´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Chamorphis
DD mä luulen, että mun hermot kyllä kestää sinne np-ultraan asti. :D Ja kuitenkin mulla on ollut koko ajan vahva tunne tästä hedelmöittymishetkestä lähtien. Sillon tuntu että nyt tärppäs ja jotenkin mulla on vahva tunne, että Nasu syntyy vahvana ja terveenä. :heart: Oikeestaan ainoo murheenaihe on äiti itse! Mulla on proteiinia virtsas jo valmiiksi, että mietityttää miten mun munuaiset kestää. No tosin siitäkin mulle on joskus kätilö sanonu, ettei välttämättä tule mitään ongelmaa koko asiasta... :/
 
Cham: kyl sä oot sitkee tapaus, niin noilta rautaisilta hermoiltaskin kun sit ihan fyysisestikin :) tarkemmin kun tilannetta vaan seurataan, niin varmasti voidaan todeta et kaikki menee hyvin - ja jos ei, niin ajoissa aloittaa "korjaavat" toimenpiteet. kyllä susta ja nasusta huolta pidetään =) :heart: ja äidinvaistohan on tunnetusti tiedettäkin tarkempi :D kyllä ne tuntemukset johonkin pohjautuvat, aivan varmasti. :heart:
 
DD, mulla tuli heti mieleen se sun kertoma valkoinen dildo, ku neuvolan täti puhu siit ultrasta :LOL: :LOL: Siis ihan heti samantien :LOL: Saas nähdä sit, et minkä ne tonne mun värkkiin laittaa :D :LOL:
No onneksi se pissa oli sit kuitenkin puhdas =) Ja toivottavasti paranet pian ihan "kokonaisuudessaan" :hug: =)
 
Chamorphis
DD mä oon kakarasta asti kärsiny munuaisistani ja selvinny siitä kunnialla ja aion tehä niin tulevaisuudessakin! =) Ja oot oikees siinä et musta pidetään huolta. Mä käyn munuaisten takia yleensä puolen vuoden välein kontrollis ja jatkos varmaan tiiviimmin ja varmaan mun lekuri pistää musta tiedon äitiyspolille jo nyt että tietävät varautua siihen että luultavasti joudun ennen pitkää niitten kontrolleihin kun äitiysneuvolan resurssit ei välttämättä riitä.... Eli siinä mieles mulla ei ole hätiä mitiä... :D :heart:
 
toiveilija: heh, niillon kummiski joku härskimmän värinen dildoanturi :D oli kyl miehellä naurussa pidättelemistä, kun täti veti liukkaria ja kortsun sen munanmuotosen uä-putkilon päälle ja rupes sihtaan sillä muhun päin. mut täytyy sanoa että mä en niinkään nauttinut :LOL: mä oon tuottanut sulle niin hirveet traumat siihen vehkeeseen, et kohta jännäät sitä enemmän kun muuten tilannetta :LOL: :LOL:

enköhän mä tästä parannu, töihinki lähen täs kohta puoleen =) huumorintaju on ainakin ennallaan, yhtä alatasoista kuin aina ennenkin :kieh:
 
Chamorphis
DD sanos muuta! Kyllä se on loppu viimex äiti mikä on maailman vahvin ja sisukkain ihminen. Ajattelee mitä kaikkee nainen ja äiti joutuu "kärsimään"! Mies ei ikinä kestäis raskautta ja synnytystä... Ja se mikä murhe tulee lapsista niitten synnyttyä ja vielä sittenkin kun muuttavat kotoa niistä murehtii... Eli kestämistä on ja äiti sen kestää! Mä oon aina ollu sitä mieltä että mulla ainakin oma äiti on maailman vahvin ja paras ihminen... Olisko hieman puolueellinen näkökulma?! :D :heart: :LOL:
 
Cham: Näinhän se on, ja on kyl hienoa että ajattelet noin omasta äidistäsi. Kumpa oma pikkuinen joskus tuntisi myös noin :heart:

