Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Nyt vasta sain luettua noi keskustelut jotka missasin..huoh..
miracle mä ainakii tääl eläydyn muitten teksteihin ja jaan empatiaa monesi niin, et en kommentoi kuiteskaa..ku en löydä lohdutuksen sanaa tai keksi kommentoitavaa, kun ei oo kokemusta tai mä kommentoin niin epäselvästi, et kukaa ei tajuu ja/tai loukkaantuu..you know..kuten tästäkin tekstistä huomaa..

Texhippan ja niinkunenä tervetuloa tosiaan!! :D
 
Kat
Minä ilmoittaudun tänne kans mukaan. Ikää 26v. Pillerit jätin useamman vuoden käytön jälkeen pois tämän kierron alussa. Kierron pituudesta ei ole vielä varmuutta, mutta eiköhän se tässä ajanmittaa selviä. Ensi kierrossa sit eka yk. :D
 
tervetuloa Kat :) :flower:

miula tänää tullu sen olosta vvuotoa et koht menkkojen tulis alkaa.. Pääsis jo uuteen kiertoon vaiks tää kyl koht alkaa maistuu jo puulta tää yrittämine. Jos antais vaa olla eikä miettis turhia ni ois helpompaa mut mitenhää sen sit tekee..
 
oltiin pudottu tokalle sivulle! :eek:

mulla on menkkakipuja ja ovis vasta tiistaina :( ärsyttävää. ollu koko yön.

ihanaa ku yölä sato kaatamalla vettä :) avasin ikkunan ja kuntelin. kesässä on kaks ihanaa asiaa (muiden ittestäänselvien asioiden lisäksi) nimittäin sateenropina peltikattoa vasten ja ukkonen!mä rakastan ukkosta yli kaiken!


oi mun siskopuoli oli saanu suomesta ysin :) ylpeä olen.ne sai nyt jo numerolliset toikkarit. (menee neljännelle) ja se sai positiivisuudesta stipendin. veli oli saanu hyvät matikasta.
isän kaa naurettiin ku toinen, jonka ei oo ollu "pakko" oppia suomea saa ysin ja mä sain kolmosen suomesta amisaikoineni :D mut se oli siks että automaattisesti tippu yhen arvosanan jos tenttas aineen pois, ja sitten kun tuo ruotsin kielen taito oli vähän ... semmone :)


miten mä oon näin omaa napa taas? no mut ehkä mä saan jotain keskustelua aikaan :saint:

sisko eros miehestään perjantaina! yllättäen mut tavallaan ei. nyt voi jo ihan hyvin... se oli niiden yhteinen päätös ja hyvä että erosivat ystävinä. pysyy sit best manina se mies :D
ei mut outoa kun tekis mieli puhua p*skaa siitä miehestä muttaku ei löydy syitä. ois ees tehny jotain, ja siitä ois tullu ero. muttaku ei. kiinnostus vaan lopahti...

taas tuli pitkää turhaa höpötystä.. no mutta hyvää maanantaita ja peace out! nyt tulee mangusti ohjelmaa televisiosta ja minä ja beatles (veli värjäs hiuksensa) mennään ostaa hamekangasta. kuitti menee miehelle.
 
Moikka!
En oo kerenny lukee et mitä tääl palstal tapahtuu..ku en voi nytkää olla ku hetken koneel ku ei oo visrus päivityksii tässä..täällä ei mitään uuttaa.
talvimamma paan yv:tä koha saahaa koneelle virus jutut toimii =)
Miulla on tänää syndet :flower: mut enpä vietä niitä mitenkää..
Eli siis palstatauko jatkuu viel hetken pakostakii..
 
onnee tyty :) :flower:

Tääl edelleenkin ärsyynnytään ko niit menkkoi ei tuu.. noh, ainaskii viim. pe tai la niide tulis tulla ko sillon teen testin joka on kummiskii taaski nega ja sit aattelen iha muuta ko meen turkuun kamun luo, ni josko ne sit alkas :p
 
Tervetuloo Kat!

Paljon Onnea tyty86 synttärien johdosta!! Jospa ne kaks viivaa tulis lahjaks täs lähiaikoina.. ;)

On:tilasin ajan gynelle, et tekis vuosittaisen tsekkauksen..pelottaa, et on tullu uusii kystia, ku ois vähän viitteitä sellaseen..
 
Kat
Kiitos, kiitos. :) Saapas nähdä kuinka kauan menee, että kroppa palautuu normaaliksi pitkän e-pillerikauden jälkeen. Toivottavasti ei mene kauaa.. Toisaalta nyt olisi varmaan aika tällä tytöllä kasvattaa hieman kärsivällisyyttä :D Alan sit ensi kierrolla kirjoitella tänne lisää.. Pakko myöntää, että jo nyt koukuttaa.
 
Hei, Täällä uusi pikkuisesta haaveileva tai no ei tää haaveilu ole mulle yhtään uutta , kun ollu jo monta vuotta mutta nyt elämäntilanne sellainen että vihdoin ja viimein ollaan päätetty että sellainen pikkunen olis ihanan saada ja tokankerran nyt odotellaan että jos uskaltais testin tehdä. viimeksi se tuntui niin sydämessä kun testi oli nega.

Toivottavasti olen tervetullut tänne. :)
 
Tilasin itelleni lekuriajan..sai vasta heinäkuulle..oma lekuri zekkaa tilanteen ja laittaa sit lähetteen gynelle.Ei tätä tuhrutteluu enää jaksa katella ja alkaa pännii noi kemialliset raskaudetkin :kieh: kolme peräkkäi..oisin jo neljännel kuul menossa jos eka raskaus ois alkanu kunnolla :(
Trvetuloo uusille.. :wave: tuun lukee enempi koha kone fiksattu
 
Heii kaikki, heti alkuun omaa napaa, mulle voi muuttaa yritys alkaa piakkoin :heart:
Onnistuin olemaan oikeassa että kun ystäväni tulee viikonlopuksi kolmen tyttönsä 6v, 4,5v ja 1v kummityttöseni kanssa kylään niin se ei voi kuin nostaa isännän fiiliksiä.
Sain sille kuumeen :D

Oli niin herttaista kun oltiin mamman kans saunassa ja isäntä katsoi tyttöjä ja sitten hehkutti miten 1v osasi ottaa tutin laukusta ja laittaa sen itse suuhun ja sitten se osasi sitä ja tätä. Kahdestaan kun jäimme hän sanoi että tajusi kuinka paljon lapsi antaa elämälle rankoista hetkistä huolimatta ja minä tietysti tippa linssissä!!
On vain niin outoa että kohta sitä pääsee yrittämään ja toteuttamaan sitä pitkäaikaista ja ikuisuudelta tuntuvaa haavetta :snotty:

Tervetuloa uudet ja +++++++++++++++++++++++ puhuuria kaikille!!
 
Apua, mie en näe kun joka toisen sivun...
Nyt on sivut 59 ja 60 ainakin estetty, niissä on jotain mitä ei saa työkoneelta avata.

Niin elkääs ihmetelkö, olen kyllä yhä maisemissa!

En yhtään tiiä mitä teille kuuluu, mut toivottavasti on ainakin plussia tullut lähiaikoina?
 
heiii vaan :)

voihan nenä sentään, pitää varmaan tuota listaa päivitellä tämän päivän tasalle, mutta vartokaas mielenne hetkeksi, saattaa olla aika isotöinen homma.. :)

