~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Kat
Huomenta kaikille. Siivouspäivä taitaa tulla tästä päivästä ilman perusteella. Tiistaina tulossa vieraita loppuviikoksi. Kiva testailla keskiviikkona, kun nekin täällä.. No, ei se mitään. Eilen uusin testin ja haamu on vahvistunut =) On silti yhä haamu. Toivottavasti keskiviikkona on taas vahvempi - silloin kerrotaan tulevalle vaarille synttärilahjana.. samalla kerrotaan mun kaikille perheenjäsenille.. Pakko, ei niille menis muuten selittelyt läpi mun alkottomasta Jussista.. :LOL:
 
Onnea ElinaMaria! :flower:

Lumikeiju, voih :'( no mut ei lannistuta vielä!! Jospa se gyne keksis jonkun muun keinon eikä tarvitsis pillereit ottaa! entäs jos ottas pillerit ja sit seuraavas kierrossa esim. inseminaatiota? Ni onks sul clomit ollu jo sit vai auttaaks ne tos tilantees? :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Lumikeiju, voih :'( no mut ei lannistuta vielä!! Jospa se gyne keksis jonkun muun keinon eikä tarvitsis pillereit ottaa! entäs jos ottas pillerit ja sit seuraavas kierrossa esim. inseminaatiota? Ni onks sul clomit ollu jo sit vai auttaaks ne tos tilantees? :hug: :hug:

Clomit ei oo ollu vielä käytössä. Oli tarkoitus ensin yrittää raskautua ilman apuja. Munasolujen "piiskaaminen" heti pillerien poisjätön jälkeen kuulemma ei olisi ollut suositeltavaa. Oli tarkoitus että syksyllä otettaisiin joitain apuja käyttöön, jos raskautta ei olisi vielä tapahtunut. Mutta en mä kestä näitä kipuja syksyyn asti!! Katsotaan mitä gyne huomenna tuumii tästä tilanteesta.

Sun ajatus tuosta pillerien aloittamisesta ja heti sen jälkeen esim. inseminaatio kuulostaisi aika mielenkiintoiselta ja loogiselta ajatukselta. Pikkuisen oon kyllä ollut omalla kohdallani inseminaatiota vastaan aiemmin, mutta kummasti ne ajatukset näköjään muuttaa muotoaan, kun tilanteet muuttuu liian mutkikkaiksi.

Kiitos tuesta Miracle ja Zoe :heart:
 
Lumikeiju, no mut sun tilantees varmaan sais aika nopiaankin sen inseminaation jos kerran aina niitä kystia sit tulee. Ja sehä vain ois pientä avittamista ;) Ko sul tota ikää kummiski on ni jos monta vuotta jahkailee ja oottaa et josko kystat häviäis ni ei siinäkää järkee siis oo. Vaiks onha sul aikaa viel ainaskii 12v :)
 
Puhut aivan totta Miracle. Lisäksi mulla on lisärasitteena vaikeahoitoinen suolistosairaus, joka tällä hetkellä on hiljaa ja remissiossa. Eli odottelu ei mun kohdalla todellakaan käy. Ihanaa että sentään vielä 12 vuotta aikaa.... ;) Ei tässä ihan oo viel peli menetetty! :whistle:
 
voi kiitos Lumikeiju :heart: mut kyl se vua nii on, et ei sitä pidä lannistua, elämä saattaa joskus yllättää! ja vaiks kuin harmittais et kaik "huonot äidit" raskautuu ja simmoset, jotka ei välttämät sitä lasta halua tai ne, jotka sikiää iha mieletöntä tahtia ku ei tarvihe ko tervehtiä miestä suunnillee :)D), ni ei anneta senkää häiritä! Koska sit ko meille se laps tulee, ni osataan ainakin iloita siitä ihmeestä näitä muita paremmin ja sit niist lapsist tuleekin maailman rakastetuimpia! :flower: :heart:
 
heippa sisaret!

no niin, häissä tuli oltua ja mukavaa oli. vihkitilaisuus oli niin kaunis, että vaikka mä en mikään herkkis edes ole niin kyllä meinasi silmät kostua :'( kyllä oli niin parin näköinen juhla!

omaa: ilmeisesti olen onnistunut nyt viimein bongaamaan sen oviksen! kyllä vaan kuviot Donnassa muuttui aika selkeästi erilaisiksi, jopa mun mies huomasi. nyt ois sit eka kerta kun tuntu menevän pupuilut ja ovis yksiin! :heart:

ElinaMarialle onnittelut, sulla on hyvä ikä ;)

ja Lumikeiju: nyt vaan häntä pystyyn ja olo optimistiseksi :hug:
 
Kiitos tsempityksistä teille ihanille!

