Sinikka, itseasiassa oon sua sen vuoden vanhempi
kun etkös sä ollut -89? korjaa jos oon väärässä. Nuorihan mie olen, mut siit ehkä tulee se illuusio kun tosissan syksyllä jatkan jo 2. vuotta yliopisto-opintoja. Sitä siis moni ihmettelee, et miten kukaan 19v voi olla jo melkein puolivälissä kandin opintoja (oon suorittanu jo enemmän kurssei ekana vuonna).
Mut kiva kuulla et jostaki on kiva ku käyn tääl! Mul hirvee ikävä tosissaan teitä, ja tuntuu tyhmältä käydä kun pelkään et teist tuntuu et hierosin suolaa haavoihin. Sitä kun en tietenkää taho
Kaikille teille toivon aidosti sitä plussaa, ja tiedän että tekin tähän vaiheeseen pääsette, joko heti kohta tai sit vähän myöhemmin! Ja toivoa ois tarkotuskin jakaa, jos vaikka tosissaan tää plussatauti tarttuis
:heart: Kohta varmaan jo tänne vois masukuvaakin laittaa, kun toi mun eteenpäin nojaava kohtu aiheuttaa sen et on jo nyt isohko (siis viikkoihin nähden) vauvamaha!
Koskas sä testaat? Mulla alko oireet tosi pian, siis etominen. Se oli satunnaista jo varmaan joskus dpo 6-7 alkaen, ja sit pikkuhiljaa säännöllisty. ja johan siitä on kuukausi kärsitty :x Mut kyl se tästä, ehkä heinäkuussa saisin jo syötyä normaalisti
:heart: