Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

emiliana ja whisnefka :hug: :hug: Otan osaa suruunne :heart:
whisnefka kylläpäs oli törkeetä palvelua siellä työterveydessä!! :headwall: :kieh: :eek: Ärsyttää... niissä joissain testeissäkin sanotaan, että voi testailla jo heti silloin kun mensujen pitäisi alkaa ja joissain tapauksissa se on hyväkin, että testaa ajoissa.... aaargh
 
niin minäkin olin menossa perjantaina juomaan kaverin kans ja päätin tehdä testin ennen kuin lähen et ei sit mitään tarvi jättää arvailujen varaan. Ja plussahan sieltä tuli. Ja en mennyt juomaan. No mikäs siinä ihmisiä on monenlaisia :D
 
Rva B, meillä sama juttu, että oletetun ovulaation jälkeen on hiljentyny tuolla makuuhuoneen puolella. Voi meidän miespoloisia. Niin kuin taisin jo aikaisemmin sanoa täällä, niin mun mies varmaan toivoo ettei ikinä tärppäis, että sais edes joskus :LOL:
 
Tarkistelin tuossa listaa ja aloin laskeslemaan noita omia kp:ta niin jossain vaiheessa minulle on lisätty yksi päivä enenmmän, kuin olisi. Eli siis tänään minulla vasta kp 19/27 ja Huomenna 22.5 kp 20/27

Muuttaisitko sitten huomenna Siniviuhka!
 
Jos yritetään etsiä noista kurjaakin kurjemmista keskenmenoista jotain positiivista, niin luultavasti tulokkaassa oli jotain "vikaa" jotta luonto päätyi hoitamaan asian näin. :/
Tähän ainakin haluan itse uskoa.

Voimia teille molemmille. :hug:
 
Täällä tuhru jatkuu..joten tulis ne menkat samantie ja pääsis uutee kiertoo..v..tuttaa tämmönen..prkl :kieh: :eek: en tajuu miten joillan saa kerralla tärppää..tää on nii hiton pitkäveteistä koko touhu..pitäsköhä kesä pitää palsta taukoo..olla vaan...ku ei se vauva näköjään meille kovin hevil tuu..
 
Uskohan tässä meinaa alkaa kyllä loppumaan. Jotakin hyötyä tuosta keskenmenosta on ollut...tupakointi loppu ja alkoholi, paitsi punkkua voi lasillisen ana joskus juoda. :) Ja ainakin todennäköisesti niitä lapsia voi saada. Vi..ttaa vaan niin pe...leesti kun yritystä yli vuos, 15 kiertoa ja sit tuli kesken. jos nyt taas menee yli vuos..??? niin ei kyllä jaksa. Mutta toivoa on ja nyt ne menkat pitäis eka odottaa ennen kun pystyy aloittaan uutta yritystä.
 
Suunnistaja, mulla ainaskin tuli kotitesti.fi:n testillä haamujen haamu jo dpo12 sillo ko raskaana olin et kyl ne tosi herkkiä on, sen 10. Mut toki toisil hormonitasokin nousee paljo hitaammin et tiedä sit.. mut viivanpaikkoi en niihi oo koskaa saanu ja se mua kyl ihmetyttää ku jotkut sanoo et on saanu.. tosin ikinä roskiksest niit en oo kahtona :p
 
whisnefka miulla ei oo ku vasta yk3 ja tuntuu et alkaa välil usko loppumaan :ashamed: en oo mikää kärsivällinen..ja sit jotekii tuntuu joka kierto kauhee pitkältä..odotusta odotuksen eteen.. :snotty: sitä alussa luuli et tärppää nopeesti mut ei se niin menekkään.. :(
 
Mies muutti mielen ja ajattelin poistua täältä kokonaan.. Ainakin siihen asti, kun yritys jatkuu, mutta toiveet ei oo korkeella sen suhteen.

