´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Chamorphis
Miracle oih oikein paljon onnea! Ja vauvalle tarrasukkia ja liimaa!!! :flower: Oli jo korkea aikakin et tuut tälle puolelle! :D :LOL: Toivotaan, et tämä vaavi näkee päivänvalon sitten huhtikuus. =)
Mä tein testin sillon kun oli päivä pisimmästä kierrosta myöhäs eli kp 39 ja mulla oikein lehahti se punaseksi!
Onnex pahoinvointi on lähestulkoon kokonaan ohi mitä nyt kahvinpurut oksettaa kun keittää. Kumma kyllä voin juoda kahvia, et sen keitetyn kahvin haju ei okseta... Muuten vointi onkin hyvä jalkojen turvotusta lukuunottamatta. Mulla on melkein joka päivä jalat ihan karseen turvoksis... Onnex mulla on taas torstaina kontrolli äitiyspolilla...

Chamorphis ja Nasu 15+5
 
Chamorphis
miracle juu kyllä sä ehdit saamaan vielä osuutes siitä pahoinvoinnista! :D
Tulis nyt vaan pian lisää porukkaa tänne plussanneisiin. Sais vielä enemmän eloa tänne, kun toi kuumeilijoiden pino on niin aktiivinen. Kävin kattoos siel aikasemmin ni paris päiväs oli tullu 15 sivua!! :eek:
 
Juu sinne tul oikeen kunnol tekstiä :D Tänne odottajien puolelle ku viel sais saman meiningin ni ois kiva =) Tosin kyl mie paljo mieluummin oon tääl sit vaiks hiljasemmas pinos kuin kuumeilijois B) Se ku on niin suuri haave ollu, et sais lapsen, ni ny jos se toteutuu ni mitää muuta ei kai osais enää elämältä pyytää kuin jatkossakin kaikkea hyvää perheen kanssa yms :heart:
 
Zoe-F
Miracle Jos jotaan väriä tulee plussa viivan kohdalle, vaikka haalea, se on plussa sekin. Näin luki siinä ainoassa testissä minkä miä tein ja apteekkarin mukaan tarkin testi. Se oli joku hmm.. hetki.. etsii... ( copy ) ( paste ) Gravidan on markkinoiden herkin raskaustesti (10 mUI/ml)
Mut seuraavan päivän kävin labras sit ja sano että puhas plussa. Mut miä tein testin kp26 tai jtn. Mut olin ihan varma et oon raskaan. En tiiä miks. Tiesin vaan. Ja oikeessa olin.
Mullakin tullu vuotoa vähän väliä ja välillä enemmän mut kävin ultrassa ja sano että kaikki ok ja näytti kuvasta että tuolla noin on vanhaa verta.
Ja vanhan uskomuksen mukaa jos vuotaa nii on tyttö tulossa. :)
Zoe ja Öttiäinen 7+2 :heart:
 
Juu kyl miekii aattelen ja tiiän et viiva kuin viiva, ni plussa on. Mut tuota vain mietin, et onko jokin vinossa jos viiva ei vahvistu. Mut jospa se siitä vahvistuis aikanaan :) Ja eihä kaikki toki vahvoi plussia koskaa ees saa, vaiks kaikki meniskii hyvin :) Tänää ostin aconin herkän ja apteekin oman testin, jospa ne rauhoittais mieltä täs huomen ja ylihuomen :heart:

Oi kuinka upeaa oliskin jos tuo uskomus pitäiskin kutinsa!! :heart: B) Tyttöä odotellessa... ;) :D
 
miracle ei sillä viivan paksuudella/ voimakkuudella oo mitää väliä...mullaki tuli välillä tummempia ja välillä haaleempia viivoja ku ite plussasin, ku neuroottisena niitä sillon huhti-toukokuun aikana tein :LOL: ja nyt häämöttää jo puoliväli kohta :heart:

vauvis 19+1 (kahden viikon päästä nimimerkissä on vauvis ja tyttö/poikatonttu)...jos itseään paljastaa ;)
 
