~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

mulmul, mu mielest tommone ei kaipais ees saarnoja ennee, pihalle tuommone. Ethä sie voi suaha sen kans hyvää toimivaa parisuhdetta jos luottamus ei oo kunnossa. Ja varsinkii jos lapsia haluat ni ei kyl ois paras maholline mies tuo.. Vai millane se muutoin on? Huomioiko sua yms? Miten näyttää rakastavansa?
 
miracle kotaona se on iavan ihana ja huomaavainen, tekee ruokaa tuo aamupalat säkyyn aina välilä ja tekee kotiahommia siinä missä minäki, saataa yhtäkkiä vaan tulla sohvalla viereen ja hata ja sano että rakastaa, yöllä nukkuu aina ihan kiinni minussa, jos olen ollu kipeenä huolehtinu kaikesta, tammmikuisen km.n jälkeen on ollu entistä enemmän osoittanu huomiotaan ja joka päivä jaksanu kysellä onko kaikki ok, puhuu niin ihanasti aina siitä kuinka haluaa perheen mun kans kuinka kiva olis ku tulis se yhteinen lapsi, se on jopa ostanu muutaman vauvan vaatteenki mulle yllätyksenä ja kaikista ihaninta oli kun sain siltä joululahjaksi mammalappuhaalarit joita se oli jotunu ite käymään sovittamassa et oli löytyny mulle sopivan kokoset. :ashamed: aina ku ollaan jossain yhessä liikenteessä niin se pitää kädestä kiinni ja kaappaa kainaloon jos joku vierasmies tai esmin mun joku entinen luokkakaveri mies tulee vastaan... :ashamed: :'(
 
mulmul tsemppiä. ja ennen kaikkea voimia. laitapa miehes ojennukseen! :hug: kurjaa on vaan jos toi ei ole ensimmäinen kerta, niin kannattaa laittaa vaakakuppiin hyvät ja huonot puolet varsinkin kun lasta ollaan tekemässä..

tänään ollut itsellä hiljaisempi päivä, mies töissä, minä yksin kotona ja ilmeisesti sieltä se flunssa on tulossa päälle.. mittariin vaan en "saa" kuumetta, mutta silti kolottaa joka paikkaan ja paleltaa.. :/ nukkunut oon koko päivän ja vieläkin vaan unta riittäisi vaikka iltaan asti |O

kaipa tämä tästä, elokuvaa vaan pyörimään, ja lepäillään.. B)
 
mulmul, no ohhoh... sit siin kyl on paljon hyvääkin... mut miks ihmees se tekee näin.. Jos siis aiemminkin tehny.. En mie vaa ymmärrä. Ko tommone kertoo vain et se ei välitä tippaakaan mut sit noi mitä sanoit millane se muutoin on ni kertoo aivan muusta. Yrittääks se esittää ystävilleen aina jotain muuta et ois se perheen pää ja häntä ei pompotella yms?
 
mulmul joo tiedän tunteen, koska itse jouduin muinoin myös tekemään ton päätöksen, että piti jättää tunteet syrjään, ajatella muullakin kuin sydämellä.. vaikeaa tuo on, mutta kun ajattelee siitä hetkestä ensin tunnin eteenpäin, sitten päivän, viikon, kuukauden, niin olo on joka hetki vahvempi..en tiedä oliko ymmärrettävästi selitetty,
mutta pää pystyyn ja katse tulevaisuuteen.
 
miracle en mie tiiä mitä se yrittää ja mitä ei... :ashamed: sen kaverinki tunnen niin hyvin että sekin kyllä tietää et meillä puhutaan asioista yhdessä jos jotain pittää päättää ja se tietää senki et mie olen tosi tarkka kaikesta tämmösestä... en mie oikeesti tiiä miksi se sit tekee tämmöstä p....kaa jos se kerta muka välittää... :'( mun pää on nyt niin sekasin et en oikeesti jaksa aatella yhtään mittään enää... :headwall:
 
miracle ei oo ku vehnäjauhoja ja sokeria leivin jauhetta ja mausteita...oon viikot yksin kotona niin ei oo kauheesti tullu jemmattua mitään ylimääräsät tonne kaappeihin pilaantuun...en syö makaroonia, riisiä tai nuudeleita ollenkaan siksi niitä ei ole meillä kaapissa. no huomenna viimestään sen saan kiinni sen veljen puhelimesta ku ovat molemmat siellä oulussa töissä ja asuvat samassa kämpässä...

