´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Nyt on Veiled87 laitettu :) Se päätös onkin vaikea, että mihin pk-seudun sairaalaan lähtee. Mulla oli aluks heti Jorvi pois laskuista, kun niitten takia kärsin edelleen yhdestä hoitovirheestä. Eli ymmärrettävästi sinne en uskalla. Ja sit oli kättäri ja naistenklinikka, mut neuvolatädin juttujen ja kuulemani perusteella valitsin kättärin. Lähinnä siks, kun mulle sanottiin et naistenklinikka on kliinisempi ja semmosta. Oikeestaan ne taitaa olla molemmat ihan hyviä, et sikshän se päätös on vaikea :) Mut nyt tarvii taas miettiä tuo uudestaan, paljon suuremmasta kasasta vaihtoehtoja, kun lennänkin kotimaahani synnyttämään.

DD ja pieni potkuri 14+3 :heart:
 
Huomenia naiset :wave: Minäkin täällä taas pitkästä aikaa =)
Ollaan oltu miehen kans lomafiiliksissä, enkä ole juurikaan koneella istunut :whistle:
Niin, ja tervetuloa Veiled87, ja onnea plussauksesta :flower: :flower: :flower:

Tänään käytiin aamusta np-ultrassa ja verikokeissa. Pikkuinen oli kovasti vauhdissa, pyöri ja hyöri ja heilutteli käsiä :heart: Sydänkin tykytti tosi vimmatusti :heart: :heart: :heart:
Niinku mullakin, ku ootettiin pääsyä sisään, pulssi huiteli kyllä aika korkeissa lukemissa, ku jännitti se turvotuksen "määrä" ja että onhan kaikki hyvin :ashamed: Onneksi oli :heart:
Pikkuinen vastasi vkoja 10+6 kummallakin mittauksella, turvotusta oli 1,3mm ja kädet ja jalat näkyi selvästi, niinku selkärankakin :heart: On kyllä taas niin ihanan helpottunut olo :heart:
Tässäpä vielä kuva meidän pikkuisesta önkimönkiäisestä, joka tykkäs olla ylösalaisin :heart:
[IMG=http://img149.imageshack.us/img149/1855/kuva012gd6.th.jpg]
 
toiveilija82: voi ku sullakin on viikkoja tullut vaikka millä mitalla. Pahin riskiraja jo ohitte :D Muuttuks sulla toi LA? Onnea rutkasti ihanista kuulumisista! Jos et aikasempia viestejä oo lukenu, niin semmosta viel et mä oonkin menos kotimaahani synnyttämään. Lähtö on varmaan joku kuukaus ennen laskettua, täytyy toivoa että pääsen tänne kirjottelemaan viel sillon :) :heart:
 
DD, niimpä, vaikka tuntuu, et vois niitä vkoja olla enemmänkin ja maha kunnolla pyöristyä... :ashamed: :D Ei alkanu viel muuttaan sitä LA, saas nähdä sit myöhemmin :/
Ja kiitti onnitteluista :heart: On tosi helpottunut ja "kevyt" olo :heart: =)
Joo, niin mä luin, et meinaat lähtee sinne kotimaahan synnyttään =) Kauankos sinne kestää lento? Toivottavasti tosiaan pääset kertoon meille kuulumisia sieltä kaukaa, kaukaa maailmalta :D
 
toiveilija: suora lento on 8h, eli ei mikään kauhee. et jos ei mitään synnytyksen merkkiä ole ennen lentoa, niin on tosi epätodennäköstä että tulee yhtäkkiä joku syöksysynnytys siellä koneessa vkoilla 35-36+. Varsinkin ensisynnyttäjällä. Et luultavasti, vaik alkaski supistelee, ehtis maihin synnyttämään kumminkin :) En siis huolehdi. Mut mä nyt painostan sua taas kerran hankkiin sen messengerin, et vois juoruta niinkun enemmän ku kehtaa tääl paljastella itestään :D

Eli mee vaik http://webmessenger.msn.com/default.aspx?R=1 , sielt saa ihan klikkaamalla auki ton webmesen, johon pääsee ihan normi spostiosotteella. :D Jooko jooko? Ois nii kiva jutella vähä paremmin pitkästä aikaa! Jos meinaat ni mun mese on sama kun maili, mut hotmail.com- päätteellä. =)
 
