Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Miragle88 päivitetty on :)

Kat niinpä, parempi se on nyt yritysaikana syödä kun reseptillä ovat ja ei niistä varmaan ole niin suurta haittavaikutusta vaikka olisitkin raskautunut :)
Mä en kyllä tiedä miten tulen kestämään kutinan sitten raskausaikana..mulla on nimittäin tosi ärjyluontoinen nokkosrokko mikä puhkeaa milloin mistäkin ja voitte uskoa, että silloin ois lisäpari käsiä tarpeen :D :D kammottavaa ajatella, että joskus en välttämättä saa syödä nuita allergialääkkeitä, jotka edes vähän hillitsis kutinaa.. :D
 
miracle oliko sulla silloin plussakierrossa sellasia tuntemuksia, niinkuin oisit vuoristoradassa ja oikein ottais mahanpohjasta? :) mietin vaan, että voiskohan tää olla sitä..hmm..vaikkakaan onkohan näillä kiertopäivillä mahdollista, että tulis mitään oireita jos oiskin hyvällä tuurilla tärppi tullu ....
 
Sinikka, ei miula semmosta kyl ollu.. Ol vaa jotai kipuilua ja jomotusta joka tul välil vaa ja sit niit repäsykipuja joskus harvakseltaan.. mut jospa miula ol jo alust asti tuhoon tuomittu se raskaus ko men keskenkii et jospa sen vuoks ei ollu kummoset oireetkaan... näppyjä tosin tul enempi ko laki sallii! Ja nii o tullu nytkii mut yritän aatella et menkkojen takia vaan ku ennee ei oo pillereitkää joiden jälkivaikutus niitä hillitsis.. Eli ko lopetin pillerit ni parina kk:tena ei tullu juurikaan finnei naamaan menkkoje alkaes. Mut sit raskauduin ja tul iha kaameesti. Ja nyt viimekskii ko tul menkat ni tul aika paljon mut ei nii paljoa ku ny.. Et ompa tää mukavaa ko koko ajan pahemmaks vaa menee! :headwall:
 
Sinikka, mulla oli tollasta alkuraskaudesta! En sitä vuoristoratafiilikseksi kuvannut, mut semmosia äkillisiä ihmekouristeluja. Tavallaan tuntu, et meni äkillisesti ihan sekasin (melkein et ois varpusparvi), mut ei sit ollukaan ja meni niinku heti ohi. Eli semmosta pikasta kouristelua johon yhdisty etomista. En osaa selittää :

Mulla on torstaina np-ultra. Jännittää kauheesti :ashamed: Ja eilen oli toka neuvola, jossa kaikki hyvin. Poikasykkeet vilkku ruudulla, et kyl nyt viimeistään oon melkosen varma että meille pikkuprinssi tekee tuloaan jouluksi. :)

Nibblerkö täältä seuraavaksi tulee meidän messiin odotuspuolelle? Kaikki saisitte rynnätä sinne pian, tarvitaan viel lisää häröilijöitä esikoishaaveista plussanneiden pinoon. Toiveilijan kanssa siellä kovaa vauhtia pervouksia puhellaan :D

DD ja pieni pallokala 11+2 (UÄ 11+1, mut nlassa ei vaihettu) :heart:
 
mäkkii tahon teiän matkaan sinne odotukseen! :)

DD ihanaa et sie muistat meitä käyä aina moikkaamassa, tuntuu, että tuo hirveesti piristystä koko yritykseen :) (heh,näköjään tuo miraclen viljelemä murre tarttuu :D ) ainiin!! olikohan se tuolta nyttin puolelta kun sut bongasin ja olit ikääs kirjotellu, olin ihan O_O hyvänen aika, et ookkaan sen vanhempi vaiks oonkin kuvitellu sut jo paaaaaljon paljon vanhemmaksi :D :D

tosiaan tänään on ollu vihlomista massussa aikalailla urakalla ja semmosia muutenkin hassuja tunteita, mahan kurinaa ja semmosia muita hupakoita...enemmän luulen, että johtuu vkl herkkumässyttelystä kuin plussasta ...hmmp...missä vaiheessa ne oireet yleensä edes alkaa?! oon ihan urpo taas :ashamed: :ashamed: :D
 
Eilen näin mun kaverin vastasyntyneen vauvan :heart: :heart: oiii se ol ihana!! Tuli sellanen hullu tsemppi päälle, et prkl mä viel saan kyl oman sellasen..ei ollu sellanen katkera-akka olo vaan päin vastoin olin onnellinen niitten puolesta.. :)

Ainut onkhelma vaa on nyt, et miten mä saisin ukko-kullan oviksen tienoilla kotiin, ku sil on nyt ennen lomaa kaks viikkoo töitä putkeen, eikä oikee pääse kotiin käymään..voih..

