Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

miraclehan vois tehä vaikka kerhopuolelle ketjun "miraclen häät" sit pastettaa kuvia ja muuta linkkejä jotka vaan liittyy häihin :)

sit se olis melkeen niinku me oltas siellä kans :)
sit me pastetataan kuvia lahjoista joita oltas ostettu häälahjaks :kieh: :D
 
Kun Lumikeijulla on vaikeuksia päästä sinne kerhoon niin onnistuisko jos kutsut sen sinne,itse yritin kutsua mutta mulla ei ole valtuuksia kun en ole sitä perustanut :whistle: Vai ootteko te sitä jo yrittänyt....? Ihme homma kyl!

*muoks* huomasithan Lumikeiju että niitä "Esikoista" on kaksi pinoa? Toinen on sinisellä pohjalla ja toinen on liilalla tai violetti mikä lie, niin lila/violetti on se oikea! Se sininen ei toimi! :attn:
 
Zoe-F, huiiii.... mistäs se heppa pillastu vai ihanko tipahdit muuten vaan... kuulostaa pelottavalta, koitahan pysyä tolkussais...

Täällä tuntuu taas olevan aika apee mieliala noin yleisesti :| mutta nyt kaikki palstailijat kestovirne naamalle, hepeneet päälle, ja puputusta puputusta puputusta...periks ei anneta millään muotoa!!!! Kesä tulee, aurinko paistaa ja mielikuvitus lisääntyy ja on sitten likaisia tarinoita kerrottavana sille tulevalle sukupolvelle siitä, miten saivat alkunsa... :D

Koitan kovasti pysyy hyvällä mielellä ja iloisena vaikka kp huitelee nyt ekana luomukiertona 46:n paikkeilla...kohta soitto lääkäriin jos ei housut punastu! en jotenkin sitäkään saa aikaiseks, uskottelen et hormoonit ne vaan on sekaisin...

mutta mutta...ulkona on ihana ilma ja parit ylioppilasjuhlat tänään edessä...LISÄKS MIULLA ALKOI LOMA: KOKONAISET 10 PÄIVÄÄ! voi tätä onnen autuutta, varsinkin yövuoron jälkeen, kun unta takana n.4h :LOL:
 
nibbler, soot iha hassu :D :LOL:

Tääl sitä tätiä vaa ootellaan.. ei ees tuhrua tuu vaiks viimeks kyl aikaseen tuhrutti ja sitä edellisenäki negakiertona... noh, ei pitäs aatella ni jospa ne sielt tulee. Tai sit jos ny en ota kuppia matkaan ni kummiskii alkavat sit tänää ja mie meen miehen serkun ylppärijuhliin :p nooh, saa ny nähä milloo ne tulloo :D
 
Heiii :) sattui niin hyvä tuuri, että pääsinkin pikapikaa käymään täällä.. :)

Louvre minäpäs eilen ehkä tajusin mistä sinun niccisi tulee :D huomasin, että minulla on yhdet öljypastelliliidut joiden merkki on Louv're :D että pitääkö paikkaansa?:) *leikkii kunnon sherlock holmesia :LOL: )

kamalaa miten surullista kun täältä tuntuu kaikki lähtevän pois tästä ketjusta :| harmittaa, kun kuitenkin isolla porukalla on aina hauskempaa :)

ON: limakausi jatkuu vaan..aika kummallista..eilen en pystynyt tikuttaa kun oli niin kiire, enkä myöskään tänään tai huomenna kun olen täällä kotipaikalla..tympeetä, mä kun oisin niin toivonut, että oisin saanu edes siihen ovistikkuun plussan..vaikka torstaina olikin täysin puhdas nega ilman viivanpaikkaakaan..joidenkin laskureiden mukaan ovis oliski tänä vkl, mutta luulenpa, että sekin menee ihan hukkaan vaikka oliskin..ei meinaan ole herunut vieläkään...
 