DD, vai et 8 tuntia =) No ei se silleen kuulosta kovin kauheen pahalta, mut sit eri juttu mikä on olo siinä vaiheessa raskautta. Niin ja puutuukohan sulla kuule paikat siellä istuessa :eek:
Toi mese-juttu pitää kyl hommata heti, ku kerkee oleen enemmän koneella. Nyt ku mieski on tosiaan kesälomalla, ni päivät menee joutuummin; jos ei olla jossain reissussa, ni sit kärsin kotona pahoinvoinnista tai väsymyksestä, tai päänsärystä, mitä on nyt esiintyny muutamana päivänä. Ei onnex joka päivä, mut kuitenkin :/
Tänään oli sit lääkärineuvola. Kaikki ok. Kohtu kiinni ja kiinteä. Paino tippunu edellisestä käynnistä 2,6 kg, eikä varmaan johdu pahoinvoinnista, ei ei... B-Hb oli 148, verenpaine oli hivenen noussu, tai oikeestaan vain yläpaine; 123/ 80, ku viimex oli 112/80 =) Et kaikki jees =) Pitäis alkaa pyykkäämään, ku lähetään vkonloppuna tai viimestään ma ajeleen kohti Jyväskylää, siit sit Helsinkiin ja ties minne... :D Onnex autossa on ilmastointi, ni ei ehkä niin helposti tuu sit paha olo, toivottavasti...
 
toivis: Jep :) Täytyy vaan sit liikuskella, ottaa tukisukat ja kaikkee semmosta. Kyl se on kestettävissä. Sultahan nyt satelee ihania uutisia! Hyvä juttu. Niin kauan vauvaa saittekin odottaa, niin on oikeus ja kohtuus et kaikki menee nyt just niiku pitää :heart: Mut jep, tupsahtele joskus tonne meseen niin jutellaan lisää.

Mullakin tuli hyviä uutisia, sain nimittäin vihdoin sukunimeni vaihdettua. Se on hassu kuvio, mistä toiveilija tietääkin mut ei muut. :) Nyt on se sukunimi, mikä mulle alunperin kuuluikin, ja olenkin ainoa nimen kantaja koko Suomen maassa. Mut sit häiden jälkeen meit on kaksi, mies ottaa nimittäin tän myös. Ja joulukuussa toivottavasti kolme, meidän pieni perhe :heart:

DD ja pieni potkuri 14+4 :heart:
 
Koiruus toivottaa toivelijan tervetulleeksi Keskiseen-Suomeen :wave: :D Ihanan ultrakuvan olitte saaneet ja täytyy sanoa että on tosi selkeä, nahtävästi teillä uudehkot laitteet neuvolassa. Välillä vaan näkee semmoisia suttuja joista ei ota selvää Erkkikään :whistle: Hyviä lukemia olit saanut neuvolassa ja voin sule luvata että kyllä se paino rupeaa nousemaan siitä kun vaan vähän aikaa menee :LOL: Hyvää reissua minne päädyttekin ja koita jaksaa huonon olon kanssa!

DD Mullakin on hieman harvinaisempi sukunimi tai että kaikki on siis sukua, sattuupa olemaan vaan miehen suku aika sikiävää sorttia että lähemmäs parituhatta on samalaa sukunimellä :D olis kyllä tosi hauskaa kun olisi tuollainen uniikki sukunimi, Onneksi olkoon siitä!!! Vai menasit lähteä koneeseen istumaan tuollaisilla viikoilla, kauhistus sentään. Mä oonkin niin hysteerinen että olen varmaan jo kuukautta ennen LA:ta sairaalan oven kahvassa kiinni :LOL: Ihan vain varmuuden vuoksi. En halua olla ilonpilaaja mutta olethan huomioinut sen ettei sua pakolla oteta koneeseen jos sitä lääkärin lupaa ei tule... Ovat vaan ymmärtääkseni aika hysteerisiä ainakin Finnairilla.

Nyt täytyy lähteä laittamaan makaroonilaatikko tulille ja imuroimaan :p
Voikaahan paksusti!!!

