Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Onnea EllaMaaria - tiedän tunteen. Me asutaan nyt unelmaamme!
Ei olevaloisampaa, puhtaampaa, raikkaampaa, kevyempää ja kauniimpaa asuntoa kun meillä. :heart:
Miun mielestä (ja muittenkin jotka ovat meillä käyneet).
Ja se on omiaan lisäämään taas kerran tätä vauvakuumotusta...

Onko teillä lastenhuonekin siellä?
Meillä on, semmonen pikkunen, josta on yksi seinä beigeksi maalattu...

Onnea omasta kodista! :flower:

-B-
 
Tytylle tsemppiä muuttoon!

On se raskasta, mutta sit on ihanaa päästä sisustamaan ja järjestelemään. :heart:
Mua ihan harmittaakun oma kämppä on jo valmis! :ashamed: Innostuin niin tuosta sisustamisesta...

-B.
 
Kiitokset miracle ja Rouva B onnitteluista!!! :)

Hyvä että sain eilen unta, kun vaan sisustin mielessäni tuota uutta ihanuutta... Ja kyllä, siellä on lastenhuone, pieni kylläkin, mutta aivan ihana sekin. Siinä oli aikaisemmat asukit semmoiset, jotka oikeastaan ovat olleet Keski-Euroopassa (mies pelaa jääkiekkoa siellä), ja eivät olleet paljon olleet tuolla... Niinpä ei ollut juuri reikiä seinässä, ei kuluneita lattioita jne. Seinävärit olivat mun ja miehen (meillä mies lähes yhtä tarkka kodista kuin mie...) makuun ja just hyvä kun lastenhuone ei ollut niin lastenhuone, et siitä saa nyt ennen vaavia vieras/työhuoneen... oon tosi huono kestämään kauhean räikeitä seinävärejä ...tai siis kavereilla on, ei ne siellä haittaa, päinvastoin piristävät, mut itselleni en vois ottaa...

Täällä on muuten eilen ollut aika apea tunnelma, ja huomasin vaan itse hehkuttaneeni... tuli tunne, ettei ole tilannetajuu ollenkaa :snotty: Jaksamisia todella paljon whisnefka :hug: , on kyllä todella ihmeellistä käytöstä tuolta terveydenhuollosta...oikein suututtaa :kieh: en tiedä, mie varmaan murtuisin täysin jos tollaista pitäis kestää...

Täytyy kyllä muutenkin sanoo, et osa porukasta täällä on kokenut vaikka minkälaista tän vauvatehtailun suhteen, ja silti jaksavat tsempata ja innostaa muita, sekä lohduttaa vaikka omat huolet ois melko mitättömiä noiden kaikkien rinnalla...se on kyllä hatunnoston paikka!!!

Niin ja tyty86 TSEMPPIÄ MUUTTOON! :D
 
huomenta tytsyt!! ;)

EllaMaaria mun eka luomukierto oli 54 pv... :D

Siniviuhka ja miracle ootteko te niinku valmiita jo? Onnea :)

nii ja Siniviuhka vielä... Mullaki on hirvee tatskakuume =) yks on jo, viime kesänä otettu, ja taas alkaa himottaa kun tulee nää keväiset ilmat ja vaatetus vähenee.. Mulla on vasemman lapaluun kohdalla tuo ja näkyy hyvin vaan halterneck tai tuupitoppien kans. Sanoin kyl et otan toisen vast aikasintaan parin vuoden päästä tosta ekasta... :D

on: kp 30 eikä menkkoja. kaks päivää sit testattu nega. valkkari hieman lisääntyny, välil reilumminki lorahtaa. edelliset kaks iltaa ollu etova olo syömisen jälken vaik en mitenkää liikaa syöny. tämänaamune jugurtti jäi syömättä kun maistuu ihan homeiselta. tämmöstä täällä.
 
talvimamma kuulostaa kyl iha lupaavalta toi etominen :D testaakko millo uudestaa jos ei menkkoja tuu?
Rouvab ja [bEllaMaaria[/b] kiitos zempistä :wave: !On se kyl mukavaa et pääsee sisustaa uudestaa..muuten se onkii pirun raskasta touhuu...
 
Talvimamma, juu no sinällään valmis et kaikki on suoritettu ja vaan paperit puuttuu :) Mut ne tullee sit postis jossai vaihees :)

Ja mie sain Opinnäytetyöstä ja kypsyysnäytteen yhdistelmästä nelosen!!!! ai kamala :D Kaverille eile nauroinkii et kahtokoha ne väärän henkilön papereita ko mie viel sössin sen kypsyysnäytteen ja jo mietin et meniskö se ees läpi (ku tein siihi liia vähä ko vastasin eka kumpaanki kysymyksee ja vaa toisee piti vastata ni se toine jäi vähä vajaaks ja toiseen vastasin väärin ko kysymyksen asettelu ol vähä vaikeahko)! Hitto miehää oon tosi hyvä näis jutuis :D

