*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

terve tännekin :D
kirjoittelen enempi tuolla heinäkuisissa, vaikka kyllä käynkin teidän juttuja lukemassa :) te ootte melkein kaikki niin pitkällä täällä, että tunnen itseni ihan tyhmäksi :ashamed:
mutta pikaisia kuulumisia, maha pömpöttää ja pahoinvointi kadonnut melkein. se vähän huolestuttaa kun oli jotenkin niin selvä oire raskaudesta. tuleekohan se vielä takaisin, tän viikon pysynyt hyvin kurissa eikä juuri haitannut elämää. toisaalta ihana kun loppui ja olisi näin "helppo" alkuraskaus, mutta samalla se tosiaan pelottaa että onko kaikki hyvin. muita oireita kyllä on, mutta silti. tahtoisin sinne ultraan, niin saisi varmuuden ja hetken helpotuksen :)
anteeksi omanapaisuuteni :ashamed:
ihanaa viikonloppua kaikille!!!!

toivova ja pikkuinen (työnimi vielä mietinnässä) 6+1
 
TA onnea liikkeistä!! Ihanata! :D

Suukkis pidetään peukkuja että saatte kämpän myytyä ja pääsette siihen ihanaan rivariin!! :)

(.) kävin kyläilemässä ja siellä oli kyllä mitä hurmaavin 2,5 -v poika ettei tosikaan! :heart: Huomenna matka sitten Vantaalle yökyläilemään. :) Dodo on ollut aika hiljakseen viime yön ja tänään. Taitaa taas ladata akkuja. :D

EM ja Dodo 15+3
 
:) Terppa :)

Suukkikselle alustavasti onnittelut tarjouksen hyväksymisestä :flower: -ja kiva kuulla, että pienokaisella kaikki hyvin.

Zoelle ja HanTalle kiitokset putiikkien listauksesta :hug: meinasin mennä tutustumaan tarjontaan sen np-ultran jälkeen, mutta se on kyllä niin aikasin aamusta, ettei siihen aikaan oo kyl viel mikää kauppa auki. höh.

Daadeli on joko ollut tänään neuvolassa tai vasta menossa, onnea kuitenkin!

-ja rinnoista olitte puhuneet :D mä en varmaan kerenny olla kahta viikkoakaan "tiineenä" ku etuvarustus turposi c-kupista d-hen. nyt odotellaankin, koska massu tekee kasvupyrähdyksen.
-vielä siihen ostamisasiaan sen verran, et miusta sama mistä ostaa kunhan tukevat liivit löytää :D kyllähän laadukkaammat liivit kestää kuosissaan paremmin, mutta toisaalta ihan kiva ostella uusia hepeneitä :whistle:

mä olen ihan lumihurmoksessa!!!

Jossu POKS! 11+0
 
Mun jalat sanoo kohta sopimuksesa irti!! :headwall: 8h taas kokoaikaista juoksemista. Mie oon tosi väsy! Mieskää ei oo täällä hieromas miu jalkoja ja ottamas sykkyy :ashamed: :/ Ku sil o aikane aamu huomen ja ois muuteski jo nukkunu ku tulin ni se jäi sit lepohuoneelle yöks.

Kiva ku välillä kieltäydyin töis jotai painavaa nostelemasta, ni yks täti alko urputtaa, et no ei raskaus estä työntekoa ja et hän viimesillään viel teki täällä töitä. Sit mie aloin avautua sille, et no kuule sie voit iha rauhas riskeerata, mut mie en. Ja muuteski tuli nokkapokkaa siittä ja sit se sano, et no hän ei sano mitään (taisi siis huomata kuinka mulla alko keittää yli) :headwall: Eli jopas oli taas hemmetin ihana 8 tuntinen!! Mut onneks huomisen (huomen sama vuoro uudestaa) motivoijana on se seikka, et toistaseks en enää noita hommia tee!