papaijaa81 tiedän,olen kerran jo aijemminki käyny läpi tämän p....kan... :'(
 
mulmul, no jo on huonosti asiat.. juo vettä kovasti, se ainaski auttaa siihen et ei oo niin hirmune nälkä. Eiks vanhemmat voi lainata tai sukulaiset tms? Ja vaikeaa se on mut joskus se on vaa tehtävä vaikeitakin päätöksiä ja noilla eväillä en kyl iha het menis yrittään lasta..
 
miracle nyt se kaveri vastas puhelimeen ja sain sen yhenki kiinni...on kuulemma nukkunu koko päivän siksi ei voinu vastata ja akku loppunu...sen kaveri ku meni sitä herätteleen joku muijalauma siellä naureskeli et " ***** ylös heti keveris sanoo et sulle on puhelu"...saipahan ainaki sen puhelimensa päälle ja aiko se sitä rahaaki laittaa vissiin... :kieh: se toinen kaveri kyl kovasti vakuutti et mitään ei olis tapahtunu mut en tunne sitä ollenkaan en oo ees koskaan nähny niin paha mennä uskomaan sitä et onko se totta vai ei...
 
mulmul.. justiinsa.. sillälailla.. on se jännä et se akku loppuu vaiks on kaks kännyä.. Ja on sekin aika jännä et on PROVINSSISSA ja vain nukkuu koko pvän.. No, uskoo ken tahtoo toki. Kyl tuo tyttölauma mulla vaan järkeen iskis et no siel on puuhailtu mukavasti eikä oo ehitty kännyä juur vilkasemaan..
 
Kat
mulmul, entä jos ottaisit siihen sen veljeen jo nyt yhteyttä? Onko se yhtään luotettavampi? Jos se vois hiukan avata miehes silmiä? Ja ehkä lainata sulle muutaman euron ruokaan? Ei sulla ole edes tyhjiä pulloja, mitä viedä kauppaan? =) :hug:
 
joo ei toi nyt valitettavasti oikein hyvältä kuulosta.. yhden tuollaisen miehen kanssa hetken elettyä tietää kyllä mitä toi oikein on... kaverit saadaan aina puolustamaan, ja sanomaan etteikö mitään oo tapahtunut... ei siltikään kaikki tunnu olevan ok.. kurjaa sanoa sulle mulmul tää näin ihan suoraan, mut sinuna laittaisin kattilat jakoon..
 
Hemuli1981 no rahat on sen tilillä ja se aina siirtää ku tarvin seku on tällä hetkellä se joka käy töissä nyt vaan kävi silleen et se on festareilla ja mulla eilen loppu rahat enkä oo saanu sitä kiinni ennen ku vasta äsken...
 
Kiitos kaunis kaikille onnitteluista! =) Isällä on samana päivänä tänään synttärit, se täyttää 55 ja mie 25, eli meil on 80 -vuotisjuhlat! :LOL:

Ei mitenkään erityisemmin juhlittu, kun tuo raha on ihan finito. Juopoteltiin sitten isän ja äidin ja siipan kanssa eilen neljään asti! :eek:

Tänään tulee sukulaisia kahville tänne mun vanhempien luo. Äiti on tehnyt mulle ja iskälle oikein kakun! B) Nam.

