´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Chamorphis
Onko muuten kellään muulla raskaus aiheuttanut pelkoja?! Mä oon ruvennu pelkään ihan kamalasti sitä et tää tuleva lapsi olis allerginen kissoille... Mä en oikeesti ees kestä sitä ajatusta että mun pitäs luopua mun kissasta! :'( :ashamed: Mä rupeen melkein joka kerta itkeen kun ajattelenkin asiaa...
 
tänne ei mitään uutta...ilmoitus, että puolivälissä ollaan 20+0 :heart: :heart:
Ja liikkeitä tässä odotellaan, millon alkaa tuntumaan |O |O :kieh: :kieh:
sais jo alkaa, nii tietäis että se siellä oleskelee, ja tuntuis muutenkin tää raskaus vähän todellisemmalta :D

vauvis tasan 20+0 :heart: :heart:
 
Vauvis hieno juttu! Toivotaan, että vauva alkais kohta potkimaan. tiiättekö muuten kumpi teille tulee?

Chamorphis ei mulla ainakaan vielä oo kauheesti mitään muuta pelkoa tullu kuin, että onko masussa kaikki hyvin ja lyöhän siellä sydän. Toivottavasti vauva ei ole allerginen.

ON: Pahoinvointia ei ole ollut koko viikkoon (*koputtaa puuta*). Huomenna se ultra, joten pitäkäähän peukut pystyssä, että kaikki olis hyvin.

Mitäs Miraclalle kuuluu?

Suunnistaja ja rakas 7+1
 
Suunnistaja kyllä siellä on kaikki hyvin..usko pois :heart: :heart: ei tiedetä viel kumpi sieltä tulee...viikon päästä maanantaina olis rakenneultra, että jos vaavi on paljastavalla tuulella niin toivottavasti saadaan tietää onko tulossa tonttutyttö vai tonttupoika :heart: :xmas:
Nii, ja mikä tietenki tärkeintä, että saadaan tietää onko pienellä kaikki muuten OK rakenteissa yms...jännittää jo nyt se ultra :eek: :heart:
 
ihana masun alku toiveilijalle :heart:

täs ois oma keilapallo tänään eli rv 36+5:


Meinas tulla jo eilen lähtö tosi toimiin mut sit supparit heikkenikin tuntien säännöllisyyden jälkeen...


vauvikselle onnea hienoista uusista kymmenistä :heart: :flower:


Tini+Pikku Pingu rv 36+5
 
Ihania masukuvia!! :heart: :heart: Mite te muute teette noit kuvia ottaessanne? Et vedättekö mahaa yhtää sisään? Ko oon miettiny, et sit jos ite joskus pääsen ottaan kuvia, ni mite mie sen teen... Ko muuteskii välil turvottaa niin, et näyttää et ois 6 kuulla raskaana... :ashamed: Siis oikeesti!! Muutoin oon iha normipainonen ja näin, mut toi turvotus on joskus iha kaameeta (joskus mietin, et jos ois laktoosi-intoleranssi, mut sit käytän laktoosittomia tuotteit, ni ei silti tunnu juuri auttavan.. Tai sit se vain on läskiä mikä välil vaa katoaa :LOL: ), ni voiks kunno masukuvia sit ees ottaa :D

Suunnistaja, kiitos kysymästä!! Oikein hyvää kuuluu :) Ei mittää oireita kyl oo (tai no pieniä juu, mut ei semmosii mitää hallitsevia). Polttarit ol lauantaina, ja ol tosi mukavaa! :heart: Sain kasvohoidon, käytii Amarillos syömäs ja särkkiksessäkin :heart: :heart: Eli erittäin hyvää kuuluu! Häihin enää alle 4 vkoo!! :eek: Sit must tulee rouva!! Mä en kyl osaa ees aatella, et miten mä voin olla näin onnellinen.. Välil pistää iha itkettään, et kuin sitä on elämäs ny saanu näi paljo hyvää, vaiks lapsuus oliki aika pyllystä ajoittain. Mut ehk se sit tasapainottaaki tätä onnentunnetta, et joskus ollu kurjempaa =) Onnea sulle kovasti ultraan!! eiköhän siel kaik hyvin oo :heart: :hug:
 
Ai niin mullaki on profiilissa masupäivitys viikonlopulta :D

miracle ihanan kuuloset polttarit sulla. Oletkos muuten voinut hyvin? Mä oon ottanut silleen etten vetele sisään tai puulistele, nyt tosin tilanne on jo se ettei sitä edes voisikaan tehdä mutta onpahan realistinen vertailu pohja!

