´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

xAnnax: Ei se niin kamalaa ole :) Se on kummiskin joku elämäänsä kyllästynyt täti, joka ottaa tuollaisia puheluita vastaan monta kertaa päivässä. Muakin jännitti, mut se vastaaja oli tosissaan ihan tyyni (ei onnitellut) ja veti rutiinilla kysymykset. Ja sain ajan =) Ihmeen iso juttuhan se on, varmasti kaikille meille esikoisen odottajille! Kaikki kun on niin uutta ja ihmeellistä. Ilmottele ihmeessä miten meni ja milloin pääset ekaan neuvolaan! =)
 
Heissan kaikille!Täällä myös esikoisodotuksen toivossa ollaan. Menkat ovat vielä tulematta ja ne olisi pitänyt tulla jo vajaan pari viikkoa sitten....testi osoitti positiivista viikonloppuna ja tässä ollaan ihmetyksen vallassa :) Miehen kanssa ajateltiin juhannuksen jälkeen, että voidaan nyt aloittaa ja kokeille josko jossain vaiheessa tärppäisi ja voitte kuvitella, että nyt ei tiedä miten päin penkillä istuisi!!Kuten xAnnax, jännitän minäkin neuvolaan soittoa B) Lähdetään tänään käymään pienellä reissulla kotonani muualla suomessa, mutta loppuviikosta ajattelin soitella, mikäli mitään ei ole tapahtunut. Kuten huomaatte, odotan tämän olevan vain unta ja kohta ne menkat sieltä alkavatkin, vain epänormaalin myöhään!!Mitään oireita ei vielä ainakaan ole näkyvillä, rinnat ovat vain välillä himputin arat. Laskurin mukaan olisin 5.viikolla ja laskettu aika olisi sen mukaan 3.3.2009...HUI, ku tämä on niin käsittämätöntä!!
 
Genet: Hei ja onnea rutkasti! :flower: Rohkeutta myös soittaa sinne neuvolaan =) Olitko tuolla kuumeilijoiden puolella meidän pinossa myös? En muista sua nimittäin, eli mietinki oonko ihan raskausdementian pauloissa :LOL: Ei haittaa vaikket olisikaan, tottakai tänne muutkin esikon odottajat ovat tervetulleita :heart: Lisään sut tohon listan jatkoksi.

Kyllä se odotus siitä kummasti konkretisoituu, kun alkaa tulemaan vaivaa vaivan perään :p
 
en ole ollut kuumeiljoiden joukossa, koska nyt vasta aloin jostain syystä kuumeilemaan ;) Että ihan uusi tuttavuus olen kaikille. Tämä keskustelun otsikko vain iski ja oli pakko liittyä joukkoon. Aivan alussahan tässä ollaan, mutta olette antaneet niin hyvää fiilistä täältä, että uskaltauduin mukaan.
Ehkä pitää tehdä pari testiä vielä lisää, jotta tietää, ettei aikaisempi tulos vain ollut joku epäviallisen puikon huijausta :LOL:
 
Genet: Ei ne testit vääriä plussia anna :) Mut tee ihmeessä uusi, jos se "todentaa" asiaa enemmän! Me ollaan tämmönen rempsee porukka, ja otetaan kyl uudet avosydämin vastaan =) Kiva kun on muitakin, joille kaikki nää jutut on uusia, et voidaan yhdessä vaihtaa ajatuksia. Esikoisen odotus on kuitenkin niin ihmeellistä aikaa. :heart: Ilmotatko säkin sit sun synnärin kun saat sen tietoosi?
 
