´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Plaah! kp1 eli viel en ainaskaa pääse teitin kans tänne höpisee mukavia odotusajasta :headwall: noh, ny testiki on sentäs puhdas nega eikä mikkää jotai silt välilt... Eli tiedä sit oliko esim kemiallinen tms...tosin siihenkää en iha usko ko ne lämmöt ei noussu ja aina aiemmis kierrois ne on noussu. Et jos ny olkii sit ovuloimaton kierto ni onneks siit pääs eroon ko niitä tullee kummiskii kaikille kerta pari vuoteen :)
 
Chamorphis
miracle :hug: Harmi ku täti tuli, mutta tuut seuraavasta kierrosta sitte tänne! =)
Haidi juu tää pahaolo on rassaavaa, mut ei niin rassaavaa ku tää väsy. Mä nukun normaalit yöunet, mutta silti tuntuu, että oon koko ajan väsyksis... Tosin toi paha olokin on hassunhauskaa ku tuntuu, että on vuosisadan kankkunen, mutta kun se tuntuu kestävän vähän kauemmin ku normaalisti! :D Pitää vissiin soittaa heti maanantaina uudestaa neuvolaan jos saisin sitä kautta lisää saikkua...
Kiva ku katoin yhden dokumentin ihmeellinen kehomme. Siinä tuli sikiämisestä syntymään. Oli oikeesti siis niin mielenkiintonene dokkari. Ja tietenkin itkuhan siinä meinas tulla ku ne vaavit sit synty. Pari tippaa piti vuodattaa! :LOL:
 
voi mikä pino =) toivottavasti tänne pääsen mahdollisimman pian liittymään :heart: oli ihana lueskella teiän kaikkien tuttujen raskaustuntemuksia ja varsinkin KATTOA KUVIA :D tulkaa aina kertoilee kuumeilupuolel kuulumisia!!
 
Talvis: Olet tänne enemmän kuin tervetullut, toivottavasti pääset tänne jo tässä kierrossa :D

On kyl niin ihanaa nyt kun vihdoin alkoi TOINEN KOLMANNES! Tuntuu jo heti paljon turvallisemmalta :heart: Ja häihinkin on enää reilu 6 vkoa! Saas nähdä mimmoiseksi maha siinä ajassa kasvaa :D Eilen tosissaan juhlittiin miehen kanssa meidän 11kk päivää ja vauvan kriittisimmän elinvaiheen ohitusta robbybubble lastenskumpalla, mansikoilla ja kermavaahdolla. Sitten yhdessä katseltiin ultrakuvia ja höpöteltiin pienestä. Ei kyllä ole innokkaampaa tulevaa isää tällä planeetalla :) :heart:

Mites muille? Käykää ihmeessä kertomassa kuulumisia niin saadaan eloa tähän pinoon! Jivelta ainakin ultrauutisia odotellen =)

DD ja pieni potkuri 12+1 :heart:
 
Talvis, peesaan DD:tä :D

Kuulostaa ihanalta toi teidän eilinen päivä DD =) Voi, ku ois mullakin tää raskaus noin pitkällä :ashamed: Nyt taas tuntuu, et päivät ei kulu millään :ashamed:
Mut pahoinvointi on onneksi loppunut melkeimpä kokonaan. Jotku ruoat, varsinkin niiden hajut saattaa vähän etoa :D :$
Mä eilen ehdotin mun miehelle, et mitäs jos mentäisiin naimisiin ihan salaa, ois vaan molempien vanhemmat ja sisarukset todistamassa ja sit pidettäs juhlat joskus myöhemmin lähimmille kavereille ja sukulaisille =) Ei kuulemma yhtään hullumpi idea... :D
 
toiveilija: kyllä ne päivät siitä kuluu, usko pois! Mustaki tuntu ettei ikinä pääsis edes tähän vaiheeseen, mut sieltä se tulikin vaikka niitä päiviä laski. :) Mut toi hääsuunnitelma kuulostaa hyvältä, kiva kun miehesikin piti :D Eli siitä sit vaan etiäpäin, meinaatko ehtiä rouvaksi vielä ennen mua? :p
 