Mulmul voi miten inhottavaa!!! :( sanot sille suorat sanat ko näät että ei tuollainen peli vetele. JA varmaan ottaa opikseen kun sanot että voiko tuollaisen kanssa nyt sitten lasta tehdä.... Mä niin tiedän ton tilanteen kun ei oo euron euroa... se on ihan perseestä. Koitahan jaksaa. Auttaisiko sun tai miehen vanhemmat?
 
noinkohan et ottais opikseen jos aiemmin pyhästi luvannu ettei se toistu ja viel likkalauma vieressä hihittelemässä.. kyl ei juurikaan jää epäselväks mitä se siel touhuaa.. Tai sit on harvinaisen tyhmä äijä et tekee noin et on nii hyvät syyt epäillä! mulmul, mikset sä muute menny sen mukkaan provinssiin?
 
Niin ja kiitos Rouva B!! :) Toivottavasti sinäkin sen oman nyytin saisit... on aika rankkaa sinullakin ja tuo antibioottijuttukin... :hug:

Mulla ovista pukkaa tuossa juhannuksen aikaan niin jos silloin laittais synttärilahjan alulle... ;)
 
Kat se veli on nyt kyllä melkein toisessa päässä suomea täällä missä minäki ku viikonlopun kotona käymässä ja mies on seinäjoella...no se veli on ihan jees mut ei se sille mitään ala sanomaan...

miracle selitys oli vaan et oon aamu 10 asti juonu niin johan sitä on voinu nukkua koko päivän...aijoin soittaa sulle ku herään aamulla... juu viieltä iltapäivällähän on aamu :kieh: |O

papaijaa81 niin se nyt taitaa käyä... :'(
 
mulmul ok.
Toivotavasti kaikkeen on järkevä selitys, voihan olla et miehesi on todellakin nukkunut koko päivän krapulan kourissa ja akku on oikeasti loppunut ja niiden naisten äänille on jokin järkevä selitys Älä tee vielä mitään äkkikpikaisia päätöksiä vaan odota mitä miehelläsi on oikeasti sanottavaa ja mikä hänen versionsa on kunhan selviää sieltä kotiin.
Voimia ensiviikkoon.
 
ElinaMaria no mun vanhemmilla on niin tiukkaa muuteni ja miehen vanhemmat ei musta tykkäää et en ees viiti kysyä...

miracle en saanu lippuja enää ku olis ollu itellä rahaa ja se meni kaveriporukalla autolla ja seki oli täys. :ashamed: sain mie sentään siltä 50e ja sano et soita jos tarttet lissää... :kieh:
 
mulmul, niin no.. mut pettäjillä tunnetusti on erinomaiset selitykset kaikkeen, jos siis on semmone, joka ei aiokaan kertoa tai tunnustaa..

mullaki exä kivenkovaan aina sano, kuinka mie oon vainoharhanen ja liian mustasukkanen ja et hän ei mua petä (luottamus ko oli menny sillo ko se tul toisen naisen kans baarista käsi kädes). Sit ko mie epäilin sitä ja sen "kaveria", ni aina tosissaan jakso sanoo, kuinka ei jaksa kohta ku en mittää usko ja et tän vainoharhasuuden takia kannattas men ehk hoitoonkin. Ni johan sain sen kiinni kummiski kerran mesekeskusteluista, et ol jutellu tän "kaverinsa" kans ja tää kaveri sit selitti kuin he voisivat mennä yhes thaimaaseen ja tää mu ex oli, et no sehä o iha asiaa et juu olis tosi ihanaa.

Ja sit mie siittä sitä nuhtelin ja sano silti, et no kuha vaa jutteli, ko ties etten päästäs sitä kummiskaa (HUOM! Siis MÄ en päästäs eli se ois ite ollu menos silti sen kans mut ei mun) ja sit ko sanoin, et syö pääs et on se kumma et sä et mittään tälle eukolle sano jos se alkaa puhuun yhteiseen makuupussiin menosta, ni joha äijä oli vähä hiljempaa.. mut sano sit vaa mulle, et no oletti et se tietää et hän seurustelee...et juu mistähää voi tietää ko toine ei mittää sano....

Et kyl näillä petollisilla miehillä riittää selitys iha kaikkeen, mut ei kannata olla nii tyhmä et sitä kaikkea paskaa uskois, mitä ne suoltaa...
 

Yhteistyössä