Chamorphis
Genet Onnea ja paljon tarrasukkia matkaan pienelle! :flower: Nii ja tervetuloa mukaan!! :hug:
DD nyt on neuvolassa käyty ja viimein ja vihdoin mäkin uskon, että se Nasu siellä masussa on! Kuului niin selvästi voimakkaat sydänäänet!!! :heart: Meinas vetää herkäksi! Varmaan keskiviikkona ultras mä rupeen vollottaan sitten urakalla!! :LOL: :D Siis kertakaikkisen uskomaton tunne kuulla ekaa kertaa sydänäänet!!! Ja mulla oli mies vielä mukana ja sano kans et aikalailla hyvältä tuntu! Nyt vaan kun olis keskiviikko pian et näkis ekaa kertaa!!! :heart: :heart:

Chamorphis ja Nasu 11+6
 
Cham: Ihana kuulla :) Munki mies oli todella liikuttunut, tai on edelleen sydänäänistä. Ja jokaisesta pienestäkin liikkeestä masussa. Pitää tosi usein kättä mun mahalla, ja melkein tippa linssissä tunnustelee myllerrystä. :heart: Millonkas sulla on eka ultra, eiks sekin täydy olla sulla pian? Mulla oli np 11+3 :) Sen jälkeen onki viikot menny eteenpäin rytinällä, en oikein ymmärrä missä vaiheessa ne 5 vkoa siitäkin on tulleet!
 
xAnnax: Onnea plussasta ja toivottavasti oli mukava neuvola täti puhelimessa :D On se vaan jännää, muistan itsekin kun soitin niin omasta mielestäni kuullostin tosi kornilta kun sopersin olevani raskaana... Heh, ootapa kun menet ihan paikan päälle niin jännitys on käsin kosketeltavaa!

Samoiten Genetille tervetulo toivotukset! Mulla meni kanssa aika kauan, varmaan kaks kuukautta, ennen kuin sisäistin olevani ihan oikeesti raskaan. Varmaankin siinä ekan ultran jälkeen asia valkeni, mä näinkin ihan koko ajan unia että olen raskaana eli mieli työsti ihan perusteellisesti tätä raskausasiaa. Teilläkin kun noin äkkiä kuten meillä tärppäsi niin varmaan sulattelussa kestää tovi :D

Chamilla olikin ihania uutisia neuvolasta :hug: :heart: Se ensimmäinen kurkistus on kyllä niin sydäntä riipaiseva että kyllä meillä molemmilla oli itkussa pitelemistä!

DDlle kiitokset stailailusta!

Jospa laittaisinkin sitten omaa ( . )

Viikonloppu meni reissatessa maaseudulla ja ai että kun oli kivaa, takaisintulo matkalla paino kivut sitten päälle oikein urakalla Noh onneksi pääsi sitten omaan sänkyyn ja lepäämään reissun väsymykset pois. Perjantaina käytiin tynnyrisaunassa ja aika kovissa löylyissä, pentunen ottikin siitä kauheet raivarit, mekkaloi ja kekkaloi koko seuraavan yön niin että oltiin ihan ihmeissään miehen kanssa ja minä hätää kärsimäsä. Mä olen varmaan ihan hysteerinen mutta en voisi kuvitellakaan lähteväni enää elokuussa yli 50km päähän sairaalasta. Tosin meillä onkin suvussa sitä että vauvat tuppaa tulemaan aika aikaseen... Heh! toivossa on hyvä elää. Tämä olikin sitten ennen vauvan syntymää viimeinen pidemän matkan reissu...

Tulin äsken jälleen kerran hammashoitajan pakeilta, eikä ollutkaan kuin neljäs kerta tänä vuonna. Mulla on hammaskivi roihahtanut suussa pahemman kerran vaikka tekisi mitä! Tosi pyllystä että kuukauden välein saa olla repimässä kiviä irti Meinasin että kävelisin takaisin (noin 3 km ) mutta pelkästään linkkipysäkille taapertaminen aiheutti kunnon supisteluja joten päätin jättää välistä. Nähtävästi viikonlopun reissu painaa sen verran päälle ettei kannata rasittaa liikoja...

Eilen muutenkin pentunen sekosi ihan tyystin ja päätti kääntyä perätilaan, hullu lapsi!!!! Voin sanoa että kylläpäs tuntui kauheelta ja kävelykin oli tuskasta. Onneksi tänään ollaan oikein päin ja hammashoitajan penkissä otettiin kunnon lihaskuntopiirit Täti naurokin että aika moinen toukka kasvaa mahassas! Kävin viime viikolla kirjastossa ja nyt voisi lähteä niitä äitiyskirjoja opiskelemaan...

Koittakaahan jaksaa ja nauttikaa kesästä! Toivon mukaan se tästä vielä lämpenis...
Koiruus ja pimahtanut pentunen rv 30+5 :D
 
Chamorphis
koiris juu aivan tuntui että leijailin sieltä neuvolasta kun olin niin onnessani!! :D
DD mulla on ultra nyt keskiviikkona! Jänskättää et kuinka se Nasu sieltä vilkuttelee! :LOL:
Tuntuu mieleltäkin huomattavasti paremmalta nyt, kun oon viimesten muutaman viikon aikana nähny varmaan ainakin neljä unta siitä et saan keskenmenon! :ashamed: On se outo tuo alitajunta! Sitten oon yhden unen nähny myös siitä et tulee kaksoset.. :D Miehen puolella on kaksosia, joten ei sekään mahdotonta oo. Tosin eipä siellä kyllä kuulunu ku yhet sydänäänet...
 
Heipsan,
Tänne onkin saatu lisää plussanneita. Paljon onnea Veileid, xAnnax ja Genet!!

Loma alkaa mulla näköjään koleassa säässä, miten heinäkuussa voikin olla näin kylmä!! Mutta eipa se suuremmin haittaa. Pääasia, että nyt saa rauhassa laitella kotia, siivoilla ja järjestellä siis. Ja suunnitella ja kenties toteuttaakin vauvan tarvikehankintoja. Eiköhän noissa puuhissa mukavasti saa kulumaan useamman viikon! Ja sitten voi nauttia päiväunista ja muuten vaan lepäilystä.

Koiramamma, sulla on ilmeisesti hyvin kuitenkin onnistunut vieläkin hammaslääkärin tuolissa istuminen, vai? Mulla on hammastarkastus tulossa elokuussa eli jossain rv 30 paikkeilla tai vähän jälkeen. Se tarkastus varmasti vielä menee, mutta vähän pelkään, että jos löytyy esim. paikattavaa, niin taitaa joutua jättämään synnytyksen jälkeen. Toivottavasti ei olis mitään ylläreitä, olen kyllä käyny vuosittain tarkastuksessa, ettei pitäis.

Novelle 26+1
 
koiris: nyt me ollaan kyl niin staileja että! Toivotaan että sinnittelee masussa vielä useemman viikon, ja tajuaa vielä kääntyä oikein päin. =)

Novellelle hauskaa lomaa! Nautihan, vaikka säät eivät olisikaan puolellasi :)

Cham: Taitaa seurata läpi raskauden tuo pelko vauvan voinnista, se on ikävä tosi asia. Mut kohta säkin oot jo turvallisemmalla toisella kolmanneksella, ja nopeemmin kun arvaatkaan (viikot oikeesti menee tosi nopeesti, ainakin mulla nyt) rupeet jo tuntemaan liikkeitä. Kaikkea ihanaa sulle odotukseen, toivotaan et uskallat pian nauttia enemmän kuin pelätä :heart:

Kiva kun saatiin taas eloa tähän pinoon! Onhan tää nyt paljon vetävämmän näkönen, ku listaan sai väriä ja kuvan :LOL:
 
Chamorphis
DD juu mä luulen, että nyt se odotus oikeestaan todella vasta alkaa. Ja mä uskon ja toivon, että kaikki menee hyvin. Mulla on sellanen tunne, että tää kaikki menee jonkin ennalta tehdyn kässärin mukaan... Viimenen puol vuotta tuntuu siltä, et jossain joku on tuumannu kaiken tarkasti. Vähä reilu puol vuotta sitten tapasin mieheni, nyt muutettiin muutama viikko sitten yhteen ja mentiin kihloihin. Molemmat saatiin omat asunnot myytyä ja löydettiin ihana talo ja nyt vielä kun on Nasu tulos niin tuntuu et on viimein ja vihdoin se onni tullut. On sitä niin monta vuotta jo odotettukin! =) :heart:
 
Cham Teillähän ollaankin sitten oikein nopeantoiminnan joukoissa :LOL: ihanaa kun elämä hymyilee, ei voi kun olla onnellinen toisten (ja vähäsen itsensäkin ) puolesta :D Ja huolista sen verran että se kuuluu äitiyteen! Tästä eteenpäin ei tule päivää jolloin et olisi huolissaan lapsesi puolesta, sen kanssa on vain tultava toimeen ja opittava elämään! :heart:

Novelle Mä keskustelin jaksamisesta hoitajan kanssa ennen kuin rupesimme hommiin :D Hänelle kävi se että jos tulee huono olo kesken kaiken niin jätetään se sitten siihen, ei siellä väkisin tarvitse maata. Hyvähän hampaat olisi saada kuntoon ennen vauvan syntymää mutta ei siihen kuole jos siirtyy hetkellä etiä päin, päasia että kuntoon tulevat. Mähän en tosiaan siinä tuolissa maannut selälleen vaan istuin pystyasennossa ja hoitsu seisten työsti kalustoa :p Noilla viikoilla ei voi kyllä enää mitenkään makoilla selällään. Nehän suosittelee sen välttämistä jo viikosta 16 alkaen, ainakin meillä näin sanottiin...

Koiruus
 
Chamorphis
koiruus juu on ollu niin nopeeta toimintaa, että heikompia hirvittää! :D Tosin, mitäs sitä turhia oottelemaan, kun molemmat heti tiesi toisen olevan se oikee. Molemmat ollaan kyllä manattu sitä useeseen otteeseen et miksei voitu tavata toisiamme jo viis vuotta sitten... :headwall: Ja totuushan on se, ettei täs enää nuorene. Oon kuitenkin jo 29-vuotias ja ollu valmis äidiksi jo vuosia. Harmittaa vaan, että piti odottaa näin kauan. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Ja tämä lapsi on molemmille todella rakas jo täs vaihees! :heart: On tosi hienoa tietää löytäneensä sellasen miehen jolle lapset on yhtä tärkeitä ku itelle. Olin melkein pitäny sitä jo mahdottomana! :D :LOL:
 
Moikkelis kaikille :wave: Ja hirmusesti onnea uusille "tulokkaille" :flower: :flower: :flower:
Täällä on lomareissulta selvitty kotiin =) Kylläpäs olikin ihana pötkähtää omaan sänkyyn nukkumaan vkon reissun jälkeen =) Kyllä se vain niin on, et oma koti kullan kallis :D

Nyt ei kyl jaksa alkaa lukeen uusimpia juttuja, mut ehkä huomenna sitten :ashamed:
Vähän omaa napaa...
Tänään aamulla ois kyl tullu tarpeeseen se kotidoppler, mut kiitos postin, se seikkailee ties missä :eek: No siis, heti aamusta oli ihan outo fiilis. Maha tuntu pienemmältä, ku aikaisemmin, ja muutenkin tuli sellanen olo, et onkohan tuolla masussa vielä elämää :ashamed: Itkusta ei kertakaikkisesti meinannu tulla loppua :'( Mies yritti lohdutella, ja sit itketti viel enemmän :ashamed: Sitten otin puhelimen kauniiseen käteen ja soitin neuvolaan meidän ihanalle neuvolatädille, joka sano viime käynnillä, et voi soittaa mitä tahansa tuleekin mieleen tai jos haluan tulla, et kuunnellaan vauvan sydänäänia, yms... No, onneksi pääsin sit puol 4 sinne ja siinä sit yritettiin kuunnella. Aluksi ei meinannu löytyä, mut sit ku kokeiltiin kuunnella aivan tuolta oikealta puolen alhaalta, ni johan löyty :heart: Meinaa olla vilkas kaveri, ku heti yritti "pakoon" :D Syke oli huimat 167, et hyvin jyskytti :heart: Mut kylläpä sain taas rauhaisan mielen :heart:
En ymmärrä sitä aamuista, mut toivottavasti ei tuu enää toistamiseen tommosta oloa :ashamed:
 
