*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

Zoe-F
Kiitos kiitos. Se on kyllä ihan puppua että raskaana tulee harvemmin kipeäksi. Mulla tuli hirveä nuha samaan aikaan kun tulin raskaaksikin.
Suunnistaja Juu, ihan tyttöolo oli ja poika tulossa.
 
Kyllä on oikeen lumimyrsky! ulko-ovea kun raottaa, ni tulee heti selväksi, että tänään ei ulkoilla.
Onneksi eilen oli ihana sää ja laiteltiin tuon ukon kanssa ne jouluvalot pihalle ja vähän sisällekin. :xmas: tänään pitäis alkaa valmistelemaan joulukortteja :xmas:

Zoe: muistahan levätä ja juoda tarpeeksi ni on helpompi niistää :) asettaudut vaan mukavaan asentoon sohvalle peiton kera ja töllöttelet telkkaria.

Hmm, nyt viikonloppuna on väsyttänyt aika kovasti ja aamupalan jälkeen olinkin veskissä :x Kummasti nää olotilat vaan aaltoilee

Vauvis elää nyt jänniä aikoja! Hienoa, että kaikki alkaa oleen valmiina.
 
Zoe-F
johanna83 Tölläisin kyl telkkarii jos a) sitä ikinä muutenkaan katsoisin ja b) jos näkisin sinne asti :D Se on tossa metrin päässä tän koneen ruudusta, eikä mitään toivoa että näkisin :p
 
no voi hemmetin hemmetin hemmetti....
miten miehet voi olla näin fiksuja...

"ostin sun autoon uuden lumiharjan, nyt niit on kolme... mut mulla ei ole autossa yhtään"
ai niin joo... ja isännällähän on mun auto jossa on ne kolme lumiharjaa...

ja mulla pihassa 5 päivää seisonut lumiukko, jolla pitäis huomen aamuna päästä töihin... ei auta kuin lähteä tassuttelee ja ostaa lumiharjaa :(
 
kiitos kaikille, oli kivat pikkujoulut! Käväisin myös helsingissä Bebesissä ja ostin masutuubin... :p ja Gina Tricotista pari paitaa. :)

zoe samaistun kohtaloosi, eilen illalla ravintolan jälkeen alkoi kova kurkkukipu ja yöllä meni nenä ihan tukkoon!! Nyt oon ihan flunssainen ja tuntuu että PÄÄ ON TÄYNNÄ RÄKÄÄ!! :snotty: |O

Nyt pitääkin juoda panadol hottia, kääriytyä vilttiin sohvalle ja tuijottaa telkkaria. Ei oo ulos menemistä tuohon MYSRKYYN!!! :eek:

EM ja Dodo 15+5 :heart:
 
Onnea suukkis rakenneultraan, näin etukäteen jo :D (jos satun unohtaan myöhemmin :whistle: ) Mulla olis ens torstaina se viimenen lääkäri käynti, jossa sitte samalla katotaa mahtuuko neiti tulemaan ulos luonnollista tietä =) ..ja jos sais sitte tosiaan sitä painoarvioo samalla... :whistle: ...

Anoppi kävi tuossa päivällä, ja kerto että oli nähny unta, että synnytän pojan :eek: :D ...Hiukan pistää jännittään, että entä jos.... :whistle:

Tänää laitettii ihanan tyttömäinen pinkkipinnis paikoilleen makkariin, että saa nähä muuttuuko väri :LOL:

vauvis neiti(kö )? :D 35+0 :heart:
 
HanTaIlma muuttui täällä todella tuuliseksi lumi myräkäksi jäi siis tänäänkin menemättä ulos kävelemään. Riitti mulle kun käytiin kaupungilla pitsalla ja kaupoilla. Ihan karmea keli ihanaa olla nyt kotona! :heart:
 
Zoe-F
Täällä on satanut lunta aamu kahdeksasta asti tauotta. Ja sataa muuten vaakasuoraan. Ulkona en ole tänään käynytkään, enkä käy. Näyttää pahasti siltä että jos olen ens viikolla johonkin autolla menossa, niin täytyy ottaa lapio että sen löytää.
Tänne oli luvattu 10-20 senttiä lunta. Kunnon myräkkä on kyllä.
 
kunta tulee... Zoe-f olitkos sinä mistä päin... isäntä on parhaillaan tuolla rannikon suunnalla ja on valittanut samaa koko päivän...
Meillä on viimeisen pari tuntia vasta satanut oikein kunnolla... ja luulen että suunnistukseksi aamulla menee kun autoa lähdetään etsimään...
 
Täällä taas pitkästä aikaa. Kauhea kiire koulun kanssa, kun pitää saada mahdollisimman paljon kursseja suoritettua ennen joulua. Sitten joulun jälkeen ei tarvitsekaan mennä enää sinne eikä tehdä mitään, pääsen siis lomille kuukautta aiemmin :D

Mulla on kanssa flunssa iskenyt, mutta tavallista lievempänä. Kenellä muulla menee korvat tukkoon flunssan takia, niin ettei kuule juuri mitään? Mulla menee aina ja varmaan vielä viikon saan elää lähes äänieristetyssä maailmassa. Pikaisia paranemisia muille flunssan kourissa kärsiville

Tervetuloa uusille plussaajille :flower:

Lohdutuksia nanakuulle :hug:

Veiled & yliaktiivinen möyrijä rv 27+0
 
Enpäs ole moneen päivään kunnolla lukenut tai kommentoinut.

Kauhea väsy on koko ajan. Tänään käytiin joululahjaostoksilla ja ostettiin melkein jo syöttötuoli valmiiksi.

Kauhea tuuli ja myrsky tänään puhjennut...
 
Hei, tää on ihan nopee, enkä ole saanut luettua muiden kommentteja. Tulin vain ilmoittamaan, että perillä ollaan. Lento sujui täysin ongelmitta, lentoemot olivat kokoajan hyysäämässä ja musta pidettiin loistavaa huolta :) Eli täällä ollaan, niin epätodennäköiseltä kuin se tuntuukin! Alkuviikosta sitten varailen lääkärikäyntiä, että tehtäisiin se synnytystapa-arvio. =)

DD ja potkurineiti 36+4 :heart:
 
Terve! HUolitaako miut mukaan :whistle: eilen plussasin vihdoin ja viimein.. :D ihanaa!!! Kerron sitte lisää koha joskus pääsen koti koneelle ku se on huollossa ja nytte tulin pikasee duunin koneel käymää..sen verta et LA ois 2.8.09 ja nyt menossa vasta tasna rv4 :D siitä se lähtee..
 
VOI IHANAA! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Siis ihan mahtavaa tyty86! Tätä on odotettu, jo kauan! :flower: Onnea niin rutkasti! Viimeisenä päivityksenä lisäänkin sut listaan nyt kun tääl oon, pääsee sit Suukkis hoitaan seuraavaksi. :)
 
kiitti onnitteluista..oli jo aikakii plussata..yk 9 oli nimittäi.. =) mutta nyt pakko rientää tonne myrsyy jatkaa duunia..minuu ei vältsin näy viel parii viikkoo ku se koti kone huollossa..mutta koha kone on kunnossa ni tuun heti tänne juoruumaa :D
 
Kiitti vauvis :heart: Ei tässä enää kovin rauhallisia olla, kauheen malttamaton fiilis :LOL: Supistellut kyllä aikas paljon eilisestä lähtien, oikein tuntuu siltä et kohdunkaula avautuu. Jännityksellä siis kuulemaan sitten mikä tilanne tuolla alhaalla on! =)
 

Yhteistyössä