Toiveilijallakin söpösti rupee masua puskemaan :p :heart:

Mites suunnistajan ultra? toivon mukaan ei enää kauaa oksuttais.. :hug:

Vauvikselle onnittelut puolenvälin etapista :flower:

Cham mulla taas pelkona ollut että koiralle olisi vauva allerginen. Nämä vaan on taas niitä asioita joita ei kannata etukäteen murehtia.

Veiledkin on jo ultraan päässyt, tosi hienoa että olet jo päässyt kriisiviikoista yli! Onnea niistä!

Omassa navassa vaan kipua jo kolmatta päivää. Mua tympäsee :kieh: olis edes piru kunnon suppareita joista olis jotain hyötyä mutta ei pelkkää liitoskipua ja issiasvaivaa. Nytkin on ihan täystuska istua koneella taidan häipyä maate tästä narisemasta...

Koiruus ja pentunen rv 35+5
 
koiramamma hyvi oon voinu =) Liiankii hyvin... Ja sit mulle tul ny pelko ko km jälkee plussanneissakohaa se ol juttuu siit, et ei pitäs laitteisii mennä, ko istukka voi revetä.. Ja mie en sitä aatellu, ko on nii alussa (sillo 5+2).. Ni ny sit pelottaa, et teinkö mie hyvinki väärin ko olin polttareis sit niis härveleissäki :ashamed: :snotty: :'( Ko eikös se istukka muodostu vast myöhemmi? vai oonko mie iha hakoteillä... :ashamed: Tul aika paha mieli tuosta ja pelottaa.. Et jos teinkin jotain pahaa ny pikkuselle, sitä mie en kestä jos kesken menis mun oman ajattelemattomuuden vuoks :'(
 
miracle, kyllä se möykylä on siellä hyvässä turvassa että en usko että noin aikasilla viikoilla saat mitään ihmeellistä aikaseksi. Kuitenkin kohtu on vielä lantiossa ja suolien sekä rakon keskellä...
Oletko seurannut raskautta www.vau.fi kautta? sieltä tykkäsin eteenkin alussa katsoa kuinka vauveli kehittyy :D
 
Ultra onnellisesti takana! Siellä se pieni sydän löi kovaa. :heart: Pulssia ei saatu mitattua sillä laitteella. Vastas viikkojaan, oli 12mm pitkä ja muutenkin se lääkäri sano, että voi huojentunein mielin olla. =) Kyllä on nyt helpottunut olo. Sain kolme kuvaa pikkuisesta mukaankin.

Miracle mä olin kanssa ihan joskus alussa Power parkissa ja kysyin sitten sitä samalla kun varasin ekaa aikaa neuvolaan niin se terkkari ainakin sano, että ei paniikkia. Että ne varotukset, että ei raskaana oleville, on tarkotettu sitten kun iso maha ja vois jotenkin puristua tai painaa tai jotain. Että tuskin on mitään vahinkoa sattunut.

Ihania masukuvia monella. Itte tuntuu kanssa että maha on kasvanu, tosin turvotuksestahan se johtuu..

Suunnistaja ja rakas 7+2
 
Suunnistaja, kahtoinpa mie huonosti! :D Ko jotenkii en hoksannu, et olit jo eilen kirjottana sen viestis eli et ultra oliki jo tänään! Mut hieno juttu et kaik oli hyvin!! :heart: :heart: :hug: Ja mie taasen tuota istukan repeemistä mietin.. Et jos ei isokaan maha oo ni onha se istukka siel kummiskii..

koiris, pittääki kahtella jos seurais sielt sivult sitä :)
 
Zoe-F
Moi!
Viikon nettitauko ukkosen takia ja nyttenkin mokkulanvoimilla.
Viime pe oli kontrolliultra verenvuodon takia. Kaikki hyvin ja syke näkyi.
Istukka kohdunsuulla ja lääkäri kielsi nostelemiset ja sen sellaset kokonaan.
Tässä sen kummempia. Samoilla voinneilla mennään kun tähänkin asti.
Zoe ja Öttiäinen 8+3 :heart:
 
VEILEID, onnea hyvistä ultrakuulumisista! SE on aina niin ihana kokemus.

