~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Kiitos Miracle teit jo uuden listan!
Mulla oli tosiaan viikon ajan sellasta menkkamaista kipua ja nyt ollu pari päivää sellasta ruskeeta limaa pyyhkiessä. Voiko noi olla oikeesti raskauden merkkejä?

Mulmul paljon voimia ja haleja! Toivotaan että asiat selviäis. Ei oo helppoja juttuja nuo.
 
Onhan täällä naköjään vielä muitakin hereillä kun vain minä :)
Kiitos miracle taas päivityksestä, kiva kun jaksat niin reippaasti aina ton listan tehdä =)
Saapa nähdä kuinka pitkä kierto nyt tulee, en taida alkaa juomaan greippimehua nyt, viime kierrossa sitä join ja ehdin kyllästyä. Sanoin miehelle eilen,että sitten ku täti lähtee niin me kyllä kuksutellaan joka toinen päivä :LOL: ei varmaan miestä haittaa heh :D
 
Joo jostai kumman syystä noi miehet ei pistä juur pahakseen sitä joka pvä pupuilemistakaan.. mistähää se johtuu, kumma juttu... ;) :D

Ja mie aattelin, et tän kierron jälkeen jos ei yrittäs mittään.. Ei ostas greippimehua tai muutakaan... Tosin vitskujen syömistä jatkan aina ku se tekee hyvää hiuksille ja kynsillekin :)
 
Suunnistaja, no niin mä vähän luulen ko tolla taval mulla o menkat alkanu ny jo pari kolme kertaa... mut siis toki aina toivoa on, mut kovasti toi enempi siltä vaikuttais et se täti sielt tulee.. Mut täs tapaukses siis oisin enempi ko ilone siit et oisin vääräs :) :heart:
 
Minkäslaista vitamiinia sää miracle syöt? Mulla on sellasta nestemäistä rautaa, jossa on kaikki b-ryhmän vitskut ja c-vitamiinikin vielä. Sit aina välillä oon ottanu foolihappo-tabun, kun tossa likussa sitä ei oo hirveesti. Mulla kyllä tahtoo lipsua tuon raudan juonti aina välillä ja hemppa on kuitenki aika matala niin pitäs yrittää muistaa.
Syökös muut mitään vitamiini tms. valmisteita?
 
täällä ollaan edelleen parin metsäpäivän uuvuttamia, kun ei ehtinyt nukkua sitä ennen paljoa, eikä sen jälkeenkään.. Onneksi huomenna on vapaa päivä.. Mies sai mun pyöränkin kuntoon, joten pian pääsee pyöräilemään..
Kunhan saan sen pyörän ulos asunnostamme..
Mies kun toi sen tuohon meidän parvekkeelle, kun halusi mieluummin täällä rauhassa laittaa sitä...

KP
 
Duffy, eli syön raskausmonivitamiineja, jotka just loppuivatkin, ostin ne kun tulin raskaaks. Sitä ennen söin Lady Vita plus:aa, mut siin ärsyttää se, et pitäs kolme tabua pväs ottaa. Mut siihe siirryn ny takas sen ku noi toiset loppu ja syön nii kauan ko niit on.

Syön myös lisäks foolihappolisää, koska foolihappo kuitenkin on se tärkein asia täs raskautumisen yrittämisessäkin. Useat lapsettomuushoidoissakin olevat saa patistuksia, et kannattais foolihappoa syödä ja jotkut sit raskautunukin, se estää myös km:iä. Ois hyvä jo 3kk enne yrittämistä syödä foolihappolisää. Ja mie en ehtinä syyvä sillon ko raskaaks tulin, söin ehk yhen kk sitä ennen.
 
monta sivuu juttua :)

exästä: me seurusteltiin on/off yli kolme vuotta.mä olin meistä kahesta se hirvee. se olis ansainnu paremman kun mitä minä olin. mutta suhde ei kaatunu lopulta mun typeryyteen vaan mies sitte vilkas muualle ja näki että vihreita nurmia näkyy juu... mutta en ihmettele sitä ollenkaan. tosin meidän suurin ongelma oli se, että aina kun me yritettii uudelelen se yrittäjä olin minä. suhde ei tuu koskaan ittestään vaan joskus tulee sellanen vaihe että pitää tehä kunnolla töitä, ja siinä ei auta se yhen ihmisen työpanos.

tämän tyypin jälkeen nuolin haavojani 4-5kk narsistisen alkoholistin hometönössä kunnes sisko piti tuparit josta tuo nykyinen veti kotiinsa. sinne mä jäin ja aloitin uuden elämän kilttinä tyttönä joka ei enää tee typeriä juttuja :D oikeesti.

luin vasta tän ekan sivun, mutta ilmeisesti virtsarakontulehduksesta (ko) on puhuttu. mulla on tuo vaiva kans aika usein, ja mä hoidan sitä karpalokapseleilla. vedän viis sellasta napaani ja alle tunnissa on vaiva ohi. niitä saa ihan luontaistuotekaupasta.

mulla on sitte menkkojen laskettu aika tänään ja päätin sen kunniaks laittaa valkoset housut :headwall: että jos liikenteessä on japanin lippuja, tulkaahan moikkaamaan.