Koiruus ja pentunen rv 29+1
 
Koiris: Joo, ei tietenkään oteta ilman lääkärin paperia :) Olen varautunut sen hankkimaan. Ite lennän sinne joka vuos useemman kerran, ens kuussa taas edessä. Et muuten oon tottunut, mut eihän se mukavaa raskaana viimeisillään tule olemaan. Mut meinaan olla sisukas :D Kiitos onnitteluista!
 
DD:lle onnittelut uudesta sukunimestä! =) Tänne ei oikeastan mitään uutta.Pomolle kerroin tuossa alku viikosta ja suhtautui kyllä todella hyvin asiaan.
Alaselkä mulla on ollut melkosen kipee eikä oikein innosta noi kyykkimiset ja muut.Pahoinvointi on toivon mukaan jäänyt nyt historiaan.
 
DD, niin saatiin odottaa :ashamed: Mut onnex odotus palkittiin =) :heart:
Kuten myös teidän :heart: Hyvä, et se sukunimi-juttu on nyt selvä, ja sithän teitä on tosiaan pian kaksi, joilla on sama sukunimi koko maassa :D Ja sit joulun aikaan kolme :heart:
Jox muuten alkaa olla häähermoilua? Nehän on ihan piakkoin :eek:

Koiris, kiitti kiitti :D Meil on molemmilla kerroilla ( ultrat ) ollu tosi selkeet kuvat =)
Et hyvin pienokainen erottuu :D Ja kyllä varmasti paino alkaa olla noususuhdanteinen, kunhan eväät alkaa pysyyn sisällä :whistle: :LOL:
Hei, nyt en ookkaan muuten oksentanu pariin päivään :D Jospa se pahoinvointi/ oksentelu NYT loppuis... :whistle:
 
Chamorphis
Tervehdys kaikille pitkästä aikaa! :wave: Ei ookkaan herkeen aikaan ehtiny kirjotteleen kun on ollu muuttohässäkkää sun muuta. Pitää nyt päivitellä kuulumisia. Eli olin 16.6 ekas neuvolas ja nyt oottelen ultraa. Neuvolas se ei ees viittiny vielä yrittää kuunnella sydänääniä kun meinas ettei kuulu. Meen 7.7 uudelleen neuvolaan, jolloin se yrittää kuunnella sydänäänet ja sit 9.7 mulla on aika ultraan. Jännittää hirveesti et onko kaikki hyvin! :heart:
Onnex mun pahoinvointi on ruvennu pikkuhiljaa helpottaan. Tosin nyt taas viimeset pari päivää ollu vähän heikompi olo. Eilen tuli aamupala pihalle ja tänään piti jättää syöminen kesken kun oksetti pelkkä ajatus syömisestä... :x :/

Chamorphis + Nasu 10+4
 
Täällä taas neuvola takana, kolmas käynti :)

Kuulumisia:

Rv 15+1
Painoa +150g/vko
Hb 126
Liikkeet ++ (kuulemma harvinaista näi "varhasil" viikoil :D)
:heart: 145
pissa puhdas

Hassut noi sykkeet, oiskoha se sittenki tyttö :D Vaik äidinvaisto on edelleen pojan kannalla. Saa nähdä, rakenneultraan 3 vkoa ja risat.

Nyt määräs täti saikkua torstaihin, kun on kokoajan tuota päänsärkyä. Kuulemma selkee merkki et nyt tarttee levätä. Eli nyt ei voi muutaku tehä niiku käsketään, toivoa et jospa tää tästä helpottas. Hillitön jomotus ollu päässä jo kolmatta päivää putkeen, ei ees hetken taukoa saa. :/ Ei tää pieni äitiään vähällä ajatellu päästää :heart:

DD ja pieni potkuri 15+1 :heart:
 
Täällä ainakin selkäsäryn kanssa painitaan.Pitäis olla koko ajan liikkessä et olo olis kohtuullinen.Yön jälkeen varsinkin tuo selkä on ihan jumissa.
Eilen onneksi alkoi loma et saa sen 4 vkoa lepäillä.Töihin on nyt tulossa semmosia muutoksia et ihan kauhituttaa mennä sinne takaisin elokuussa.