ON: ei mitään uutta, paitsi, että sunnuntaina tuli juhlittua omat ja serkun valmistujaiset ja voin kertoa, että suonissa virtaa siirappi ja sokeri :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veiled87:
Mä stressaan kauheasti sitä, että tulenko ikinä edes raskaaksi. Mulla kun on harvinaisen huono lykky verrattuna keskivertoihmiseen (omasta mielestä siis). Lisäksi olen alkanut vältellä kaikkia tuttuja joilla on lapsia tai ovat raskaana, en kestäisi olla heidän seurassaan kun he hehkuttavat onneaan. Outoa menettää toivonsa näin äkkiä, mutta olen kärsimätön ja kun tuntuu että olisi jo yrittänyt ikuisuuden. Pitäisi kai olla optimistisempi ja menettää toivo vasta sitten kun sitä ei todellakaan enää ole.
Mulla alkaa olla vähän samoja oireita, mutta luultavasti jo hieman helpottaa...olen alkanut pyöräilemään, käymään kuntosalilla ja touhuamaan pihallamme kasveja istutan...mutta tosiaankin huomaan vetäytyväni kaveri piiristä aika radikaalisti takavasemmalle...huomaan ettei huvita olla tekemisissä heidän kanssaan, vaikka ihania ihmisiä ovatkin. Mutta se hehkutus ja jatkuva puhuminen mitä lapset on tehnyt saa minut aika surulliseksi...en voi sille mitään.Kaikille en oo ees kertonut meidän vauva haaveista. Toivottavasti ymmärtävät ja antavat anteeksi minulle kunhan pääsen taas sosiaaliseksi minäksi.
:(
 
[color]

MAANANTAI 2.5.2008


Laala...................... kp 116/??.................................... yk 1

Ouska......................kp 76/35....................................yk 3

susanna85..............kp 61/28....................................yk 2

Stella82...................kp 49/30-32..............................yk 9
apsu.........................kp 47/35....................................yk 2
Talvimamma-09......kp 41/30-31(-54)........................yk 2

Humu82...................kp 34/27-28...............................yk 2
Kaa..........................kp 33/31-36...............................yk 5

simppu82................kp 28/34......................................yk 3
della........................kp 28/?......................yk 7(palstatauolla)
kiharapää................kp 27/32-35(-43)......................yk 9
Niiskunena-78........kp 24/28......................................yk2
JJ-t..........................kp 23/30-33................................yk4
Citilda......................kp 22/27-28................................yk 3
mami-ehdokas.........kp 22/28-30...............................yk 5
arabel......................kp 20/26......................................yk 13

tiger75.....................kp 19/27-29................................yk 11
Jouskari-82.............kp 18/28.......................................yk9
Veiled87..................kp 17/28-29.................................yk 4
Siniviuhka...............kp 17/27-29.................................yk 4
Rva B.......................kp 15/33.......................................yk14
Tuulia85..................kp 15/33.......................................yk 6
mulmul....................kp 15/27-30...............yk 10(palstatauolla)
nibbler....................kp 14/28.........................................?
outsa5.....................kp 13/33.....................................yk 4
Emiliana..................kp 13/28-33..................................yk 3
Kride........................kp 12/20-30.................................yk 3
TinyAngel.................kp 12/29-30.................................yk 3

Suunnistaja.............kp 10/26-28................................yk 3
Mersey.....................kp 10/30....................................yk 4
Minnie-.....................kp 9/31-33..............................yk 2
tyty86......................kp 8/30-35..............................yk 4
Kauris-82.................kp 6/28-35..............................yk 3
Veena......................kp 6/24-28...............................yk 13
johanna83...............kp 6/32-40..............................yk 3
Nanniina..................kp 6/32-36...............................yk 9
HaLPe......................kp 5/24-25................................yk 4
Lumikeiju.................kp 4/28- ..................................yk 2
Santtuli....................kp 4/27....................................yk 3
Kuumeilija...............kp 4/28-35................................yk 5
xAnnax.....................kp 3/ 28-31 ...............................yk 7
Daadeli....................kp 2/27-31...............................yk 3
miracle.....................................................................yk 2 (km04/08)
EllaMaaria...............kp?/??.......................................yk1
Zoe-F......................kp?/??.......................................yk1


keskiarvo:
[color]



Diodium
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Piglet...................... Taustailee, käy silloin tällöin kp 14/27-
ElinaMaria...............Palstatauko, odotamme pikaista paluuta!
Miragle88...............Miehen suostuttelu käynnissä
Linna
Louvre.....................Palstatauolla
[color]



miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38

kesk.arvo =




 
HUOMIO!!

Koska listaa ei oltu päivitetty perjantain jälkeen ja olitte ilmoitelleet kiertopäiviänne lauantaina ja sunnuntainakin, tarkistakaa KP:nne!! :)
niissä on virheitä aikalailla varmasti :) :) pahoittelut siis ... :flower: :flower:
 

Yhteistyössä