~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

nibbler, musta ei siltä tunnu mut toisaalta.. oha mul eri tilannekin ko oon kummiski ees ollu raskaana.. mut siten se tuntuuki sit niin epäreilulta et ensi annetaan se ilo ja onni kunnes se sit viedäänkin raa'alla tavalla pois.. mut ei maha mittää :)
 
Elkääs ny masennelko! :D ny piristystä kehiin pikkuiset, kyl se onni viel meille kaikille suodaan, koha ny pysytään täs positiivisina eikä lannistuta! Tai sit saa lannistua mut ei masentua :p ko useathan plussaa sillo ko on luopunu toivostaki, mut kuha ei lannistu niin et ei pistäis ees simppoja matkaan! niii! :saint:
 
hiensoti selitetty miracle :D

ei mut jos otettais tähän tämmöstä miracleismiä mukaan, niin oliko se nyt 8/10 parista raskautuu ekan vuoden aikana, niin nythän se vuosi tuli eteen niin tässä ei muuta mahdollisuutta olekkaan ku raskautua :D ja sitten kun on yrittäny kaksvuotta pääsee hoitoihin, niin tässähän on enää puolet jäljellä.
ja saadaanhan me juhannuskaljat ottaa :)

teen täällä tieteellistä tutkimusta. katon tuleeko menkat jos mä luen raskausoireita ja vertaan tuntemuksiani :) tällä hetkellä tuntuu ku joku heittäis pieniä kiviä sisältäpäin. jalat vieläki kipeet ihan lantiolta polviin asti.
 
Terve tytöt!

Täällä mennään vasta yk3:ssa ja kyllä välillä pelottaa, että jos meissä onkin vikaa, eikä voida saada lapsia ja olen ajatellut sellastakin, että jos mulle ei anneta lasta, koska oonkin epäkelpo äidiksi. Kaikkee tällasta tulee mietittyä välillä...

Minä ajattelin kyllä juhannuksena kuoharia juoda, kävi mielessä, että estääköhän se oviken, mutta en halua alkaa elämään niin, ettei mitään pysty tekemään, JOS vaikka sattus ovuloimaan tai JOS se pikkunen yrittäs kiinnittyä JUST sillon jne, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan =)

Tummia pilviä taivaalla, saapa nähdä alkaako satamaan, no minä se istun töissä, että ei niin haittaa hih.
 
Mulla tulee juotua noin kerran kuussa alkomahoolia, kesllä ehkä hieman useammin, kun tuo terassi houkuttelee aina välillä :D
Tämä minun työ on sellanen, ettei noita harvoja vapaapäiviä oikein viitti krapulassa viettää ja jos sattuu miehen kanssa yhteinen vapari, niin se kyllä vietetään yhdessä ja kotosalla. On noita kosteita kesiä ollu minullaki, jotenki sellasta ei jaksa pidemmän päälle.
 
juu ei joskus tuntuu niin turhalta. joskus ehkä ottaa päähän ku kaverit lähtee baanalle, mutta mulla ei oo semmosta tarvetta lähtee. baarissa ei kukaan tanssi ja pidä hauskaa vaan nekeskustelee sivistyneesti, ja baarista mulla ei oo mitään haettavaa :)

terassilla voin istua, mutta silloin yleensä ihan kokis on naaman alla :)
 
Miracle, tällaista mulle tällä hetkellä.. Kopsasin tuolta toisesta ketjusta! Tilanne ja mieli on siis vähän positiivisempaan suuntaan:

Nyt on puhuttu oman gynekologin kanssa ja mieli on vähän parempi. Sain ajan ultraan torstaiaamulle, jolloin tarkistetaan tilanne. Lääkäri oli sitä mieltä, ettei suoralta kädeltä epäilisi kystaa, ei usko että sellainen näin nopeasti olisi tullut pillereiden lopettamisen jälkeen.

Mutta kovat ovulaatiokivut on kohdallani kuulemma ymmärrettäviä: Mua on leikelty vatsasta paljon, ja siellä on kiinnikkeitä. Nyt kun pillerit on jätetty pois, munasarjat alkavat jälleen toimia, turpoavat ja luultavasti nämä hirveet kivut on kiinnikekipuja. Johtuen siis munasarjojen turpoamisesta, mikä täytyykin tapahtua, kun koneisto käynnistyy. Tällä ei välttämättä ole mitään tekemistä itse munasolun irtoamisen kanssa, eli välttämättä ainuttakaan munasolua ei vielä ole irronnut. Ja kystaa hän ei pitänyt siis todennäköisenä.

Tämä helpotti hirmuisesti. Nyt syön Panadolia vaan, yritän kyetä töihin huomenna ja odottelen torstain ultraa.
 
"ei usko että sellainen näin nopeasti olisi tullut pillereiden lopettamisen jälkeen. "
pakko sanoo tähän että mulla tuli kystia kun lopetin pillerit, ellei ne jo ollu silloin kun söin pillereitä...

meitä muuten mollataan tuolla mitäs nytissä :D kaikkia tasapuolisesti
 
No voi apua, on taas ihmisillä valituksen aiheet :headwall:
Omalla kohdalla en ainakaan oo kuvitellu, että tulisin heti raskaaksi, kyse on enemmänkin pelosta ettei tule raskaaksi. Onnea niille, jotka pystyvät täysin coolina odottelemaan sitä raskaaksituloa, itse en kuulu niihin. Eikös tää palsta oo sitä varten, että täällä saa purkaa mieltään, valittaa ja kikutella kaikesta mahdollisesta, myöskin niistä limajutuista!