Nii ja nauroin sitäkii et ko yks suoritus puuttuu sielt tietojärjestelmästä et onkohaa ne TAAS laittanu mun merkinnän toiselle samannimiselle meinaa ei ois eka kerta ko sössisivät :D

Ja mie oon kyl varma et ny ei täs kierros tärpänny, ei oo nännitkää yhtää arat eikä koko ajan pingottuneet eikä oikee muutakaan, et semmosta... menkkoja odotellessa :) Ny kierron tulis olla vaan 27! :)
 
ja EllaMaaria, sulla nuo tummennukseen tarkoitetut merkit jäi vääriin paikkoihi tai sit uupu kokonaan se loppu.. eli kannattaa mustata sana jonka haluaa lihavoida ja sit painaa vast sitä merkkiä. Ja todel lyhyvissä nimissä se lihavoimismerkki saattaa heilahtaa loppuun ni kannattaa seki ain tarkistaa :)
 
uudelleen testaus ehkä viikonloppuna tai sen jälkeen, koska vaan näyttää lupaavalta.. jos ei parahin täti saavu näyttämölle.. enpä oo miettiny, takaraivos vaan pieni ääni piipittää että "sulle tulee taas megakierto" :( :'(
 
voi kun tää tekniikka on hankalaa tällaiselle perusjuntille :LOL: vaikka oon kyllä huomannu et jos haluaa lisätä jonkun hymiön jonneki väliin niin ei onnistukaan enää...höh :kieh:

muuten...asiasta kukkaruukkuun...oon itkusta pinkeenä, kun eksyin tuonne keskusteluihin ja sitten kuuntelemaan tätä Finlandersin "Tahdon oikeesti olla sinun" -piisiä....tää on kyllä tuleva häävalssi!!! AIJAI ku kyyneleet valuu, on niin herkkä olo... :heart: :heart:

Talvimamma, siis on toivoa vielä :) lähinnä se varmaan onkin tää murehtiminen, ja turhauttava odottelu noiden kuukautisten osalta...kyllä meitä vielä vauvalla siunataan kun on sen aika, sen ajatuksen avulla jaksan kyllä eteenpäin..
 
mä en voi sietää sitä piisiä... siitä tulee vaan mieleen mun ja miehen suhteen alkuvaihe kun sen jäätäv eksä roikku meiän kannoilla.. vaikka silläki oli uus mies jo ollu... hyi, kylmät väristykset menee selässä.. :kieh:
 
Kaa
Täällähän on ollut paljon hyviä uutisia taustaillessani. Onnea valmistumisista, uusista kodeista, ovisplussista ja mikä tärkeintä; plussista!

MieIte: kiertopäivä on sitten 22/31. Ei tunnu missään mittään. Vatsaa on nipistellyt kovasti molemmin puolin, mutta niin se nipistelee aina. Ovis taisi olla pe tai la viikko sitten. Pupuiltiin ( :D ) ti, to ja su. Toivottavasti joku osui kohdilleen... Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato. Nyt iltaunille, nukuttaa....
 
joha tul miltei vierotusoireita ko ei palsta toiminu :D

Ja ny oon miltei varma et ei oo tärpänny koska vaiks koviakin nipistelyitä on ollu alavattas, kyljissä ja kohdun kohdilla ni nännit ei oo tullu pingottuneiks ja muutenki jos ny plussaisinkii tästä kierrosta ni varmaa oiskii tosi kivaa ko tuntuis iha varmalla siltä et kesken menis ko ei oireitakaa ois.. Tiedä sit mite tää ny menee sit ko lähemmäs loppukiertoa mennää.. Tai sit en oo ovuloinu ollenkaa... meinaa ny lämmöt kyl oli tosi alhaalla... :ashamed:
 
Siis plussasin eilen =) Uskomaton olo. Mä luulin, ettei me saada lapsia ollenkaan. Viime kierto oli se outo, jolloin menkat oli myös viikon myöhässä ja testissä haamu... Sitten alkoikin menkat kipuineen. Eli varmaankin keskenmeno. Mulla nyt kumma olo. Kaksi selvää viivaa. En pääse tekee tk:seen varmistuskoetta, ei kuulema tehdä sellaisia. Siis odotettava n. 3 viikkoa ekaan neuvolaan. Jos ei nyt taas mene kesken. Toivon, että ei... En tiedä jaksaisinko enää, kun tää yrittäminen on henkisesti raskasta ollu pettymyksien kanssa. N, nyt pyörin sitten uskomattomassa olossani muutaman viikon... Pelottaa oikeastaan, miten pärjään, kun on ollut niitä ahoja selkävaivoja. Loppuraskaus voi olla tuskaa, tai sitten päinvastoin. Joku lekuri on sanonut, että voi helpottaakin kivut raskauden myötä. Kuitenkin pelottava olo tällä hetkellä, vaikkakin onnellinen. Elämässäni on vaan ollut niin paljon vastoinkäymisiä, että jotenkin hankala uskoa, että minua voi onnistaa, mutta toivotaan niin!!
 

Yhteistyössä