~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

miracle jeps mut nyt mie lähen kauppaan ku on vihdoinki rahaa...vielä mie sen kynin kuhan se suvaitsee ensviikolla tulla käymään täällä... :kieh: kiitos teille ihanat ihmiset tuesta ja mielipiteistä!! :hug:
 
miracle pitää otaa se ainut selväjärkisen olonen kaveri jota en tunne kunnolla puhutteluun myös et mitä sillä on kerrottavana, sekun ei ollu juonu enää eilen ku muutaman kaljan ja kuulosti ihan selvältä nytki. se kyllä kovasti pyyteli anteeksi (siis se kolmas kaveri jonka numeroa mulla ei oo) et ei ollu hoksannu antaa sitä sen numeroa mulle perjantana ku hetken sen kans juttelin tälläsen tilanteen varalta et muita en saa kiinni.

papaijaa81 varmasti!! taijanpa repästä ja hakea tosta lähi pitseriasta pitsan ja samalla kaupasta ison karkkipussin ja limpparia!! :p elokuvan jos vieläl jostaki keksis niin olispa kyllä luksusta ku ei oo tota tikilootaa niin ei toi töllö näy... :(
 
JA toki miehelle mahollisuus pittää antaa, mut en ymmärrä vaa tuommosta miestä, et kerran jo pyhästi luvannu. Ja toki jokkaiselle pittää antaa aina mahdollisuus selittää, mut en haluu myöskään et toinen on liian kiltti ja siks joutuupi satutettavaks. Ei toki toista pidä het kivittää mut kyl luottamus pitäs suhteessa olla enne ko lapsia tehtäs. Ja voihaa sen lasten yrittämisenkin vähä myöhemmäks jättää ja katsoa onko suhde sellainen, et todella kannattaa yrittää.
 
Ja mieki ku oon niin vahvasti tunteella elävä ja ajatteleva ni sit tulloo lynkattua jonkun "huono mies" turhankin herkästi :D ny vähä laantunu tunne siit ni miettinä et no joo, voihaa se olla et onkii iha kunnol ollu ja löytyy hyvä selitys eikä valehtele ja kaik mänee jatkossakin hyvin. Ja välittäähä se ku se sitä rahhaaki laittaa.. Et joo, vähä kärkkäästi tuomitsin eka :saint: mut semmone mä oon, hirmu tunteella etiäpäin ja mietin vast sit :D
 
Siniviuhka no päätöksenhän teen loppujen lopuksi minä enkä anna siihen kenenkään muun mielipiteen vaikutaa. jokaisella on kuitenkin oikeus mielipiteeseensä ja kun itse kerta tänne kirjottelin niin saavat toiki sen kertoa. :)

miracle no höö mitä sitä turhaa kaunistelemaan mielipteitänsä!! mieki olen ihan samanlainen et tunteeella haukuin sen eka puhelimeen ja sit pyysin rahaa ja senjälkeen vasta kysyin et mitenkäs ne asiat on!! :D tästä kyllä pitäää vielä keskustella ja paljon ku mies tulloo kotia ensviikonloppuna!! saaa kyllä luvan rauhottua ja jättää nuo juomishommat pitemmäksi aikaa jos meinaa et mie sitä vielä alan kattoon ja se pirun hyvä selityski pitää kaikelle olla et miksi käyttäytyy niin!! :kieh:
 
mulmul, no en mie mielipidettäni kaunistelekaan, miun eka mielipide vaa o aina se jyrkin kaikessa :D Sit mietin vähä ja rauhotun eikä se ennee iha nii paha yleensä oo :D mut en mie kyl tommost touhua kahtelis mieheltä, en sit olleskaan. Sais aika lail tehä töitä et mie siihe viel luottasin jos tuollain käyttäytys. Senhä vuoks mie exänkii jätin ko en jaksana kaikkee sitä paskaa.. TOSIN opin siit senkin et iha nii hätäsesti ei pidä luovuttaa niinko mie aina teen, mut senki oon huomannu et ei pidä myöskään antaa ajan kullata muistoja :p
 
Juu mäkin typerä itkin exän perään varmaa puole vuode jälkee siit ko olin viim. kerra sen kans ollu (ja sillo viimese kerra kahtelin sitä just siihe tyyliin et mitä mä oon tossa koskaan nähny ees), ni itkin sitä takas varmaa pariki kk :D hitto et ossaa olla tyhmä ku se aika kultaa ne muistot nii hienosti. En kyl ikkään ottais takas ja oon kyl erittäin onnelline et jätin sillo :) Ny on miljoonasti parempi mies eli kyl se vaa joskus paranee vaihtamalla :D
 
mulmul: kummasti tuo mässäily auttaa suruun. Sillon ku meillä mies oli reissussa ja soitti mulle niin kuulu vierestä kans jotain muijien kikatusta. Meni kylmät väreet siinä vaihees. Keskusteltiin pitkään asioista ja tulipa siinä sanottua et onneks ei oo tärpänny jos ei kerran herraa yhtään kiinnosta meikäläinen. Tietysti toivoin et olis tärpänny mut siinä vaiheessa ei paljoo napannu. Saipa mieski ajateltavaa taas ja monesti oon sanonu et ootko varma et haluut mun kanssa sen vaavin. Onnellisesti jatketaan eteenpäin ja jännäillään juhannuksen jälkeen olisko tärppi käyny. Ehkä saat selvyyden kun näette. Osaat varmaan hieman kasvoista jo lukea kun on yhteistä taivalta jo pitkään. :hug:
 
Niinpä, ja oon ikionnelline et mun elämäs näin meni koska jos oisin exän kans jatkanu ni en ois myöskää koskaa tavannu mun nykyistä miestä, ja siinä se vasta unelma onkin!