Oikein paljon plussia kaikille! Luovutan omat plussat teille, joita voisin tämän tauon aikana saada :)
 
ei täält pysty oleen poissa... :D mut joo, en tahdo silti listoille takas.. :eek:
noista kotitesti.fi:n testeistä, niin mulla tuli viime kierros kolmeen testiin viivanpaikka ja ihan sen testiajan sisällä tai viim. 15min sisällä... en ny muista... mut ei tod mistään roskiksesta kaivettuja...
 
tyty86 Kyllä alussa meinas itellä usko loppumaan kun aina luullut et kyllä heti tärppää kun ehkäsyn jättää, mutta eipä ollutkaan niin! :( Ja sitten kun sen plussan sai niin ei sitä tahtonut usko todeksi, piti mennä labraan vielä tarkistaan, mutta tosiaan sitä iloa ei kauan kestänyt. Mut ainakin näyttää siltä et niit lapsia voisi sittenkin saada. voimia sinulle kyllä me kaikki täältä vielä noustaan! :)
 
tyty: Aloitin pariin kertaan vastaamaan sulle, jos tällä kertaa saisin vaikka kirjoitettua loppuun. Tällä hetkellä olo on aika lohduton, hyvä että jaksaa hengitää. Musta kaikki se paasaus, miten "jo yhdestä kerrasta voi tulla raskaaksi", miten lasten saaminen "on maailman luonnollisin asia" jnejne tuntuu yhdeltä isolta vedätykseltä. Se ei vaan tunnu olevan niin yksinkertaista -valitettavan monille.

whisnefka: :hug:, tiedän kuinka pahalta tuntuu. Mun mielestä saamasi kohtelu on todella törkeää ja epäammattimaista. Juuri tuo on niin pelottavaa, että lääkärit sun muut eivät ota todesta. Sitä, että tuskin kukaan juoksee siellä huvin vuoksi, vaan silloin huoli on aito. On turha väittää, että heidän työssään tulee vauhtisokeaksi ja kaiken maailman kauhujuistakin tulee arkipäivää. Siinä vaiheessa mun mielestä nimenomaan ammattitaito ja ihmiläheisyys tulevat kuvaan mukaan. Ammattilainen osaa siitäkin huolimatta kohdata vastaanotolle tulevan hienotunteisesti, kuunnella, ottaa asiakkaan tosissaan. Voimia!

Pikkusiskon lakkiaiset ovat viikonpäästä. Tekisi mieli jättää ne kemut kokonaan väliin. Serkkuni, jolla on laskettu aika elokuussa, on tulee myös valtamerilaivan kokoisena hehkumaan onneaan. Nyt, omien menetysten ja surun kanssa, on vain helvetin vaikea kohdata muiden iloa ja onnea raskauksistaan ja lapsistaan. Kyllä tää tästä, toivottavasti, pohjalta on ainakin hyvä ponnistaa :). Nyt vain olo on aika lohduton. Varasin ajan gynelle, toivottavasti tähän saisi edes jotain tolkkua. Anteeksi taas tämä avautumiseni.

Plussatuulia +++ ja ennenkaikkea niitä kuuluisia tarrasukkia
 
tyty kotitesti.fi liuskatesteillä testailin. Aikasemmin olen plussanut jo oviksen ja se on hyödynnetty. :D Nyt testailin vaan huvikseni ja haamun. Enne plussaa ei tullut testeihin edes haamua ennen kuin muutama päivä ennen vahvaa...Mahdoitkohan ymmärtää :LOL:


 
Daadeli anteeks erhe.. olin aika uninen kun päivitin. :) korjasin sen jo tänään, niin onpahan huomenna helpompi päivittää..kuka sen sitten tekeekään,itse olen "lennossa" koko päivän..

ohhoh,tulipas nukuttua tuossa illasta kolmisen tuntia :D hih, ei varmaan taas koko yönä nukuta :D
 
pakko hehkuttaa, kun ei olla vielä oikeastaan kellekään kerrottu ja mie oon tunnetusti niin huono pitämään sisälläni... Tehtiin tarjous unelma-asunnosta, ja tarjous meni läpi! Muutto tosin vasta elokuun alussa, mutta OUJEE....jihuu!!! Pikkaisenkos olen onnnneeellliinneeeennn.... :D :D :D :D :D :D :D
 

Yhteistyössä