~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Niin, ainoo mitä lieventelin oli se, et ehk sanoinkin turhan jyrkästi aluks, mut mielestäni on aika päivänselvää, et moikataan jollain tapaa kun pinoon tullaan (ei yleensä tuntemattomille kadullakaan aleta noin vain juttelemaan ja kommentoimaan toisen asioita enne ku kerrotaan itestä vähä ensi), EDES sit sen verran et hei, oisin uusi kuumeilija ja kp:t ois nää ja nää. Ja jos ei kp:ita yms. ymmärrä ni edes sanois, et oon uus täällä. Joten kyllä se mielestäni oot sinä, joka sen peilin siihen ettees tarvitsis katselua varten. Joten tämä tällä selvä todellakin. Eli heipat vaa sullekin :wave: :D
Mieluusti minä peiliin katson, olenhan niin kaunis :heart:
No joo vitsi vitsi =)

Katsotaan tuunko joskus tänne ketjuun, nyt ei vielä ole yritys alkanut joten en esittele :LOL:

palaillaan ehkä joskus (paitsi toivon mukaan ootte jo plussanneet sillon) :wave:
 
Iltoja kaikille! Tuossa lueskelin näitä juttuja ja jotenkin käsitin tämän niin että tänne voipi ilmoittaa jos ompi kuume päällä :saint: Eli siis kuume ompi päällä ja pahan kerran.On parit kerrat ollut jo ja nyt on oikeasti sellainen. Puhuttiin tuossa tänään avopuolison kanssa asiasta.Ja mie olin kauhean peloissani asiasta ja pitänyt salassa asiaa jo jonkin aikaa.Sitten tänään kysyin kun kerroin hänelle että onko hän minulle vihainen.Hän sanoi että miksi olisi.Että haluatko sinä pikkuisen taapertajan...Tässä sitä ollaan nyt laskettu että milloin olisi ovu, niin se onkin 21.6 :heart: Että apuuva. en oikein osaa vielä keskustella asiasta kunnolla kun olen kuitenkin 18-vuotias ja esikoista haluaisin kovasti.Lapset kyllä ovat tuttuja minulle siskon kautta ollut jo pienestä pitäen :) ja tietenkin kaverin poika jonka kimpussa tulee oltua aina kun käyn kylässä.
 
Sannya, no sie ainaskii nuorel iällä tunnut olevan valmis äidiksi, kiva juttu!! :) Onko siulla mitkä kiertopvät menoosa ni voisin listaan päivitellä? :) Ja tervetuloa mukaan jos siltä siis ny tuntuu!! Tääl o mukavaa sakkia ja on kiva jännäillä, pian pääset joukkoon helposti mukaan ko vaa osallistut höpinöihin ja sanot mitä mieleen pälkähtää :hug:
 
oih ihanaa kun otetaan näin hyvillä mielin vastaan.Minua pelottaa yleensä jutella asiasta.Mutta täällä on kokeneita niin on helppo keskustella erilaisten ihmisten kanssa :) eli siis kieropäivät ööh.. No miulla alko menkat viimeks 7.6 ja loppu 11.6 eli laskin tuossa netissä että ovulaatio olis 21.6 yleensä menkat kestää sen 5 päivää.. eli miulla olis n.28pvä se kierto. nyt nuo menkat viimeks vaan alko päivän aikasemmin ja loppu päivän myöhemmin jne.en nyt ole varma mitenkä se kierto lasketaan edes..
 



19.6.2008





Laala...................... kp 133/??..................................yk 1

Stella82...................kp 66/30-32.............................yk 9



JJ-t.......................... kp 40/30-33................................yk4
mami-ehdokas.........kp 39/28-30................................yk 5
nimiko......................kp 38/26-28.................................yk 6
Rva B.......................kp 32/33......................................yk14
Tuulia85.................. kp 32/33......................................yk 6
outsa5.....................kp 30/33........................................yk 4
Emiliana.................. kp 30/28-33..................................yk 3




Nera-85....................kp 29/28-35..................................yk 2
Kride........................kp 29/20-30..................................yk 3
TinyAngel.................kp 29/29-30..................................yk 3
Suunnistaja.............kp 27/26-28..................................yk 3
Mersey.....................kp 27/30.......................................yk 4
Minnie-.....................kp 26/31-33..................................yk 2
tyty86......................kp 25/30-35..................................yk 4
Veena......................kp 23/24-28..................................yk 13
johanna83...............kp 23/32-40..................................yk 3
Nanniina..................kp 23/32-36..................................yk 9
Kauris-82.................kp 23/28-35..................................yk 3
HaLPe......................kp 22/24-25..................................yk 4
papaijaa8................kp 22/28-30..................................yk8
Lumikeiju.................kp 21/28- ......................................yk 2
Santtuli....................kp 21/27........................................yk 3
Kuumeilija............... kp 21/26-35..................................yk 5
xAnnax....................kp 20/ 28-31 .................................yk 7



Daadeli...................kp 19/27-31.....................................yk 3
Humu82..................kp 17/27-33.....................................yk 3
ElinaMaria..............kp 14/28...........................................yk 5
miracle....................kp 13/32-36.........................yk 3 (yht.yk 6)
Sannya...................kp 13/28...........................................yk 1
Talvis.......................kp 12/30-31(-46)............................yk 3
kiharapää............... kp 12/32-35(-43).............................yk 10
Arabel......................kp 12/25.........................................yk 14
Citilda......................kp 12/27-28.....................................yk 4