Ja tuoho kaikkeen työntekkoon viel 45 min suuntaansa autolla ajelua.. Ni juu'u, alko kypsyttää :D Oli iha pakko purkaa! Tosin kirjotin ties vaikka kuinka pitkän avautumisen, mut sit siistin sitä, eli pahimmat mutinat jätin pois:D
 
suukkis :hug: anna tätien urputtaa... aina löytyy joku joka sanoo että "no silloin kun minä olin raskaana...." Sanot vaan niille että no nyt olen MINÄ raskaana. Ja pidä vaan puoles! Sitäpaitsi kyllä jokaiselle kuuluu lakisääteiset tauot. Että muista pitää ne!! Mut viimeinen rutistus enää ja sit se on siinä!

(.) lähden vantaalle pikkujouluihin. Ja käväsen ehkä helsingissä vähän shoppailemassa... Olin jo Dodosta vähän huolissani kun ei pariin päivään mitään kuulunut mutta muksautti muutaman kerran tuossa aamuhämärässä niin ei tarvii enää huolehtia. :D

EM ja Dodo 15+4 :heart:
 
nyt olis taas viikko täynnä 14 kärsitty enemmän ja vähemmän :D

mulla ei neuvola täti kyllä sano, että "silloin kun minä olkin raskaana" ihan syystä että hän ei ole ollut raskaana...
noh mikäs siinä, alkuun se kyllä ahdisti hyvinkin paljon... toivoin jotain lepposaa mummoa joka tietää mistä puhuu.. sainkin vanhan ala-asteen kaverin...
mutta hyvin me ollaan pärjätty :D

täällä kans pitäis liivi ostoksille lähteä... kotona palloa ilman liivejä, ja muualla ne yhdet ja ainoat sopivat päällä...
hirvee miten rinnat turpoaa.... mies on ainakin tykännyt...
ikävä vain tässä sekin että kipeethän niiden rintojen on pakko ollo :(

mutta nyt tekemään aamupalaa ja jatkamaan asunnon raivaamista :D

tylsä viikonloppu edessä mies poissa kotoota... :(
 
täällä päässä on pullaa syöty ja paljon :D (eilen kun tuli niitä leivottua)
saa nähdä mahdunko enää mihinkään vaatteisiin, hih! :D
Tänään ajattelin mennä joululahja ostoksille, mutta en sitten
tiiä jaksanko kun ensin pitää siivota täällä kotosalla...
Eilen olin illalla aika väsynyt ja meninkin jo vähän ennen kymmentä nukkumaan.
Ennen valvoin viikonloppuisin ainakin kahteentoista...en enää...

TinyAngel &Pikku Pirpana 17+2
 
rintsikoista en oo käyny oikeen asiantuntijan opastuksella sovittamassa. mua inhottaa ajatuskin et joku tunkee koppiin mun kaa sörkkii ja näprää :ashamed: oon kyllä jo pitkän aikaa halunnut käydä semmosessa, mut tosiaan, en nyt viitteis panostaa sitä 20e per liivit enempää, kun ei tiedä, miten tässä käy, turpooko vielä enemmän. Kun ei kumminkaa yksil liiveil pärjää vaan pitäis olla kahdet/kolmet vähintään.

TinyAngel onnea liikkeiden tuntemisesta :heart: Suukkis oon ihan samaa mieltä, että saat vaatia taukos ja jos joku mäkisee omist raskauskokemuksistaan, ni käske pitää leipäläpi kiinni. :LOL: ja hienoa, että meni tarjous läpi! toivottavasti toisetkin kaupat sujuvat nopiaan =)

Zoe teillä on kyllä komeat maisemat. =)

pitäis alkaa vääntää lasagnee kohtapuoliin... namskis.. ja rahkaa jälkkäriks. mennään illalla miehen kaverin tupareihin.. jee oon kuski, ihanaa :LOL:

Talvis ja Pallero 10+4 :heart:
 
Hellou!

