Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

ONNEA valmistuneille!!! :flower: :flower:
Mun valmistumisesta on jo kolme vuotta, ei uskois.. :)

Ja ONNEA plussanneille!! :flower:+ :flower: + :flower:

on: turvottaa mahaa, närästää, kuvottaa kaikki hajut ja monet ruoat, nälättää, huimaa, vihloo häpyhuulta, polttelee ja nippailee munasarjojen kohalta(enemmän oikealta), lämpöä 37,2...
 
..koska kovasti raskautta toivotaan täälläkin. Ikää on jo yli 30v, ei aiempia raskauksia. Suolistosairauden takia massua leikelty useasti ja Femoden ollut käytössä toiminnallisten munasarjakystien takia. Suolistosairauteni on ollut puolitoista vuotta hiljaa, ja viime syksynä oltaisiin jo miehen kanssa haluttu yrittää raskautta. Vaan kovien alavatsakipujen ja ultraamisen jälkeen mulla todettiin 8cm (!) kokoinen munasarjakysta, ja TAAS piti aloittaa Femoden-pillerit :kieh: Noin 1 kk sitten saatiin gynekologilta "raskautumislupa", kysta oli kuulemma hävinnyt. Jätin heti pillerit pois. Toivon todella että munasolu pääsisi normaalisti irtoamaan, eikä jäisi nyt kasvamaan kystaksi.

Kaksi viikkoa sitten tikuttelin ovistestiin kaksi viivaa, mutta jostain syystä myös seuraavalla viikolla siihen tuli 2 viivaa, joten en ihan tiedä mitä tässä mun kropassa nyt tapahtuu vai tapahtuuko mitään.. eilen tein jo hölmönä raskaustestin, kun en malta odottaa :ashamed: No, katsellaan ja kuulostellaan josko ne kuukautiset alkaisivat pian, että sais alkaa odottamaan seuraavaa ovulaatiota.

Kiva että on olemassa tällanen palsta, jolle purkaa ajatuksia!! :flower: Oma mies on sitä mieltä, että rauhassa ootellaan ja katsellaan, ja seuraavassa kuussa uusi yritys. Mutta mä en OSAA olla noin rauhallinen, vaan haluaisin höpöttää tästä koko ajan :ashamed: Joku kirjoitti tuolla hyvin, että joku lääkäri oli kieltänyt kaikki aikaisen vaiheen testaamiset. Ymmärrän sen hyvin turhien pettymysten välttämiseksi, mutta minkäs tälle mahtaa.. vaikka yritän keskittyä muihin asioihin, niin silti vauva- ja raskaustoiveet puskevat päivittäin melkoisen voimallisina mieleen.

Kiitos tästä palstasta! Ja iloa ja valoa jokaisen elämään!
 
tervetuloa lumikeiju!

se on tosi, että on kiva jakaa ajatuksiaan täällä. meillä mies on sitä mieltä että vauva saa alkunsa kerrasta ja raskautta on turha miettiä ellei menkat oo pari viikkoa myöhässä (kärjistettynä) ei siis ole näin sanonut mutta itelle tulee semmoin olo... joten, en sitten edes ala höpisemään "turhia" oireita tai muuta vastaavaa.
 
mu mies taas välil leikiltee sanoo et no sit ainaskii tietää onko tärpänny ko maha alkaa kasvaa :D ja sekös mua joskus kyrsii |O tosin eipä se oo ennee aikoihi ollu semmosel asenteel :D ko sil alkaa se vauvakuume nousta enempi ja enempi silläki :LOL:
 
Tervetuloa joukkoon Lumikeiju! :wave:

Olipas päivä kun ei päässyt tänne palstaileen :kieh: Piti mennä tuonne av:lle kattoon mitä tapahtui. Petteri tuli sitten sinne kertomaan plussalaisille mistä kyse. Aika hyvä tiedotus sanoisin :)

