Ihania masukuvia!! :heart: :heart: Mite te muute teette noit kuvia ottaessanne? Et vedättekö mahaa yhtää sisään? Ko oon miettiny, et sit jos ite joskus pääsen ottaan kuvia, ni mite mie sen teen... Ko muuteskii välil turvottaa niin, et näyttää et ois 6 kuulla raskaana... :ashamed: Siis oikeesti!! Muutoin oon iha normipainonen ja näin, mut toi turvotus on joskus iha kaameeta (joskus mietin, et jos ois laktoosi-intoleranssi, mut sit käytän laktoosittomia tuotteit, ni ei silti tunnu juuri auttavan.. Tai sit se vain on läskiä mikä välil vaa katoaa
), ni voiks kunno masukuvia sit ees ottaa
Suunnistaja, kiitos kysymästä!! Oikein hyvää kuuluu
Ei mittää oireita kyl oo (tai no pieniä juu, mut ei semmosii mitää hallitsevia). Polttarit ol lauantaina, ja ol tosi mukavaa! :heart: Sain kasvohoidon, käytii Amarillos syömäs ja särkkiksessäkin :heart: :heart: Eli erittäin hyvää kuuluu! Häihin enää alle 4 vkoo!!
Sit must tulee rouva!! Mä en kyl osaa ees aatella, et miten mä voin olla näin onnellinen.. Välil pistää iha itkettään, et kuin sitä on elämäs ny saanu näi paljo hyvää, vaiks lapsuus oliki aika pyllystä ajoittain. Mut ehk se sit tasapainottaaki tätä onnentunnetta, et joskus ollu kurjempaa =) Onnea sulle kovasti ultraan!! eiköhän siel kaik hyvin oo :heart: :hug: