Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

KP Juu hyvä tietää vastaisuuden varalle :) tuo Zyrtec on samaa kuin Zyzal, molemmat käsikauppalääkkeitä ja ainakaan tuo Zyzalin "normaali" annos ei minuun tehoa alkuunsakaan..pitää sitten jos joskus raskaana olen, niin neuvotella lääkärin kanssa :)
 
Heippa kaikille!

Täällä on niin pitkät ja epäsäännölliset kierrot, että mulla on mahdollinen ovis viikon sisällä. Eli nyt sovittiin miehen kanssa tuo joka toinen ilta- kuivaharjoittelu. ;)

Mielenkiintoisia hetkiä eilen...
Olin semmosessa hoidossa, energiahoidossa siis, jossa hoitaja näki vaaleatukkaisen taaperotytön olevan tarraantuneena jalkaani. Oli niin lähellä ja niin kiinni kun pääsee. Elikkäs se tarkottaisi vähän niikun sitä, että tuo tyttö olisi tuloillaan tänne maailmaan hyvin pian, niin lähellä se oli.
Energiat ja olemus ovat ikään kuin jo "laskeutuneet" maapallolle, minuun kiinni. :heart:

Juu, tunnustan, minä oon se tän sakin hihhuli. Ihan henkeen ja vereen.

Mitäs muuta piti...
Nibbler: eivät ole meidänkään smokkipojat älynlahjoilla siunattu. Tänä aamuna Toivo (HUOM. saa onnitella, Toivon nimpparitkin tänään). tuijotti minua kun sudin hiukan puuteria naamaan. Ja bongas kai ekaa kerta amiun NÄNNIN. Se hyökkäs tassuinensa sen kimppuun. Ajatteli että tuon pienen pallon vien öleikkeihini tuosta... :LOL:

Sanoin että kaikkeni eteesi antasin, mutta en nyt tätä nänniä kuitenkaan. :D

-B
 
Heippa kaikille :wave: Ja :hug: :hug: :hug: :hug: kaikille sitä tarvitseville =)
Tulin minäkin teitä moikkaamaan ja tuomaan plussatuulahduksen mukanani ++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
Siinä teille ROIMA tuulahdus, ettekös ala pikkuhiljaa liittymään tonne odotupuolelle ;)

Sitten vähän omia kuulumisia, toivottavasti en pahoita kenenkään mieltä... :ashamed:
Eli, eka ultra oli tänään. Löytyi elävä, 10 mm:n pituinen sikiö, joka oli siellä missä pitääkin :heart: Kuultiin pikkuisen sydämenlyönnitkin :heart: Kaikki on siis kunnossa :heart:
On niin helpottunut, liikuttunut ja onnellinen olo, samoin tulevalla iskällä, joka oli myös mukana :heart:
 
rouva b :LOL: ei helv... tota meillä ei oo vielä keksitty! meillä kytätään ku isäntäpari yrittää lempeillä. molemmat kissat istuu sängynlaidalla ja arvostelee. :D :headwall: potkasee ne alas niin ne on siinä kohta taas. hyvä ku ei selkään hyppää.

 
onnea toiveilija, hienoa et kaikki ol hyvin! :heart:

mie oon ny huomannu sen nännien pingottumisenkin (no jaa'a, iha ko en huomais ko sitä kyttäilen ko tiiän ny et se ol sillo raskausoire viimeks :D) mut ei se ehk iha niin luja oo ko raskautues, tai et ei iha nii usein oon.. Mut menkkoja ei näy ei kuulu.. Saa ny katella sit..
 

Nibbler: Eikö ne silmäparit häiritse siinä? :LOL: Meillä "esikoinen" osaa jo väistyä tieltä, eli ei tule sotkemaan, kun taas tää kuopus on niin vauva vielä, että ei oo niin pienen silmille ne touhut. Eli se heitetään isoveljen huomaan siksi aikaa. On nää kyllä hassuja.

Toiveilijalle onnittelut, ihana kuulla! Mikäs sun rv olikaan, kun on jo noin "iso" tämä teidän tekele? :LOL: Saitteko kuvaa mukaan?

-B-
 
Rouva B, kiitos kaunis =) Eli mun omien laskujen mukaan ois 7+4, neuvolan laskurin mukaan 8+4 ja nyt ultrassa 7+0, mut meinas, et toi voi muuttuu =) Näkee tarkemmin sit toisessa ultrassa =) Saatiin, parikin kuvaa :heart: Arvaa vaan, oonko aamun katellu niitä tässä... :D :heart:

Toi sun kokemus on aika mielenkiintonen =) Ja voi hyvinkin käydä toteen =) ;)
 
eikös ultrast saa aina kuvan mukaan?

ja juu kyl hyvinkii voi plussa tulla ko kummiskii se ois ollu liian aikaistakin sillo testailla ko kp28 testasin sen negan.. et kahtoo ny :D kopin ainaskii otin toiveilijan plussatuulista kuten oon aina ottana muidenkiin, nih! :p
 
miracle: kyl toi vahvasti kuulostas siltä että plussa voisi pärähtää :D nännioireet ovat aina lupaavia! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: (köhii sinnepäin plussatautia) :D

toiveilija: onnea viel tänneki, kirjotin pidempää tonne esikoishaaveista plussanneisiin :D :heart:

Mie tuun sit huomenna kans häiriköimään, kertoo np-ultrakuulumiset. Ja jännittää oikeestaan viel enemmän kun varhaisultra. Mut huomenna aikaisin jo se, onneks :)

DD ja pieni pallokala 11+3 :heart:
 
miracle: kyl sun suhtautuminen viel on hyvä, oot varautunut menkkoihin mut samalla myös hivenen toiveikas. se on ihan luvallista :) ja luulen, et vaikka kuinka nyt asennoituisit niihin menkkoihin, pettyisit silti vaikket raskauden mahdollisuutta olisikaan sen kummemmin pohtinut. sie oot vahva nainen, kyl sä eteenpäin polskit vaikka miten kävi perjantaina =) kiitos tsempityksistä, sitä toivotaan todella!
 
