oltiin pudottu tokalle sivulle!
mulla on menkkakipuja ja ovis vasta tiistaina
ärsyttävää. ollu koko yön.
ihanaa ku yölä sato kaatamalla vettä
avasin ikkunan ja kuntelin. kesässä on kaks ihanaa asiaa (muiden ittestäänselvien asioiden lisäksi) nimittäin sateenropina peltikattoa vasten ja ukkonen!mä rakastan ukkosta yli kaiken!
oi mun siskopuoli oli saanu suomesta ysin
ylpeä olen.ne sai nyt jo numerolliset toikkarit. (menee neljännelle) ja se sai positiivisuudesta stipendin. veli oli saanu hyvät matikasta.
isän kaa naurettiin ku toinen, jonka ei oo ollu "pakko" oppia suomea saa ysin ja mä sain kolmosen suomesta amisaikoineni
mut se oli siks että automaattisesti tippu yhen arvosanan jos tenttas aineen pois, ja sitten kun tuo ruotsin kielen taito oli vähän ... semmone
miten mä oon näin omaa napa taas? no mut ehkä mä saan jotain keskustelua aikaan :saint:
sisko eros miehestään perjantaina! yllättäen mut tavallaan ei. nyt voi jo ihan hyvin... se oli niiden yhteinen päätös ja hyvä että erosivat ystävinä. pysyy sit best manina se mies
ei mut outoa kun tekis mieli puhua p*skaa siitä miehestä muttaku ei löydy syitä. ois ees tehny jotain, ja siitä ois tullu ero. muttaku ei. kiinnostus vaan lopahti...
taas tuli pitkää turhaa höpötystä.. no mutta hyvää maanantaita ja peace out! nyt tulee mangusti ohjelmaa televisiosta ja minä ja beatles (veli värjäs hiuksensa) mennään ostaa hamekangasta. kuitti menee miehelle.