Ja tuo just et kyl sen kasvotusten sit näkee, senkin yleensä onko toine ollu kunnolla. Mä oon niin onnelline et enää mul ei semmost pelkoo oo mitä joskus exän kans, nykyne on niin mielettömän uskolline et vaiks sitä joskus kiusaankin (no okei, aika useinki :D) ni kyl mä siihe täysin luotan :heart:
 
joo sama juttu mulla.. nykyisen kanssa ollaan tavattu joskus vuosi vuosia sitten.. välissä oli tää "ihana" ex, ja heti meidän eron jälkeen lähdettiin viettämään tyttöjen iltaa, ja törmättiin nykyisen kanssa uudelleen, ja taas kerran tilanne oli rakkautta ensi silmäyksellä :heart: tavattiin samassa paikassa missä silloin aikoinaan, ja siitähän tämä sitten on jatkunut...
 
ohhoh kuinka paljon tekstiä... 14 sivuu plus se edellinen pino.. :)

me ollaan kotiuduttu mökiltä. oltiin viikonloppu siellä viettämässä mun synttäreitä. vaikka ne onkin oikeasti ens keskiviikkona. mut silti :heart: oli hauskat pileet, kutsuttiin miehen sukulaisii tapaa mun sukuu, syötiin ja kahviteltiin ja tulevaisuuden anoppini kanssa tissuteltiin valkoviiniä =)

vaikka murhetta myös riitti, tai sit mul oli vaan joku hormooniryöppy... ensteks ku menkat alko, ni mulla kutis nännien seutu ihan kauheesti. kesti muutamia päiviä. ja nyt oon herkkistelly koko viikonlopun. perjantaina illalla menin nukkumaan ennen miestä, vaikka sanoin hälle et tuu nukkuu, mua väsyttää, ja olis tehny mieli seksiäki... kolmeen viikkoon mahtunu pari pikaista (hiiva+menkat syinä).. eipä tullu ja kamalasti harmitti ja kuulin kuinka se pihalla kukkuu tädin miehen kanssa... olin kai sit nukahtanu ja mies tuli nukkuu joskus yöllä kännissä ja mää aloin vollottaa.. mies jo kysy et en kai mä jätä häntä -> lisää itkua... tajus se aamulla miks olin surullinen.. ja lauantai-illalla sama juttu!! tosin sillon tuli jalkapalloo teeveestä, mun 14v serkku oli sohvalla miehen vieressä kattomassa sitä. menin niiden väliin ajatuksena että kihnutan nyt, ku mies ja tädin mies kumminki taas ryypiskelevät kolmeen asti, kauhee läheisyyden kaipuu... serkku rupes jotai riehuu et hän ei nää nurkasta jalkapalloo eikä suostunu menee lattialle, johon mä sitte että anna ukko röökii mut lähinki ovet paukkuen omaan mökkiin tekee sänkyä..

jos toi ei oo hormoonimyrskyy ni mitä sitte!! tässä kierrossa MÄ PLUSSAAN :heart:

mitäs muuta täällä? tiger75 ja Kat onnea plussista =)

mulmul tsemppiä asioiden selvittelyyn...
 
nii ja viel lisäyksenä, mun piti "vietellä" mies rauhallisena mökkiviikonloppuna, piti ostaa uudet alusvaatteet ja varasin sexy-yöpuvun mukaan... onneks en löytäny shoppailureissulta sopivia rintsikoita, ois voinu mulla sekä miehellä olla nolo hetki ku meikä viettelyasussa nukkumassa ku känniääliöki suvaitsee saapua petiin... :D :LOL:
 
Kat
Kiitos [/b]Talvis. Toi kyl kuulostaa tosi hormooniryöpyltä! =) mulmul, hyvä et sait ruokaa. Nälkäisenä ainakaan mulla ei ajatus kulje pätkääkään... Toivottavasti saatte asiat selvitettyä. Tsemppiä!
 