Rintsikoista kunnon keskustelu täällä :D Mä en ole edes usklatanut miettiä että pitäis mennä ostamaan uudet liivit. En ole koskaan löytäny mahtuvia liivejä lindexiltä, seppälästä tai h&m:ltä...ne vaan ei mahu vaikka ne olis niin ihanan näkösiä. Joudun aina ostaan liivit jostain erikoisliikkeestä kun koko on jotain 65-70 E-G :$ Nää ei kyllä oikeasti näytä niin isoilta, mutta kyllä ne kumasti vaan sitten on... Ja mua niin harmittaa kun aina ihailen noita halvempia kauniita liivejä... :ashamed: No, nyt on rinnat turvonnu, mutta vielä olen saanut ne tungettua noihin vanhoihin liiveihin, meen kaupoille niissä asioissa vasta kun on pakko :LOL:

Eilen oli hyvä kun katottiin miehen kanssa okalintuja ja sit siinä tuli jotkut hautajaiset, niin mä itkin niinkun viimistä päivää. En voinu edes lopettaa vaikka yritin, tuntu niiiiiin pahalta. Ja sitten ukko vaan nauraa vieressä |O :D Sit se illalla kun oltiin menossa nukkumaan niin luki vau-kirjasta tän viikon juttuja niin se alko että "tällä viikolla hormonit ovat saaneet vallan ja äidin mielialat saattavat vaihtua nopeammin kuin uskotkaan. Monet ovat niin herkkiä, että itkevät harva se päivä..." :LOL: Vähänme naurettiin sille yhdessä :D

EM: Hauskoja pikkujouluja!

TinyAngel:Meilläkinsiivouspäivä ja vähänjos laittais jo jouluntuntua tänne kotiin!
 
Kiitos EM, TA ja Talvis! Juu, mie pidän.. Ainaki koitan pittää. Mut ärsyttävä paikka kyl on.. Jos jotain kysyt esim. ni vastaus on et "mulla ei ole aikaa, kysy joltai muulta" tai sit jos on uusii asiakkaita ja sanon niistä esim. ravintolapäällikölle eilen, ni sit vastaus oli "no hoida sinä" Ja sit mä jo korotin ääntäniki sille ku alko palaa kii. Sanoin et no kuule mulla on tässä tilaus menossa enkä ehdi! Siin äijä sit tajus kai jotain.. Meni sit ite hoitaan sen, tosin viiveellä. Siin on kyl hyvä esimerkki huonosta esimiehestä. Kyl mu mielestä sen tason esimiehenki pitäs samal taval asiakkaita palvella ja hommia hoitaa.

Eräässä toises paikassa ravintolapäällikkö oli tosi mukava ja aina teki samoja töitä ku muutkin paperitöidensä ohessa. Se sentää tajuaa, mitä on olla esimies. Tää toinen vaan kävelee ympäriinsä käskyttämässä ja valittamassa. Noh, enää yks pvä ja sit se on finito!!
 
Mäki oon EM menossa tänää pikkujouluihin...työpaikan =) ...Käydään syömässä jne.
Pitäs suihkuun tästä raahautua pikkuhiljaa...tuntuu että väsyttää nii paljon


Eiköhän sitä tästä kohta puolin virkisty :D

vauvis neiti 34+6(huomena poks!poks!
)
 
em ja vauvahaaveita pitäkää hauskaa pikkujoiluissa...

täällä vieläkin siivoilen... jes työhuone on nyt siinä kunnossa kun sen voi vain saada tän remppa rärdelin keskellä...
noh ja vuoden päästä viimeistään tätäkin huonetta on alettava suunnittelemaan uuteen käyttöön... ja jaettava jotenkin fiksusti tila lapselle :D
ensimmäisen vuoden kuitenkin nukkuu kiltisti (toivottavasti) kiltisti meidän huoneessa :D
 