Tästähän on kehkeytymässä melkoinen pino :D Yhtä aktiivinen melkein kun tuo kuumeilijapuolenkin, viel ku saadaan sielt tänne iso kasa lössiä kirjottelee niin palstaillaan palsta jumiin :LOL:
 
Juli05, toi on kyllä niin inhottava olotila :x Mulla tuntuis kuvotus/ pahoivnointi pikkasen helpottavan; toissapäivänä ei tarvinnu oksentaa ku kerran, sama juttu eilen =) Mut tissit on kipeet |O

Ja sitten... Ultrakuulumisia :heart: :heart: :heart:
Eli, ekax kokeiltiin mahan päältä, ja sieltähän se pienokainen löytyi, ihan oikeasta paikasta :heart: Sydämentykytyskin kuului ihan selvästi vatsanpeitteiden päältä :heart: Kuinka ihanalta se "jumputus" voi kuulostaa :heart: Tippahan siinä tuli linssiin :D
Sit kun kokoa alettiin mittaamaan, sit piti ultrata emättimen kautta, et saataisiin tarkempi mitta; kokonaiset 10mm ja 7+0 :heart: Noita viikkoja ei alettu viel muuttaan, ku mun laskujen mukaan ois 7+4 ja neuvolan 8+4, et katotaan sit toisessa ultrassa noi viikot tarkemmix :heart: Kätilön sanoja lainaten; siel on elävä, 10mm:n sikiö ja ihan oikeassa paikassa, hyvät sydänäänet :heart: Olo on niin helpottunut, liikuttunut ja onnellinen, samoin tulevalla isällä, joka oli tietysti mukana =)
 
toiveilija82: IHANAA :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Oon ihan uskomattoman onnellinen sun puolestasi! te jos ketkä olette pienokaisenne ansainneet :) Aivan mahtava pieni ihme, joka nyt on sitten jo huomattavasti todellisemman tuntuinen :heart:

Hyvä myös et pahoinvointi helittää, pääset siis vihdoin nauttimaan raskaudestasi kun pahin huolikin on jo poissa :) Mulla vielä tänäänkin aamulla etoi tosi voimakkaasti, oli täysi työ etten oksentanut bussiin ja metroon. Vaikka söin ihan mielettömän hyvän ison omenan aamulla, join ja otin vitamiinit. Ei auta :/ Mut kai se mullakin pian häviää, toivottavasti! Ois jo korkee aika :D Huomenna sit minäkin pääsen kertomaan toiset ultrakuulumiset!

DD ja pallokala 11+3 :heart:
 
DD, kiitos ystäväin :hug: =) Siis paljon todellisemman tuntunen :heart:
Voi että oli oikeesti niin ihana kuulla ne sydämentykytykset :heart: :heart: :heart:
Ja on helpottuneempi olo =) Mut äsken kävin lukee tammikuisten pinoa, ni siel oli joku saanu keskenmenon 8+2, et jotain voi silti tapahtua :ashamed: Vaikka ei kyl pitäis aatella tommosia :ashamed:

Mullaki on aamusta sellanen olo, et jaa jaa, mitäköhän uskaltais syödä/ juoda, mut onneksi oon saanu pidettyä kaiken sisällä, ainakin toistasex... :whistle: Sit niinku illalla, et tekis mieli syödä jotain, mut ei oikein tiedä mitä sit kuitenkaan :D Hassua =)
Toivottavasti sullakin alkais pian helpottaan ton oksentelun suhteen =)
Ai juu, sul oli jo huomenna se ultra, jännittääkö?
 