Täällähän ollu melkosta hässäkkää, kun vuorokauden on poissa :D

ElinaMarialle onnea :flower: !

mulmul ikävä tilanne sulla, toivotaan, että ratkeaa johonkin suuntaan, parisuhdeasiat on aina niin helkkarin vaikeita. Mä jätin aikoinaan entisen poikaystävän, ajatteli liikaa itseään kuin meitä. Ärsytti kun joutu aina joskus soittamaan sen perään baari-illan jälkeen, että missäs herra luuraa, kun ei kotona näy. Jatkoille kuulemma oli menny, jepjep...Olin tietty kuvitellu, että mennään naimisiin ja perustetaan perhe ja aika kova isku se oli, kun tajusi ettei sellasen ihmisen kanssa mitää sellasia kannata alkaa puuhaamaan, mutta jos en ois jättäny sitä niin en olis tällä hetkellä tuon ihanan mussukan kanssa :heart: =)
Tsempiä! :hug:

Rva B ,mitä antibiootteja syöt estona? Mulla nimittäin sama vaiva kun sulla ja meikäläinen se popsii Nitrofur-C:tä aina pupuilun päätteeksi, niitä voi syödä myös raskaana! Eli ei tarvitse seksielämää lopettaa raskautumiseen! Mä söin niitä tässä noin kuukauden ajan estona joka päivä, kun tuntu, ettei enää auttanut seksin jälkeen ottaa.
Mulla oli Trimetinit ensin ja nyt keväällä vaihdettiin tuohon Nitroon, kun Trimetinit ei enää auttanut. Tosi inhottava vaiva, tiedän! Ootko kokeillu karpalo mehun juomista? Mulla se auttaa, mut en jaksa lipittää sitä viikkoa/kahta kauempaa :x

Uusille kuumeilijoille tervetuloa =)

En sitten ehtinyt tämän käden kanssa tänään sinne päivystykseen, kun oltiin reissussa miehen kanssa, meen huomenna, ehkä, jos jaksan :whistle:
 
olipas mukava viikonloppu.. :) tänne on tullu älyttömästi uutta tekstiä ja mielenkiintoisia aiheita..

Mun ex oli kans lopulta tosi itsekäs ja muitten naisten seura kiinnosti, mut ei oman..oltii tosi nuoria, ku alettiin seukkaa..paras asia mun elämässä on ollu se et erottiin ja tapasin nykysen..osaa arvostaa naista..:)
 


16.6.2008





Laala...................... kp 130/??..................................yk 1

Stella82...................kp 63/30-32.............................yk 9



JJ-t.......................... kp 37/30-33................................yk4
mami-ehdokas.........kp 36/28-30................................yk 5
nimiko......................kp 35/26-28.................................yk 6
Veiled87..................kp 31/28-29.................................yk 4



Rva B.......................kp 29/33......................................yk14
Tuulia85.................. kp 29/33......................................yk 6
nibbler.................... kp 28/28.........................................?
outsa5.....................kp 27/33........................................yk 4
Emiliana.................. kp 27/28-33..................................yk 3
Kride........................kp 26/20-30..................................yk 3
TinyAngel.................kp 26/29-30..................................yk 3
Suunnistaja.............kp 24/26-28..................................yk 3
Mersey.....................kp 24/30.......................................yk 4
Minnie-.....................kp 23/31-33..................................yk 2
tyty86......................kp 22/30-35..................................yk 4
Veena......................kp 20/24-28..................................yk 13
johanna83...............kp 20/32-40..................................yk 3
Nanniina..................kp 20/32-36..................................yk 9
Kauris-82.................kp 20/28-35..................................yk 3



HaLPe......................kp 19/24-25..................................yk 4
papaijaa8................kp 19/28-30..................................yk8
Lumikeiju.................kp 18/28- ....................................yk 2
Santtuli....................kp 18/27......................................yk 3
Kuumeilija............... kp 18/26-35.................................yk 5
xAnnax....................kp 17/ 28-31 ...............................yk 7
Daadeli...................kp 16/27-31..................................yk 3
Humu82..................kp 14/27-33..................................yk 3
della....................... kp 12/ ??......................yk 8(palstatauolla)
ElinaMaria..............kp 11/28.......................................yk 5
miracle....................kp 10/32-36.........................yk 3 (km04/08)



Talvis.......................kp 9/30-31(-46).......................yk 3
kiharapää............... kp 9/32-35(-43).......................yk 10
Arabel......................kp 9/25....................................yk 14
Citilda......................kp 9/27-28................................yk 4
Siniviuhka............... kp 6/26-29.................................yk 5
Ouska......................kp 5/28-??...............................yk 4
mulmul.................... kp 5/25-28..............................yk 11
Hemuli1981.............kp 4/28-38...............................yk 2
Duffy........................kp 3/?? .....................................yk 3
Zoe-F.......................kp3/??.......................................yk 1
EllaMaaria................kp?/??.......................................yk 1
Jouskari-82...............................................................yk10

[color]

HAAMUJENGI:

Kat...........................kp 31/35......................................yk1
[color]

Taustailee:

Diodium
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Piglet...................... Taustailee, käy silloin tällöin kp 3/27-
Miragle88...............Yritys alkaa piakkoin
Linna
Louvre.....................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee

[color]



PLUSSANNEET: :heart::heart::heart:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29

kesk.arvo = yk 4,44 (151/34)

 

Yhteistyössä