Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

kiitos TA, täytynee tutustua tarjontaan =)

Mies on muutenkin ihan houruissaan tän palstailun kanssa, kun aina lueskelen tein juttui täällä...sitten yrittää kuumeisesti selvittää miun nimimerkkiä kun en kiusallanikaan ole kertonut; nyt kun kotiin alkaa tulla palstalaisten suosittelemia raskaustestejä ni a vot! :LOL: Tosin just ku autolla ajettiin kotia kohti totes mies "On miulla sitten kova vauvakuume!" Olin ihan että :heart:

Heipä hei kaikille!!! Varmaan itselläkin tulee jonkinlaista taukoa palstailuun ovikseen asti.. jotenkin niin tympeiltä tuntuu nää kierron alku päivät :/ Kierron loppu vaiheilla on aina kiva yhdessä jännäillä! Tämän kierron aijon ottaa tyynesti. tai siis näin alussahan sitä kovasti lupailee itselleen , mutta loppussa kuitenkin on jo kerennyt kaikki oireet kuvitella ja testejä ostettu 50 ? (liioittelua) :D

hitto! mie onnistuin taas sössii tekniikan kanssa: nyt toi tuli kaksi kertaa ja kaiken lisäks poistin viestin minkä just äsken kirjoitin :kieh: :LOL:

Miracle, mustasukkainen meille?HEH :LOL: meillä mies oli ihan täh?, kun kerroin tuosta kerhopuolesta, et mikä tulevien mammojen salakerho teillä siellä on, et näytäs niiden kuvia, ovatko samanlaisia vouhottajia kuin sieki...mut enpäs kiusallanikaan näyttänyt vaan koitin häätää isyyssivuille :LOL: tosin mies on koukahtanut nyt tänne kaksplussan Mitäs nyt-palstalle, vaikka ei ilkee sitä kellekään myöntää... :LOL: :LOL:

Tajusin myös tänään, et heinäkuussa jään aivan ypöyksin tänne kotiin.. siippa lähtee suorittamaan valtion palvelusta armeijaan :'( Ja taitaa se miestäkin ärsyttää. huomasin, sen kun tänään koitin ottaa asiaa puheeksi, niin kovin yksisanaisesti vastaili. Onhas se sanonut ajat sitten, et jos sillon muutama vuosi sitten olisi ollut viisaampi, niin se olisi jo hoidettu alta pois.

Eli siis tämä kierto mennään vielä tosi toimissa ja heinäkuussä siirrytään tjoittailemaan :/ ehkä vähempi stressaaminen toisi tulosta :)

EllaMaaria, no ei ny iha teille mut sillai.. jos ymmärrät :p ko oon kummiskii nii monasti tääl ja sit en kuule mitään ko keskityn ni se joskus sit leikilteen ärsyyntyy siit ja sit sitä pittää tuas vähä helliä ni se on taas iha ok :D

tinyangel luulen kans, et en voi olla täältä pois, kuin pari päivää. Niin johan alkaa kiinnostamaan mitä muille kuumeilijoille kuuluu :D

Meillä kans siippa lueskelee noita mitäs- nyt palstan juttuja :) ja huutaa aina katsomaan, jos jotain mielenkiintoista tapahtuu ;) Mun oma palsta vahti!

Daadeli täällä on niin mukava lueskella muiden juttuja...kun kaikki samassa veneessä ollaan. ja tietty mukava kertoilla kaikkea hassuu teille...minun mieheni kun ei enää halua oikeastaa kuulla muuta kun että "plussa tuli"...oon tainut hölistä vauva höpinäitä vähän liikaa :ashamed: :D

mu mies taasen on siitä hassu et aikoinaan ko alotettii yritys ni se ol iha et no kyl se tulee sit ku on tullakseen ja sithää sen näkee et o tärpänny ku suunnillee maha kasvaa.. :p eli ei tuntunu hirmu vauvakuumetta potevan. Mut ny ku kerra o ollu jo raskaana ni se jo kyselee välil et joko oot testannu ja muuteskii siit kyl huomaa selvästi et sil on vauvakuume vaiks kuin koittaa leikiltee sitä aina kieltää :LOL:

miepäs pistänki tuolta testit tilaukseen vaikka oonki testailun lopettanunna (niin varmaa, uskokoon ken tahtoo...)

Daadeli, muista kohdistaa ovikset sitten kotilomille....tai vielä parempi on, kun hoidat homman kotiin ennen sitä :D nyt kuule armeijan kurilla pistät pullat uuniin!

ymmärsin kyllä miracle, mut on vaan niin hauskoja ylipäätänsä noi miekkoset :) ootte varmaan lukenu esim. niitä synnytyskertomuksia...kun kätilö on esim.luvannut soittaa, kun synnytys alkaa ja sitte soittanu tyyliin "nyt alkaa synnytys, mut ei hätää, aja parta ja ota rauhassa..." sitten mies on mennyt synnärille ja vaimo ollut et "näytätpäs oudolta, miks hitossa oot parran ajanu, ethän koskaan aja..", johon mies toteaa "Kätilö käski..."

Kat
Toivottavasti kestät ihottumat, KUN lopetat allergialääkkeet.. On se sit sen arvoista =)

Mulla on nyt semmoiset tuntemukset, et menkat olis alkamassa.. En muistanutkaan et ne voi olla näin kivuliaat.. Ainut ero on, et en ole yhtään ärtynyt. Jotenkin niin autuaassa tilassa, kun ajattelen, kuinka olemme keskustelleet miehen kanssa viime aikoina vauvasta jne. Eilen se jo suunnitteli kuinka menee koiran ja lapsen kanssa sit pyöräretkelle =)

Mut alkais nyt vaan ne menkat, niin vois alkaa sit odotella oikeaa hetkeä.. Toivottavasti mies ei oo vaan silloin työmatkalla!

Kat voi kuule sitä mäkin toivon, että kestän :D :D tai sit pitää vaan vallottaa toi kylppäri ja istua jääkylmässä suihkussa (ainoa luomukeino mikä auttaa) ja sekää ei kuulosta tosiaankaan houkuttelevalta..

hahahaaa joku pulu on menny meiän ilmastointilaitteen päälle tai läheisyyteen. :D säikähdin ihan kun alkoi kuulumaan hirmu "uuuh uuuuh uuuh" tuolta ilmastoinnista, mut sitten kun kuunteli tarkemmin, nii puluhan se vaan ja ilmastointikanava muokkaa sen ääntä niinkuin se ois joku hikinen vanha pervo :LOL: :LOL:

hmmp..broikkarinkoivet ois uunissa med kruunukasvikset, huomenna risottoa :p :) nams..
lämmöt mittailin eikä mitään uutta..eli siis ei taida olla plussaa tässäkään kierrossa..

Siniviuhka ja joku toinen kun kyseli niistä allergialääkkeistä..
Zyrtec, heinixiä saa käyttää raskauden aikana.. Kaverini joka on todella allerginen sanoi, että sitä lääkäri oli sanonut, että voi käyttää vaikka raskaana..

KP

Yhteistyössä