hui toiveilija.. :| ihan kauhee tunne varmaan! Onneksi pääsit neuvolaan heti ja onneksi kaikki oli hyvin =) .
Kiitos Daylightdancer ja Genet neuvolatsempistä. Sain lopulta neuvolantätin kanssa kiinni ja kylläpä se tosiaan tuntui oudolta sopertaa puhelimeen olevansa raskaana! Täti kysyi ensin, että oliko yllätys ja onnitteli vasta sen jälkeen :) . Ihan mukava oli ja ajan sain 2vkon päähän. Olinkin jo ottanut tossa aamulla varaslähdön ja laittanut vaavin viikoiksi 5+3, vaikka mennään vasta 5+2... ei vaan malta oottaa, että päivät menis eteenpäin.
Hain neuvolasta jo lappuja täytettäväksi alkoholinkäytöstä ja ruokailutottumuksista yms... sepäs onkin hauskaa täyttelemistä. Muutos on kyllä jo tapahtunut ja joka ruuan kanssa olen syönyt kasviksia!! en ollut ennen kovin innokas tekemään salaattia tai keittämään vihanneksia. Niin koiramamma, odotan kyllä jännityksellä neuvolakäyntiä ja mm. sitä mitä keksin työnantajalle sanoa, että pääsen lähtemään. En haluaisi vielä kertoa, mutta saisinpa mennä palkan kanssa juttelemaan jos kertoisin.
Niin tuleeko tai onko teillä ollut miehet mukana ekalla kerralla neuvolassa? Neuvolan täti sanoi, että toki voi tulla ja olis kiva jos molemmat olis paikalla...mutta miten teillä? Mies tulee kyllä jos vaan pääsee töistä.
Chamorphis, ei sitä aina odottamalla parane. Joskus kannattaa panna töpinäks ;) .
Kiitos kaikille vielä onnitteluista ja yhtälailla onnitteluja teitille. Jännät ajat meillä kaikilla. Älä Novelle koko lomaa käytä siivoamiseen B) .
Mutta ei muuta, kun Hyvät yöt! Tää unikeko taitaa kohta muuten nukahtaa tähän ruudun ääreen.
 
xAnnax : Kiva että meni hyvin ja sait ajan :) Mulla on mies ollut ihan jokaisella neuvolakäynnillä mukana, ja kaikissa ultrissa. Hänen pomonsa (mies) ilmeisesti ei voi saada vaimonsa kanssa lapsia, ja on ehkä siksi todella sympaattinen ja onnellinen meidän puolesta. Siksi mies saa palkallisiksi vapaiksi kaikki käynnit, vaikka sanoipa tuo että häntä ei mikään pitäisi sieltä poissa :p Enkä minäkään voisi kuvitella meneväni ilman rakasta <3 Mutta totuushan on se, että kaikillehan se ei ole mahdollista että mies tulee mukaan. Jotkut eivät edes halua sitä, koska heidän mielestään on kiusallista keskustella "alapääasioista" miehen kuullen neuvolatädin kanssa :D Mun mies on onneks tosi rento noissa asioissa, niin en kyllä ole joutunut vielä neuvolassa punastelemaan.

Mun maha on tosissaan jo ihan valtava :eek: Huomasin tänään metrossa, että kaikki vastaantulijat tölläsivät sitä silmät pulleina. Ja töissäkin muutkin kuin vakityökaverit ovat alkaneet onnitella ja kysellä laskettua aikaa. Tänään meinaan sovittaa viel kerran morsiuspukuani, ja aloittaa/suunnitella tarvittavat muutokset. Herättelen toiveita, ettei tarvitsisi leventää mahasta, kun otin varuiksi kokoa isomman (olin ostohetkellä 9+), ja mallikin on suotuisa. No katsotaan :) Huomenna sit ehtis ehkä ottaa päivityskuvaa tuosta massusta! :heart:

Vauvakin on ihan täys hullu :D Se potkii ja temmeltää ihan kokoajan, välillä kipeästikin (kun osuu kriittisiin kohtiin..). Välillä on hetken taukoja, mut sit taas jatkuu monotus aika kauan. Todella vilkas tapaus siis, niinkuin neuvolatäti ja ultraaja ovat sanoneet. Ja mun kohdun sijainnin takia (nojaa eteen), liikkeet tuntuvat jo nyt tosi voimakkailta. Kivaa, kun tietää että vauva on elossa ja voi hyvin, mut vaikea keskittyä töihin ku vähän väliä potkitaan "sinne" sisältäpäin |O :D :heart:

toiveilija: kiva kuulla että selvisit vain säikähdyksellä! Oliskohan sulla siellä tyttö, ku niin hurjat sykkeet oli ;)

