~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Hienoa Kat, perässä tullaan! :flower:

Hitsi kun alkoholittomana on ihanaa jo ihan pelkkä esim. vadelmavissy johon laittaa jäisiä vadelmia sekaan. Tai jos haluaa, niin limua tai mehua, mut mie en pidä makeasta.
Itse asiassa, paaaaljon parempaa kun mikään alkoholijuoma!

Ja saahan niitä ihan alkoholittomia siidereitäkin, jos haluat sidukkalasillista jussin hyväksi kohotella. :D

Miraclelle kiitos jälleen päivityksesä.

Minä Meinasin testata huomenna tai ylihuomenna, ennen jussin viettoon lähtöä. Vaikka oikeesti testipäivä ois vasta viikon päästä jos otan pisimmän kierron (39vrk) mukaan. Miun viime kiertokin kun oli sen pitunen (vaikka tuolla lukee 33, mut se kuulostaakin paremmalta :D ).

Ei oo mitään oireita, ei edes VTI tunnu enää vaivaavan. Kissakin on jo parempana, vaikka eilen illalla mönki kaappiin taas "kuolemaan" se on kahdesti sairaana mönkinyt kaappiin. Kissat kuulema etsiytyvät kuolemaan piiloon. Mut tän "kuoleman" aiheutti ihan vaan pahoinvointi, joka tuli eläinlääkärin rauhotusaineesta, 2 eri lääkkeestä, ja herätysaineesta. Eli ei mitään vakavaa, tänä aamuna jo oli kukonlaulun aikaan ruokaa pummimassa. :heart:

-Rva B
 
Kat onnea!!! :heart: :heart: Tarrasukkia pienelle matkaan hurjasti!!! Ja mä suosittelen jääteetä, makuvissyjä, ja yks mun lemppari on tiivistemehu jota laimentaa vissyllä NAM.


Della
Kyllä kuulostaa kamalalta. Nyt vain rauhassa miettimään ja kypsyttelemään päätöstä. Se on varmasti juuri se oikea sinulle, miten tahansa valitsetkin. :hug:

KP mä päätin kans etten testaa ennen ku yli viikon myöhäs. Kerran kemiallinen ja viimeksikin viikon myöhässä, en onneks menny sillon testailemaan... :snotty:

MIE ITE: Noniin, tänään laitettiin ekat soturit matkaan. Katsotaan miten käy.... (siippa luulee et me tjottaillaan mut mä oon kyllä ihan perillä et missä kiertopäivissä mennään... voihan sitä parantaa mahdollisuuksiaan...
) Mikään ei kyl voita pehmeän unisia aamutouhuja...
 
Huomenta!

Minä tyttö se heräsin vasta :D melkein kellon ympäri tuli nukuttua, on niin raskaita nuo iltavuorot.

Kat ja Veiled Onnea, onnea!! :flower: ihana kun tulee plussauutisia =)

dellalle voimahali :hug: jaksamisia...

Minä näin unta viime yönä, että meillä oli pikkunen poika, noin 1,5-vuotias, yritin syöttää sitä, eikä se suostunut syömään, sitten uhkailin sitä, ettet saa jälkkäriä jos et syö :LOL: kaikkea sitä näkeekin :D mut ihan hauska uni sinänsä.

Kävin eilen työfysioterapeutilla ja mulla kuulemma yläaselässä liikuvuus hiukan huono, pitäs tämän ikäsellä kuulemma olla huippukunnossa, jepjep....jokohan sitä liikuntaa alkas harrastamaan.
 
Duffy: Näit varmasti enneunen! Muistat ton sit deja vúna kun sun muksu on ton 1.5vee. :D
Suunnistajalle :hug: testistä. Mulla sama negan testaus edessä huomenna tai pe.

Kat: kiitos virtuaalisilityksestä! Vointi on jo tosi hyvä, mulla ja kissalla. ei vaivaa enää tulehdukset, kiitos kun kysyit Jensku. <3
Mies teki eilen karpalosmoothieta, ja se oli tosi hyvää! Varmaan vei loputkin pöpöt pois, niin ihan hyvä etten saanu mitään lääkkeitä.

Muistatteko sen miun gigolo-unen toissayöltä?
Arvaappas kun mies sano eilen saunassa mulle, että kuitenkin vaan väitän että tykkään tommosesta hoikasta ukosta kun hän on. että kuitenkin fantasioin jostakin himmeestä muskeligigolosta.
ja mietin sitten, että käyköhän se lukemassa miun juttuja täällä!

Mutkun oikeesti inhoon tommosia lipeviä diegoja! Mulla on aivan ihana, sporttinen pitkätukkanen hippimies, joka on just semmonen josta oon aina unelmoinu. Ja miun päässä on öisin vikaa, siksi näin tuon unen.
Ihan tosi rakas (jos nyt sattuun näkemään ) :heart:



Sitten vielä yks juttu. Iski epätoivo:

Oon saikulla ja tuli vähän pöllö olo vaan maata täällä, niin ajattelin tormistautua vaimona ja kodin hengettärenä.
Panin pyykkejä koneeseen ja päätin leipasta suolasen piiraan.
Tai ajattelin panna paremmaks ja leipoa kaks, mustikkapiirakankin samalla.
Kun on tuo kiertoilmauuni, niin voi laittaa samalla molemmat.