Juli+nuppu 15+0
 
heippa!
Enpäs heti huomannut tätä pinoa. Muistan kyllä, kun siitä oli puhetta, että se perustetaan. Onnellisesti olen saanut kanssa siirtyä tänne odottajien puolelle, toivottavasti huolitte mut tähän pinoon mukaan. :) Kovin alussa olen kyllä vielä, neuvolaankaan en ole vielä soittanut, vasta maanantaina. Olin onnellisesti reissussa, kun täti yllätti olemalla tulematta ja niinpä sitä sit tein kp 30/28 haamun! Meinasin seota onnesta. Reissudrinksut jäi samantien. Nyt on testit jo ihan selkeitä plussia ja tuota turvotusta tuppaa olemaan ihan liikaakin. huh... Onnesta olen sekaisin ja maltan tuskin odottaa, että pääsen kertomaan kaikille!! :) :) Vaavin olis tarkoitus tulla maailmaan laskurin mukaan 6.3.2009.

minä ja pikkumuru 5+0 =)
 
Chamorphis
xAnnax Oikein paljon onnea plussassta! :flower: :hug: Ja tervetuloa odottajien puolelle! Täällä tuppaa olemaan vähän hiljaista, mutta ehkä tää vilkastuu kun saadaan lisää plussanneita joukkoon... |O
Huomenna toivottavasti kuullaan miehen kans ekaa kertaa Nasun sydänäänet kun meen neuvolaan! :heart: No keskiviikkona meidän pitäs sitten viimein nähdäkkin!! Edelleen niin vaikeeta uskoo, että tuola mahassa mitään kasvaakaan... :ashamed: Ehkä sitten oikeesti alkaa se odotus ja nyt rupee oleen viikkojakin sen verran paljon et keskenmenoriski pitäs olla aikalailla olematon! =)
 
Onnea xAnnax, ja tervetuloa pinoon! Lisään sut listaan :) Sit jos haluat synnärinkin tonne, niin ilmota sekin jossain vaiheessa.

Cham: Toivottavasti äänet kuuluu, se on ihana hetki kun ne saa kuulla :heart: Joka kerta.

Juli05: Voimia selkäsäryn kanssa painimiseen! Saatko miestäsi hieromaan? Mulla neuvolan täti sano miehelle, et nyt pitää hemmotella ja hieroa mua kun mulla kans kovat selkäkivut, ja hän tekee työtä käskettyä. Se auttaa aina jonkun verran. =)

ON: Maha kasvaa kovaa vauhtia, just työkaveri joka palas lomalta (oli 2vkoa) totes että "Sähän oot kasvanut hurjasti!". Nyt on tosin erittäin tukala olo, vauva potkii (siis ihan oikeesti niin et sattuu), päätä särkee tosi pahasti, ja oksettaa. Ja tän toisenko kolmanneksen piti olla helppoa aikaa? Toivottavasti tää menee ohi häihin mennessä, ne onkin 25.7. Ei montaa viikkoa siis enää. Mahakaan ei sais enää kauheesti kasvaa, tai en mahu pukuuni. Voisin laittaa tänne päivitystä, on nimittäin jo sen verran iso maha ettei sitä enää peittelemään pysty. Tosi haastavaa nyt kyllä nauttia tästä raskaudesta, kun tunnen oloni ihan valtavaksi ja vaivaiseksi. Ja täytys jaksaa olla koko viikko täyttä päivää töissä. :'(´Tietysti hääjärjestelytkin vie nyt paljon aikaa, kun pitää kaikki vikatkin jutut saada reilaan.

DD ja pieni potkuri 16+1 :heart:
 
Kiitos teille, niin ja onnea myös teille! Teillä mennään jo pidemmälle. Tässä keräilen voimia ja kohta soitan neuvolaan. hui...en tiedä mikä siinäkin nyt on, että tarvii jännittää sinne soittamista. Varmaan alkaa ymmärtämään nyt, että ihan oikeesti vauveli on nyt matkassa. Tosi vaikee käsittää, koska vielä ei ole niinkään mitään tuntemuksia tai oireita. Lähinnä kamala väsymys vaan. Ilmottelen selvisinkö puhelinsoitosta hengissä ;)
minä ja muru 5+3
 

Yhteistyössä