mutantti, ei mua kyllä hirveästi haittaisi vaikka kaksi olisikin, mutta enköhän mä yhtä kanna kun ei kummankaan suvussa ole kaksosia
Lääkäri soittelee tänään puolenpäivän jälkeen, saa päättää olisiko syytä käydä uusintakokeessa. Lapsettomuuspolilta olivat sitä mieltä että voisi olla ok mittauttaa uudelleen. Ultrassahan sinne sitten näkee
Mitenkäs pahoinvoinnin kanssa? Toivotaan että se laantuu pian! Mä olen onneksi lomalla niin ei vielä tarvitse peitellä huonoa oloa työkavereilta mutta sitten kun töihin palaan, en oikein työn luonteen vuoksi voi peitellä. Jos puklaan ja arvaavat niin pitää sitten vain vahvistaa todeksi
lumilinna, kiitos
Voi hitsit, ihanaa kun sait kuulla oman pienokaisesi sydämensykkeen! :heart: Odotan innolla että pääsisin ultraan että lääkäri näkisi sykkeen, kuulemista ei tarvitse vielä hetkeen haaveilla
lady1979, eipä tämä pikkunyytti ihan sormia napsauttamalla tullut mutta toisaalta ei ehditty hoitoihin asti. Nyt torstaina olisi ollut ensikäynti lapsettomuuspolille
Oli kyllä ihanaa ja jännittävää soittaa polille viime viikolla ja perua aika. Saitko ultrasta muuten mukaan mitään kuvaa pienestä? :heart:
miss_piggy, mä ainakin nautin jokaisesta hetkestä kun etoo, huimaa ja vatsassa juilii ja repii, tietääpä olevansa raskaana
Unis, tervetuloa messiin!
zapata, näillä säillä ei ole välttämättä kaikista kivointa olla jo ison mahan kanssa. Mäkin turpoan vaikka olen ihan alussa, kun mä turpoan aina lämpimillä, eikä olo ole aina hirveän hehkeä. Onneksi nyt on sadellut ja ollut viileämpää
(.) Pahasta olosta - mulla on ollut etovaa oloa joka päivä, alkoi ihan pari päivää plussan jälkeen. Olettaisin että saattaa johtua istukkahormonin nopeasta noususta kun muuten mun hissipoikarefleksi on tosi huono, ts. olen harjoittelijan unelma mitä nieluviljelyihin tulee
Muutenkin etoo tosi harvoin, mutta nyt aina kun vatsa tyhjenee. Toisin sanoen, pakko syödä. Ei hyvä. Turpoan kesällä muutenkin tosi herkästi joten nestettä on viikossa kertynyt jo rapiat puolitoista kiloa. Housut ahdistaa ja sormet on kuin nippu... noh, vaikka sitten nakkeja
Makeaa ei tee mieli, sen sijaan ihan tavallista ruokaa ja varsinkin itämaistyyppisiä nuudeli-liha-kasviswokkeja. Onneksi ei tarvitse oksennella
Alavatsa, joka on ollut nyt jo yli kaksi viikkoa kipeä, alkaa hissuksiin tuntua paremmalta. Ensimmäiset puolitoista viikkoa "menkkakivut" olivat sen verran vahvat että herättelivät öisinkin, nyt herään vaan kun käännyn mahalleni (on sen verran arka vielä) ja painoherkät tissit lyttääntyy
Nyt muutamana viime päivinä oirerepertuaariin on tullut mukaan repäisykipuja, jotka on välillä pelottavan vahvoja ja lamaannuttavia. Onneksi kipu menee pian ohi kun vaan on liikkumatta
Muita oireita ei sitten olekaan. Ja nautin joka hetkestä, on tämä ihanaa! :heart: