~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Tervetuloa Sannya! Mulla on ollut kierrot yli 50päivää pillereiden lopettamisen jälkeen, kannattaa varautua myös tollasiin extra-pitkiin kiertoihin. Toivotaan, että sulla kierto tasaantuu nopeasti ja ovis tulee :)
 

Ihanaa miten Miracle otti tulokas Sannyan siipiensä alle, tervetuloa!
Tuli kyllä niin hyvin ohjeita, että etköhän alkuun pääse. :D

Tää testaa huomenna negan! Mutta testaa kumminkin ennen jussia.
Tein siis sen päätöksen, että juon yhden siiderin jos testaan negan. Kun pisimmän kierron mukaan testipäivä ois vasta ens viikolla joskus... :whistle:

Oireita ei oo mitään. Ei tunnu,että ois täti tulossa, eikä tunnu yhtään miltään. Melkein pojalta, niin vähän mitään kehollisia tuntemuksia. :LOL:

Hehee... huomenta kaikille!

Toivoopi B
 
jaa ompa tullu tekstiä :)
ekaks ONNEN toivotukset veiled ja Kat :flower: :)

Halit TinyAngel
ja
tervetuloa Nera
:)
rouva B mullaki tulee joskus semmonen vimma että pitäs olla kunnon pullantuoksunen avovaimo ja kaikkialle pitäs keretä :) yleensä se vimma loppuu just sillon ku pitäs siivota. kahta kakkua tein kaks päivää ja ekana päivänä tiskikone soi kolme kertaa (miten se on mahdollista? en tiedä ) piirakat meillä leipoo mies, mutta liian usein mä olen siellä helisemässä et "ei näin vaan noin" :)

 
nibbler kiitti halista...olen kyllä nyt aika maassa. Ihan sama vaikka kuka sanois että mulla oli vasta yk 3, mutta pahalta se tuntuu silti.Eikä sitä ainakaan lievitä se että ystäväni päätti kuukausi sitten jättää pillerit pois ja nyt sitten saman tien raskaana...olen kyllä todella onnellinen hänen puolestaan mutta niin suruissani omasta puolestani...tuskaista tää odottaminen ja varsinkin tää epätietoisuus.
 
tinangel toi on niin tuttua. mun kaveri kans raskautu heti tokasta yrittämästä, toinen tuli vahingossa raskaaks. toki olen onnellinen heidän puolestaan, mutta se ei helpota mun oloa ollenkaan.
jo toi "vasta" yk 3 sattuu mun silmiin.... miten niin se muka ois yhtään vähemmän suremisen arvonen asia ku yk 30? joka kerta ku vaihtuu yk se tietää taas yhden kuukauden odottamista, ajoittamista, tutkimista, huolehtimista, ilostumista ja masentumista. vauvakuume on paha kansantauti ja uusi yrityskerta on aina yksi kuukausi lisää kuumetta. sulla on samat oikeudet olla siipi maassa ku kenellä tahansa muulla.
 
no kyllä täällä päässäkin hieman positiivisuutta löytyy...
nyt voin viettää juhannuksen grillauksen ja siiderin juonin parissa niin kuin suunniteltiinkin. :D

kohta olen menossa ystävälleni aamukahville. ja joudun kertomaan hänelle nämä minun huonot uutiset..tuntuu vaan niin hassulta kun 3kk sitten minä kerroin ystävälleni että jätin pillerit pois. silloin hän ei vielä tiennyt haluavansa lisää lapsia...ja nyt sitten hän onkin jo raskaana ja minä en...no perässä tullaan ja lujaa... :D
 
Huomenta kaikille.Tilasin äsken kotitesti.fi:stä nuo 6kpl ov.testejä ja 3kpl raskaustestejä ovat kyllä todella halpoja.Ovat siis toimineet kunnolla Miracle? Kiitos muuten tervetulo toivomuksista! :heart: Tosiaankin sain todella hyviä neuvoja Miraclelta :) Mutta mie tästä lähden siskon luokse vahtimaan sellaista 4 weetä tyttöä :heart:
 
Hei Miracle ja muut tässä pinossa olevat.

Tulin vain kertomaan surulliset uutiset meidän kohdalla. Kävin tänään gynekologilla ja ultrassa todettiin kipujen aiheuttaja: jälleen yli 8 cm munasarjakysta, sekä jokin nestepussi. Eli tätä meidän iloista vauvakuumeilua sai kestää vajaa 2 kk. Nyt on pohja viety kaikelta. Mua on Crohnin taudin takia leikelty paljon, ja alavatsassa on kiinnikkeitä, jotka sotkee koko toiminnan. Kunhan tästä järkytyksestä selvitään, pitäisi sitten miettiä jaksetaanko lähteä munatorvitutkimukseen, joka mun kohdalla on ainoa mahdollisuus tehdä avoleikkauksena, pitkine toipumisaikoineen. Gynekologi sanoi, että jos biologisesta vauvasta haaveillaan, olisi nyt syytä mahdollisimman pian selvittää toimiiko mun munatorvet ollenkaan vai ei. Samalla kun vatsa avataan, olisi mahdollista ehkä tehdä jotain kiinnikkeille, eli vapauttaa niitä. Kaikki on pelkkää sekamelskaa päässä. Mun edellisestä vatsaleikkauksesta on kulunut 1,5 vuotta. Psyyke ei oikein nyt meinaa jaksaa. Varsinkin kun tämä leikkaus voi yhtä hyvin olla niin, että todetaan vain että munatorvet on tukossa, ei onnistu, ja vatsa kiinni. Huuhtelu ja niiden avaaminen mun kohdalla tuskin tuottaa toivottua tulosta. Koeputkihedelmöitys olisi sitten ainoa vaihtoehto, raskas ja vaikea prosessi tulisi olemaan sekin. Mieliala ei ole nyt korkealla. Haave ja toive omasta, biologisesta lapsesta on ollut niin kovin voimakas, että suru on suuri.