toiveilija82 Ihania uutisia toiveilija :heart: Itsekkin olen sortunut lukemaan noita keskenmeno juttuja ja keskeytyneitä keskenmenoja :ashamed: Onneksi huomena on aamulla jo se neuvola, ja pääsee toivottavasti kuulemaan niitä sydänääniä *toivoo ja rukoilee, että ne kuuluu* :saint:

vauvis 10+2 :heart:
 
toiveilija: km voi tulla ihan missä vaiheessa vain, ikävä kyllä. vaikkakin se et varhaisultrassa kaikki on hyvin pienentää tuota mahdollisuutta huomattavasti (esim. on arvioitu että 60% 1. kolmanneksen keskenmenoista on tuulimunia). mut ei auta kuin toivoa hartaasti että kaikki on hyvin, ja mitä suuremmalla todennäköisyydellä on :) Tekayn taulukkojen mukaanhan sulla selviytymismahis loppuraskauteen on huimat 96%. Et ihan luvan kanssa saat ottaa nyt rennommin pelon kanssa =) :heart:

Toi on tosi tutun kuulosta, ja hirveetä. Siis kun mulleki tulee iltasin armoton nälkä, niin et oikein fyysisesti tuntuu, mut mikään ei maistu. Karseeta, mut ei auta kun kestää. Onneks mies aina juoksee kauppaan hakeen mulle mitä vain millonkin tekee mieli, jos ei sitä valmiiks ole (eli aina) :D

Huominen ultra jännittää viel enemmän kun varhaisultra, oon ihan kauhian hermona. Mut onneks se on jo aamul klo 10, ettei oikeestaan tarvii kun tänää jännäillä ja yöllä yrittään nukkua (mikä ei kyl oo ongelma, oon niin väsyny kokoajan). Odotan kyl innolla sitä toisaalta, kun se vauva on jo niin iso ja ihmisennäköinen. Ihan erilainen kun se sikiöasennossa oleva möykky varhaisultras rv 8+2 :D
 
vauvis, kiitti kiitti =) Kyllä ne kuuluu, usko pois :hug: Mutta tiedän ton tunteen =)
Kyllä aamulla jännitti :ashamed: Mä olin kans ihan varma, et ei ne ainakaan vatsan päältä kuulu, mut niimpä vain sai kuuluviin :heart:

DD, niinhän se voi :ashamed: Mä oon kans käyny kattoo noita tekayn taulukkoja ja hyvät prosentit on jo näillä vkoilla :heart: Toivotaan parasta! :heart:
Mulla kans ihan mahaan sattuu, ku on niin nälkä, mut toisaalta ei tekis mieli oikein mitään :whistle: Meillä sama juttu ton juksemisen kans; millon hakee satsumoita, millon melonia, vadelma mehujäätä, yms... :D On ne niin ihania noi meirän miehet :heart:
Kyllä noi ultrat jännittää varmasti joka kerta, ekat varsinkin :ashamed:
Olikos teillä se np?
 
Mulla ei oo ollu mitää ultria, muutaki se varhaisultra missä käytii omasta halusta, mä luulen että mulla saattais se np-ultra ollakki ihan parinviikon sisään jo ku viikkoja on jo yli 10 :heart:

*muoks* eikös se oo viimestää joskus rv 12? ??
 
vauvahaaveita se ajankohta on vähän riippuvainen asuinkunnasta... Helsingissä se pitää tehdä viimeistään rv 12+6.

Hassua kun mulla on niin paljon viikkoja teihin verrattuna kun tuntuu että kaikissa muissa pinoissa mulla on niitä vielä tosi vähän!
pian tekin tuskailette isojen masujenne kanssa ja odottelette jo pikkuista maailmaan :heart:

Täällä tupsahti tänään taas yksi viikko lisää ja yksi viikko vielä kun kertyy niin sitten saan hypätä jo viimeiselle kolmannekselle B)

Jaksuja massukoile ja kovasti vauvaliimaa matkaan!!!

Tini+Pingu rv 27+0
 
toiveilija82 :heart: :heart: mutta eikö oo helpottava tunne ku tietää että kaikki on hyvin, sillä jaksaa taas eteenpäin :heart:
Paitsi minä :LOL: mulla kesti se helpottava tunne muutaman viikon, ja nyt taas ahistaa ku ei tiiä onko kaikki vielä hyvin :eek:
 

Yhteistyössä