~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Kat
miracle, huomenna vasta!! Tehdään aamulla vielä yksi testi. Haluan vaan nähä, et onko hormoonitaso noussu. Jännää, mulla oireet on kovemmat joka 2. tai 3. päivä. Silloin varmaan tasot nousee.. =)
 
onko jollain tietoa vaikuttaako se huuhtelu menkkakipuihin? mulla nimittäin ei oo ollenkaan kipuja. eilen nipisti ku vuoto alko, mutta siedettävyyden rajoissa sekin oli. nyt ei tunnu missään edes vaikka koittaa kuvitella sen kivun...

tai vaikuttaiskohan se että mä vuodin aika paljon verta sen toimenpiteen jälkeen.. ei varmaankaan eihän se ollu ees samasta syystä se vuoto ku menkat...

yritän kovasti olla lukematta "menkat vaikka raskaana" ketjuja :D
 
Heippa vaan taas kaikki,, tänne on tullut taas tarinaa yhden romaanin verran ja tapahtumien perusteella näyttäisi olevan varsin hyvä romaani :)
Olen täällä käynyt lueskelmassa, mutta en ole vaan ehtinyt (lue:saanut aikaiseksi) kirjoitella. Ehdin jopa hätääntyä hetken verran, kun seikkailin tuolla vanhassa jonossa ja pelästyin, että nyt on tämä ketju kokonaan loppunut ja kaikki plussanneet.. kunnes tajusin lukea sen viimeisen viestin, että uudessa ketjussa ollaan :LOL:

Täällä ei mitään uutta, yk3 siis menossa, eikä edelleenkään mitään fiilistä siitä, että nappasiko vai ei.. tod.näk. ei. Todettiin tuossa avokin kanssa, että tulee jos on tullakseen eli ei olla stressattu ja jännitetty samalla tavalla kuin kahdella eka kierrolla.
Yritys kun alkoi, niin mähän en sit juonu enkä polttanu enkä syöny mitään eisallittavaa koko kierron aikana.. ja toisella kierrolla litkin sitten greippimehua ihan urakalla..niin ja seksiä harrastettiin jokatoinen päivä.
Nyt ei ole mitään kepposkonsteja käytössä ja ihan normaalisti olen elänyt sekä juhlinut. Seksi on tosin jäänyt vähän vähemmälle.. mitä nyt arvioidun oviksen aikana ja vähän ennen pari kertaa pupuiltiin.
Välillä kävi jo mielessä, että haluaako sitä sittenkään vielä lasta, mutta heti kun käväisi tällä palstalla ja näki vaavin kuvia, niin sydämessä taas pomppas siihen malliin, että kyllä sitä halutaan :heart: Eli toisin sanoen, elämme kuin hölmöt teinit, sekstailemme, mutta emme käytä ehkäisyä... eikös sitä juuri silloin yleensä nappaa =) Naureskeltiin tuossa yksi ilta, että kun meillä on kuitenkin kortsuja kaapissa, niin pitäiskö tökkiä niihin reikiä ja käyttää sitten kännipäissään joku ilta... :LOL:
 
Voitte poistaa minut listoilta. Vauvelia ei ole tulossa. :'(

Lääkärissä tuli todella huonoja uutisia. Tämä projekti taisi siis olla tässä. Ihan tyhjä olo. Sydän on rikki. :'(

Toivottelen kuitenkin kaikille Teille tsemppiä ja onnenkantamoisia! :flower:
 
Dellalle paljon voimia toivotan :hug: . Toki ois ollu kiva tietää mitä se lääkäri sanoi, että ois voinut tsempata paremmin. Mutta ymmärrän kyllä että tekee tiukkaa ees käydä tällä palstalla nyt. Mulla siis diagnosoitiin kokonaiset 3 hedelmöittymistä vaikeuttavaa hommaa + sit nää epämääräset kierrot vielä kaiken päälle. Ja täällä yhä roikun ja "oirehdin" siinä missä muutkin. :ashamed:
Mulla siis PCO, liian ohut limis, keltarauhaskysta tukkeena vasemmalla puolella, enkä ovuloi joka kerta.
Siinä siis ihmettä kerrakseen, jos vauveli tulostaan ilmoittelisi...

Duffy: Tuo Nitrofur on tosi hyvä lääke! Mut ei tosiaan oo kumpikaan lääkäri (ravaan nyt tänkin VTIn kanssa peräti 2 eri lääkärillä ) ees maininnut, että Nitrofuria saisin. Jättivät siis kokonaan lääkkeettä kunnes alkaa kuukautiset. Ihmettelempäs vaan että jos jo nyt pihtaavat multa lääkettä jos on ehkä raskaana, niin mitenkäs sit raskauden aikaset VTI:t!? Raskaus kun altistaa niille! Miunhan on siis ihan pakko saada tota Nitrofuria. Tosin se veti aina mestat hiivalle, mutta senkin saa kyllä hoidettua (on vahvempi kun Trimopan).

Nibblerillekin :hug: tädistä. Onko muuten se Nibblerin sisko oikeesti sun sisko, joka tuolla Nytissä kirjottelee? Se on ihan hassu. :LOL:

Miraclelle kiitos taas päivityksestä. Tunnustan, että käyn sun listoilta kattomasa mikä kp mulla on. Niin hyvin oon itestäni kärryillä. :whistle:

-Bee
 
della :hug: :hug: haluatko kertoa uutisistasi millaisia ne olivat? toki ymmärrän jos tuntuu vaikealta, etkä halua. Mut kovasti voimia sinulle!! Ihmettelin vain kun eikös sinulla ollut "vasta" yk8 jos oikein muistan, niin eikö vielä toivoa olisi?
 