DD ja pieni potkuri 16+2 :heart:
 
DD no ootapa että pääset näille viikoille ja vauva saa jonkun mielenhäiriön niin kuin meillä sunnuntaina että kääntyy perätilaan ja rupeaa potkimaan juuri "sinne"!!! Kyllä mä sen hyvin mieluusti pidän raivotarjonnassa vaikka se tarkoittaakin että kylkiluut kääntyy kohta ulospäin :whistle: Millos teillä on häät? Mä kanssa olen huomannut että julkisilla paikoilla ihmiset tuijottelevat mahaa, vielä ei luojan kiitos ole tuntemattomat tulleet räpeltämään! Muuten masun paijailu ei haittaa...

xAnnax voitko sanoa että terveydellisistä syistä sinulla on menoa? jos jotain kehtaa kysyä niin sano ettet halua siitä puhua... Toisaalta raskaus on maailman luonnollisin asia ja luulis että työnantajakin sen tajuaa, syytä ainakin olisi. Kyllä muakin hieman jänskätti kertoa pomolle kun se on tämmönen sinkkumies ja en ollut ollut edes vuotta talossa kun kerroin että jäisin tuossa kesällä äitiyslomalle :D Hyvin kuitenkin suhtautu ja sanoi minusta aika kauniisti että töitä voi tehdä 50 vuotta mutta lapsia vain hetken aikaa elämästä! Meillä mies on osallistunut kaikkiin neuvoloihin, nyt sovimme että seuraavaan menen yksin kun näitä käyntejä alkaa olemaan jokatoinen viikko ja sit kohta jo viikottain. Tulee sitten seuraavalla kerralla taas kuuntelemaan pentusta ja juttelemaan omista tuntemuksistaan. Hälläkään kun ei ole semmoisia isi kavereita joille puhua lapsista niin neuvola on oikein hyvä paikka jutskailla :heart: Ensimmäiselle kerralle kannattaa kyllä mies ottaa mukaan, puhutaan paljon semmoista mikä koskee myös tulevaa isää ja onhan se hyvä nähdä millainen paikka neuvola on ja mitä siellä tehdään, asiakkaana kun tullaan olemaan vuositolkulla.

Toivelija voi että sinua :hug: koita miettiä mukavia ja että vauvalla on varmasti kaikki hyvin! kauheita semmoiset hetket kun tulee olo ettei kaikki ole kunnossa, itseläkin ennen ultraa aina semmoinen. Mieli vain yrittää suojautua jos jotain kävisi, ei välttämättä ja useinmiten ole mitään aihetta kuitenkaan tähän!

Eilen ilta oli taas ihan tuskaa, miten hemmetti sitä jaksaa vielä syyskuulle jos olot alkaa olla tämmösiä. Tuntu että maha repee ja tipahtaa, sitten kun meni pitkäkseen että olo helpottais niin mua taisi ekaa kertaa elämässä närästää :x :eek: Mä luulin että saan jonkun sortin sydärin!!! Kamala tunne rintalastassa... Onneksi se sitten meni ohi että pääsin makuulle, mä olisin varmaanmuuten haljennut. Tänään tuntuu taas olevan parempi päivä ja aurinkokin paistaa, taidanpa lähteä hieman kävelylle koiran kanssa...

Koiruus ja pentunen rv 30+6
 
koiruus: häät on 25.7, eli 2 vkon päästä :) Jännitys on kova, etenkin pukuun mahtumisen suhteen. No, ehkä en tästä enää hurjasti kasva viel tossa ajassa. Toivossa on hyvä elää :xmas: Mua pelottaakin muuten just toi, et ku nää liikkeet on JO NYT kipeitä, niin mitenkäs sit parin kk päästä? Miten mä selviin :eek: Jotenkin kai vähä pakko. :p

Mitenkäs muut, ootteko menossa rantsuun kesällä bikineissä vai uikkareissa?