Kuluuhan ne, joskus vaan hitaasti :D
Ei sitä kuule tiä vaik ehtisinki ;) Ei nyt kuitenkaan, mut tän vuoden puolella kuitenkin =)
Eilen tosiaan mietin niitä häitä, vieraslistaa, juhlapaikkaa, ruokia, juomia, pukua, kutsuja, pöytäkoristeita jne... ni aloin jo tosiaan kallistumaan niiden "salahäiden" puoleen :D
Tiedät varmaan omien häiden suunnittelusta, et niissä on aikamoisesti hommia =) :D
Mut saa ny nähä :/ Mut nyt mummon luo :wave: Palaillaan!
 
Heippa!
Otattekos minutkin mukaan pinoon? Esikoishaaveilijoissa kirjottelin jonkin verran, kunnes plussasin tammikuussa. Yli puolivälin jo mennään siis täällä. Mulla LA 12.10. ja sama synnäri kuin KOIRAMAMMALLA eli K-SKS. Kirjottelen parissa muussakin pinossa, mutta mielellään tännekin tulen mukaan. On niin mukavan tuntuinen tuore pino teillä.

Koiramamma olikin jo käynyt synnytysvalmennuksessa. Sen verran olen tätä pinoa seuraillut .Me taidettiin sitten olla just vielä niillä viikoilla, että mennään vasta seuraavassa erässä kesälomien jälkeen.

DaylightDancer, on se vaan hienoa, kun on päässyt toiselle kolmannekselle. Tulee sitten jo turvallisempi olo raskauden kanssa. Ja aluksi sitä tosiaan laskee ihan päiviä eikä aika meinaa millään muka kulua, mutta kyllä ne viikot siitä lähtee vierimään. Ja voi, häitä on kiva suunnitella ja odottaa, kun vaan ei stressaa liikaa.

Toiveilija, tulet siellä perässä myös hyvää vauhtia ennen kuin huomaatkaan! Ihania häähaaveita teilläkin.

Meillä ne häät oli jo elokuussa 2006, huh siitähän on kohta kaksi vuotta aikaa.

Novelle 22+1
 
Chamorphis
Hepsan! Toiveilija mulla rupee kans pikkuhiljaa toi pahoinvointi helpottaan. Aiemmin oli melkein 24 tuntia vuorokaudes nyt lähinnä aamulla ja välillä muutenkin, mutta ei niin paha enää. Tosin tyhmästä päästä kärsii koko kroppa... Heti rupee väkisinkin ajatteleen, et nyt ku ei paljo oo enää pahoinvointia niin onkohan Nasulla kaikki hyvin... :ashamed: Ku kuitenkin on menossa vasta 6-7 viikko niin ajattelee kaikenlaista. Onko muuten muilla missä vaiheessa rinnat ruvennu kasvaan? Musta tuntuu, ettei ne oo moksiskaan koko touhusta! :/ Kipeet ne on, mutta muuten ihan samanlaiset kuin ennenki...
 
Novelle78: Itse aloitin kuumeilemaan vasta tammikuussa ja helmikuussa taisin tupsahtaa tuonne kuumeilupuolelle, joten en sinua tunnekkaan :) Mutta toki olit tervetullut, mukava tutustua uusiin ihmisiin! Tietosi on päivitetty tonne etusivulle =) Oot kyllä oikeessa, toinen kolmannes on oikein mukava etappi. Ja häät ihanat, en malta oottaa että ihan virallisesti saan tuon ihanan miehen omakseni :heart:

