Hyi teidän kans! Ei saa naurattaa näin kovaa raskaana olevaa naista kun meinaa tulla ihan kuset housuihin!!
On teillä kans kommelluksia... Onnex ite en ainakaan vielä oo kovin suuria sammakoita suustani viljelly, mutta vielä ehtii!!!
Jouskari oikein paljon onnea ja tervetuloa tänne odottajien puolelle! :flower: Tarrasukkia pienelle mukaan! Kyllä se plussa on usko pois. Ite tein sillon kans prisman testillä ja oli siis pulska plussa ettei toista. Hyppäs silmään testistä!
Omaa napaa: Ah ihanaa!!! Mun jalat ei oo enää turvoksissa!!!!
Se oli näköjään tosta lämmöstä sitten, kun välillä kävi mieles et joko nyt munuaiset sanoo sopimuksen irti... Onko muilla sitä et hampaita pestes kyökkää? Mä kyökkään joka samperin kerta ku pesen hampaat! :kieh: Kiva mennä hammaslääkäriin ku varmaan lentää laatta sitten ku ne tunkee tavaraa suuhun... :headwall:
Toiveilija oi kun sulla oli ihana maha! Sä meet vaan muutaman päivän edellä ja ihan mahoton maha verrattuna kun tuntuu ettei mulla oo ollenkaan! Tosin mulla on tämä krooninen raskausmaha omasta takaa niin ei oikein erota mikä on läskiä ja mikä raskautta!
Chamorphis ja Nasu 17+0 poksahti käyntiin uusi viikko!