Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Miraclelle :hug: negasta, toivottavasti vielä plussaksi muuttuu!!!

Lumikeijulle ja Kuumeilijalle :hug: tädistä ja voimia uuteen kiertoon.

Ja sitten uutisiin ja iloisiin sellaisiin nimittäin miehen simppatestin tulokset tuli tänään ja kaikki on siellä saralla kunnossa!!! Olen niiiiiin iloinen ja on helpottunut. =)
 


Hyvää viikonloppua kaikille!
Hieman alkaa helpottamaan omat fiilikset...olen laittanut tuota meidän pihaa ihan urakalla saapahan jotain muuta ajateltavaa.


Kyllä oisin maailman onnellisin jos se ihme tapahtuisi tässä kierrossa ja tulisin raskaaksi...eihän se nyt ihan mahdoton toive ole, eihän?!

 
Chamorphis Joo, tosiaan joulukuisissa olen, laskureiden mukaan LA joko 29. tai 30.päivä joulukuuta, näkee sit myöhemmin muuttuuko tuo laskettu aika mihinkää suuntaan :heart:
Mulla ei pahemmin mitää oireita edes ole, jotain satunnaista pahoinvointia.
Kuiteski varhaisultrassa kaikki oli OK, joten tää oireettomuus ei ainakaa pitäis mitään pahaa tarkoittaa :D

Toivotaan nyt että ens viikolla kuunneltas noita sydänääniä ja ne sieltä kuuluis nii sais taas hengittää vähän vapaammin :eek:

vauvis 9+4 :heart:
 
Juu eihä sitä tiiä jos se vaiks plussaks muuttuiski.. kipuilua o ollu mut kai se enteilee sit vaa menkkoja.. Tosin jos se ovis oiskin ollu sillo ko ol se hirmu kipu ni sit siit ei ois vasta ko vko.. Mut en jaksa uskoo siihenkää :p

ja kone o ny iha sekasi ko olin nii tyhmä ja annoin sen viruksen tulla... mut nooh, jospa tää tästä ja sen sais pois jossai vaihees :) Vietii sormukset taas kerran sinne mist haettiinki (iha orpo olo ilma sormusta!! :ashamed: ) ko ne ärsyttää meide molempien ihoo niin et oikee iho lähtee... ni siin sitä sisäpintaa tai sitä reunaa ei kai oo tarpeeks hiottu ni ny ne tekee sen ja kiilottaa sit kans :) Et jospa sit paranis eikä tekis semmost toho sormeen. Miehel otti tosi pahoin ja se men iha hirmuseks, iha punaseks ja lähti nahka ja tosi pahan näköne :| Mut jos toi hiomine auttais :)
 
TinyAngel kiitti :hug: ...Noh, oon vielä aika pessimistinen tän asian suhteen, ku oon kuitenki viel nii "alussa" ja kun ei tiedä mistää mitää, mitä tuolla mahassa tapahtuu, ja tärkein, että onko kaikki varmasti vielä hyvin.

Vaikka olen mä jo parit vauvan vaatteet ostanu kaappiin odottelemaan :heart:
 
TA, siinhä ne :) Pitäs kunnol ottaa mitat ni vois sen puvun teettää :) Ei oo ny taas niinkää niit suunniteltu niit häitä, pitäs bändi hommata yms... huoh.. no mut onneks on jo meikki ja kampausaika jo kondikses ja kaikki muut tärkeimmät eli kirkko ja pitopalvelu :D Siit on vähän harmia et minkälaisen kaulakorun sitä hankkis mut ehtiihä täs :) Huutonetist huusin yhen mut se ol kyl iha järkyn painava ja pelottais vaa et se menis sit rikki tms :D Ja toivotaan sitä plussaa sulle täs kierros!! :) :hug:
 

Vauvahaaveita Kyllä mä uskon että kaikki on massussasi hyvin. ja joulun tienoilla saadaan kuulla ihania uutisia.