Cham: Elä turhia huoli, pahoinvoinnin kuuluu laantua mitä enemmän viikkoja tulee. Mullakin rupes helpottamaan n. rv 8, mutta nyt vasta rv 12+ on melkein kadonnut. Menee päiviä ilman huonoa oloa, ja sit kun sitä tulee niin se on vaan pientä etomista :) Ja kyllä mun masussa kaikki on hyvin, sydänäänet kuulu taas eilen! Eli rauhallisesti vain. Pahoinvoinnit ja rintojen kasvuasiat on tosi yksilöllisiä, eli siitä millon ne tulee/loppuu/muuttuu ei voi päätellä mitään. Pelon kanssa on ikävä elää, tiedän kyllä. Mut on vaan yritettävä ottaa rennosti, ja uskoa siihen että pieni selviää syliin asti =) :heart:
 
Jee jee!! Lisää vaan porukkaa mukaan, eteenkin Keski-Suomen tulevat äiskät tänne päin!!!! Toivon mukaan täältä voisi jossain vaiheessa saada äitiystäviä ihan oikeesti nähtäväksi. Mulla ei kaveri piirissä vielä ole äiti ihmisiä ja sen takia välistänsä tuntuu vähän ulkopuoliselta muunmaailman meno opiskeluineen ja miehen metsästyksineen :D Tottakai nekin kiinnostaa mutta uskoisin että jo äidiksi tulleet ehkä ymmärtävät mitä pienessä mielessäni käyn nyt läpi!

Lisää hurraa huutoja! Tänään tuli oikein odotettu posti, äitiyspakkaus käytiin hakemasa juuri ja nyt olen päässyt sitä tonkimaan ihan intopiukeena, kyllä vaan oli kivoja vaatteita ja juttuja. Eteenkin kestovaipat ja niiden ohjeistus oli mukava! Osa vaatteista oli kyllä aika vaisuja (värittömiä ) mutta toisaaalta kiva kun olen ostanut kyllä kokolailla kaiken kirjavia... ei näytä ihan mummolan tepetilta meidänkään pentunen :LOL:

Cham: mulla rupes tissit kasvamaan aika aikaseen, lopulta kolmen kuukauden päästä olinkin siirtynyt d-kupista f-kupposeen :( niskat meinas ottaa tosissaan itseensä. Mulla nää roikkunahat on muutenkin kummalliset, rv 16 asti tullut maitoa ja joka aamu herään ihanasta lammikosta :headwall: vauvaa vaan ei ole toivon mukaan moneen kuukauteen sitä maitoa kaipaamassa mutta sanopa se näille lolloille!!! :LOL: Ei kannata kauheesti niiden oireiden perustella tehdä mitään johtopäätöksiä. Mulla ainakin vaikutti kaiken maailman asiat pahoinvointiin sekä kipuihin. Ällös huoli!

Novelle: Moro kaveriii.... kiva kun eksyit meidän kanssa tänne!! Sinut jostain suustä muistan erityisen hyvin tuolta kuumeilu puoleltta. Samaten Miraclen :wave: terve vaan sinnekin! Ensikierrosta luppat sitten kurvata tälle puolelle, joohan?!

Kivan kuuloisia hääsuunnitelmia teillä. Meillä on nyt sitten melkein LA kun on hääpäivä. Syyskuun alussa tulee vuosi naituna naisena täyteen, hyvällä tuurilla juhlistamme ensimmäistä hääpäivää synnärillä :D Toivoahan sopii!!!

Haidia mietititty valemenkat, ultrallahan se sitten selviää ja toisaalta eihän siinä muuten mitään ainoastaan noi seulonnat saattaa jäädä väliin. Kannataa varmaan soitelessa neuvolaan sanoa että epäilet itse että olisit ehkä jo pidemmällä, saattavat kiirehtiä ultraa ja näin mahdollisesti pääset seulontoihin. Jaksamista huonon olon kanssa, kyllä se siitä!

