´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Chamorphis
Talvis kiitos! Onnex on mieli jo rauhoittunu suurimmaksi osaksi. =)
Ajattelin huomenna soittaa neuvolaan tai äitiyspolille ja vähä kysyä, että kuinka paljon mä uskallan itteeni rasittaa. Kun netistä löyty niin erilaista politiikkaa eri paikois... :/ Luulen kuitenkin, et varmaan nostelu on ehkä se suurin riski... Se lekuri meinaskin sillon päivystykses et joudun aikases vaihees saikulle... :(
vauvikselle oikein paljon tsemppiä ultraan!! =)

Chamorphis ja Nasu 17+5
 
vauvikselle täältäkin tsempitykset ultraan :hug: =)

Juuri neuvolasta tulleena...Hemppa oli noussut 119 -> 132, painoa +504g/ vko, pissa puhdas, rr 117/ 80, et kaikki ok =) Vauvalla hyvät ja vahvat :heart: lyönnit :heart: :heart: :heart:
Nyt sit jännäillessä tulevaa rakenneultraa, joka on tosiaan sillon 28. päivä =) Tai en mä nyt viel sitä silleen jännitä, sinä päivänä enemmänki luulen näin :D
 
Toivis ja mirkku mua jo ikävöineet, awwww :D :hug: Miraclelle rutosti onnea, tervetuloa meidän joukkoon!

Ihan just nyt en jaksa millään lukea kaikkia näitä sivuja, kauhea väsy matkasta ja taas jälleen stressi raskaudesta :( Eilen yöllä paheni jo muutaman päivän jatkunut erikoinen kutina, oli jalanpohjat, kämmenet, rinnat ja masu ihan tulessa. Raavituttaa niin törkeästi, mutta jos erehtyy pikkusenkaan raapasemaan niin rupee polttamaan ja kutina pahenee tuhatkertaisesti |O Nyt päivällä ei kutise niin kamalasti, mutta yöllä en saanut tuskiltani unta. Lisäksi on ollut nyt saman aikaa kovia ylävatsakipuja. Tietysti, hysteerisenä esikoisen odottajana, olen jo ihan varma että mulla on raskaushepatoosi.. Etenkin kun oli niin paha se raskauspahoinvointi alussa, kun sehän voi olla ensimmäisen kolmanneksen maksaoire. Torstaina neuvola, tosin mietin että pitäisikö hankkiutua labrakokeisiin jo ennen sitä :/

Tässä muuten häämatkalla palloksi paisunut masu:


DD ja potkurineiti 22+5 :heart:
 
Chamorphis
Huomenta päivää kaikille! :wave: Nyt tiedustelua... Tietääkö kukaan voiko rippikoulun käynyt, mutta myöhemmin kirkosta eronnut toimia kummina? Kun netistä löysin et pitäs olla konfirmoitu ja ei kelpaa kirkkoon kuulumaton... Mut miten sit just joka on saanu ripin mut eronnu?! :eek:
Ja toinen tiedustelu... lähinnä enemmän niille, jotka tuntee jo liikkeet... Tunsin yöllä sellasta hentosta kuplintaa tos navan seudulla tosi tiheeseen tahtiin, et voisko olla kyse Nasun potkimisesta vai oliko toiveajattelua vielä?! Se tuli niin tiiviiseen tahtiin, et ei kait noi muksut ihan koko ajan potki?! :D :heart:

Chamorphis ja Nasu 17+6
 
Chamorphis
DD ou tervetuloa takasin! :hug: Ihana maha sulla! Toivottavasti ei oo mistään vakavemmasta kyse. Ootko koittanut rasvata ittees vaik aloe veralla? Kurkkumehun pitäs kans auttaa kutinaan. =)
 
Nyt on sit 4D ultraki varattu, ois ke 27.8, eli 24+0 :) Mies ku vaatimalla vaati että mennään. Listaakin päivitin, sen verta minkä nyt älysin kaikista noista viesteistä. Ja onnea Jouskikselle, tervetuloa! :heart:

Cham: Oon rasvannutkin, ihan hulluna. Apobasea ja vaikka mitä apteekkikamaa, mut mikään ei auta. Se kutina kun ei oo siinä pinnalla :( Ihan erilaista ku ennen, ja ihokin näyttää ihan terveeltä. Toivottavasti tosissaan ei ois hepatoosia. Ja kiitti masukommentista :D Luinkin sun säikähdyksestä, onneksi nyt kaikki ok :hug: Me taidetaan vaan kuulua niihin harvoihin, joille raskaus on ongelmaa toisensa perään. Pidetään kuitenkin toivoa yllä, että palkintona tästä kaikesta pelosta ja tuskasta olisi ihana pieni tuhinapakkaus :) :heart:
 