Joo täällä ei uutta pelottaa niin perskuleesti että jos ei nyt nappaa niin sitten sinne aukiolotutkimukseen on lopultakin mentävä. Yksikin sanoi että oli huutanut ja itkenyt kun pieni lapsi kun se sattui niin paljon. Arvakkaa vaan karmiiko. :/
 
Oli pakko tulla kertoon teille, vaikken tänne enää kuulukaan...
Meni pala kurkkuun...
Äsken piruuttani kokeilin tuota nimikonetta tuolta perhekerhon sivulta. Se antoi pojalle ehdotukseksi Onni Aleksi Johannes.
Oon aina halunnut pojalleni nimeksi Onni ja mieheni suvussa kulkee nimi Johannes ja olemme päättäneet että Johannes on ainakin yksi nimistä.

huih... nyt kp 29, mut päätin etten testaa ennenku kaks viikkoa myöhäs... ellei täti tuu ennen sitä..

Niin ja hurjan paljon onnea haidi84 :heart:
 
Miracle: Se tuli vaan kertomaan mistä kyse. Siis sen että kyse oli suuremmasta ongelmasta kun roskapostihyökkäyksen takia kaikki niiden sivustot oli nurin (siis kaikki anna.fi ja kotilääkäri.fi). Ja kertoi että sitä selvitellään. Ei sen kummepia. Mutta naapuripalstalle tuli kuitenkin! Mainitsikin kyllä että arvasi mistä porukan löytää :D

Niin ja onnea paljon Haidille tosiaan!!!
 
haidi: onnea :flower:

lumikeiju: tervetuloa :wave:

omaa napaa: anteeksi kaikki avautumiseni täällä. Eilinen meni ihan totaalisessa sumussa. En edes muista, mitä kaikkea sekavaa, lohdutonta, itkuista ja katkeraa olen tänne kirjoittanut. Tää päivä jatkui samaa rataa. Joskus varmaan vielä hulluttelen itseäni, miksi olen raahautunut tässä tilassa töihin. Jotenkin kummasti työt ja muut "pakolliset" hommat sai suorittamalla runnottua läpi. Kaikkeen sitä pystyykin, kun on ihan pakko. En vain halua selitellä työkavereille tai Gynelle ensi maanantaina, toivottavasti saisi edes jotain selkoa, mistä nämä johtuu -tässä vaiheessa olen aika tavalla valmis maksamaan siitä, että saisi edes jonkinlaista apua, että saisin taas pala palalta mielenrauhaani ja elämäniloani takaisin. Kyllä tää tästä, pohjalta on ainakin hyvä ponnistaa. Onneksi mulla on niin ihana ja rakastava mies, joka jaksaa tukea ja pitää mua pystyssä.

Keväisenkesäistä plussatuulta +++ :whistle:
 
Kiitos tervetulotoivotuksista :heart:

Emiliana: Älä hyvä ihminen pyydä anteeksi avautumisiasi, sitähän varten tämä palsta taitaa juuri olla olemassa :heart: Luin muutamia viestejäsi taaksepäin, olet kokenut paljon raskaita asioita. Toivon sulle paljon voimia ponnistaa eteenpäin tsemppimielellä :flower:
 
haidille ihan huisin paljon onnea,tarrasukkua ja vauvaliimaa myös! =)
ja lumikeijulle tervetulo puskaa kouraan,kas tässä näin :flower: :flower: :D

tänään on kyllä tosiaan tämä palsta juminut todella pahasti..ihan ärsytti kun en päässyt aamupäivällä tänne ollenkaan.
plääh,työkkärin alkuinfo ohi,en kyllä käsitä mitä hyötyä siitä oli, mutta noh, pakon edessä on nöyrryttävä. :D
tänään on kyllä ollut muutenkin aika hyvä päivä, mies soitti innosta puhkuen kesken koulupäivän ja hihkui luuriin, notta on päässyt työharjoitteluun, joka 3kk sopparin jälkeen jatkuu oikeana työsopimuksena, jos kaikki menee harjoittelussa hyvin :) ja kaikenlisäksi kun tekee iltaduunia saa myös paremman palkan :) jippii! toivottavasti nyt loppui tämä rahattomuus..tai siis sitten 3kk jälkeen..