Nyt vähän lepuuttamaan varpaita :) Voikaahan paksusti!
Koiruus ja pentunen rv 26+5
 
Chamorphis
koiruus juu aamulla tuli taas muistutus siitä että masussa on Nasu! :D Piti käydä verikokeis ja ei saanu syödä ennen mitään niin tietty mulla lensi laatta pian ku nousi ylös... :x Nyt menee koko päivä pilalle sen takia et yrjöttää koko ajan ja pitäs siivota... :headwall:
Ah enää 6 päivää ekaan neuvolaan! :D :heart:
 
mun ihana avomies tilasi sen kotidopplerin :heart: :heart: Ihanaa, pääsee kuunteleen vaikka joka päivä ääniä, ja samalla ei tartte stressata onko masuasukilla kaikki hyvin :heart: Kunpa se vaan tulis jo huomena postiin :p

vauvis 11+1 :heart:
 
Tänään käyty neuvola lääkäkärillä ja sydän äänet saatiin kuuluviin.Oli kyllä ihana tunne,kun kuuli pikkuisen sydämen lyönnit.Hemppa oli laskenu et rautatabut joudun ottammaan käyttöön.
Huomenna np-ultra.

Juli+ nuppu 11+5
 
Juli05: onnea hyvistä kuulumisista ja tsemppiä ultraan! :)

vauvis: munki mies tilas sen, mut harvemmin ollaan käytetty. aina vkoloppusin yhdes kuunnellaan =)

Chamillakin eka neuvola lähestyy! Tsemppii sinnekin :)

Koiruus
on niin pitkällä ettei ite osaa kuvitellakaan pääsevän sinne asti :D

DD ja pieni potkuri 12+4 :heart:
 
Chamorphis
DD Juu niin lähestyy ja jänskättää vähä. Eihän sielä vielä mitään konkreettista Nasusta saa, mutta kuitenkin... Mulla sattuu vielä olemaan tuttu neuvolantäti kun muutetaan takasin sinne mistä oon lähestulkoon lähtösin. Niitä kuulusia viimeisiä sanoja etten ikinä enää takasin sinne muuta! :D :LOL:
 
ei sitä doppleria näy vieläkään |O Eilen laitoin mammaksille viestiä, ja kerrottiin, että maahantuojalla on viivästystä ku ultraäänigeelit on ollut loppu...taitaa mennä ens viikkoon ennenku se tulee, ku on tää v-loppu tässä välissä :ashamed: Olisin niin halunnu päästä testaileen sitä...noh, ens viikolla sitten :D
 
vauvis: me tilattiin kuuntelevauvaa.comista ja oli halvempi ku se mammaksin ainaki sillon n. kk sitten, ja tuli melkein heti. mut kyl se teillekin sielt tulee, kärsivällisyys taitaa olla erittäin tarpeellista tässä odotuksessa muutenkin :D

Cham: toki se jännittää, onhan se kummiski eka kerta äitiysneuvolassa :) mie taas oon kiertäny ihan ipanasta asti maailmaa, etten oo muutamaa vuotta pidempää missään viihtyny. ei ehdi kyllästymään :D

DD ja potkuri 12+5 :heart:
 
Chamorphis: Meillä vähän sama juttu muuton kanssa. Ollaan remontoimassa taloa "kotikonnuilla", vaikka vielä joku vuosi sitten olin ihan varma, että sinne en enää muuta! Niin ne ajatukset vaan muuttuu, kun on vauva tulossa. Nyt se tuntuu ihan hyvältä vaihtoehdolta, että pääsee vauvan kanssa vähän pienemmälle paikkakunnalle.

Koiris: Kiva kun muistat haaveilupuolelta. Sähän asut kanssa Jkylässä. Olen vaikoillut sitä tämän kaupungin odottajien pinoa välillä. Mekin siis vielä asutaan, mutta ollaan muuttamassa tosiaan kesän aikana vähän kauemmas, Keski-Suomessa silti edelleen ollaan sittenkin.

Pikkukaveri potkii näköjään tänään ihan hurjasti. Rauhottuiskohan tuo kohta, kun pääsee syömään.

Novelle 22+5
 

Yhteistyössä