Kyllä tulehdus on jo alkanut helpottaa. Lääke maistuu kokoajan suussa, mutta kipuja ei oo enää.

Mulla on VTI krooninen vaiva - tulee aina seksistä. Ja sitä ehkästään ottamalla ennen yhdyntää antibioottia. Jota ei sais ottaa jos on raskaana, eli se on kanssa yksi aika vaikeuttava tekijä tässä hommassa mulla. Raskauden aikana on sit seksi kai kokonaan pannassa, mutta eipä tuo haittais. Taidetaan saada ihan tarpeeks koko hommasta tässä yrittämisvaiheessa jo.

VTIn vuoksi myöskin eilinen pupuilu jäi pois, ja jos lasketaan pisimmän kierron mukaan, niin just nyt ois ollu toi ovis.
Eli taas menee reippaasti yli kuukausi että saa taas yrittää. Tämmöstä tää vaan on.

Onnea ElinaMaria - kuinkas vietät synttärit? Tiiän, mitä toisoivit kaikista eniten lahjaksi ja mie lupaankin sen sulle. :D heti tai myöhemmin, mut sen saat. :heart:

Kiitos muutenkin koko ketjulle olemassa olosta. Tää on hieno juttu! :flower:

-Rva B
 
Kiitos tsempityksistä teille ihanille!

Kyllä tulehdus on jo alkanut helpottaa. Lääke maistuu kokoajan suussa, mutta kipuja ei oo enää.

Mulla on VTI krooninen vaiva - tulee aina seksistä. Ja sitä ehkästään ottamalla ennen yhdyntää antibioottia. Jota ei sais ottaa jos on raskaana, eli se on kanssa yksi aika vaikeuttava tekijä tässä hommassa mulla. Raskauden aikana on sit seksi kai kokonaan pannassa, mutta eipä tuo haittais. Taidetaan saada ihan tarpeeks koko hommasta tässä yrittämisvaiheessa jo.

VTIn vuoksi myöskin eilinen pupuilu jäi pois, ja jos lasketaan pisimmän kierron mukaan, niin just nyt ois ollu toi ovis.
Eli taas menee reippaasti yli kuukausi että saa taas yrittää. Tämmöstä tää vaan on.

Onnea ElinaMaria - kuinkas vietät synttärit? Tiiän, mitä toisoivit kaikista eniten lahjaksi ja mie lupaankin sen sulle. :D heti tai myöhemmin, mut sen saat. :heart:

Kiitos muutenkin koko ketjulle olemassa olosta. Tää on hieno juttu! :flower:

-Rva B
 
miracle Heips pääseekö listalle mukaan. ahkerasti olen vierestä seuraillut. Tonne lapsettomuus puolelle olen kirjoitellut, koska pillerin lopetuksen jälkeen kävin tavallisella gynekontrollissa ja pco todettiin. Menetin jo uskon kokonaan.. mutta luomu menkat alkoikin kp:38:ssa ja taas löytyy toivoa saada oma käärö. ja kun on lukenut noita uskomattomia tarinoita, niin en vielä heitä toivoa hukkaan.
eli tälle hetkellä kp 3/ 28-38 ja yk: 2
 
aaaaaarrrrrg että ottaa päähän ja paljon!! |O mies provinssissa. laitoin sille aanulla monta viestiä et tartten rahaa ku jääkääpissa vain valo :( herra sitten päätti laittaa puhelimensa kiinni et en voi soittaa enää tai et viestit ei mee perille...tiedän että ei oo akku loppu sillä on kaks puhelnta mukana ja akun lataus mahollisuus!!mulla on jo niin nälkä et ihan heikottaa...kaveritki oon kolunnu jo läpi eikä kellään oo lainata sen vertaa et voisin tälle päivää ruokaa hakia... :'( :kieh: ja kauhee myräkkäki ulkon kaiken hyvän lisäksi!! :(
 
Santtuli ei todellakaan oo eka kerta ku herra noin tekeepi!! :kieh: ootappa ku tulee kotia niin saa kyllä taas kuulla kuniansa... :kieh: sen kaverikaan ei voi vastata puhelimeen vaikka sillekki oon sen sata ja yks kertaa soittanu, sanonu sillekki et ei vastata jos mie soitan!! |O
 

Yhteistyössä