Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Kiitti ku porukka jaksaa zempata täällä =) Joo vissii pittää syyä ens kierros tero kuuri ni taas tasottuu..noh se pysykii teroil viime kierron kuris,mut nyt iski tuhruilu..ja muuttunu haalee vaaleepunaseksi.Voihan se olla et loppuu tän pv aikan koko tuhnuilu tai sit kestää menkkoihi saakka :kieh: jostai oon kyl lukenu et jos loppukierrosta tuhruttaa ni se ei välttämättä haittaa kiinnittymistä jos on kiinnittyäksee.
Tänää pitäs pakata..jee huomen muutto :D jos mies saa vaa duunivuoron vaihettuu..onpa tota tavaraa paljon..ja viel pitäs jaksaa yövuoroo mennä..
 
Sinikka mut voi lykätä haamuilijoista takaisin sinne Ei mitään tapahtunut-listalle. Odottelen tätiä saapuvaksi. Kierto venyi jostain syystä tällä kertaa. Viivakin sitten taisi olla vain joku tumma viivanpaikka :|

Ihania kuvia löysit! :D
 
Louvre ootko testannu nyt sen myöhäsen "oviksen"jälkee =) ?voiha se olla et tulee viel plussa..
Nii ja nyt kävin vessas ja paperii tuskin jäi enää vaaleenpunastakaan :whistle: eli jospa jospa..se loppus siihe mihi alkokii..tai hmm..joo mielikuvitus rupee lentää nimittäin..lainaten vau.fi sivuilta yhtä kohtaa Viikko 4:"Munasolun kiinnittyessä kohdun seinämään joitakin pieniä verisuonia rikkoutuu. Tämä ilmenee verensekaisena emätineritteenä ja on täysin vaaratonta."
Mut joo..en elä pilvilinnois..koska olen tämmönen tuhruperse aina ollunna :LOL:
 
uneksija85 pistänkös sut sit kans taustailijoihin ja jotakin tyyliin,että vauvanteko-hommat tauolla? vai mitenkä..

oon oikeasti sen verran pölkky, että toivottavasti ei teillä mene hermot kun joudutte mulle rautalangasta vääntämään :D :LOL:

ps. listan kuvat on Anne Geddesiä :)
 
ennakoin. koska jos menkat tulee, yritys loppuu. Jos olen raskaana, poistun muutenkin.
Eli joka tapauksessa poistun.
Mä oon niin pihalla. Jos joku luki sitä mun edellistä tilitystä niistä ovistestailuista...?
 
Tässä kävi juuri niin kuin pelkäsinkin: kesken meni. Taas. Jo toista kertaa peräkkäin. Testi näyttää edelleen positiivista, mutta kouristukset ja veren määrä ei jätä mitään epäselväksi. Kannataisikohan hakeutua tutkimuksiin?

joten kp 1/28-33, yk3
 
Emiliana missä vaiheessa olit menossa?Miulla on ollu kaksi kemiallista peräkkäin,kysyin yheltä gyneltä syytä ja se sano et on normaalii..ei kannata huolestuu..päi vastoi-->raskauden mahdollisuus on kun yrittää kiinnittyä..se on tosi masentavaa mut eteepäi vaa on mentävä :( paljon voimia :hug:
 
tyty: laskureiden mukaan 5.viikolla. Omien laskujeni mukaan ovulaatiosta on 19 päivää. Jotenkin vain tuntuu, että mahdollisesta uudesta raskaudesta on kaiken tän jäljeen niin vaikea nauttia. Mutta onhan se jo näyty, että elämä v*ttuilee toisinaan vähän liiankin rankasti.

Kiitos teille kaikille tuesta ja tsemppauksesta, ootte niin ihania ja kultaisia :heart:
 
Voi jestas mikä päivä ollut, kaksti tuntia olen pyydystellyt koiria ulkona. Aamulla tottuneeseen tapaan päästin koirat aidatulle pihamaallemme tekemään tarpeensa yms.. Mutta vintiöt olikin päättäneet lähteä morjestamaan naapurin kiimassa olevaa tyttöä. Se oli niin hyvin suunniteltu pako, kun vaan pystyy olemaan.. Kaksi koitti hämätä minua leikkimällä ikkunan takana ja kolmas ja vanhin kaivoi samalla kuoppaa aidan ali. Nuorimmat sain kiinni alle puolessa tunnissa, mut vanhin päättikin olla hankalampi. Arvatkaa oliko kiva kuumessa juoksennella tuolla :kieh: Nyt on kuoppa peitelty ja isäntä kieritteli aidan ympärille kanaverkkoa :D
 
emialiana otan osaa suruusi!
Minulle kävi maanantaina vähän sama juttu. Olin Perjantaina tehnyt testin16.5 ja sain ihan selkeän plussan. Kerettiin jo iloita vaikka ei olisi pitänyt. Maanantaina lähdin töihin ja vessassa käytyäni alkoi tuhru vuoto. ajattelin että no tää on varmaan sitä normaalia alkuraskauden vuotoa. No päivän mittaan vuoto paheni päätin lahteä työterveyden kautta kotiin lepäämään koska en tahtonut menettää pienokaista. Työterveyden lääkäri sit tokas että vain viidennellä viikolla, ei tälläisia saisi edes testata. Nää on ihan normaaleja alkuraskauden keskenmenoja. ei muuta kun menet töihin nää on nyt vain vähän normaalia runsaammat kuukautiset.
No sit lähdin kuitenkin kotiin itkemään vaikka en sairaslomaa saanut.
Soitin neuvolaan ja sieltä sanottiin että mennä keskussairaalaan gyne polille että ne ottaa verikokeesta raskaushormonit ja ultraa ettei sinne mitään jää. Tai ettei oo kohdun ulkopuolinen. No siellä sit kävin ja kaikki on onneksi kunnossa lukuunottamatta keskenmenoa. Pahalta tämä tuntuu, mutta jos tästä jaloilleen pääsis ja yrittämään uutta raskautta. Yli Vuoden yrittämisen jälkeen tämä tuntuu niin vaikealta, kun sen plussan saa siihen testiin niin miksi se ei saanut jäädä.

Koittanut ainakin sen verran hyvää tästä asiasta keksiä, että nyt niitä lapsia voi saada. Vaikkakin tälläkertaa näin! :(

Voimia kyllä me tästä vielä paastään uutta yritystä aloittamaan. Ensin pitäis yhdet kuukautiset odottaa ennen kun uutta yritystä voi jatkaa.
 

Yhteistyössä