Suunnistaja :hug:
 

Tervehdys tytöt!

En nää tän pinon sivua 15. Tulee tietohallinnon varoitus, eli se on estetty.
Siellä on vissiin sitten kirjoteltu jotain törkeyksiä, häh!? :LOL:

Täällä on pohdittu miesongelmia ja hormoniryöppyjä.
Mullakin on ollu aikamoinen hormonikierto, mut nyt tosiaan on kaikki oireet kadonneet..

Oon menossa selvittää tätä miun VTI-hommaa lekuriin, kun vaanaukeis mokomat (kello ei oo vielä kahdeksaa). Että mitäs tehdään kun en voi näin lääkkeitäkään kokoaika nappailla kun tässä saatetaan myrkyttää meidän tulevaa esikoista samalla. :kieh:

Muuten meni viikonloppuaika levossa.
Ens viikonloppuna mietinkin juodako vai eiköjuoda, kun testaus oli vasta jussin jälkeen.
Mitä te ootte päättäneet? =)

-Rva B
 
mulmul :hug: onpas miehes ollu mukava viikonloppuna. toivottavasti tilanne ei oo niin paha kun miltä se vaikutti. ku kuitenkin ilmeisesti todella ihana muuten ja sitte tekee tollasia temppuja se on niin turhauduttavaa ( tämä omasta kokemuksesta )
tiedä mikä sulle on parhaaks. mies puhutteluun ja kysy paljon kysymyksiä. kuitenkin 7 ja puolen vuoden jälkeen osaat varmaan jo sanoa koska valehtelee ja koska puhuu totta.

jos mies suivaantuu kyselyistä niin sano että se ei nyt oo sellases asemassa että se voi suuttua sulle. ja koita jaksaa! sun paha olos on kokonaan sen syytä, ei missään nimessä sun! muista se koko ajan!*halaus*

rouva B mulla on testipäivä huomenna jos menkat ei ala tänään niin mä kerkeen ennen juhannusta. en tiiä mitä tekisin juhannuksena kun mulla on kolme vaihtoehtoa. tampereelle selvinpäin siskon, sen miehen ja sen veljen kanssa selvinpäin.
siskopuolen kanssa kuuntelemaan kun korkeakoulutetut ihmiset juttelee koulustansa ja kattoo mua nenäänsä pitkin kun oon ihan normaali körttikansalainen
tai sitte miehenkaa jonnekki veden ääreen juomaan ja tappelemaan (on olemassa perinteitä joista ei luovuta :D)

jos testi näyttää plussaa niin se on sitte tampere tai kuskinaoloa.
 
Täällähän on taas kirjoiteltu, aloittelin jo eilen illalla lukemisen ja tänään lopettelin :D
mulmul Toivottavasti sinun ja miehensi asiat järjestyy.. Ja sinähän se tosiaan sen päätöksen teet ja valitsisitpa miten tahansa se on sinusta oikea päätös. Kuten kirjoittelitkin niin taitaahan niitä hyviä asioita olla enemmän. Mutta voimia :hug:

Nyt on taas sellainen fiilis, et tuskin tässäkään kuussa tärppää. Heinakuussa alkaa vuoden tjoittailu ja tärppi päivinä ei välttämättä voida pupuilla. Masentaavaan niin suuresti. :| :/
 
huomenta!

täällä onkin keskusteltu syntyjä syviä.. mulmul: tilanne varmasti ahdistava, rakkautta on mutta piilevää pelkoa mitä se toinen epämääräisissä olosuhteissa tekee. näis asiois ei vaan oikein muiden neuvot/ajatukset auta -->se lähtee vaan itsestä se ratkaisu. aikoinani on tullut seurusteltua renttujen kanssa enkä mä ainakaa korvaani lotkauttanu muitten neuvoista tai varotuksista. mutta kovasti tsemppiä! -ja jaksamista :hug: (enkä siis tällä viestillä halunnu viitata sun mieheesi, kerroin vain omasta elämästä

täällä hienoisia menkkafiilareita eli välil alaselkää vihlasee ja alavatsaa. just mittasin lämmöt (kielen alta) niin tasan 37 pärähti mittariin! hui! mielenkiintoista :whistle:
 
Daadeli tää kierto on mulla vissiin se 12:sta jos taukokierto lasketaan mukaan... lauantaina mietin että mun huijariplussasta on kulunut nyt vuosi ja seitsemän kuukautta, vauvakuume on jatkunut jo sitäkin kauemmin... masennus fiilis on täälläkin tuttua.

tuntuuko teistä joskus siltä että tää tärppäämättömyys on teidän syy ihan henkilökohtaisesti? sillä lailla että siihen ei móle mitään lääketieteellistä, teknillistä tai uskonnollista syytä muutakuin te oma ittenne?
mulla on paljon semmosia ajatuksia ja syylistyn itsesyytökseen :ashamed: vaikka oikeestihan se ei voi olla.. mutta näille ajatuksille en voi mitään.
 

Yhteistyössä