VAUVAHAAVEITA, mulla alkoi pieniä liikkeitä tuntua aikalailla noilla viikoilla. Kun tarkkaan yrität vaikka makuullaan kuulostella, saatat jo hyvinkin tuntea pikkuisia muksauksia.

SUUNNISTAJALLE myös onneá hyvästä ultrakokemuksesta!

KOIRIS, tsemppiä loppuviikoille. Vähän pitää malttaa vielä odotella pentusen vahvistumista. Toivottavasti kivut pysyy kurissa.

MIRACLE, voit varmasti olla ihan rauhassa. Eiköhän se istukan irtoamisvaara liity sitten isompaan masuun. Eihän 6. viikolla välttämättä olis vielä huomannut olevansa raskaana ylipäätään. Ja nythän viikkola sulla on jo kivasti kasassa ja kaikki on mennyt hyvin.

ZOE, jos en ole vielä sua onnitellut plussasta niin ONNEA kovasti ja nautihan odotusajasta!!

Omaan napaan ei ihmeempiä. Töissä ollaan taas loman jälkeen ja neljä viikkoa pitäisi jaksaa töitä tehdä ennen äippälomaa. Verensokereita mittailen nyt kerran viikossa. Hyvin ne arvot on pysyneet normaalina tavallisella syömisellä. Pitänee siis vain välttää ylenmääräistä herkuttelua. Vointi on hyvä eikä neuvolakäynneillä ole ilmennyt mitään ongelmia. Hammaslääkärissäkin tuli käytyä: ei reikiä JEEE ja selvisin kevyellä hammaskiven poistolla.

Novelle 31+2
 
Tää on jotain ihan uskomatonta ja ei todellista mut tein aamulla raskaustestin ja tikkuun tuli haalea viiva kontrolliviivan viereen :heart: Mä en voi uskoa tätä, oon ihan puulla päähän lyöty, olisitte nähny mun ilmeen kun tein sitä testiä :eek: Mieskään ei osaa muuta sanoa kuin että tehdään uusi testi ja katsotaan onko tää nyt totta.... :D :LOL: Mulla on ollut nyt tässä tunnin ajan koko ajan virne naamalla :p IIIIIIIIK mä tei PLUSSA testin ja meille tulee VAUVA :heart:
Huh nyt kuitenkin on sellanen olo et ehkä se testi tuli väärin tehtyä, kun oli Prisman testi ja se makas vinossa siinä kusikupissa, jos se häiriinty siitä jotenkin.... :eek: Teen vielä huomenna uuden testin, käyn ostamassa apteekista...
 
Ja paljon halituksia teille kaikille :hug: :hug: :hug: Tällä mammalla vetää ihan hitusen väsyn puolelle, ku heräsin miehen herätyskelloon 6,25, sit pyörin jonku aikaa, nukahdin uudelleen ja ai että nyt sit väsyttäis :ashamed:
 
Kiitos paljon Zoe-F, toiveilija ja Tinii!!!
Lähdetään miehen kanssa mökille niin nettiin pääsy on vaikeaa, mut tulen sit infoon humenna jotenkin vaik kännyn kautta, mitä huominen testi näyttää..... olo on niin hämmästynyt ja onnellinen :D :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Jouskarille iso onnittelu :hug: sekä kimppu :flower: ihanaa.... :heart: :heart: eikös teillä ollut hieman pidempään tuota yritystä? mä nimittäin muistelisin että olit jo silloin kuumeilemassa kun mä siellä puolella viihdyin. Sen johdosta vielä ekstra :hug:

Omaan napaan vaan kipua ja ärsytystä josta ei sen enempää...

Koiruus ja pentunen rv 53+6 (huomenna poksuu... ) :D
 

Yhteistyössä