~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

miracle no tähän asti se on ite sieltä soitellu kuulumisia ja laitellu viestiä et on ikävä yms. mut nyt sit aamulla ku laitoin viestiä et "soitakko mulle olis tärkiää asiaa :) " ei vastausta...hetken päästä laitoin toisen viestin et "voisikko vastata viestiini :) " puhelin meni kiinni samantien... :kieh: |O ystävällisellä sävyllä kummatki vistit laitoin ja silti se tekee tolleen!! :kieh:
 
miracle laitoin sen kaverille jolla puhelin päällä viestiä jo aikaa sitten et sanoa sille et tartten rahaa mut sekään ei vastaa ees viestiin eikä puhelimeen jos soitan sille... :kieh: no sitä mie pelkäänki et se on menny töpeksiin siellä jottain eikä uskalla laittaa puhelinta päälle ja se kaveri on semmonen et ei varmasti kerro eikä vastaa sillon jos tietää jotain...vitsi ku mulla ei oo sen kolmannen tyypin numero et sille voisin soittaa... :'(
 
mulmul, voih :( ikävä tilanne kyllä. En ny halunnu lietsoa todellakaan tuota epäilystä teidä välille mut mä ite vaa jotenkii oon niin rehelline ja sillo jotenkii tulee mieleen et no toisel o sit salattavaa ko ei vastaa. Ja outoa tuo et jos sen kamu sai sen viestin eikä sit muka voi sanoo sille et tarviit rahaa.. Hö, kurjaa :'( Mut koitaha suaha ne kii, jospa sil oiskin se akku loppunu eikä siin tohinassa voi vaiks ladata... Tosin siin tilantees en ymmärrä tommost et sit sen kamukaan ei vois vastata... :hug:
 
Lumikeiju tiedän että on ihan lapsellista käytöstä ja olen sen sille jo sanonu aikasemmin ja se sillon pyhästi lupas et ei enää ikinä tee sitä ja ilmottaa jos oikeesti akku loppunu :'( :kieh: nyt on kuitenki tarkotuksella kaks puhelinta mukana ja toinen koko ajan laturissa et jos akku loppuu niin voi vaihtaa kortin toiseen puhelimeen :'( |O :kieh:
 
miracle sillä on tarkotuksella kaks puhelinta mukana joista toinen aina laturissa siltä varalta et akku loppuu et on puhelimella tavotettavissa koko ajan siksi en usko tuota akun loppimis juttua. mieki oon ihan liian kiltti ja rehellinen aina annan jopa lukea puhelimeni viestiti jos jotain epäileepi. :ashamed: ja se kaveriki saa kyllä kuulla kunianasa ku sen saan käsittelyyni!! :kieh:
 
Lumikeiju kiitoksia, Koitan tässä kierrossa alkaa oikein urakalla metsästelemään ovulaatiota, vaikkakin pco antaa hyvin paljon vääriä plussia. :(
Ajattelin käydä sitten verikokeilla tarkistamassa, mahtoiko ovista tapahtua.
Tietääkö kukaan koska pitää käydä verikokeilla tai ultrassa? Nämä on mulle vielä niin uusia juttuja..
 
Mulmul, kannattaako tuommoista suhdetta jatkaa? Vaikka sellaiset ajatukset tekee hirmu kipeetä, mutta sun on ajateltava itseäsi nyt. Haluatko lapsen miehen kanssa, johon et voi luottaa? Lapsen saanti kun on omanlainen kriisin paikka, molemmille erikseen ja koko suhteelle. Jos lähtökohdat ja luottamus eivät oo kunnossa, kuinka jaksat silloin?
 
Lumikeiju just tässä hautailen niitä vauvahaaveita :'( ei tollanen p...ka saa sitä kuniaa et olis mun lapsen isä jos kerran ei kykene oleen luottamuksen arvonen... |O :'( miten uslaktaisin ees jättää lasta sen hoijettavaksi ku ei nähtäävsti osaa huolehtia ees itestään, saati sit vähät välittää musta... :'(
 
mulmul.. no huh huh.. en mie kans oikeen ymmärrä miten sie tommosen miehen kans ees yrität lasta... Jos kerran siis on töpeksiny jo aiemminkin.. Ei hyvä nainen, pistä pellolle tuommone vaiks kuin ois monia vuosia yhes. Eihä se arvosta sinnuu olleskaaa... ja olikko sie se jolla mies mennee sit sinne turkuunki? Vai sekotanko mie ny lahjakkaasti henkilöit :p
 
Mulmul, pihalle vaan koko mies, vaikka kipeää tekeekin. Jos ei oo viime töppäilyistä oppinut, niin sama tulee varmaankin jatkumaan myös tulevaisuudessa. Sinä löydät kyllä uuden ja semmoisen vastuuntuntoisen miehen, josta tulee hyvä isä sun lapsille!!! :heart: Ei oo helppoja asioita nuo, voimia nyt miehen kohtaamiseen!
 
miracle no siitä on aika ku töpeksi,oli sillon vielä teini 17v...sen jälkeen ollu tähän asti kaikki ok ja muutenki ihana... juu et sekota...en mie sinne turkuun kyllä sen matkaan lähe jos nyt tehny jotain anteeksi antamatonta!! :'(
 
Onnea synttäreiden johdosta ElinaMaria :flower:

Tervetuloa Hemuli :wave:

mulmul: Voi sua :( Osaa noi miehet olla tyhmiä. Meilläkin mies oli reissussa edellis viikonloppuna. En ilmotellu itestäni mitään ja odotin et mies ilmottelee eka. Kyllähän sieltä viesti ja soittokin tuli. Tuo teidän tilanne on kyl hieman hämärä. (mun mielestä ). Luulis et vois edes kaverin puhelimesta laittaa jotain infoa jos omas kännys olis jotain vikaa. Kunnon läksytys kun palaa....Voimia :hug:
 
mulmul: kyl mie sanosin et elä tee elämäs pahinta virhettä alkamal tuollaselle miehelle lasta hankkimaan... Eli elä ees yritä. Pihalle tuollane. Se on kuule yhtä helvettiä sit ko laps tulis ja mies olis vieläkin vastuuttomampi ni siin vaiheessa miettisit et voi miksi, miksi en sillon lopettanut tätä suhetta.
 
miracle niin...no mulla onki tässä viikko aikaa miettiä saarnaa ja tehä ratkasuja...se kun ei tule kotia ennen ku vasta ensviikonloppuna ku jää suoraa töihin ouluun...kivasti menee juhannuski pilalle sen takia... :kieh: :'( :headwall:

Nanniina niimpä mut ku se kaverikaan ei vastaa mulle puhelimeen ollenkaan vaikka sillä se on päällä ollu koko ajan...
 

Yhteistyössä