Jee jee!! Lisää vaan porukkaa mukaan, eteenkin Keski-Suomen tulevat äiskät tänne päin!!!! Toivon mukaan täältä voisi jossain vaiheessa saada äitiystäviä ihan oikeesti nähtäväksi. Mulla ei kaveri piirissä vielä ole äiti ihmisiä ja sen takia välistänsä tuntuu vähän ulkopuoliselta muunmaailman meno opiskeluineen ja miehen metsästyksineen
Tottakai nekin kiinnostaa mutta uskoisin että jo äidiksi tulleet ehkä ymmärtävät mitä pienessä mielessäni käyn nyt läpi!
Lisää hurraa huutoja! Tänään tuli oikein odotettu posti, äitiyspakkaus käytiin hakemasa juuri ja nyt olen päässyt sitä tonkimaan ihan intopiukeena, kyllä vaan oli kivoja vaatteita ja juttuja. Eteenkin kestovaipat ja niiden ohjeistus oli mukava! Osa vaatteista oli kyllä aika vaisuja (värittömiä ) mutta toisaaalta kiva kun olen ostanut kyllä kokolailla kaiken kirjavia... ei näytä ihan mummolan tepetilta meidänkään pentunen
Cham: mulla rupes tissit kasvamaan aika aikaseen, lopulta kolmen kuukauden päästä olinkin siirtynyt d-kupista f-kupposeen
niskat meinas ottaa tosissaan itseensä. Mulla nää roikkunahat on muutenkin kummalliset, rv 16 asti tullut maitoa ja joka aamu herään ihanasta lammikosta :headwall: vauvaa vaan ei ole toivon mukaan moneen kuukauteen sitä maitoa kaipaamassa mutta sanopa se näille lolloille!!!
Ei kannata kauheesti niiden oireiden perustella tehdä mitään johtopäätöksiä. Mulla ainakin vaikutti kaiken maailman asiat pahoinvointiin sekä kipuihin. Ällös huoli!
Novelle: Moro kaveriii.... kiva kun eksyit meidän kanssa tänne!! Sinut jostain suustä muistan erityisen hyvin tuolta kuumeilu puoleltta. Samaten
Miraclen :wave: terve vaan sinnekin! Ensikierrosta luppat sitten kurvata tälle puolelle, joohan?!
Kivan kuuloisia hääsuunnitelmia teillä. Meillä on nyt sitten melkein LA kun on hääpäivä. Syyskuun alussa tulee vuosi naituna naisena täyteen, hyvällä tuurilla juhlistamme ensimmäistä hääpäivää synnärillä
Toivoahan sopii!!!
Haidia mietititty valemenkat, ultrallahan se sitten selviää ja toisaalta eihän siinä muuten mitään ainoastaan noi seulonnat saattaa jäädä väliin. Kannataa varmaan soitelessa neuvolaan sanoa että epäilet itse että olisit ehkä jo pidemmällä, saattavat kiirehtiä ultraa ja näin mahdollisesti pääset seulontoihin. Jaksamista huonon olon kanssa, kyllä se siitä!
Nyt vähän lepuuttamaan varpaita
Voikaahan paksusti!
Koiruus ja pentunen rv 26+5