Noh, se oli HIRVEETÄ! Tuli himmee hiki ja kiire, ja koko keittiö oli ihan kun hurrikaanin jäljiltä. Lattiatkin sotkussa ja kamala tiskivuori, mustikkaa jääkaapin ovessa, kaappien ovissa, lattioilla...
Siina samalla pesukone piipittää että ois valmis ja kissalta pitäs saada side ja teippi tassusta irti ja toinen piirakka jo vähän kärähti jajaja...
Tuli myös mieleen että omat ja kissan virtsaviljelyn tulokset piti soittaa ja sänkykin on petaamatta ja muutenkin kaikki vinksin vonksin.

Tuli semmonen olo, että mitäs jos tossa ois ollu vielä muksu seassa, tuossa katastroofissa! En kuulkaa ois mitenkään pärjänny!

Kertokaahan mulle, arvon naiset, että synnyttäessä tai äidiksi tullessa saa jostain joitakin semmosia supervoimia, minkä turvin voi olla kotona ilman, että täällä on poliisit ja palokunta ja sossu paikalla ihan heti.

APUA. |O

-B
 
mulla on kp21/28-30.. eli aivan turha vielä testailla.. eli ens viikon pe piti aluks testata mut siirrän sitä... jos sitten ei ole oireita suuntaan tai toiseen, niin sitten pikaisesti käväisen apteekissa tutulla hyllyllä ja teen testin... mä täällä ihmettelen vieläkin kipuilevia nivusia ja typerää flunssaista oloa.. :snotty:
 
Mul o kans aina oireita vaiks mitä mut plussakierros niit oli vähempi. Tosin kunnon repäsykipuja ei oo ollu ku plussakierros ni siittä sit jatkossaki tiedän aina et onks tärpänny vai ei.. kunha vaa jaksaisin pitää pään kylmänä enkä rupeis niit vihlasujakin miettiin repäsyinä ko niis on kummiskii selvä ero...

meilkii ol tänää unenpöpperöispuuhailuja :LOL: eli mies vaa hyökkäs kimppuu, ko nukahin jokskii aikaa pväl :p Sit se jottai puheli, et jospa nyt ois ollu just se oiva hetki ja sit tulis meille lapsi.. Joo muuten, mut mul o vast kp 12 :D mut eihää sitä toki tiiä :heart:
 
:) ootte ihan hassuja teidän unipöpperöpaneskelujenne kanssa! :D
itse kävin tänään lääkärissä ja sain sellasia nappeja millä menee pää sekasin..vähän meinaa kroppa jumittaa nimittäin..

ja yks kiva asia, et mies menee VIHDOIN huomenna lääkäriin sen värkkinsä kanssa.alkaa selviämään asiat ja joskohan se nyt sen jälkeen uskaltais "soutaa koko melalla" eikä vaan pinnasta riipiä :D:D anteeks tommone inha mielikuva :LOL:
 
keskiviikko iltaa kaikille!!
nibbler kiitti halista!
Veena provinsissa se oli ja sekoillu jottain en vielä ole kuullu live versiota kaikki mitä on puhuttu on puhelimessa.
Rouva B mie laitan sen rokkarinrentun ojennukseen ja kertomaan kaiken sit vedän kännit :D
Lumikeiju kiitos ja voimia ja sydäntä tässä koetellaan mutta katsotaan kuinka käy.

itteni: mies tullooki jo huomenna pääsee tenttaan sitä oikeen kunnolla. töissä taas niin ihana päivä ku olla ja voi!!
 
Ei oo reiluu ei...

Kävin tossa äsken viemässä entiselle kuolu kaverilleni 20e et saa lapsilleen ruokaa. SOS avuilla elävät 3- ja 4wee tytöt ja yksinhuoltaja.. Sillä on tapana sotketuu vääriin miehiin..Väkivaltaisiin ja viinaan meneviin.. Kaveri lentäny kämpästä ulos omien sekoilujen takia...Kolmas vaavi tulossa joulukuussa ja tupakkaa polttaa ketjussa... Ei ees yritä saada elämäänsä järjestykseen.. Toisille annetaan lapsia vaikka niistä ei huolehdita... Toisille ei anneta vaikka miten kovasti rukoilee..
 
Ja Nera, aiokko sie ny tulla niinko tähä pinoon vai mitenkä sie tähä kirjottelet? Ko mie oon ymmärtäny et sillo aina moikataan ja kerrotaan taustatietoi jos oltas halukkaita tuleen listalle ja sie taasen oot vain ain alkanu jutella vaa jostai... ni haaveilekko sie ny sit esikoisesta ja päivitänkö siut listalle?
 

Yhteistyössä