Miun piti kertoa vielä tää tyhmä juttu:

Näin viime yönä unta, että ovesta tuli joku italialainen gigolo (inhoon semmosia!) ja se mötkähti miun päälle. Ihan siis vaatteet päällä molemmilla. Esitteli ittensä, että on italiassa joku stara, joku juontaja.
Toivottelin sen sit tervetulleeksi, ja vähän siinä oli jotain seksuaalistakin, mutta siis vaan "vetovoimaa" en kyllä ymmärrä miten, kun tommoset limaset don juanit ei tosiaan vetoa minuun mitenkään.
Sit huomasin, että mulla oli alkanu kuukautiset ja sen gigolon housut meni siitä sotkuun. Menin vessaan, ja verta vaan tuli ja tuli ja tuli ja tuli...

Mitä lie kielii moinen uni, ei siinä ainakaan järkeä ollu.


Mulla ei siis yhäkään mitään oireita,ei minkäänlaisia. Eli en kyllä jaksa uskoa mihinkään plussan enää, ja hyvä niin. Haluaisin kuitenkin aloittaa uuden kierron sikäli puhtaalta pöydältä, etten ois ottanu noita lääkkeitä. :ashamed:

-Rva B-
 
Hei kysymys teille kaikille. onko kukaan teistä käynyt labrakokeilla ja ultralla toteamassa ovulaatiota? Koska sinne pitäis sit mennä missä välissä kiertoa? Koitan ekaks kotikonstein metsästää ovista, mutta pco antaa hyvin usein vääristyneitä tuloksia, eli tikku voi näyttää ovistä vaikka sitä ei kumminkaan ole tapahtunut.

paljon voimia della
 
rouva B on se :) se on mun ainoo täysin biologinen sisarus.

miracle mä ajattelin että se laskettais mukaan vaikka mitään yritystä ei sillon ollu. pysyy ajallisesti paremmin mukana :)
se on tosiaan nyt 13...*huokaus*
tosi TURHA olo... tuntuu ku oisin vaan kuoret tai hologrammi...

hemuli1981 mulla todettiin ovulaatio ultralla ja munasolun irtoaminen vielä verikokeilla. ultrassa näky siis että munasolu on olemassa ja kasvaa, mutta itse irtoomistahan ei nähty...
oliko se muistaakseni pari päivää lasketun oviksen jälkeen piti sinne mennä ja lähetteellä.
 
della paljon lohduksi :hug: :hug: ja voimia!

nipukalle kans pahoittelut tädistä! :hug:

omaa napaa en edes jaksa kirjoittaa :p ei mitään uutta..paitsi, että jos kohta jyrisee ukkonen, niin meen tonne komeroon pelkopäissäni itkee tuhrustamaan.. :p :/
 
Tigerille onnea tännekin pinoon ja jaksamista niille jotka ensi kiertoon siirtyivät. :hug:

Della tule puhumaan sitten kun jaksat. Täällä jaksetaan kyllä kuunnella. Pääasia että jollekin puhut sitten kun siltä tuntuu ettet panttaa itseksesi :hug:

Hemuli: Itse menin ovis aikoihin gynelle ja ultraukseen (mielummin kannattaa muuten mennä vähän ennen kuin jälkeen) ja sitten viikko sen jälkeen kävin verikokeissa joista selvisi että se on varmasti irronnut.

Muoks. se piti vielä mainita ettei sitten ole ihan ilmaista lystiä. En nyt muista plajonko ultraus maksoi mutta yli sata euroa kuitenkin. Ihan vaan ettei tule yllätyksenä.
 
Dellalle voimia :hug:


Testailin tänään aamulla r-testillä, kun tätiä ei kuulunutkaan ajoillaan. Selkeä haamu ilmestyi testiin. Tuli sekin hieman yllätyksenä, kun en ollut osannut odottaa sitä, vaikka salaa toivoinkin. Aion perjantaina tai lauantaina vielä varmistaa onko viiva vahvistunut. Toivottavasti me saadaan tähän pinoon kesän aikana hurjasti plussia =)
 
Della: Olen todella pahoillani puolestasi, tuo vetää niin sanattomaksi kun tietää, miten pahalta voi tuntua :hug:

Veiled: Onnea ja tarrasukkia :flower:. Ihana kuulla illoisia +-uutisia.

omaa napaa: häistä selvitty, oli aivan ihanaa! Morsian oli rauhallinen loppuun saakka, paitsi olin havaitsevani hänen nieleskelevän alttarilla liikutuksen kyyneleitä. Miehen kanssa on omat häät tulleet myös puheeksi. Tuntuu niin ihanan käsittämättömältä, miten toista voikaan rakastaa päivä päivältä vain enemmän ja syvemmin. Tätiä odotellaan tulevaksi ja uuden, yrityskierron alkua. Täss ohisektorissa on ollut jotain hyvääkin, nimittäin kn taitaa sittenkin kertoa selvästi, n.viikko oviksesta, tilanteen.
 
Rouva B no eihän se vauvakuume mihinkään katoa mitä ikinä tässä tapahtuukin,eli siltihän voin tänne jäädä teidän kans kuumeilemaan jos sallitte? juu ja työstäni tykkään ihan valtavasti eikä sekään tätä vauvasta haaveilua tee yhtään helpommaksi!! :whistle: ;)
 

Yhteistyössä