Anteeksi kun, tulin tänne kuokkimaan, mut jäi Miraclelle Heipat sanomatta, ku mun poissa ollessa olit poistunut paikalta.. Ja tuskin tulet enää takaisinkaan..
Joten siis Oikein paljon onnea sinulle ja miehellesi vielä kerran. Ja Toivotaan todella, et kaikki menee hyvin. :heart:
Ja muista olla hääpäivänäsi prinsessana!
Hei hei! Ja kaikkee hyvää toivottelen :hug:

ja teille kaikille yhteisesti voimia ja jaksamista :hug:
 
Tänään ekaa työpäivää töissä ja kauhulla tätä päivää oottelin. Mutta vaan kerran ollu sellanen pieni kuvotus ruuan jälkeen. Oon niin iloinen! Kunpa jatkuis tälläsena! =)

Kiva juttu Miracle että viiva jo vahvistunu. :heart: Kyllä mäkin oon maailman onnellisin jos tää pikkuinen jakselis mukana aina maaliskuulle asti. Olis niin kovasti toivottu!
 
Miulla muute eile siis tul semmone iha kamala itkukohtaus, haukoin henkeä ja oksetti sekä itkin iha hysteerisenä :'( :snotty: Toivon kovasti, et semmosii ei enää tulis! ainaskaa nii pahoja :ashamed: Seki tul iha vaa onnettoman pienest riidast miehen kans. Siihe riitaankaa ei ees ollu oikein syytä ko mie taas tulistuin... Nää raskaushormonit ei sovi mulle!! :headwall:

Kuinkas teillä muilla, onks tullu kovasti noit itkupotkuraivari kohtauksia tai lievempiä?
 
Onnea miracle! :flower:

Ensi perjantaina on ensimmäinen ultra. Jännittää vähän, kun ei tiedä ihan tarkkaan mitä on edessä. Synnytyssairaala-asiakin on selvinnyt, eli Kättärille mennään.

Mulla on myös ollut tuollaista tulistumista, kaikenvahvuista.Mies on tavallisimmin kohteena :D Yleensä olen melko rauhallinen, enkä suutu helposti.
 
miracle, ei sitä saa pois mutta ota se positiiviseltä kannalta ja ajattele että se on merkki pienoisen tekemistä muutoksista kehossasi :heart:

Mulla oli ja on tulistumista myöskin todella paljon ja pikku hiljaa mieskin oppi ottamaan huomioon hormonihäiriökäyttäytymiseni ja yritti ymmärtää kiukkuani, ihana mies :heart:

Mä täällä kidun ainakin kymmenen itikan pureman kanssa jotka kutiaa NIIIIIIIIN paljon että yöllä teki mieli hypätä ikkunasta kun mikään ei auttanut... oon allerginen niille hemmetin hyttysille ja allergialääkkeillä oon selvinny normaalisti hyvin, mutta nythän niitä en saa syödä :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:


Tänään edessä batman leffa ja iso popcorni kasa B)
Saa nähä joudunko kesken kaiken nousemaan vessaan kun mies meni vielä tilaamaan paikat ihan keskikatsomosta...
 
Tinii, harmittavia itikoita!! Jaksamisia niide puremien kans! :hug: B) Ja juu, kovasti mie yritän aatellakii positiivisesti.. Vaikeeta vaa välil ko nytkii taas itkin jo ties kui monesti ja tuntuu et koko ajan haluis vaa itkeä :headwall: Mut onneks täst sit saa ihanan pienokaisenkii toivottavasti sit huhtikuussa :heart:
 
Zoe-F
miracle Plussa sulla on. =) Turhaan tuhlaat rahoja testeihin. Meet ilmaseks labraan :p

Miä kävin tänää neuvolassa ja se täti anto ihan huiman nivaskan luettavaa mukaan.
Kerkeisköhän lukee ne ennen ku tenava tulee?
Zoe ja Öttiäinen 7+3 :heart:
 

Yhteistyössä