Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

EllaMaaria, musta tuntuu ihan samalta kuin kuvailit tuossa muutama viesti taaksepäin. mulla ei oo tosin häitä tulossa, mutta suuria elämänmuutoksia muuten: opiskelut loppusuoralla, oman alan työ, talonrakennussuunnitelmat ja sitten tämä perheenperustaminen. kaikki on todella positiivisia asioita sinällään, ja sellaisia joista olen aina haaveillut, mutta nyt kun kaikki tapahtuu yhtäaikaa, on välillä ihan sekopäinen olo. siis tuntuu ettei hallitse omaa elämäänsä. vaikkei sitä koskaan voi tietysti täysin hallita, mutta nyt tuntuu että mikään ei ole omissa käsissä. etenkin tämä vauvantekoprojekti on sellainen, joka ajoittain pistää mielen nöyräksi. lapsi tulee sitten kun on tullakseen, siihen ei loppujen lopuksi hirveästi voi itse vaikuttaa (tietysti mahdollisuudet voi maksimoida). on tässä aikamoinen kasvunpaikka ainakin mulle, kun oon vähän sellanen "kaikki mulle heti nyt" -tyyppinen ihminen. toisaalta kun ajatukseen on tottunut, on aika rauhoittavaakin luottaa vain (johonkin korkeampaan voimaan/kohtaloon/kuka mihinkin) siihen että asiat menevät omalla painollaan ja lopulta kaikki lutviintuu.

aika hiljaa olen taas ollut, mutta lueskelen juttujanne säännöllisen epäsäännöllisesti. plussaonnea ja mukavaa viikkoa kaikille!
 
Chamorphis
Päivää kaikille! :wave: Huh kax niin kiireentäyteistä aamuvuoroa takana. Oon ollu niin naatti etten oo jaksanu rustailla tänne mitään. Lukenu kuitenkin oon! :D
Meikäläisellä rupeekin oleen piinapäivät käsillä!! :headwall: Kahden edellisen kierron päivät on täynnä ja se mun normaali 38 rupee lähenteleen uhkaavasti eikä tädistä ole minkään sorttista havaintoa vielä!! :D :heart: Eikä tarvi tullakkaan! En huoli sitä kylään!!!
Edelleen rinnat ihan tajuttoman kipeet. Alavatsalla sellasta painon tunnetta sillon tällön ja vihlontaa on kehissä. Vihlontaa on ollu paljon jo melkein varmaan viimeset pari viikkoo ja välillä niin kovaa vihlasee et meinaa huuto päästä... :eek: Nyt on ruvennu oleen välillä sellanen öklö olo ja paleltaa mennen tullen ja palates kun kotona oon... Töis on yleensä karsee tuskan hiki päällä... Ja nyt jos tän kaiken oireilun jälkeen täti tulee vaikka mä sitä kiellänkin niin taitaa olla tarvetta nupin tutkintaan vainoharhaisuuden takia!!! :LOL:
 
Täällä kärsitty huonovointisuudesta jo sunnuntaista lähtien..

Nyt tein testin, mutta epäonnistui..
Työkaverit epäilivät vointiani raskaudeksi, mutta saa nähdä..
varmaan täytyy yrittää tehdä aamulla ennen töihin menoa..

Huono olo ei oikein mene millään ohi..

KP

P.S. tulen myöhemmin lukemaan ja kirjoittelemaan..
 
CHAMORPHIS: Mullakin on sellainen olo, et menen tutkimaan pääni, jos nyt ei tärppää..
Niin "selkeitä oireita" omasta mielestäni. Mahassa on menkkamaista kipuilua, rintojen turvotusta niiden ympärille on muodostunut näppylöitä ja nännien kipuilia ja lämpöjen koholla olemista. valkkarin runsahkoa muodostumista,palelua. :eek: :D
 
heipsan. taas yksi lähiopetuspäivä takana :) yksi enää jäljellä tänä keväänä.
Onnea hurjasti siniviuhka valmistumisesta ja mahtavasta arvosanasta :) :flower:

hei, mitä luulette. Testailin ovista kp 12-14 (kun ei ollut kuin kolme ovistestiä, eikä mun ees pitäny testailla). kp 12 testiviiva oli tumma, muttei yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Seuraavana päivänä testiviiva haaleampi ja kolmantena testauspäivänä sen juuri ja juuri näki. Eli siis olisiko mahdollista, että ovikseni olisi ollut jo aiemmin esim kp11? Tai jopa kp10?
Se tarkottaisi sitä, että kuukautisten ois pitäny alkaa kp24/25... Koska se ei ole ollut ainakaan kp14 ja nyt alavatsaa nippailee kovin ja rinnatkin arat. Ensimmäiset menkkakivut oli jo viikko sitten... :eek:
 
