Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

moi vaan kaikille ja tervetuloa uusille!

loppukierrossa mennään (kp 28/34) ja pessimismi on astunut kuvaan. vähän pelolla odotan taas sitä negan testausta, kun viimeksi se iski naisen niin maahan... :( ajattelin ensin että en testaa ollenkaan, tulkoon täti kun kuitenkin tulee. mutta nyt kuitenkin järkeilen, että tulee suru puseroon kun täti pärähtää paikalle ja jos se tapahtuu maanantaina niin töissä olen silloin. eli jos testaisi kuitenkin viikonloppuna niin ehtisi surra mahdollista negaa rauhassa kotona. tai sitten iloita jos niin onnellisesti kävisi... :heart:

sori omanapaisuus, on vaan epätoivoinen olo hetkittäin. oletettu ovis (kp 20) hyödynnettiin tehokkaasti, mutta ei vaan tunnu siltä että olisi tärpännyt eikä oireita ole mihinkään suuntaan. olen vähän miettinyt että voisin poistua listalta kun/jos neljäs yk lähtee käyntiin. voisi sitten nauttia kesästä ja tjottailla.

älkää antako mun apean mielialan tarttua, toivon kaikille rentoa odotuksen odotusta ja plussia testeihin! ja loppuun ennustus: tuli sellanen etiäinen että tässä kierrossa plussaisi nibbler! B)
 
simppu82
tsemppiä sinne päin... :hug:
täällä ollaan ihan samoissa tunnelmissa... :/
jos nyt ei onnistu niin sitten kyllä pidän minäkin"taukoa" joka tarkoittaa sitä että elellään kesä rennosti (ilman palstailua ja muuta kyttäämistä )
ilman ehkäsyä ja toivottavasti yllätytään positiivisesti viimeistään syksyllä.
 
kiitti tsempeistä TA ja miracle!

eihän sitä tosiaan pitäis vielä lannistua, niin alussa vasta yritys. kyllä mä oon ihan positiivisin mielin noin niinku suurimman osan ajasta, mutta loppukierto on sellasta tunnemyllerrystä että oksat pois! :D sulla on miracle kyllä asenne kohdallaan, välillä kadehdin sun positiivisuutta...
 
miracle
oikeessahan oot. Positiivisuudella pääsee jo aika pitkälle.
Olenkin yleensä se joka on positiivisin...mutta jostain kumman syystä tämä aihe saa sen sen luonteen piirteeni katoamaan, varsinkin kierron lopussa.. :/
Yritän tässä kyllä vitsailla tosiaankin että olen niin suunnitelmallinen ihminen etten minä nyt voi raskautua ennen aikaisesti vaan vasta lähempänä tuota alkuperäistä suunnitelmaa...eli elokuulle asti positiivisin mielin... :D ...ainakin yritän...
 
Kyl se sielt kuule tulee, nopeemmi ko arvaattekaa! Miula tärppäs sillo het yk3 ko en aatellu yhtää et oisin raskautunu, suht varma olin suurimman osan aikaa et ei tärpänny ja et uutta kiertoa kohti vaan :) Tääl sit tsempattiin testaamaan ja omaks kummastukseks se viiva siihe piirtyikin :p

Ja onhan se kyl välil et epätoivo alkaa hiipiä mieliin.. mut ei anneta sen voittaa! Viel meist jokkaisella on semmone ihana vauvamasu ja kirotaan kaikkia oireita ko sattuu ja kolottaa :p :heart:
 
mua taas on alkanut yököttää asiat :) mutta luulen, että johtuu eilisestä ylenpalttisesta makean syömisestä..tänään on etonut kaikki oikein kunnolla. äskenkin kun söin salmiakkia, tuntui, et pitää oksentaa, vaiks salmiakki on mun suurinta herkkua :D

ei näillä kp:eilla pitäs vielä mitään haaveillakaan edes.. :D saati sitten, että simppoja ois saatu liikkeelle kun joka yritys päättyy miehen veriseen hyysäilyyn.. :p
 
TA, no hyvä jos ol jottai apua :) meinaa kyl se vaa kannattaa miettiä nyt niitä kaikkii hyviä juttui mitä on vaiks kuin sitä vauvaa haluaa. Ei tartte heräillä öisin itkuihin koko ajan eikä oo niin tuhottoman väsyny ko ehk sit on :p Kyl me ehditää ne ihanuudet sit kokee ku sen aika on :heart: Ja aivan VARMALLA niin tulee käymään, ehk hyvin nopeestiki :)
 
postaan tän keskustelun tähän kun en jaksa ite kirjottaa tota, mutta siis ihan prikulteen samanlaisia tuntemuksia mullakin..täällä ketjussa kun on niitä hoitoalan ihmisiä nii osaa varmaan selittää :)

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1065048
 
Miracle oikeessa olet. Kyllä meijän jokaisen vuoro on joskus tulla äidiks. :)

Mua kanssa nukuttaa nykyään koko ajan... Outoa, vaikka ulkona ollu niin ihanat ilmat.
Kolme päivää olen nyt tikuttanu ja hyvin haalee viiva ilmestyny. Jatketaan...
 
Heippa tytsykät :wave: ja tervetuloa uudet.

Tuli taas leikattua nurtsilta voikukat alas. Ne on rasittavia "kukkia". Ja nyt kun ne alkaa siementää...Toivottavasti joku muukin siementäs kun nuo kasvit....
Sanoin miekkoselle eilen että nyt kun menkat on ohi niin joka toinen päivä tahti alkaa taas. Laskeskeli ja mietti menoja sen mukaan :D hassu. Taisivat hyttysetkin valmistua lauantaina ja nyt on jalat niin paukuroilla et tekis mieli johonki rapsutuskoneeseen.
Ehkä se on tuo kuumuus ja valoisuus kun väsyttää. Illalla ei meinannu uni tulla ja aamulla olis kyllä maittanu mut herätyskello pirahti kesken jännän unen.
 
Hei kaikki! Ja uusille TERVETULOA! :flower:

Jotenkin taas tuntuu siltä, kuten moni on täällä todennutkin, et pitäis vaan lopettaa stressaaminen ja antaa elämän viedä... kai sitä sitten sikiää kun vähiten odottaa... Onneks nyt on muutakin ajateltavaa, oli joku aika sitten mennä täysin överiks tää vauvakuume, kun ihan fyysisesti sattui ja tuntui pahalta, kun ei ole sitä omaa nyyttiä... :| Mutta nyt on ollut muuta ajateltavaa niin paljon, asunnon kauppakirja kirjoitetaan huomenna ja viikonloppu meni juhliessa ja kesäloma alkoi...nyt on taas sellainen fiilis et hyvää kannattaa odottaa ja vuoro tulee varmasti... Miraclen asennetta on ollut kiva lukea, tulee itsellekin todella hyvä mieli kun joku jaksaa tuolla tavalla tsempata koko porukkaa!!! :heart: :heart:

tänään kyllä kaikesta huolimatta taas harjoteltiin vauvantekoa, et tulee sitten valioyksilö kun päästään ihan oikeesti yrittämään :D ei hullumpaa sekään... =)

Mutta kaikille VOIMIA ja jaksamisia hankkeisiin, iloista asennetta ja plussia testeihin kuin testeihin! (itse olen päättänyt lopettaa testaamisen ennen seuraavia ja ensimmäisiä kuukautisia pillereiden jälkeen koska lietson vain itseäni sillä...)
 

Yhteistyössä