*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

vauvis, tuskin meneekään kovin montaa :) Kiva kuulla, et en ole ainoa malttamaton sielu. Toki haluan että vauva kasvaa täysaikaiseksi masun turvassa, mut oon myös helpottunut et nyt kun oon äitiyslomalla ja selvinnyt tänne asti, et enää ei tartte rajottaa elämää supistusten pelossa. Tietenkään en ole (vielä) turhaan rasittamassa itseäni synnytyksen toivossa, mutta ylenpalttisen varovaisuuden jätän vihdoin. Jatkuva varominen kun on jatkunut rv 16 asti, niin kyl on helpotus et enää ei tarvii! :) Taitaa muillakin joulumasuilla olla näitä fiiliksiä, harmi vaan etten oikeen osaa kirjotella siel pinos. Hukkuu jotenkin. Kiva että tääl on muutama muukin yhtä pitkällä, niin voi sitten tällä puolella vaihtaa ajatuksia näistä ah niin ihanista loppumetreistä =)
 
DD hieno homma että pääsit turvallisesti perille! :hug:

TYTY :hug: :hug: :heart: Tervetuloa!! Sinua tänne on odotettukin!!! :D ONNEKSI OLKOON!! IHANAA! :)

Nyt tää nuhanenä menee huilaamaan... eihän tässä jaksa olla. :ashamed: :snotty:

EM ja Dodo 15+5 :heart:
 
Joo, oon DD ihan samaa mieltä tosta joulupinosta...jotaki oon sinne laittanu, mutta ei siellä voi mitään puhua, tai sit kukaan ei vaan kommentoi/tai ala puhumaan mitää jos siel jotaki sanoo tai kysyy :ashamed: ...Kyllä mä pidän tätä pinoo paljon enemmän omana vaikka täällä kaikki on ihan eri vaiheessa raskautta :D ...mikä on toisaalta hyväki, nii voi kertoilla ja autella noita pienemmillä viikoilla olevia jos on jotain kysyttävää =) ...

En mäkää enää silleensä ala varomaan tota paikkojen kypsytystä, kuitenkaa oo mullakaa enää ku 2 viikkoo ku vauva saa tulla, ja sulla viel vähemmän :p ...

Toki toivon että sinne rv 37+ menee ennenku syntyy, mutta saa todellakin tulla ennen laskettua-aikaa :heart:
 
Ihanaa TYTY!! Voi että mie oon onnelline siu puolestas!! Hirmuisen paljon nyt vauvaliimaa mukaan, et kans kaikki menee hyvin! :heart: :hug: :flower:

DD Ihanaa, et meni lento hyvin!! Ja nyt kaikki hyvin ku ei oo pelkoo ennee, et syntys liia aikasi tai mittää :heart:
 
täytyy sanoa että on hullun hommaa ajella autolla näillä keleillä...en oo ikinä pelän autolla ajaessa yhtäpaljoin kuin tänään... perkele soinkoon... mutta sainpahan talvikumit kyytiin ja seuraavaksi niitä vaihtamaan :D
 

Yhteistyössä