´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Tsadaa :D mä oon täällä ihan terävänä vai mitä? :LOL: aamuunisuus ja lukihäiriö + raskaus.... voivoi työ ette tiiä miten idiootti mä oikeesti olen :D Mulla on monta niin hyvää sammakkoa ettei tosikaan tuolla korvan takana... haluutteko kuula?
 
Käytiin miehen kanssa planetaariossa ja sen jälkeen matkalla kotiin pohdimme auringon sammumista. Mietin siinä sitten että kehittyyköhän teknologia niin pitkälle että pystymme kaapaamaan itsellemme uuden auringon linnunradan ulkopuolelta (huomatkaa että tämä on jo aika korkea lentoista ajatusta raskaana oleville ) ja tulimme sitten tulokseen että kyllä ihminen on itsensä tuhonnut ennen kuin aurinkomme sammuu. Autossa vallitsee hetken hiljaisuus johon tämä mamma vetää painavan argumentin: "niin, aattele ihmiset on ollu maapallolla 2000 vuotta ja mitä tuhoa me ollaan jo nyt saatu aikaseksi" :eek: :LOL: mies katso että olitko sä tosissaan jonka jälkeen mä vasta tajuan mitä mä päästelen suustani... voi luoja kun hävetti!
 
Matemaatiset taidot ovat myös päässeet pakenemaan päästäni. Tämä on tullut huomattua harvinaisen monta kertaa mutta myös silloin kun tein kiitoskortteja häävieraillemme. Meillä oli aika pienet häät, noin 60 vierasta kaiken kaikkiaan ja minä sitten tilasin yhtä poseeraus kuvaa sen 60 kappaletta. Siinä vaiheessakaan kun kuvat oli tullut postissa en tajunnut mitään... Vasta kun kiitoskortit oli lähes valmiit rupesin miettimään että miten hemmetissä näitä kuvia on näin älyttömästi :headwall: :D :LOL: Ehkä se kakskyt kuvaa olis riittänyt, eikä ehkä olis jokaiselle vieraalle omaa kuvaa tarvinut tilata!!! Noh nyt tuolla on 40 samaa kuvaa missä kommeilee varsin älykäs morsian... :p
 
koiris :LOL: :LOL: Sit ei muuta ko muilleki tutuille kuvia lähettelemään :LOL:

Mie oon muuten vaan niin pösilö, et esim. ko tulin Lontoosta (au pairina olin 19 -vuotiaana) ni puhuttii kamun kanssa sit naimisiimenosta tai muusta vastaavasta ja mie järkevänä sit heitin, et nii joo, sit pitäis hankkia ne naimissormukset :LOL: Toki ne niitä sit on, ku kihloihi ko mennään ni o kihlasormukset ni mikäs sen loogisempaa kuin naimissormukset ko mennää naimisii :p Jotain muutaki tosi älykästä heitin ko vuoden au parina olon jälkeen meinas suomen kieli olla hakusessa B)
 
Chamorphis
Hyi teidän kans! Ei saa naurattaa näin kovaa raskaana olevaa naista kun meinaa tulla ihan kuset housuihin!! :LOL: On teillä kans kommelluksia... Onnex ite en ainakaan vielä oo kovin suuria sammakoita suustani viljelly, mutta vielä ehtii!!! :D

Jouskari oikein paljon onnea ja tervetuloa tänne odottajien puolelle! :flower: Tarrasukkia pienelle mukaan! Kyllä se plussa on usko pois. Ite tein sillon kans prisman testillä ja oli siis pulska plussa ettei toista. Hyppäs silmään testistä!

Omaa napaa: Ah ihanaa!!! Mun jalat ei oo enää turvoksissa!!!! :whistle: Se oli näköjään tosta lämmöstä sitten, kun välillä kävi mieles et joko nyt munuaiset sanoo sopimuksen irti... Onko muilla sitä et hampaita pestes kyökkää? Mä kyökkään joka samperin kerta ku pesen hampaat! :kieh: Kiva mennä hammaslääkäriin ku varmaan lentää laatta sitten ku ne tunkee tavaraa suuhun... :headwall:



Toiveilija oi kun sulla oli ihana maha! Sä meet vaan muutaman päivän edellä ja ihan mahoton maha verrattuna kun tuntuu ettei mulla oo ollenkaan! Tosin mulla on tämä krooninen raskausmaha omasta takaa niin ei oikein erota mikä on läskiä ja mikä raskautta! :LOL: :D

Chamorphis ja Nasu 17+0 poksahti käyntiin uusi viikko!
 
Chamorphis
toiveilija tuskin maltan odottaa! Nyt jo tuntuu, ettei mahdu vaatteisiinsa! :D No kerrankin saa mennä oikein oikeesta syystä shoppaileen eikä tarvi tekosyitä... Jos vaikka sattuis tartteen tota superkallista sikakäytännöllistä vaatetta... :whistle: :LOL:
 
miracle, mä olin kans tota mieltä sillon alussa, ja tuntu, et ei se maha kasva... :ashamed: Mut niinku kuvasta näkyy, kyllä se kasvaa :D Ja ihan yht'äkkiä :D

Cham, no niin tuntuu :eek: Tääl on ollu kovassa käytössä äitiyshousut ja sit parit sellaset "rennot" housut =)
 
Jouskari-82 paljon onnea!!!! :heart: :heart:

täällä ei liikkeitä vieläkään tunneta!!! |O |O Mä nyt koitan rauhoitella itseeni sillä, että mulla on istukka edessä, eikä niitä sen takia tunne :D En maanantaina se rakenneultra..iiks!! :eek: Jännittää jo nyt niin paljon =)

vauvis 20+4 :heart:
 
Voi vitsi mitä juttuja olittekaan eilen kirjotellu! Tää on kyllä ihan paras huumoripino!!! Harmi kun en saa noita nauruhymiöitä tältä koneelta mukaan, olis ollut tarvetta monelle :)

JOUSKARILLE isot onnittelut!!! Ihan mahtavaa kun plussia tulee pidempään yrittäneille.

ZOE, hyvä jos nyt on kuitenkin alkuraskauden ongelmat vuotoineen takana ja pääset jo nauttimaan enemmän.

VAUVIS, kyllä ne liikkeet sieltä pikkuhiljaa alkaa tuntua. Ei kannatakaan vielä mitenkään huolestua. Ja ultraan pääsetkin jo pian pikkuista katselemaan.

MAHAN KASVUsta, ehtii se tulla vielä sullekin MIRACLE tulla oikein kunnon pallo!! Mulla alkoi joskus rv 18 näkyä selvemmin ja nythän se pullottaa jo kunnolla tietty. Ja kasvaa kasvamistaan. Työkaveritkin muutaman viikon kesäloman jälkeen sanoi, että kyllä nyt on sulla massu kasvanut. Kummasti alkaakin olla taas sellaset paidat liian lyhyitä, jotka vielä muutama viikko sitten meni kivasti masun yli.
 

Yhteistyössä