Vaikka olisin minäkin varmasti ainakin alussa hyvin varovainen toiveissani...kun näyttää muutenkin siltä ettei meinaa tulla raskaaksi sitten millään...täytyy kyllä myöntää, että minä olen hätäisistä hätäisin ja meiltä löytyy kyllä jo nyt jonkun verran vauva juttuja...
 
miracle Toivottavasti löydätte kivan bändin. Meillä oli Anglia orkesteri. Se oli aika kallis, mutta todella hyvä. Ainakin minusta. :heart:
Onneksi tärkeimmät onkin jo teillä hankittuna. Ei tuu sitten turhaa tressiä. Kyllä sen kaulakorunkin pian löydät.Minä ostin morsiuspukuliikeestä semmoisen helmikaulakorun...
joo plussaa täällä päässä kaivattais jo kovasti!!!
 
onnea kisulle TA :)

Mie mietin et ko tää ei ehk nii hirmu järkevää oo palstailla näin innokkaasti ko tulee vaa ressiä ko kahtelee aina kp:ita yms.. ni miut vois pitää listalla mut ottaa kp:t pois.. km ja yk:t saa jäädä :) Ko haluun kummiskii pysyy siin ajantasal et monesko yk on :) Ja ku en kummiskaa iha taustallakaa oo ko tääl aina pyörin ja kirjottelen ni jos poistas tosissaa vaan ne kp:t ni ei tulis niitä kytättyy niin koko ajan :) Ku kummiskin merkihen ain kalenteriin jos menkat alkaa ni jossai vaihees ko tosissaa tarvii tietää kp:t ni jos sit laskis ni se ois enempi työn takana eikä het aina tulis kytättyy niitä, jos sitä siten vaiks raskautuiskin :heart:
 
Mun tiedot ei näköjään sitten päivittyneetkään. Eli mulla nyt kp 14/28-29. Aloin muuten miettimään, että olenkohan tehnyt virheen niiden yrityskertojen laskemisen kanssa, ilmeisesti olen. Eli olisikin nyt vasta yk 4, kun aloitettiin yritys vasta oviksen jälkeen aika varmasti, joten sitähän ei oikeastaan siis kannata laskea edes yrityskierroksi :D En ollut ihan perillä oviksen ajankohdasta silloin.

En ole pitkiin aikoihin päässyt kirjautumaan koko sivulle, aina mukamas joku virhe, kummallista.

Mä stressaan kauheasti sitä, että tulenko ikinä edes raskaaksi. Mulla kun on harvinaisen huono lykky verrattuna keskivertoihmiseen (omasta mielestä siis). Lisäksi olen alkanut vältellä kaikkia tuttuja joilla on lapsia tai ovat raskaana, en kestäisi olla heidän seurassaan kun he hehkuttavat onneaan. Outoa menettää toivonsa näin äkkiä, mutta olen kärsimätön ja kun tuntuu että olisi jo yrittänyt ikuisuuden. Pitäisi kai olla optimistisempi ja menettää toivo vasta sitten kun sitä ei todellakaan enää ole.
 
Joo älä Veiled87 luovu toivosta!! Se voip hyvinkin tärpätä vaikka piankin! Sitä kun ei koskaan tiiä..

Multa vois ottaa sen kysymysmerkin pois sieltä yrityskerroista, eli mulla tosiaan on nyt menossa vasta 2. yrityskierto.
 
Miracle, tuo kiertopäivien laskeminen on ihan mahottomaks menny täälläkin, koko ajan oon tietoinen missä mennään ja se ei välttämättä oo ihan hyväks :ashamed: Se hyvä puoli tässä on että yleensä aiemmin kevät on menny liian hujauksessa ohi, mutta tämä toukokuu on ollut pisin kuukausi piiiiiitkään aikaan... Eipähän mene ihana kesäaikakaan niin huomaamatta ohi, kun näitä päiviä tosissaan laskee ja odottaa! Heh! :whistle:
 
Onhan se muuten kumma homma että mä en saa itteeni rekkautumaan sinne "Kerhoon"!! :kieh: En ilkeä enää Kuumeilijaa ja Jouskaria vaivata, joten valitan täällä julkisesti tyhmyyttäni! Mulla on sinne salasana, oon löytänyt sen linkin "Esikoista", vaan en pääse sisään! Miksi? :headwall:
 
just niin tein, annettujen ohjeiden mukaan. Valitsin sen sinisellä pohjalla olevan kerhon, laitoin salasanan, sitten "hae jäsenyyttä". Vaan eipä tapahdu mitään! Otin tuohon viereen jo tietokoneguru-ukkelini, jonka kanssa käytiin vaihe vaiheelta homma läpi. Vaan ei onnistu. Missä siis vika? Miks ei minnuu huolita kerhoon? :'(
 
Malttaisinpa itsekin olla laskematta niitä kiertopäiviä. Mutten vaan osaa, tulee koko ajan mietittyä. Mä olen aina ollut sellainen asioiden vatvoja. Onneksi on tämä ihana pino, jossa saa vertaistukea :) Kunpa vaan plussattaisiin kaikki pian :heart:
 

Yhteistyössä