Chamorphis
DD joo sanos muuta! Mulle olis riittäny ongelmat munuaisten kans en olis kaivannu mitään istukkaongelmia enää! Oon saikulla nyt keskiviikkoon asti. Soitin neuvolaan ja se terkkari lupas keskustella niitten lääkärin kans vähän et mitä mun kans jatkos tehdään... Meinas et mun pitää varmaan olla välillä saikulla ja sit taas kokeilla miltä työt maistuu, kun en vielä täs vaihees haluais jäädä kokonaankaan saikulle. Tosin pitää kyllä ensisijaisesti ajatella vauvan ja omaa terveyttä! Mä kuitenkin kun oon hoitoalalla ja ei oo mistään kevyimmästä päästä munkaan työ... :/
Mut pääasia et kaikki on nyt kunnos! :heart:
 
DD, kuis meni häät =)? ko mittää et vastaillu mu sähkiksee :ashamed: :snotty:

Hei kuulkaas tyttöset! Kertokaas, et mitä se voi olla, et tulee aika huono olo ja sit menee maha vähä sekasin? Et voiks se olla jotain pahempaakin, esim. mite listeria sit ilmenee? Ko kerran aiemminhaa mul o tullu se outo kohtaus, et yhtäkkii vaa alko tulee tosi huono olo, oksetti ja sit menin veskiin ja sit meni ripulille ja muuteski tosi epämukava olo. Ni ny sit yöllä tul kanssa, mut ilman oksetusta.. :ashamed:
 
Chamorphis
miracle jos en ihan omiani veistä niin muistaakseni alkuraskaudes saattaa esiintyä ripulia... Sitten vasta myöhemmäs vaihees menee umpeen. Eli uskaltaisin lohduttaa sua et toi kuuluu ihan normaaliin alkuraskauteen. :hug: En nyt kuitenkaan tota ihan faktana heitä, mutta kuitenkin... =)
 
Cham, kumpa oliskin iha normaalia! Sitä vaa alkaa ite miettii kaiken mualiman kauheuksia, et otetaaks tääkin ny sit multa pois :ashamed: Mut jospa tää ois normaalia ja mie saisin tän pikkusen terveenä syliin huhtikuussa :heart: Kiitos lohdutuksesta Cham! =)
 
DD, aivan ihana masu sulla :heart: Mullakin on vihdoin ja viimein masu oikein pullahtanut esille :D Äiti meinas, et selvä poikamaha, ku kävi täs yx päivä =) On mul kyl vähä sellanen olokin, et vois olla poika :heart:
Toivotaan tosiaan, et sul ei oo mistään vakavemmasta kysymys :hug: Mut kyl mä kuiten soittaisin neuvolaan/ äpkl:lle, et mistäs vois olla kysymys :/

mirkku, :hug: Tohon en kyl osaa oikein vastata :/
 
Chamorphis
Miracle jos sua oikein kovasti huolestuttaa niin soita ihmees neuvolaan. Koskaan ei ole liian tyhmiä kysymyksiä mikä liittyy sun ja sun vauvan terveyteen! =) Ja mä uskon et huhtikuus sulla on kans oma pikkunen sitten sylis!
toiveilija olen kyllä ollut kans havaitsevinani et mun maha on ruvennu kasvaan! :D Tai sit mä oon lihonu ihan sikana!!! :LOL: :heart:
 
Chamorphis
No meillä mun anoppi ja mumma on sitä mieltä et poika olis täällä tulos... Musta tuntuu, et mun jenkkakahvat on kadonnu tohon eteen kans et sekin vois vähän sitä povata. Tosin viimex ultras oli niin siveellisesti jalat ristis et mitäköhän siitä vois päätellä! :heart: :D
No pääasiahan tietty on et terveenä syntyy...
Soittivat just mulle neuvolasta et mulle on varattu huomiselle lääkäri niin saan sen kans keskustella mun jatkoista...
 
Heippa beibet!

Meille syntyi maailman ihanin Pingu tyttönen perjantaina 15/8 klo 6:22 :heart:
Strategiset mitat: paino 2900g ja pituus 46,5cm, syntyi rv 37+2.
Synnytys oli rankka mutta pieni neito kultaa muistot!

Mulla tosiaan todettiin torstaina raskaus hepatoosi joka on vielä astetta raskaus myrkytystä vakavempi ja siksi tilanteeseen nopeasti reagoitiin ja pieni saateltiin turvallisesti maailmaan pika-pikaa.

Kuvia rakkaastamme löydät täältä http://irc-galleria.net/view.php?nick=Tinii

Tänään kotiuduttiin ja olo on TOSI väsynyt mutta onnellinen.
Nyt kutsuu vauva-rutiinit joten voikaas massukat hyvin :flower:


Tini+maailman ihanin Pikku-Pingu 3vrk
 

Yhteistyössä