Zoe-F
toivova se että paha olo katoaa ei sitten missään nimessä ole merkki että jotain on pielessä. Paha olo saattaa helpottaa jos oot muistan juoda enemmän tms.
suukkis toi on kyllä tosi ikävää tollaset ämmät. Ei ne tajuu et raskaudet on erilaisii ja kaikki ei suhtaudu niihin samalla tavalla. Itte en saa nostella mitää ton selän takii, ja se selitys on kyl kelvannu.
talvis Noi on kyllä ihanat maisemat. Oon asunnu tässä samassa talossa, samassa rapussa, ja tismalleen samanlaisessa asunnossa, mutta kerrosta ylempänä joskus vuosia sitten, ja täytyy kyllä sanoa että tänne oli ikävä takaisin :D
 
Talvis hauskaa tuparin viettoa, yllätys yllätys minäkin olen nykyään aina kuskina :D

kukkaiskeiju Täällä päässä ollaan jo siivottu ja kaupoilla käyty. Ostinkin jo hieman joululahjoja...

vauvahaaveita hauskaa pikkujoulua!Toivottavasti virkistyt iltaa kohden. :heart:
 
Moi pitkästä aikaa kaikille! Oon aina välillä käynyt lukemassa teijän kirjoituksia, mutta en oo saanu aikaseks kommentoitua kuiteskaan.

Täällä kaikki hyvin, vauva potkii jo kovasti. Rakenneultrassa veikattiin, että tyttö olis tulossa, joten hieman oon vaaleenpunaistakin ostellu. Tosin suurin osa on kuitenkin neutraalia väriä kun eihän sitä voi koskaan tietää.

Käytiin koeajaas lastenvaunujakin. Sellasiin Brio Sing- merkkisiin nyt ollaan varmaan kallistumassa. Kokemuksia muilla?

Tasapuolisesti kaikille mukavaa lauantai- iltaa!! =) =) =)
 
Täällä ollaan kotiuduttu pikkujouluista...kivaa oli :D :xmas: Syötiin ja oltiin ( työ )kaveriporukalla... :D

Onnea suunnistaja tyttö uutisista. Mulla on aikasta paljon tota tyttö tavaraa...että jos nyt käy niin että poika sieltä tulee, nii menee moni asia vaihtoon :LOL:

Kelloki olis yli puolenyön joten POKS!, POKS! vaan, ja tasan 2 viikkoo vauvan "täysi-ikäisyyteen" :D

vauvis neiti 35+0 :heart:
 
TA jostain syystä jumitin tähän koneelle...
ja ajattelin että jos ensin vaikka siivoais ja menis sit vähän päivemmällä...
siel on jotenkin niin kylmän näköistä...
auto on kuitenki pakko mennä tänään putsaamaan jäästä että pääsee aamulla töihin... joten ulos on mentävä jossain vaiheessa...
 
Työvuoro meni suht ok, paremmi ku sitä edelline. Yhtee asti olin ja kahe maissa pääsin unelle. Huh! Ny ei tarvii taas vähään aikaan semmosia töitä tehhä, mikä ihanuus!! :heart:

Mytyn liikkeit en oo ny tuntenu oikein parina pvänä kunnolla yhtää. Mut kylhä ne sielt voimistuu aikaa myöte :)

zoelle pikaisia paranemisia!

Kiva oli Suunnistajanki kuulumisia lukea!

SS & mytty 20+2
 
Vauvis sulla ei enää kauaa aikaa siihen ookaan kun vauva syntyy. Joko on kaikki valmista?

Suukkosuulle joko sulla on ollu rakenneultra? Tiiätkö kumpi on tulossa?

Zoe toivottavasti paranet pian. Olikos se niin, että sulla oli ihan tyttöolo, mutta poika sieltä on nyt tulossa?
Anteeksi, oon vähän pihalla asioista :ashamed:
 

Yhteistyössä