Miulla on ollut aikamoinen ulkonäkökriisi, kun yhtäkkiä mallinmitoista paisuu tämmöseksi odottajaksi. Toisaalta rakastan vauvamahaa, mut sit taas oon tosi arka kaiken negatiivisen kritiikin suhteen. Pelkään kauhulla sitä, et jos mies ei kohta enää haluakaan (viel ei kyllä ole ollut ongelmaa, päinvastoin :p), ja tarviin kyllä sitä että hän ihanoi kumpua ja silittelee sitä.
Päätin, et uskallan ostaa bikinit häämatkalle, kun niin moni on sanonu et tottakai voin, ettei näin nättiä vauvamasua saa hävetä. Mut nyt yks miespuolinen kaveri sanoi et häntä etoo raskaana olevat naiset masut paljaina :( Sit se tosin katto mun masukuvia galleriasta, ja sano et on kyl kiva maha, et voisin sittenkin.. mut luulen ettei halunnu vaan loukata, et siks valehteli. Pahalta tuntuu, hormonit ei yhtään helpota asiaa |O :'( Nyt on taas mietintämyssyn alla, että kehtaanko vai en.. Pitää vaan verhoutua kun on tämmönen mursu. :(

DD 16+2
 
DD no onpas todella älyllä pilattu yksilö teidän läheisyyteen pesiytynyt, ainakin todella lapsellinen jos ei muuta. Raskaana oleva nainen on aina kaunis, se kantaa sisällään suurinta lahjaa mitä elämä voi antaa ja on kotina omalle lapselleen. Voi herran jumala ei sen kuulukaan näyttää miltään Eva Longorialta (mun mielestä ei tartte vaikka ei raskana oliskaan ) vaan naiselta isolla N:llä! Voit olla ihan varma siitä että miehesi mielestä olet maailman kaunein nainen, sähän piru vie kannat sen lasta ja mitä niihin bikineihin tulee niin aattele että olette samperi soikoon maksanut matkasta mansikoita ja omenpuita ja sinulla on täysi oikeus ruskettua juuri sieltä mistä lystäät!!!! Anteeksi mun meuhaaminen muuta mietipä nyt itsekin!!!!! OLET IHANA!!!ugh.. olen puhunut! :LOL:
 
koiruus: Kiitti :D Sanoitpas ihanasti :heart: Siis noin mäkin ajattelen! Eiköhän me saada pukeutua ihan niinkun halutaan, ja olla ylpeitä masuistamme! Mä laitan mun superhienot punaset bikinit, sillä sipuli. B) Jos jotakin se haittaa, niin kattokoot sit muualle *täynnä uhmaa*
 
Kiitti DD:lle stailauksesta =) Johan on koree :D Ihana, et sulla jo niin maha kasvanu, mäkin ootan innolla oman mahan kasvua :D Kyl siin on jo pienen pieni kumpu havaittavissa :heart: Oi, oi, oi, kuulostaa tosi kivalle sen teidän pikkuisen myllerrys siel mahassa, auts |O
Vai hullu siel on :LOL: Mä oon kans tullu siihen tulokseen, et tuol mun mahassa on kans melkonen vili-vilperi :D Nyt on muuten tullu poika-olo, en tiä mistä, mut on :/ Saas nähä kumpi siel myllertää :heart: Voi vitsi ku teillä on lyhyt aika niihin häihin :eek: Toivotaan, et mahut siihen hääpukuun :whistle:
Ja totta maar saadaan pukeutua miten halutaan, hitsin pimpulat soikoon :D Ei muuta, ku bikinit sit vaan päälle, niin, perkale :D |O


xAnnax, se oli kyl tosi kauhee tilanne. Onnex pääsin sinne neuvolaan ja kuulin sen ihanan jumputuksen :heart: :heart: :heart: Vilperi se on, ku sielki neuvolassa koko ajan yritti pakoon, ku kuunneltiin :D Kiva, et sait sen ajan varattua, sitä ootellessa =)
Mulla ei mies ollu neuvolassa mukana, ku ei päässy, mut molemmissa ultrissa kylläkin =)

