´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Onnea Talvis!!! :heart: :heart: :flower: Tarrasukkia pienokaiselle iha hurjasti!!

Mulle o iskeny iha hillitön väsymys.. Nytkii nukuin yhteetoista ja nukutti iha mielettömästi, nousin sit kahentoist maissa vaikken tos välissä unta saanukaan. Sit pissaamistarve on tiehentyny, mut mul o sillai ärsyttävästi et ny kahesti ei meinannu oikee tulla kunnolla vaik kuin istu ja ootti :p:D Ja tuhottoman kuuma tääl on, vaikkei miehe mielest ookaa :p
 
koiris: heh, ei kai se oo niin tarkkaa sen sf-mitan kaa :LOL: Ehkä meidän beibit vaan tykkää majailla oudoissa asennoissa, ja siks mittaa enemmän ku muilla.. tai jtn :D Sulla on muutenki ollu tosi samanlainen masu ku mulla, siis kun kattoo noit vanhoi kuvia susta samoilla vkoilla. Hassua. :p

Talvis, en mäkää melkein ikinä vapaa-ajalla mesessä ole. Töissä vaan. :D Täytyy vaan joskus yrittää osua sinne samaan aikaan!

toivis: voi ihanasti sanottu, höpsö :hug: Eiks kaikki morsiamet oo kauniita :LOL:
Meidän häämatka oli aivan ihana, ihan kaiken puolesta. Nyt on ollu vaikeaa palata töihin, kun ei enää voikaan kyhnöttää joka hetki rakkaan kainalossa ja nauttia auringosta. :p Olo ihan ok, eilen tuli taas yöllä kutinakohtaus ja nyt päivällä kutittaa hieman. Toivottavasti ois jtn muutaku sitä hepatoosia, kyllä mulla on ollu jo ihan tarpeeks hankaluuksia tän raskauden kanssa :D Noh, ylihuomennapa se selviää varmaankin. Mites sun odotus on mennyt? Masu on ainakin jo lähtenyt kasvamaan, eli kohta se sunkin masuparaati alkaa ;)

DD ja potkurineiti 22+6
:heart:
 
DD, ai minä höpsö, pois se minusta :D Morsiametko kauniita hääpäivänään, ei kai :LOL: :LOL: Me täällä taas vaihteeksi mietitään niitä omia, ei vaan olla viel varattu kirkkoa vaikka päivä on kyl tiedossa :D :heart:
On varmasti ihanan häämatkan jälkeen "vaikea" palata takas arkeen :hug: Mut sellasta se on :/
No sul on kyl ollu melkeen kaikkea mahdollista tän raskauden aikana :/ Vois jo helpottaa, et saisit vaan nauttia :hug: :heart: Ja toivottavasti ei ois siitä hepatoosista kysymys :hug:
Hyvinhän tää, mitä nyt joinakin päivinä särkee päätä :/ Oksettaa ainoastaan sillon, jos syö ittensä liian täyteen, hampaita pestessä tai mutka/mäkitiellä |O Masu on pullahtanu kivasti näkyviin, hyvin jo erottaa, et kyseessä on raskaudesta johtuva kasvu eikä mistään roskaruuasta :D Kuis muuten lennot meni?
 
Chamorphis
Hui ku tullu paljon tekstiä yht. äkkiä!
Tinii oikein paljon onnea!! :flower: Aivan ihana vauveli! :heart:
Vauvis onnee prinsessan johdosta!
Talvis tervetuloa tänne puolelle! Mitenköhän me saatais noi muutkin tuolta kuumeilijoista tänne puolelle?!
DD tuntuu meillä olevan toi kirous täs raskaudes et kun tulee yx ongelma niin muut seuraa peräs!! :/
Omaa napaa: Kävin tänää lekuris ja se jatko mun saikkua pari viikkoa. Sanoi, että mun diagnooseilla se olis voinu kirjottaa vaikka äitiyslomaan asti saikkua... :eek: Sanoin vaan, etten nyt ihan vielä haluu sinne asti olla kotona. Kattoo sit saikun jälkeen pystyykö meneen töihin. Nytkin on sellanen olo et pystyis mut en haluu ottaa riskiä et rupeen vuotaan uudelleen. Se lekuri just totes mulle et yleensä just niille joilla on jotain ongelmia raskaudes niin ne pakkaa vähän kertyyn sit... :headwall:
No mut vointi on hyvä tällä hetkellä ja aion nauttia siitä niin kauan ku sitä jatkuu! :D
Mä oon muuten nyt eilen päivällä ja myös tänäänkin tuntenu sitä pientä kuplintaa vattas et taitaa se Nasu siellä äiskälle ilmotella ittestään!! :heart: :heart: :heart:

Chamorphis ja Nasu 18+0 poksahti
 
Mie en jotenkii uskalla luottaa siihe ultraan, et se varmasti jompi kumpi sukupuoli sit aina on, ni ite varmaa ostelen sit joskus iha vaa neutraalei värejä :D Tosin, en varmaa ees halua tietää sukupuolta, katsoo nyt =)

Tännää ahkeroin vaiks sängyst ko nousin ni ol iha mieletön väsymys. Mut ny siis imuroin, pistin pyykkei, tiskit hoidin (onneks on pesukone!) ja muuteskii vähä raivailin tääl. Ny o hyvä mieli :heart:
 
koiramamma ja miracle kiitos =)

