´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Hei kaikille! :wave:

Koska oli niin loistava porukka kasassa tuolla kuumeilijapuolella, niin ajattelin (kuten moni muukin on varmaan miettinyt), että nyt olisi korkea aika perustaa meille oma odotusosio!

Ketkäs hyppää mukaan? :D :heart:



L o k a k u i s e t :

Novelle78..................................12.10.2008..........K-SKS

J o u l u l a h j a t :

DaylightDancer..........tyttö..........17.12.2008.........Ulkomailla
Jive-.........................poika.........25.12.2008.........K-SKS
Juli05.........................................27.12.2008.........KOS
vauvahaaveita...........tyttö..........28.12.2008.........OYS

T a m m i k u i s e t :

toiveilija82................poika..........10.01.2009.........SALAISUUS :p
Chamorphis................................22.01.2009.........VKS
haidi84.......................................23.01.2009.........KYS

H e l m i h i p u t :

Veiled87...................poika..........22.02.2009.........

M a a l i s m a s u t :

Genet..........................................03.03.2009.........NKL
xAnnax........................................06.03.2009.........
Zoe-F..........................................20.03.2009.........KOKS
Suunnistaja.................................28.03.2009.........TYKS
melisha.......................................28.03.2009.........KOS

H u h t i m a s u t :

SuukkoSuulle...............................09.04.2009........K-HKS
Jouskis........................................19.04.2009........TAYS
Ensitoive......................................29.04.2009........HYS
TinyAngel.....................................30.04.2009........HYS

T o u k o t u h i s i j a t :

Uneksija......................................04.05.2009........OYS
Sannya........................................05.05.2009........KYS
ElinaMaria....................................12.05.2009.......PHKS
emiliana......................................15.05.2009..............
HanTa..........................................23.05.2009......
Markka84.....................................30.05.2009.......
Sompio........................................30.05.2009........TAYS

K e s ä m a s s u t :

nanakuu......................................04.06.2009........PHKS
johanna83...................................13.06.2009........KOKS
la bebe........................................15.06.2009........

S Y N T Y N E E T:

Tinii, tyttö...................rv 37+2..............15.8.2008......2900g ja 46,5cm
koiramamma, poika.....rv 40+6..............16.9.2008......3650g ja 52cm

:heart:
 
mä laitan ton 10.1, mikä sul oli synnäri? :D mun olo on pitkä tarina, oon sairastunut melko pahasti. työterveyden lääkäri oli täys puoskari, ja oon yrittäny koko päivän saada aikaa jostai muualt toista mielipidettä varten. ilman tulosta.. |O kai se tästä, lepäilemällä.
 
Heipsan! minäkin olen ollut tuolla esikoista kuumeilemassa, en tiiä muistaako enää kukaan :whistle: Mutta voinhan käydä aina välillä täällä kuulumisia kertomassa jos sallitte! Olen aina välillä käynyt kurkkimassa josko joku tuttu olisi plussannut, täältähän sen näkee parhaiten!

Koiruus ja pentunen rv 25+2

P.s La olisi 10.9 ja kas kummaa esikoista haaveilelleena tämä nyt sitten on ensimmäinen :LOL: Synnärinä toimii KSKS
 
ois se heti pitäny arvata et mitä tapahtuu ku me kaikki esikoisten haaveilijapinon pervot kokoonnumme odotuspuolelle :D raskaus ja äitiys vie varmaan meistä viimeisimmätkin estojen rippeet :LOL:

mut hyvii mokkapaloi tuli! pitää ottaa ihan tavaks, oli ensimmäinen kerta meinaa ku nudistina kokkailin :LOL:
 
Pervot joo :LOL: Taitaa nimenomaan hermoonit hyrrätä siihen malliin, et pitää laittaa sensuuriin koko pino :LOL: :LOL: :LOL: Eipä oo tullu kyl kertaakaan kokkailtuu nudistina :D Johtunee varmaan siitä, et meidän keittiöön näkyy aika selvästi tuolta pihan puolelta :LOL: Vois naapurin mummot ja papat olla näreissään :LOL:

Piti sit tossa käydä halaileen pyttyä, vaihteeksi :x :x :x
 
Chamorphis
Ah viimein tuttujen pino! Mut saa lisätä tähän pinoon kans. Toivottavasti muut kuumeilijoista tulee pian peräs! =) Mä oon erinäisten laskelmien mukaan saanu itelleni lasketuksi ajaksi 22.1, mutta tuo saattaapi muuttua neuvolakäynnin jälkeen. Neuvola onkin vasta 16.6... Ku jaksais oottaa sinne asti! :D :heart: Hirvee öllö olo melki koko ajan... Yöks! :x Ai niin ja synnäri on VKS...
 
Hei kivaa, tekin löysitte tienne tänne :D Jatketaan siis täällä kaikkea sekopäistä läpänheittoa mitä tuolla kuumeilupuolellakin riitti!

Chamorphis: Tsemppiä ekaan neuvolakäyntiin, sen odottaminen on todella hurjaa piinaa :D Ja pahoinvoinnin kanssa myös jaksamisia, ei ole helppoa - mut sit kun muistuttaa itseänsä välillä ihanuudesta mitä masussa kasvaa, jaksaa taas hiukan pidempää. Mulla alko pahoinvointi jo rv 5, et on sitä täs kärsittykin :x

Juli05: Mullakin edelleen paha olo, 5 viikkoon en normaalisti oo syöny :( Mut me ollaan vahvoja ja sinnitellään! Hassua kun meil LAssa 3 pvä eroa, ja sama synnäri.. mitä luulet, treffataanko h-hetkellä? :D

DD ja pieni pallokala rv 10+6 :heart: (ekan UÄ 10+5)
 
Heippa! :wave: Minutki vois laittaa tänne, ku kirjoittelin noissa kuumeilijoissa ennen plussaa :heart:
Eli laskureiden mukaan LA 29.12 ja synnäri olis OYS
Ensviikolla olis sit eka neuvola, ja jännittynein tunnelmin odottelen sitä, jos siellä sydänääniä yritettäs kuunnella, toivottavasti kaikki pienellä on vielä hyvin, ainakin varhaisultrassa rv 6+3 kaikki oli OK, sydänsykki ja pikkuinen oli oikeassa paikassa.
Todella toivon että se pieni sydän siellä vielä sykkii :saint: :heart:

vauvis 9+5 :heart:
 

Yhteistyössä