Mulla on tuo pahaolo hävinnyt. Sitä riittikin tarpeeksi. Tätiä odottelen (ettei tipu korkealta sitten) mutta oireita ei tunnu. Yleensä rinnat kipeet jo paljon ennen ja pahaolo....vatsakin on ihan ok... Lauantaina tyttöjen kans pitään hauskaa... :D
 
vielä ei tätiä oo näkynyt, mutta kyllä minä aamuun ootan ennen kun testailen...
mitää oireita ei taida olla..ainostaan oon tosi vihainen ja raivoisa...en sitten tiiä mihin se liittyy, mutta ärsyttää kaikki ja paljon!!!! :kieh:
 
Minkä hemmetin takii kaikki raskaus kiekot ja laskurit antaa iha perse tuloksen..kun jos lasketaa et nyt oisin 3viikkoa 5 päivää, ni joku laksuri antaa et joo oot viikolla 5,toinen et oot viikolla 3 ja 0päivää..sit on et 3viikkoo ja 4päivää.. :eek: :kieh: perkules..ei mihikää voi luottaa..iha paskoja ovat...mikkää ei anna oikeeta tulosta!!
 
Hei ne ole vieläkään päässyt sinne kerhon puolelle voisiko joku neuvoa.. Kun viimeksi kun yritin siellä oli useampi saman tyylinen kerho nimi enkä tiennyt mistä pitäisi mennä.. Voisiko joku laittaa yv:nä mulle ohjeet.,,

KP
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
Minkä hemmetin takii kaikki raskaus kiekot ja laskurit antaa iha perse tuloksen..kun jos lasketaa et nyt oisin 3viikkoa 5 päivää, ni joku laksuri antaa et joo oot viikolla 5,toinen et oot viikolla 3 ja 0päivää..sit on et 3viikkoo ja 4päivää.. :eek: :kieh: perkules..ei mihikää voi luottaa..iha paskoja ovat...mikkää ei anna oikeeta tulosta!!
kokeileppas tätä lasket viimesisten menkkojen alkamispäivään yhden vuoden ja 7 päivää sit miinustat kolme kK:ta saat selville LA:n ja siten helposti myös viikot...toi opetettiin koulussa äitiyshuollon ja vauvanhoidon kurssilla toimi ainaki mulla ihan oikein ennen km...
 
Tanne vois laittaa kp 3/28-29. Alkaa pikkuhiljaa laskea toiveet kun ei mitaan kuulu ja aina tulee tati kerta kerran jalkeen kylaan. Mutta jos kerran on n.20% mahdollisuus joka kierrossa, niin ehka ensi kierrossa sitten tarppaa. =)

Tanaan paastaan uuteen yritykseen. Tati paatti pitaa vierailunsa tavallista lyhyempana. Osaa se tatikin nakojaan olla ihan inhimillinen joskus :LOL:
 

Tääkin yritti etsiä tuota kerhoa, mutta ei tullu mittään. :eek:

Ei siinä näkyny kuka sen on perustanut ja oli tosiaan monta samaa aihetta. :(

Höh, mutta pihallahan minä oon kun lumiukko muistakin näistä jutuista vielä. :LOL:

-Rouva B
 
Tosta kerhosta,niin laittakaa hakusanaksi toiveilija82 sitte klikkaatte "esikoista yrittäviä" kohtaa ja sit tulee violetil taustal oleva salasana kohta..sit voitte hakee jäsenyyttä(ellei siihe ekaks tartte salasanaa).Tai sit laitatte kuumeilijalle yv:tä ni se antaa sinne pinoon salasanan =)
 
toiveilija tolla siun nicillä oon mie ainakii päässy aina oikeesee kerhoo :D siksi sen annoin..siis hakusanaksi..en tiiä miksi se antaa ton esikoisten kerhon jos kuumeilija kerta perustaja..mut joo..miu pitää lähtee duunii..palaillaa :wave:
 
joku muu vois ottoo kontolleen ton listapäivityksen... Kuka ois vapaaehtone? :)

Siniviuhka, onnea kovasti!! :flower:

Tääkin esitteli työnsä (eli oppari siis on valmis ku joku kyseli ja hotellipuoleen tein työn ja ite oon ravintelipuolta opiskellu) ja työstä irtos H3, iha tyytyväine oon kyl :) Ja laitoin tutkintotodistusanomuksen menemään jos sit paperit jossai vaihees sais :) eli ny ois sit 210op historiaa!!!B)

Mie sain tänää vaiks mitä mieheltä, semmosen ihanan ruusupaketin joka siis olikin semmone ruusupaketinmuotoon tehty juttu joka sisälsikin alusvaatesetin!! Oli ihana ja simmone hmm... ;) ja sain myös suklaata ja korusetin (yllätyspussi nimel eli mieskää ei tiennä muuta ko et siel ol korusetti ja otti riskin :)) Voihan että mul on upea mies!!!! :heart: :heart:

Tääl oireet taas päässy valloilleen... finnit senkus lisääntyy ja kipuilua on edelleen.. aika tasaseen oviksesta asti... Mut koitan aatella muuta ni nää feikkioireetki sit menis puis :) kun ovis oli kai kp14 :)
 

Yhteistyössä