´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

kiharapää: toivotaan että pääset mahdollisimman pian tänne mukaan keskusteluihin. vaikka paremmat jutut teillä siellä kuumeilupuolella on, kun tääl on viel niin vähän väkeä. mutta kohtahan te tulette tänne kansoittamaan koko odotuspuolen, eiks je? =)
 
anteeks kun pakkaudun tänne tälleen vaikka ei oo vielä mitään plussa-asiaakaan :ashamed: :ashamed:

piti vaan tulla kysymään ( ja kun ootte tuttuja niin uskallan jopa), että kuinka nopeesti oviksesta te huomasitte raskausoireita? ja millasia?
 
kiitos toiveilija! mähän sanoin et toi on ihan mahdoton, ette vaan meinanneet uskoa :LOL: toi kuva kyl yllätti mutkin, en tajunnut et se ihan noin iso on... enää ei tarvii ihmetellä miten entisen lukion reksi huomas, tai sukulaiset, ero on melko selkeä! :D
 
Joo, tosta masusta ei voi kyl erehtyä :D Enkä yhtään ihmettele, et ihmiset huomaa =)
Just tollasesta sivuprofiilikuvasta sen kasvun näkee itekkin paremmin =)
Tiäx, mulla oli pari tuntia sitten samanlainen raitapaita päällä, vähän vaan lyhkäsempi, Marimekon =) :whistle:
 
niinpä :D varsinkin meidän raskauksien samankaltaisuuden on niin outoja, ku oon aina luullu ettei samalla henkilölläkään voi olla kahta samanlaista odotusta :LOL: jotkut perseestä erilleen leikatut ja eri perheisiin adoptoidut siamilaiset kaksoset kenties? :D
 
te ootte kyl ihan mahottoman kiihkeitä kirjottajia :D :D :D :D
joka kerta kun loggaa sisään ni ootte taas saanu tyyliin aikaan uuden sivun!

Perhevalmennuksesta juuri kotiuduin ja voih ja iih niitä vauvavideoita, voi kun pääsis jo omaa paapomaan :heart:

Bussissa matkalla kotiin tuli joku nainen ihastelemaan mun mahaa ja puhui siitä miten nainen puhkeaa kukkaan raskauden aikana, tuli aika hyvä mieli :)

Kävin matkalla myös kirjastossa lainaamassa pari kirjaa luonnonmukaisesta synnytyksestä ja sitten sellaisen jonka nimi oli ensi kertaa äidiksi tms, kuulostivat lupaavilta, saa nähdä saanko kuitenkaan aikaiseksi kahlata niitä läpi :D

Tää massukka lähtis nyt lettutaikinan tekoon ja sit hetkeks viel parvekkeelle nautiskelemaan ihanasti ilta-auringosta B)

 
mäpäs tulinkii kurkkiin tänne!! Ja toivot. pääsen tänne tuleen huomen kunnolla :D ko ei siit tän päiväsest testist ottana selkoo ni jospa huomen ottais ;) Wish me luck!! Täält peräst tullaan silti vaiks ei iha het tultaiskaa! :heart: ja luin tän koko pinkan jo, iha vaa varuulta et pysyy sit jutuis mukana :whistle: :LOL: :ashamed: ;)
 
mun kössi löytyy täältä myös (lisää profiilissa) rv 24 eli tasan kaks viikkoo sitten :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=2126869.jpg

Miraclelle lykkyä ja d :D b

Palaaan huomenna valmennuksen jälkeen...
Koiruus ja pentunen rv 26+0
 

Yhteistyössä