Kiitos että sain hetken ajan tuntea tällä palstalla itseni normaaliksi, terveeksi naiseksi, ja sain haaveilla raskaudesta ja vauvasta normaaliin tapaan.

Kaikkea hyvää teille jokaiselle.

t. Lumikeiju
 
Minäpäs nyt sitten otin neuvosta vaarin ja tulin tänne. Eli ihan uusi kuumeilija täällä liittyy joukkoon. :) Vielä ei olla päätetty yrittää lasta ihan tosissaan, mut kovasti kyllä puhuttu ja haaveiltu asiasta. :) Lumikeijulle haleja ja jaksamisia! Tosi surullista luettavaa tuo sinun juttusi...
 
Jospa mie sitte kertoisin tänne vähä enempiki ittestäni, nii ehkäpä pääsen porukkaan mukkaan paremmin sitte. :) Elikkäs mie oon vauvakuumeillu jo aika pitkään ja mieski tässä jo pikkuhiljaa alkaa lämpiään vauva ajatuksille. :) Iältäni oon 23 tai pikemminki jo kohta 24. Itte oon vasta valmistunu ja mies on töissä. Pillerit jätin pois tuossa pari kuukautta sitten, mut ollaan vielä kuitenki välissä aina kumia käytetty ehkäsynä. Tosin mies kyllä meinasi et kunhan nuo loppuu, nii sitten voitais alkaa yrittää oikeestikki. :) Jänskättää kyllä! Tosin mun kierto on kyllä nyt heitelly pillereiden lopettamisen jälkeen. Kerkesin jo toivoa olevani raskaanaki viime kierron aikana kun venähti sinne 35 päivään, mutta sittepäs ne menkat alkoki. Mulla nyt menossa siis kp 6/30-35.
 
Tervetuloa joukkoon Henuliini varmasti pärjeet täällä.Miekin vasta eilen tulin ja hyvin otettiin vastaan :hug: Lumikeijulle paljon haleja ja voimia. Toivottvasti jotenkin saatte asiat kuntoon :heart: tänään muuten juteltiin avopuolison kanssa ja täällä on päätetty että lapsi on tervetullut maailmaan.Joten tässä sitten odotellaan nuita ovikisia :) Siskoni juuri kertoi että hänen nuorimmainen oli saanut alkunsa melkein heti vaikka lopetti pillerit kesken liuskan.IHMEITÄ tapahtuu... :p
 
Lumikeiju :hug: :hug:

Tervetuloa Sannya ja henuliini!

ON: Me vissiin mennään tänään jo illalla mökille... meinasin et lähettäis vasta huomenna aamulla. Tänään on menossa ilmeisesti kp14 ja pitäis peittoja heilutella, mut eihän se onnistu jos ollaan pienessä mökissä kaikkien keskellä! Ja mihinkään pusikkoon en vesisateessa lähde kuhertelemaan... ei mussa sentään niin paljon seikkailunhalua oo! :LOL: No jos saisin tuolle siipalle kerrottua sillai vaivihkaa et jos mentäiski vasta huomenna.... :whistle:
 
Hih... :) hyvin männöö... Yritähän se siippa kiemurrella halki ElinaMaria ;) Tai sit pystytätte teltan keskelle mehtää ja meette sinne vällyjä heiluttelee.Eikö oiskin mahtava idea :LOL:
Ai niin ja mie olen kauhean vainoharhainen taas kerran... Heti mietin ku äsken kävin pissalla ku vasta kävin 30min sitten ja nyt uudestaan.Mietin että pitäskö minun ostaa varalle testi apteekista ku vasta tilasin tänään paketin netistä. :) Ku eihän sitä koskaan tiedä.. (TOIVEAJATTELUA) :whistle:
 
Lumikeiju Paljon voimia ja jaksamista sinulle! :hug: :hug:

Tänne tullu uusia kuumeilijoita näemmä mukaan, tervetuloa kaikille :D !
(.) Tässä ootellaan et kierto olis lopuillaan ni pääsis mahd. testailemaan.. Tää on vaa NIIN hermoja raastavaa tää odotus :headwall: Tämmöi hätähousu ku viel on B) Ovistaki tikuttelin täs kierros ekaa kertaa, mut en kyl onnistunu saamaa ku haaleenpunasen kontrolliviivan.. Eli olenkohan sit ovuloinu olleska..? tiiä sit..
 

Yhteistyössä