EllaMaaria, musta tuntuu ihan samalta kuin kuvailit tuossa muutama viesti taaksepäin. mulla ei oo tosin häitä tulossa, mutta suuria elämänmuutoksia muuten: opiskelut loppusuoralla, oman alan työ, talonrakennussuunnitelmat ja sitten tämä perheenperustaminen. kaikki on todella positiivisia asioita sinällään, ja sellaisia joista olen aina haaveillut, mutta nyt kun kaikki tapahtuu yhtäaikaa, on välillä ihan sekopäinen olo. siis tuntuu ettei hallitse omaa elämäänsä. vaikkei sitä koskaan voi tietysti täysin hallita, mutta nyt tuntuu että mikään ei ole omissa käsissä. etenkin tämä vauvantekoprojekti on sellainen, joka ajoittain pistää mielen nöyräksi. lapsi tulee sitten kun on tullakseen, siihen ei loppujen lopuksi hirveästi voi itse vaikuttaa (tietysti mahdollisuudet voi maksimoida). on tässä aikamoinen kasvunpaikka ainakin mulle, kun oon vähän sellanen "kaikki mulle heti nyt" -tyyppinen ihminen. toisaalta kun ajatukseen on tottunut, on aika rauhoittavaakin luottaa vain (johonkin korkeampaan voimaan/kohtaloon/kuka mihinkin) siihen että asiat menevät omalla painollaan ja lopulta kaikki lutviintuu.
aika hiljaa olen taas ollut, mutta lueskelen juttujanne säännöllisen epäsäännöllisesti. plussaonnea ja mukavaa viikkoa kaikille!