voi jumankavita!!!
siis EI VOI OLLA totta!! äsken sain vihdoin ja viimein kellistettyä miehen seksipuuhia varten ja TAAS toistui sama tilanne kuin viimeksi..kesken panemisen mies huomasi taas, että tulee verta ihan hemmetin paljon..tällä kertaa sitä verta tuli siis niin paljon, että ois voinu kuvitella sängyssä tehdyksi jonkun kirurgisen operaation..nyt tässä taas selvitellään, että kummastako se veri onkaan peräisin..mies vaan epäilee, että hänestä kun kuulemma näyttää sille, että se kiinnike on taas vähän revennyt... voi hitto, nyt kyllä on pakko usuttaa se lääkäriin maanantaina..:kieh: :/ :/

mies vaan tuumasi kun touhu jäi kesken, että "kylläpä ihan varmaan touhutippoja irtos niin paljon, että toivottavasti niistä jotain hyötyä on"...mutta oon lukenu niin paljon eri väitteitä touhutipoista, etten kyllä tiiä uskosinko siinä olevan siittiöitä ollenkaan..mitä mielltä te ootte, onkohan siinä?
 
EllaMaaria ei toi 46 oo vielä mitää... :) mul oli eka luomu 54 pv ja tää toine näyttää venyvän taas samoihin lukemiin... :D kyl se limakalvo sieltä pois rapistuu kuha tarpeeks paksuuntuu... tai sit sul tulee joku ylläriovis vielä :b mä oon litkiny greippimehuu siin toivos et se limakalvo paksuuntuis viel nopeemmin ja lorisis jo pois ni pääsis jatkaa.
 
Lumikeiju: Tosiaan kuten Jouskarikin jo mainitsi ne se violetti on se oikea kerho. Niin ja kuumeilijan pitää mun käsittääkseni joka tapauksessa hyväksyä sut jäseneksi ennen kuin pääset esim. keskusteluihin käsiksi.

Siniviuhka: Mä pistäisin ukon kyllä lääkäriin. Ei tuo nyt hyvästä voi olla jossa tollain verta tulee harva se kerta.

Ja masistetelijoille: Elkäähän nyt naiset vaipuko epätoivoon. Varsinkin jos menette vielä pienillä yk:lla. Ja jos menette suuremmilla niin sitten lääkäriin yhteys. Kyllä se sieltä tulee, vaikka ei tuliskaan ihan heti!
 
Kaa
Kiireinen kopioi itseään toisesta pinosta:

Pikaisesti kiireen keskeltä:

Tänään kp 31/31 ja aamulla odotetusti nega (HCG 2,1). Menkat ei vielä ole alkaneet, huomenna varmaan on senkin aika. Nyt pääsen viettämään terassi-iltaa kamujen kanssa eikä tartte olla limulinjalla! Kivaa!
 
Ei sais valittaa ei näillä yrityskuukausilla, mutta aina jotenkin aatellu että samantien kun jättää ehkäisyn niin tulee raskaaks. Nyt sitä sitten huomaa, että ei se ihan niin helppoo ookaan. Laittaa vähän miettimään..
Tänään tein taas ovulaatiotestin, siihen tuli ihan vaaleista vaalein viiva. Joten vahvaa viivaa odotellaan..
 
Kiitoksia vaan lohdutuksista, mutta ei tää nyt niin pistä vielä tosiaan masentamaan.. Kyllähän se eka tunti pari menkkojen alettua on pahinta ja tekis mieli joku kuristaa, mutta kyllä tämä tästä :) Olen päättänyt että jouluna viimeistään raskaana :D Hyvä päätös :D:D

:hug: :hug: Kaikille niitä tarvitseville ja kaikkea hyvää aurinkoiseen kesäkuuhun kaikille!
Käyn kyllä lueskelemassa joka päivä, ja saatan käydä kerhon puolella uudet jutut yms hyväksymässä, mutten niin kauheasti kirjoittele :) Yritän olla ottamatta stressiä tästä :)

Lumikeijulle on yv:tä, eli siis lilapohjaiseen kerhoon menet niin hyväksyn sitten huomenissa hakemuksesi :)

Nyt untenmaille :heart: :heart:
 
Siniviuhka, voisko olla et koht tuonkaan takia mies ei innostuis seksistä kun se kipeää sit tekee ja se kiinnike repeää? Mä ainaskaa en kyl hirmusti haluis.. Toki teil o seksittömyyttä ollu kauemmin ni ei ehk se oo se syy mut täst lähi saattais seki vaikuttaa jos tulee haluttomia kausia...

Tääl nippailee sieltä sun täältä ja välil iha miettii josko raskautunu ois mut ei... En usko ko ei noi nännit oo samanmoiset ko plussakierros.. Et tulis ny se täti ni sit pääsis uutee kiertoon.. Ens vkon vloppuna sit meen Turkuun taas kamun kans ni sillo aamul vois tehä testin ja sit voi hyväl omaltunnol juoda jos ja kun sielt nega tulee :) Tosin voihaa se olla et menkat alkaa enne sitä ni ei tartte testata :)
 
Zoe-F
maanantain pitäis mennä töihi ekaa päivää mut voi olla et pomo tykkää aika lämpöst ku nilkutan paikalle.. ärsyttää jo valmiiks jos en oo maanantain kunnos... tänää en ainakaa voinnu ajaa autoo enkä voi istuu normaalist ja nukkuuki pitäis jotenki kummast mahallaa... :kieh: saakelin kaakit
 
Texhippan
Noniin. Tänään tehtiin miehen kanssa päätös että pillerit loppuu just nyt. Ekaa yrittämässä ja päätöstä on jahkattu suuntaan ja toiseen jo pari vuotta. Samaaan aikaan kaikkialle ulkopuolelle olen viestittänyt että meille ei lasta koskaan tule, kiitos vain. Tulkoon yllätyksenä sitten niille jotka ovat vauvauutista meidän perheestä joskus odottaneet. Haluan elää tämän päätöksen kanssa mahdollisimman hissun kissun ja iloita sitten joskus kun sen aika on. Jännittää, pelottaa mutta samalla innostuttaa ajatus, että ehkä jopa vuoden kuluttua meillä voi olla pieni ihminen. :) Ja samalla hermostuttaa, kauhistuttaa ja pelottaa ajatus, että ehkä meillä ei vielä kahden tai kolmenkaan vuoden kuluttua ole plussaa näkyvissä.

Jännää, vaikkakin niin pelottavaa. :D
 
Heippa kaikille! Mä ilmoittautuisin myöskin tänne mukaan -mikäli mahdollista, vaikka osan kanssa jännäillään muissakin ketjuissa =) Ikää mulla on 29 v. mutta 30 menee rikki tässä kuussa :| Kp 23/28 ja yk 2. Olen aiemmin reilu vuoden päivät ollut tuolla toivottomissa haaveilijoissa käännyttämässä miestäni tositoimiin ja nyt keväällä sitten ihme tapahtui ja tässä sitä ollaan :wave:
Texxhippan: Meillä on täysin sama tilanne. Eli olen AINA kaikille ilmoittanut et meille ei lasta tule ja pitkään itsekin niin luulin. Mutta sitten tuossa reilu 1½ vuotta sitten alkoi fiilikset muuttua itsellä ja täällä sitä ollaan :D Siviilissä 2 ihmistä tietää tästä muutoksesta ja muille raskaus saa tulla yllätyksenä, mikäli siis joskus raskaudun :/
 
Hei niiskunenä tervetuloa..

Tervetuloa myös Texhippan...

Täällä ollaan oltu eilen tampereella aamuvuoron jälkeen ja taas olen töissä..
Eipä näillä vuorolistoilla tarvitse paljoa miestäkään nähdä kun aina ollaan eri vuorossa..

KP
 

Yhteistyössä