Chamorphis mjaa a, kovin siellä ainaki oireillaan ;)

vauvis aww, ihania pieniä vauvanvaatteita =) *silmät kiiluu* :p

(.) tänään en oo tehny uusintatestiä, huomiseen ajattelin malttaa. menkkakivut jatkuu, yölläki kramppas nii pal. :ashamed:
*muoks olin eilen miehen kanssa töissä mukana, ajelemassa. saatiin jutskattuu kaikkee mun mieltä painanutta asiaa vauvasta. koska kerrotaan kenellekin, varhaisultrasta yms.. yhden nimen pojalle ehdotin, eikä mies tyrmänny.. :heart: hehee..
 
Zoe-F
Moi!
Miä oon neljättä päivää polttamatta. Kyllä se tästä!

Talvis :wave: Teretulemast!

Miä en kyl paljoo tääl höpäjä ku miä oon maalismasujen puolel ku siäl on suunnillee samas kohtaa menos aika paljon nii miä oon jäänny ihan koukkuu siihen vertailemisee.
Ku toisel on viäl aamupahoinvointii ja toisel ei ja sitä rataa.

Zoe ja Öttiäinen 9+5 :heart:
 
Zoe oikein paljon peukutusta d :D b mä tiedän että on tosi hankalaa mutta äkkiä se suurin tuska helpottaa. Mä lopetin kun ruvettiin pentusta tekemään. Kaikista vaikein on se pari viikkoa ja sitten kolmen kk jälkeen ei ota edes koville! Sulla on ehkä maailman paras motivaattori nyt!!! Muista että tämä on sitä vastuuta jota sinulta äitinä odotetaan ja mitäpä et lapsesi vuoksi tekisi. OLE YLPEÄ JOKAISESTA SAVUTTOMASTA PÄIVÄSTÄ!!!!
 
Zoe paljon tsemppiä lopettamiseen!! pahin on niinku takana päin jo =) tiedän miltä tuntuu luopua pienestä palasta omaa itseään (takana 5 vuotta melkoista ketjupolttamista, puoli vuotta "kuivilla") viimeisen tupakan oon polttanu melko tarkkaan 6kk sitten. mut bilepolttamista ei lasketa :ashamed: ku oon viihteel sen kerran kk jos sitäkää. sie pystyt siihen!!! :flower:
 
Zoe-F
Jep. Miä oon poltan 8 vuotta askin päiväs ja reilu vuos meni pari askii. Viimesen vuoden vähensin pikkuhiljaa ja nyt vast lopetin ku silloin ku mult otettii kapseli pois ni en tienny et tuun heti raskaaks.
 
Zoe-F: Iso hatunnosto hienolle päätöksellesi :) :flower: Tahdonvoimaahan se kysyy, mutta eipä kai sitä mitään suurempaa motivaatiota voi ollakaan kuin oman lapsen hyvinvointi! Ajattele joka kerta, kun tupakkaa mieli tekee, että jos sen poltat, vauvasi ei saa henkeä, ei jaksa liikkua kohdussa, ja ihan jokainen rööki vahingoittaa pienelle elintärkeää istukkaa. Se pahin himo ei kestä kuin hetken, ja kun vaan hoet itsellesi jotain hyvää mantraa, selviät siitä :) Kokemuksesta puhun! Ekat viikot on pahimmat, mutta siitä yli kun pääsee jokainen päivä on edeltäjäänsä helpompi. Me kaikki tsemitään sua täällä, et pysyt siitä myrkystä erossa :D

Cham: Sulla on kyllä just mainio asenne :) Voimia vaikeaan raskauteen, niitä kyllä kysytään. Ja hienoa jos vielä kykenet nauttimaankin vähän :heart: :heart: On se pieni sen arvoinen. Lepäät juuri niin paljon kun on tarvis, yhtään enempää stressiä et työstä tarvitse. Hyviä vointeja sulle! =)

DD ja potkurineiti 23+1 :heart: (iltapäivällä lääkärineuvolaan! mitähän siel tapahtuu :D)
 
Kiitti Talvis =) On se jo pidemmällä ku tissit :D Saas nähä millon tän ja naapurirapun mummot alkaa onnitteleen ja silitteleen mun mahaa :D
Eikä oo olemassa tyhmiä kysymyksiä :hug: ja pelkoja on ollu ite kullakin, et tänne voi/ saa/ pitääkin avautua niistä :hug: :heart:
 
Joo, talvikselleki täältä vielä viralliset onnittelut ja tervetulotoivotukset :D :flower: Täällä me yhessä jaetaan neuvoja, tuetaan toisiamme ja tuskaillaan erilaisten odotusongelmien kanssa :heart:

Toivis:
Voih, kyllä se sunki masu sieltä :D Mä otin taas eilen kuvan omastani, ja järkytyin. Se on ihan hervottoman kokonen, kohdunraja selkeesti tunnettavissa n. 5cm tissien alapuolella. Näyttää kuulemma siltä, että oisin syöny keilapallon :p Noh, näätte sit illalla ku tuun kertoo neuvolalääkärikuulumiset ja laitan sen kuvan tänne!
 

Yhteistyössä