Täällähän ollu melkosta hässäkkää, kun vuorokauden on poissa
ElinaMarialle onnea :flower: !
mulmul ikävä tilanne sulla, toivotaan, että ratkeaa johonkin suuntaan, parisuhdeasiat on aina niin helkkarin vaikeita. Mä jätin aikoinaan entisen poikaystävän, ajatteli liikaa itseään kuin meitä. Ärsytti kun joutu aina joskus soittamaan sen perään baari-illan jälkeen, että missäs herra luuraa, kun ei kotona näy. Jatkoille kuulemma oli menny, jepjep...Olin tietty kuvitellu, että mennään naimisiin ja perustetaan perhe ja aika kova isku se oli, kun tajusi ettei sellasen ihmisen kanssa mitää sellasia kannata alkaa puuhaamaan, mutta jos en ois jättäny sitä niin en olis tällä hetkellä tuon ihanan mussukan kanssa :heart: =)
Tsempiä! :hug:
Rva B ,mitä antibiootteja syöt estona? Mulla nimittäin sama vaiva kun sulla ja meikäläinen se popsii Nitrofur-C:tä aina pupuilun päätteeksi, niitä voi syödä myös raskaana! Eli ei tarvitse seksielämää lopettaa raskautumiseen! Mä söin niitä tässä noin kuukauden ajan estona joka päivä, kun tuntu, ettei enää auttanut seksin jälkeen ottaa.
Mulla oli Trimetinit ensin ja nyt keväällä vaihdettiin tuohon Nitroon, kun Trimetinit ei enää auttanut. Tosi inhottava vaiva, tiedän! Ootko kokeillu karpalo mehun juomista? Mulla se auttaa, mut en jaksa lipittää sitä viikkoa/kahta kauempaa :x
Uusille kuumeilijoille tervetuloa =)
En sitten ehtinyt tämän käden kanssa tänään sinne päivystykseen, kun oltiin reissussa miehen kanssa, meen huomenna, ehkä, jos jaksan