´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Onnea Tinii ihan hirmusesti :flower: :heart: :hug: Ihana pikkunen tylleröinen :heart:
Mä vähän uumoilinkin, et tuut ihan piakkoin kertoon meille mukavia ja ilosia uutisia =)

vauvis, ihanaa, et kaikki oli/ on hyvin :hug: Näittekös itse haaroväliin vai sanoiko ultraaja sukupuolen? =) Hitsi, kun noita sun laittamia kuvia ei saa isommaksi :ashamed:
 
tossa on toiveilija kuvat vähän isompana :D ...ei ite hoksattu ultrassa sukupuolta...ja se ultraaja teki sen muutenki ihan ripeeseen tahtiin, ettei siinä joutanu jäädä pällisteleen :LOL:
Kerto sitte ultran loputtua että tyttö olis tulossa :heart:
 
Talvis kyllä se vahvistuu..mullaki tuli joina kertoina ku testailin neuroottisena nii välillä haaleempaa viivaa ja välillä tummempaa...Että ihan rauhallisin mielin saat iloita :heart:
Nyt vaan paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkalle mukaan :heart: :heart:
 
Talvis, hei ihanaa! Tervetuloa oikein lämpimästi tänne meidän sekopäiseen joukkoon :) Mitkäs sulla ois LA ja synnäri?

Tinii, teidän prinsessasta tulikin pinon ensimmäinen vauva! Onnea aivan älyttömästi! :heart: Pidä jotain esikoishaaveista syntyneiden pinoa pystyssä monologin avulla siihen asti että me muutkin poksutaan :D

vauvis
, onnea sullekin tytöstä! Tähän mennessä meillä on täällä 3 pikkuneitiä ja Jiven poika :D

Torstaina lääkärineuvolaan. Eli hepatoosikokeet ois varmaan tiedossa, ja luultavasti mutinaa tosta mun sf-mitasta. Katotaan josko siirtäisivät tuon LA:n rakenneultran mukaiseksi, kun sf-mittakin huitelee siellä missä tuon ultran mukaan viikot ovat (näinkin tosin käyrien yläpuolella, mutta ei ihan niin järkysti kun menkkojen mukaisten viikkojen kanssa, jotka ois tänään 22+2).

DD ja potkurineiti 22+6 :heart:
 
DaylightDancer hihii pääsinpäs tänne puolelle. :D la ois laskurien mukaan 29.4, mut mietin et mahtaako se muuttua.. jos hedelmöitys onkin ollut myöhemmin.. no vaihdetaan sitten myöhemmin.. ja synnäri on TYKS. Meiän asuinkunnassa saa valita meneek TYKSiin vai LASiin. Loimaa on mulle ihan vieras paikka, Turun koen hiukan tutummaks ku asunukki kauan siellä. Täst oonki varmaan meses jotai selittäny :heart:

Tinii onnea minunki puolesta :) kävin kurkkimassa kuvia neidistä, suloinen pakkaus :flower:
 
Talvis, niinpä :D Laitoin sut sitten tonne listalle, LA:han voi hyvin muuttua (mullakin muuttunut ties kuinka monta kertaa), mutta päivitellään sit jos ja kun niin käy :) Täytyykin jutella nyt mesessä hieman aktiivisemmin ja vaihtaa näitä odotuskuulumisia. Mie pääsen kato vaihteeks lohduttaa SUA raskaushuolissa. :p
 
vauviksella ihana tytön tyllerö tulossa ONNEA!!! hieno homma että kaikki hyvin masussa... oli teitin kääröllä paljon muhkeemman pusuhuulet kuin meillä (kuvaa profiilissa ) :D

DD Heiiii!! sä olet palannut! tosi kurjaa että het noinkin inhottavia oireita pukkaa päällensä, hyvä ne on kuitenkin tutkia. Mullahan ei tuo Sf-mitta ole koko käyrää nähnytkkään ja epäilen että tuskin sinne edes päästään, tällä hetkellä komiat 36,5cm :eek: :D

Tiniille vielä tännekin onnittelut, todella kaunis tyttönen! Kasvot on aika samanlaiset kun sulla itselläs! Koita nyt selviytyä ja perässä tullaan hitaasti mutta varmasti!

talvis tervetuloa tänne puolelle ja ONNEA!!! :flower:

( . ) Odotan josko tänään alkaisi supistaa siihen malliin että saisin pentusen huomenissa ulos :D aamu aloitettiin kykiluita potkimalla ja nukuttua sain ehkä max 6 tuntia. Lähden kohta katsomaan ottasko nukkumatti revanssia mun kanssa näin päiväs aikaan. Voikaahan paksusti!!!

Koiruus ja pentunen rv 36+6 (huomenna poks! )
 

Yhteistyössä