Niin perkele! Anteeksi, hiukkasen kuumeni pipo mulla :ashamed:
 
Juu, mä ihmettelen kovasti miten joku haluaa purkaa omaa turhautumistaan ja katkeruuttaan arvostelemalla negatiiviseen sävyyn muiden kuumeilijoiden toiminta- ja ajattelutapoja. En ymmärrä.

Täällä saa inistä ja valittaa just niin paljon kuin kukakin haluaa. Jos tuntuu että oma maailmanloppu tulee siitä, että ekasta yrityskierrosta ei tullut raskaaksi, siitä on lupa kertoa, sitä on lupa surra.

Eli valittakaamme just niin paljon kuin valituttaa, ja täysin hyvällä omallatunnolla :heart: Onneksi tähän pinoon on kerääntynyt samoinkokevia ja -ajattelevia. Eipä tarvi onneks juurikaan vierailla tuolla Mitäs nyt-puolella =) Kirjoitelkoot siellä mitä haluavat, se heille suotakoot :flower:
 
Hei tyttöset, vai mollataan meitä, hyvähän se on vieraisiin pöytiin huudella |O

Minä istun läppärin kanssa mastiffin pentulaatikossa hoitamassa yhdeksää 3pvä vanhaa hauva vauvaa, ihunia :D

Kuka oli menossa juhannuksena tampereelle? nopeasti selasin niin meni jo ohi :ashamed:
mie kans isännän ja koiruuden kanssa meinasin lähteä tampereen suuntaan viettelee jussia ja jospa siellä voisi myös vähä n.... :LOL: joo on omaa kivaa taas :D

iloista maanantai päivää ja piristäkäähän miua täällä laatikossa, tuppaa vähä tylsistymään ko 6 asti tiällä kököttäny.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiharapää:
Täälläkin vähän synkät fiilikset.. Täytyy varmaan käydä kurkkaamassa tuolla mitäs nyt puolella...

KP
Kiharapää, jos on jo valmiiksi synkät fiilikset, kannattaa ehdottomasti pysyä tällä puolella... ;) :heart: Turhaa lukea kaikenmaailman negatiivista läpinää.

Valonpilkahduksia ja tsemppimieltä kaikille!!!! :heart:

 
Miragle, uskon että on IHANIA!!!!!!!!!! :heart: Onko bullmastiffin, englannin- napolin vai minkä? En vastaavassa tilanteessa varmaan malttais nousta sieltä pentulaatikosta ees pissille... :D Onnea siis "perheenlisäyksestä" !! :heart:
 
Lumikeiju englanninmastiffin vaaveja ja ei siis omia vaan ystävä kasvattaa ja on nyt töissä, mie oon ite erikoistunu noihin tanskandoggeihin.. en siis kasvata vaan nyt on kolmas doggi mukana elämässä :D

joo linkittäkää toi keskustelu.
 
uh, pistipäs vihaks nuo keskustelut.. tiesittekö että jos ei ole vauvaa niin ei saa harmistua ennen kuin noin 2v yrityksen jälkeen koska sehän on normaalia ei siis saa pettyä jos täti tulee tai mistään muustakaan. ja myöskään ei saa kn:nää räpeltää kun ei ole lääkäri eli tiivistettynä ME jotka olemme nyt samassa tilanteessa kuin MITÄS NYTTILÄISET parhaillaan vuosi sitten niin heille se silloin oli sallittua mutta meille ei koska me vain kuumeillaan ja ei mistään mitään tiedetä! meidän pitää iloisesti suhtautua mm "huonoihin äiteihin" tai sellaisiin jotka eivät lapsistaan välitä, ei saada mankua.

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

hoh, tulipa purettua.. ja niinkuin joku meistä tuolla puolella sanoi
tässä lause jota kaikki siellä tuntuvat vihaavan:

+++++++++++
++++++++++
++++++++
++++++
++++
+++
++
+ plussa myrskyä kaikille meille!! :heart:
 
Duffy: Ai nitrofuria sais syyä? no miks ei mulle anneta niitä? |O
Voisko olla, että niille tulee immuniteetti nopsempaan ja siks vältettäs antamasta moisia?
Nyt siis Trimopan on se, mitä syön estona. Ja kipuihin kun VTI tulee, Litalginia. Ja nyt on sit molempia otettu ja molemmat pannassa. Panadolia saan ottaa, mutta eihän se nyt herranjumala tehoa mihinkään VTI-kipuihin. Ken on kokenut, tietää..!
Mulla on ollu aiemmin Nitrofuria kuurina, i estona, ja on tepsivä lääke se.
Karpalokapselit ja -mehu ei oo tepsiny. Eikä enää nähtävästi tepsi tuo Trimopanikaan. :'(

Onneks on ihana mies. Tuli kesken päivän töistä kotiin hoitamaan ja tekemään smoothieta. Toivo (kissa) myös tajuaa, että oon pipi. Kehrää ja kiehnää vieressä ja raksataa äitiä. :heart:

Mitäkähän mulmulille kuuluu?
Ois muksa teitää onko asiat lutviutuneet.
Itse ehkä listaisin plussat ja miinukset ja tekisin päätökset tulosten mukaan. Ja sen mukaan, olisiko hän sellainen mies, jonka kanssa voisin perustaa perheen. Luotettava, suoraselkäinen ja perheestään huolta pitävä. Jos on, niin sitten voisin antaa anteeksi satunnaiset mokat. Ihmisiähän me vaan ollaan... :flower:

Tää jatkaa nyt sairastelua. :wave:

Jutelkaa paljon ja viihdyttäkää tän petipotilaan eloa. :D

-B.
 

Yhteistyössä