koiramamma, kyllä nyt on taas kivoja ja positiivisia ajatuksia :D :heart:
Se eilinen tunne oli kyl tosi inhottava, hui! Mieli ja hormoonit tekee tepposia :D
Tänään sain vihdoin ja viimein sen oman dopplerin; tietty heti kokeiltiin kuunnella, ja samanlainen jumputushan sieltä kuului, ku eilen :heart:
Auts, kyllä varmasti tekee kipeää ne iskut, ja vielä juuri "sinne", au |O Sulla alkaa oleen vkot tosi pitkällä =) Minä tahon kans... :D
 
heipä hei tännekkin :wave: Täällä on aika ens kuun alussa oyssiin tähystykseen PAPA-kokeen tuloksen takia mikä oli lk 3 :ashamed: Koskaan ennen ei ole ollut mitään ongelmaa....toivottavasti johtuu raskaudesta noi solumuutokset *hope so*
Ei ne varmaan mitään ala tekeen ku on raskaana (jos sieltä löytyy jotain) oon sillon rv 19 kun meen sinne.
Onneksi on kahden viikon päästä neuvola käynti, nii jos sieltä sais jotain infoa asiasta...kauhee stressi päällä! Kuhan ei vaikuta vauvaan tai mitenkää sen syntymiseen, ja sais odottaa ihan normaalisti :heart:

Anteeksi omanapaisuus
vauvis 15+3 :ashamed:
 
Tiedättekö kultsit mitä: MUN HÄÄPUKU ISTUI TÄYDELLISESTI! :xmas: Vetskari meni kiinni ihan sujahtamalla, viel jopa varaa kasvaa :) Ja jos nyt sit kasvan enemmän kun sen muutaman sentin, niin sitten siin on tosi helppo ja nopee tehä levennykset (menee ehkä 10min). Et kuhan sovitan häitä edeltävänä pvänä :D Sovitin viel just reilun illallisen ja monen vissylasillisen jälkeen, niin oli maha muutenkin isompi ku mitä se nyt normaalisti on, et kyllä se taitaa mahtua vielä 25. pvä! Ihanaa :heart: :heart:

toivis: Ai sulla olis poikaolo :D Miten teillä muuten menee rakenneultra, ootko jo saanut aikaa? Mä sain ajan joskus noihin aikoihin, se on nyt sit 24. pvä ja jännittää ihan sikana. Täytyy vaan toivoa että kaikki on hyvin, jos tulee huonoja uutisia just häiden aattona en tiedä miten kestän :( Mut eiköhän siel oo kaikki hyvin niinku tähänki asti! Niin vaan täytyy jaksaa uskoa. :heart: Ihana kyllä kuulla että sun odotukses on edennyt hyvin, ja vihdoin alkaa masu kasvamaan, ootte niin kauan sitä iloa odottaneet. Nauti nyt täysin rinnoin (ja masuin :D) :heart:

vauvis: Eiköhän tuo sitten selviä, tuskin se mitään todella vakavaa on :) Koita ottaa rauhallisesti, eläkä ennakkoon masennu! Et tiedä vielä miten pienellä säikähdyksellä saatat selvitä.

Eilen illalla teki tosi kipeetä masussa :( Tuntu jotenkin, et maha kiristää sisäpuolelta (ei iho vaan syvempää), ja tää pieni vielä monotti siihen tunteja melkein yhtäjaksoisesti. Selinmakuulla sen kesti, mut ei ollu mitenkään nautinnollista. Toivottavasti kaikki on hyvin, kun en tiedä johtuuko se potkimisenaikainen masukipu niistä potkuista, vai onks se jtn muuta. No, onneks on kuitenkin se ultra pian. En kuitenkaan usko et vauvalla mikään huonosti on, lähinnä pelkään et jos noi on supistuksia tai jtn.. mut ei ne kai tollasia ois. Ja sitku on viel se 8h lento 26. pvä... no, pitää jalotella, ja ottaa tosi mukavat vaatteet päälle.
Laitan muuten sit kun töistä pääsen uuden masukuvan, niin näätte miten valtava mä oon jo (vkoihin nähden siis..) :D Jos en unohda... :p RADE.

DD ja potkuri 16+3 :heart:
 

Yhteistyössä