Hämmästyttävää että ovat määränneet kunnon lääkettä,taidan itsekin käydä ostamassa tuon diflucanin jos tulehdus vielä palaa.Olen sitä ennen raskautta kerran käyttänyt ja silloin toimi hyvin.
Luulin vain et raskaan ollessa nuo suun kautta otettavat lääkkeet on pannassa,mut nyt kun kävin tuoteselosteen lukemassa niin ei sitä siellä suoraan kiellettykään,"käyttöä vältettävä ellei lääkäri toisin määrää" siellä taisi suurinpiirtein lukea...
Joo miekään en tykkää olla selällään noilla tutkimuspöydillä.Selkä menee ihan jumiin enkä taho päästä siitä enää ylös!
Sama synnyttäessä,kaksi viimeistä olen ponnistanut pihalle kyljelläni,esikon jouduin pakon eessä puoli istuvasta ponnistamaan kun kätilö mut siihen asentoon käski,enkä kokemattomuuttani ja kivuissani osannut muuta asentoa ees ajatella..
Mut sit kahden seuraavan kanssa olen tiukasti sanonut et asento on nyt tämä enkä tästä aijo liikkua!
Useinhan ne sitä puoli-istuvaa tarjottelevat jostain syystä,vaikka kyljellään on mun mielestä paljon parempi olla.En tiedä oisko vielä parempi jos kontiltaan ponnistas,jos siihen asentoon sais itsensä siirrettyä.
Liikkuminen ei vaan mun kohalla ainakaan tule ees mieleen sitten kun on aika ponnistaa,sitä on aina siinä makuulla käyrillä ollu joka kerta kun sen aika koittanu.Se on tullut niin äkkiä se homma aina..eikä sitä viimeksi ainakaan ois kerennykään vaihtaa asentoa kun ponnistusvaihe kesti vain 7min
Toivon todellakin et tää neljäs tulee sitten vähintäänkin yhtä lyhyellä ponnistusajalla.
Esikkoa ponnistin 35min,kakkosta 25min ja siis kuopusta 7min.
Mut itse synnytyksen kesto on aina ollut pitkä,esikosta 24h supistuksia,kakkosesta 12 ja kuopus 16h...plah! Voimat noissa menee kun kestää ja kestää ja homma edistyy niin hitaasti :$
Mites teillä muilla nuo synnytysten kestot on mennyt?