hassu pikku juttu siinä vaan on :D kun kesäkuun alusta lähtien mä itse lähden harjoittelupaikkaan klo 7 aamulla ja tulen pois joskus klo 17, niin mies onkin lähtenyt iltaduuniin jo klo 14....sen raukkaparan iltavuorot kestää 10h, eli takaisin tulee joskus klo 24 jälkeen :D :D keretään viettää yhteistä laatuaikaa semmoiset 6½ tuntia vuorokaudessa :D :D voi helkkari :D ja tuohon aikaanhan mä oon jo nukkumassa kun ukko tulee kotiin :D missä välissä me ne lastenteko-hommat hoidetaan!? :D :D

ps. käytiin siivoamassa vanha asunto huippukuntoon, niin nyt voin hyvillä mielin käydä palauttamassa avaimet kiinteistönvälittäjälle huomenissa :) ihanaa, siitäkin "kirotusta läävästä" päästään vihdoin eroon :)
 
Onnittelut haidi :heart: :flower:

Täällä tuntuu et tissit räjähtää :eek: on siis niin kippeet..ei vois olla ilman liivejä ollenkaa ku tuntuu et painaa tissit sama verra ku lehmil utareet kesäsii :LOL: Ja käsien nostelukin juili rintojen sivuilta saunassa ollessa..pitää vissii kulkee rintsikat pääl siihe asti yötä myöte kunnes täti tulee maanantaina..
 
Emilianalle paljon voimia ja jaksamista :hug: Joo sitä vartenhan me kaikki täällä päivystetään (musta ainaki tuntuu et päivystän aina ku kotona oon *hih*) että voidaan jakaa toisillemme ilot ja murheet :D ei sitä anteeks kannata pyydellä.

haidille huisin paljon onnea :heart:

Täällä kovasti odotellaan et kierto olis jo loppusuoral, saas nähä tuleeko se täti sillon ku pitäis, teroja nyt syöny kohta pari kuuria niin toivottavasti se kierto nyt palailis normaaliks niin vois aktiivisemmin alkaa ovistaki bongailee.. *huoh*kyllä tää naisen kroppa on sit tehty monimutkaseks kapistukseks :LOL:
 
Onnea haidi :hug: :flower:
Tervetuloa myös mun puolesta Lumikeiju :wave:

Talvimamma meilläkin seurustelun alussa miehen ex lähetteli kaikkia hempukkaviestejä n.puol vuotta vaiks silläkin oli uusi mies. Nykyisinkin tuijottaa mua niinku olisin sen aamukahviin kussu.... :kieh: tosi ärsyttävä akka.

On: Ei oireita tädin tulosta...Rinnat kuitenkin hieman aremmat kuin eilen eli eiköhän se tuu ja pilaa mun vklopun...Tänään on kyllä ollut yliväsy päivä. Teki mieli nukkua keskelle eteisen lattiaakin kun siihen istahdin. :LOL:
 
Tervetuloa Lumikeiju!!

Kävin kävelemässä pitkän metsälenkin koirien kanssa..taas stressinpoistoa.. :)
Ja sit siivosin koko keittiön kodinkoneita myöten... Mitäs keinoja työ ootte käyttäny tohon stressinpoistoon??
 
Halpe ite pien alkukierron matalampaa profiilii tääl palstal(helpottaa huomattavasti ainkii omal kohal). Sit keksin kaikkee mukavaa tekemistä mitkä vie ajatukset pois stressistä..oli se tekeminen kenellä mitä tahansa..Tärkeintä on saada ajatukset pois stressaavasta asiasta =)
 

Yhteistyössä