotan joulun yli niin sama kai vaikka odottais siihen ekaan kunnalliseen. Okei, typerää pohdintaa, mutta on vaan niin vaikea päättää.
 
SuukkoSuulle ihania neuvola kuulumisia, nyt sinullakin lähti hieman se paino nousemaan =) :heart:
Meillä ainakin neuvolassa on näytteenotto vessa jossa on valmiina purkit ja tussi jolla kirjoittaa nimensä purkkiin. Siellä seinällä on myös ohjeet kuinka näyte otetaan. Sitten kun pissa on purkissa ja purkissa nimi niin siirrän sen vessassa olevasta pienestä luukusta sinne toiselle puolelle. Neuvola täti tutkii sen aina ennen kun kutsuu minut huoneeseen.
 
HanTa kyllä mäki ekan hipaisun tunsin jo 14+3 vkolla eli on se mahdollista :heart: Mikäs sun tilanne ny miehen kans on ja muutenkin? Ja onnea siis ekojen liikkeiden tuntemisesta! :flower:

Ja neuvolaa ei kannata jänskätä :) Siel ei mittään erikoisempaa tehdä. Ellei sit tosiaan oo niit viikkoja enempi ja kuuleekin sydänäänet. Mut sillo pitäs tosiaan olla usein jo vko 10-12 et kuuluis.

vilmav varaat ajan ja mietit sit myöhemmin :) Ainaki tuol mihi mä varasin ajan ni sen ois saanu peruuttaa iha samanaki päivänä ja muistaakseni iha ilma kuluja. Kannattaa kysästä miten teidän siel yksityisel on tapana mihi oot menos jos oot :heart:

TA Juu, huiman puol kiloa :D Tosin kolmes vkos oli tullu kilo! Ku alussaha mul vähä paino laski. Pelkään vaa, et sit loppua kohden mulle humpsahtaakin joku kakskyt kiloa sit :D
 
SuukkoSuulle mulla on ollut aika tasantarkkaan kolmen viikon välein neuvola.
Nyt seuraava pitkittyy hieman kun on tää joulu tässä välissä.Oisin saanut ajan kyllä ennen joulua
mutten huolinut kun meillä töissä niin kiire ja siksi aika venyi sitten hieman ja on vasta joulun jälkeen.

TinyAngel & Pikku Pirpana 19+5
 

Yhteistyössä