Kat
Muuttuisipa sulla plussaksi!! =)

Täällä eilen kärsittiin menkkojen alkuoireista, oli niin kipeät munasarjat ja alavatsa, mut nyt ne katos selän juilintaa lukuun ottamatta. Saas nähdä.

Eilen sattui hassu välikohtaus töissä - eräs henkilö vain totesi, että kerrotkos se sinäkin minulle uutiset, koska ei kahta ilman kolmatta (kaksi työkaveria kuulemma ilmoittanut kahden päivän sisällä jäävänsä ensi talvena mammalomalle..) Eihän siihen auttanut kuin nauraa ja sanoa ei.. (noh, toivottavasti syksyllä jo toisenlainen vastaus).. Tuntuu, et vauvajuttuja pursuaa nyt joka paikasta.. tai sit itse on vaan alkanut nähdä paremmin.
 
Täällä ollaan taas netin ulottuvissa kun olin tuossa muutaman päivän työreissulla. En ollut huomaavina plussia, mutta en kyllä jaksanut selailla pahemmin. Mutta jos on sellasia tullut niin onnea paljon. Ja neganneille ja tädin härnäämille :hug:

On kyllä täällä palstalla hiljentyt näin kesän myötä :eek:

Miraclelle onnea matkaan. Koska testaat? Sorry jos on jo kysytty.
 
heippa tytöt :wave: Tulin kurkkimaan mitäs tänne kuuluu :heart:
Mulla huomen aamulla eka neuvola, kyllä jännittää :D Pitäkää peukkuja, että kaikki olis hyvin ja sydänäänet kuuluis(jos niitä kuunnellaan) :heart:
Paljon plussa tuulia tänne +++++++++++++ :heart: :heart:

vauvis 10+2 :heart:
 
Veena, hope so.. must vaa tuntuu etten oo ovuloinu olleskaan :ashamed: ku lämmöt ne ei vaan nouse ei sitte millään.. mikäs sulla tilanne? Etkös sie koht jo plussaa ;) vai oliks se nii et sie vast panikoit sitä yht aukiolohommaa vai mikä se ol.. ni millos se sit on?
 
Toiveilija: On kullä tunnustettava että olo on kuin modernia taidetta kattoisi. Eli en siis hahmota ollenkaan mitä kuvassa pitäisi olla. Mutta varmasti siellä on ihana pikkuinen :)

Miracle: Juu panikointihan tässä on edelleen päällä. Perjantaina se sitten on edessä. Onneksi mies tulee mukaan niin voi ottaa kiinni sitten kun pyörryn jo siinä ovella :D
 
Veena, no mut jospa se ei ois niin kamalata! :hug: ko kaikkiha kokee omal tavallaan. Ja sit ainaskii saat siit niin ison hyödyn et on se sen arvosta!! :hug:

mä en jotenkii edelleenkää ossaa noist muiden ultrakuvista iloita.. anteeks.. :ashamed: :snotty:
 
ny mua oikeen hävettää.. et miten pitää olla tämmönen :ashamed: onnea toiveilija!! :heart: vaiks kuin oonkin iloinen et toisilla on kaikki hyvin ja siel se pienoinen asustelee ni en vaa kykene noit kuvii oikeen kahteleen edelleenkään.. ko aina se oma km tulee mieleen.. vaik kuin sitä o yrittäny jo päästä sen yli ees jollai taval.. mut ehk sitä ei pääse enne ku on oma pienokainen sit kyydissä taas..
 
vauvahaaveita: Kohta säkin saat oman tommosen modernin taideteoksen niikun Toiveilijalla.

Minäkään en tuosta tajua, muutakun ettäei kai toi tumma voi olla vauvaa? Eikös se oo se pussi ja nuo läiskät siellä vauva? Vai miten? :ashamed:

Miracle: Minäkin kattelen toisten vauvoja, ultria ja muita vähän haikeansulokkaasti. Vähän samalla lailla kun peikkotyttö kattois prinsessaruususen kaunista mekkoa.
Maailmassa on kauneutta ja ihanuutta. Ei just nyt mulla samanlaista, mutta ainakin muilla, ja se on ihan hyvä asia. Antaa pontta haaveilulle kuitenkin...
Sille siis, että jos se on muillekin mahdollista, niin on kyllä mullekin. ;)
 
toiveilija: itse myös varhaisultrassa käyneenä tulkitsen ton niin että pieni irrallinen osa on ruskuaispussin jäänne ja sitten se siinä vieressä pienen pieni alkio? oonko väärässä :D ja tietysti musta osa lapsivettä jne jne. kummasti näitä oppii katsomaan kun on omansakin tuollaisena nähnyt :) onneks np-ultrakuvissa ei enää tartte arvuutella miten päin se pieni ihme lilluu.
 

Yhteistyössä