Tääl on kyl asenne nyt kohillaan; ei stressiä!! Mukava tosiaan lueskella näitä.. Mä tajusin siel mökkireissulla jotain..palasia loksahteli paikoilleen..ja nyt on aika tyyni olo..:)

miracle mun mies ei oo kyl puhunu vaavoista paljoo, ku se ei uskalla hehkuttaa ennen, ku mitää on ees tapahtunu..ettei sit pety...mut kyl se välillä sanoo, et tulis niin lapsia, ni ois kelle tehä ruokaa ja ois lapsia, ni hän opettasi kunnioittamaan luontoa..yms..
 
Sinikka, itseasiassa oon sua sen vuoden vanhempi :D kun etkös sä ollut -89? korjaa jos oon väärässä. Nuorihan mie olen, mut siit ehkä tulee se illuusio kun tosissan syksyllä jatkan jo 2. vuotta yliopisto-opintoja. Sitä siis moni ihmettelee, et miten kukaan 19v voi olla jo melkein puolivälissä kandin opintoja (oon suorittanu jo enemmän kurssei ekana vuonna). :) Mut kiva kuulla et jostaki on kiva ku käyn tääl! Mul hirvee ikävä tosissaan teitä, ja tuntuu tyhmältä käydä kun pelkään et teist tuntuu et hierosin suolaa haavoihin. Sitä kun en tietenkää taho :( Kaikille teille toivon aidosti sitä plussaa, ja tiedän että tekin tähän vaiheeseen pääsette, joko heti kohta tai sit vähän myöhemmin! Ja toivoa ois tarkotuskin jakaa, jos vaikka tosissaan tää plussatauti tarttuis :) :heart: Kohta varmaan jo tänne vois masukuvaakin laittaa, kun toi mun eteenpäin nojaava kohtu aiheuttaa sen et on jo nyt isohko (siis viikkoihin nähden) vauvamaha!

Koskas sä testaat? Mulla alko oireet tosi pian, siis etominen. Se oli satunnaista jo varmaan joskus dpo 6-7 alkaen, ja sit pikkuhiljaa säännöllisty. ja johan siitä on kuukausi kärsitty :x Mut kyl se tästä, ehkä heinäkuussa saisin jo syötyä normaalisti :D :heart:
 
Tää oottelee menkkoja ja sekstailles tuos äsken ni EI VIELKÄÄN tuhrua.. mitä ihmettä tää on!? Kuinkahaa kauan mu pittää niit ootella.. sillo viimeks se tuhru alko ties kui mont pvää enne menkkoi.. Ni ompa kiva jos hirmusti kierto pitenee... :|
 
DD en mä ajatellu testat vielä piiiiiiitkään aikaan kun kp vasta 18/27-29....että osittain kyllä luulen näiden "oireitten" olevan vaan oman pään tuotosta.. :p toivottavasti nyt ei ois ihan niinkään.. ja siihen ikään vielä, että oonhan minä 89..viimeistä laatua 80-luvulta :D :D :D

mua tuntuu et etoo ihan tosi moni asia, esim ketsuppi yökötti eilen illalla niin paljon, et piti sylkee suusta pois.. ähh...hitsi, mun on varmaan pakko hakeutua jonnekin pääntohtorille näihin oireisiin :D :D
 
Sinikka, joo en mä usko et iha tollo viel :D :D mut kaikkea se vauvakuumeisen naisen pää teettää! Tai sit on jotain ovisteluakin, kun oon kuullut et joillakin voi sillon hiukan etoa. :) Mistäs sitä tietää, tuntuu et yritykseen liittyy loputtomasti kaikkia kummallisia tarinoita.

miracle: toivotaan ettei kierto pitene ilman että plussaa tulee testiin. viel on onneks hyvää aikaa kattoa kuin käy, ja sit jos ei merkkiä kumpaankaan suuntaan, niin suuntaa gynelle. kyllähän noihin pitkiin kiertoihin lääkkeet on. :) plussaonnea! :heart:
 
DD niin voip olla..mä en tosiaan ovistikkuihin edes saanut kunnollista plussaa kun tikuttelin 25-29 pvä..paitsi silloin 25 ja 26 pvä oli sentään viivat, muttei ihan niin tummat kuin testiviiva.. :p

ei pitäis lukea tätä palstaa enää, alkaa pää kuvittelemaan kaikenlaista :p onneks kohta taas puoltoista tuntia taukoa kun alkaa Los Serranos :) :) :)
 
DaylightDancer munki mielest on just kivaa ku käyt täällä kertomassa kuulumisia ja puhaltelemassa plussia :p oot meiän esikoishimolaisten jengii :)

Ja Siniviuhka ja miracle täällö vaan kaksistaan kaakattaa... Välissä lukee jonkun kesälomatoivotusviesti.. =) määki oon lomalla nyt parisen viikkoa ja yritän ottaa rennosti.. Väitän et lakkasin laskemasta kp:tä mut mitä nyt joka päivä kalenteriin laitan kuluvan päivän et hiukan pysyn kärryillä... Hassu ajatella et 3kk yrityst takan mut yk 2 vaan junnaa ja junnaa...

Laskin myös, et nännisärky kesti 10pv jonka jälkeen viel edellispvä hiukan jomotti, ja nyt ei mitään. Onneks on ihanat ilmat täällä Turun seudulla =)
 

Yhteistyössä