Siniviuhka............... kp 9/26-29........................................yk 5
Ouska......................kp 8/28-??........................................yk 4
mulmul.................... kp 8/25-28........................................yk 11
Hemuli1981.............kp 7/28-38........................................yk 2
Piglet...................... kp 7/27-...................(taustailee)
Duffy........................kp 6/?? .............................................yk 3
Zoe-F.......................kp6/??.......................................yk 1
nibbler.................... kp 4/28.....................................yk 13
EllaMaaria................kp?/??.......................................yk 1
Jouskari-82...............................................................yk10

[color]

HAAMUJENGI:

Veiled87..................kp 32/28-29.................................yk 4
[color]

Taustailee:

Diodium
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Miragle88...............Yritys alkaa piakkoin
Linna
Louvre.....................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee

[color]



PLUSSANNEET: :heart::heart::heart:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1............31/35

kesk.arvo = yk 4,34 (152/35)


 
Sannya, juu elikkäs se pvä millo siu menkat aina alkaa, ni se on kp1. Ja yk tarkottaa yrityskiertoa, jollonka siulla oletettavasti on ykkönen, jos ny alotit vast tästä kierrosta yrittään? :)

Ja jos ne alkaa tiputellen ja tuhrutellen, ni sillon yleensä se on kp1 on se pvä, millon tarviit siteen (eli siis se millo alkaa kunnolla). Ja jos alkaa illalla ni sit seur. pvä on vasta kp1 (jos kello siis on yli kuuden.. tosin joissain sanotaan et klo 21 jälkeen ni en ite oo iha selvillä et missä se raja loppuje lopuks menee)
 
mitäs muuten tuo yk1 tarkoittaa..? voitko muuten selittää silleen että tajuan nyt tän homman siis kun tuossa on tuo kp 13/28 niin se 13 on se kiertopäivä vai? hetkinen laskinko siis oikein että minulla on ovulaatio 21.6 suurin piirtein.Mielestäni se pitäisi olla :D pitäs varmaan nukkumaan mennä alkaa olemaan tää nuppi jo tokkurassa. hölmöjä kysymyksiä
 
Sannya, ei ko on tyhmiä vastauksia ainoastaa jos jottain on :D Ja eli riippuu hieman sun luteaalivaiheestaskin (eli se aika ovulaatiosta menkkojen alkuun, joka useimmilla on 14(+-2)) se millon sun ovulaatio ois. Mut olettaen et sun luteaalivaihe ois se perinteinen 14 pvää, ni sillonhaa se ois kp14 se ovulaatiokin eli huomenna.
 
kjääks... miulla alko mensut siis 7pvä ja loppu 11 pvä.. Eiku niin onkin voi ei... nyt mie oon ihan hurmioissani... nimittäin mie lopetin pilleritkin eilen ja ollaan oltu avopulison kanssa 2kertaa.. :whistle: eikai haittaa ku siitä puhun.. ööh.. ja ei ole montaa tuntia edes.. auttakaa... miten mie voisin ees nukkua yön rauhassa.Olen yleensä aika herkkä ja jään miettimään asioita.Mutta enköhän mie jotenkin.Kai se pitää kirjottaa aamuksi kirje ukolle ku se menee 6 töihin :p
 
Kesken liuskan jätin... :( siinäpä se ku sitä itsekkin mietin... Olen kerennyt ottamaan pillereistä 6kpl eli maanantaina otin viimeksi... :/ hmm... juu siis kysyit että olenko varma että haluan lapsen.Olen sitä miettinyt jo jonkin aikaa ja olen aika varma asiasta.lisäksi mie tulen muutenkin hyvin toimeen kaiken ikäisten kanssa. minulla on kohta ollu 2 kuukautta tätä kuumetta ja en saa millään pois mielestäni sitä.Aina kun nään äidin ja lapsen vaikka kaupungilla niin jään tuijottamaan ja hymyilemään lapsea <3 heh.. kuulostaa varmaan aika oudolle mutta tämä on aika outoa minullekin sinäänsä kun mietin että millaista se tulee sitten olemaan.Kun haaveilen vaan kaikkea sitä jne.. Ja tänäänkin sanoin avokille että hän on se jonka kanssa minä haluan elää ja perustaa perheen :)
 
Sannya, toki tiedät itse oletko valmis mut kannattaa muistaa myös se, et se on myös erittäin rankkaakin. Jos sen kaiken kokonaisuudessa ymmärtää ja silti haluaa siihen ryhtyä (haluaa kantaa vastuun toisesta ihmisestä, sekä huolehtia, että toisella on kaikki mahd. hyvin) niin sit lienee valmis.

Mut siis niin, ootko e-pillereitä syönyt miten kauan? Kierto meinaa voi heittää aika laillakin nyt kun jätit pillerit, eli en usko, että se ovis sieltä nyt tulee. Itse jätin myös kesken liuskan, noin vkon söin viimeistä liuskaa kun jätin ja se kierto tuli olemaan 15 mittainen eli tyhjennysvuoto tuli suht nopeasti. Sen jälkeen kierrot on ollu mul 36,31 ja sit ois ollu 34 mut raskauduin ja meni kesken. Sit ollu 32 km:stä ja sit 36 (en oo ovuloinu mielestäni tuolloin ku kierto ollut 36). Eli sullaki kierto varmaa heittää nyt. Tosin joillain se löytää heti oman pituutensa ja on säännöllinenkin, et se riippuu iha henkilöstä :)
 
Sannya, sen näyttää todennäkösesti aika.. pillereiden jälkeen siis kroppa vasta herää siihen et sen tuleekin toimia ja kypsyttää munasoluja yms. Eli seuraavaa ovulaatiota et oikein voi laskea kun et tiedä tuleeko kierto olemaan säännöllinen vai ei.
 

Yhteistyössä