Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

miracle taitaa olla sama vika... mut jotenki on nyt semmone fiilis ku toi aurinko paistaa enempi ja on niin kivaa ulkona ni mikä kiiru on.. onko musta tulossa iha tjottailija :)

mulla on leipä uunissa, ihanaa kun on aikaa leipoa niitäki pitkäst aikaa... ja tänää huomasin et mun yrttiviljelmät tuottaa tulosta, tillin kohdalla tunkee jotai versoa ylös =)
 
oon funtsinu kans ihan samaa tosta tjottailusta, et alunpitäenhän sen meilläkin piti niin mennä, ennenkuin sorruin ostamaan sen ekan satsin tikkuja..nyt sit oon miettiny, et kannattaako mun edes tikuttaa kun mies kuitenkin käy töissä ja me ei tosiaan välttämättä nähdä kun pari tuntia yössä..jos tjottais vaan ja luottais siihen, että satunnaisseksillä ois vaikutusta..
 
meil tais tulla tää tjottailumeininki ihan vaan näistä mun pitkistä kierroista... viime kierros mies kyseli vähän väliä että koska testaan blaa blaa, nyt en oo taas miettiny asiaa... vaiks viime testist on kulunu jo viikko!! oho! hmm... pitäisköhän käydä apteekissa ja lorotella huomenna :p

Siniviuhka heit jorpakkoon ne tikut... :D mää jaksan aina niistä sanoa..
 
joo en miekää ovistikkuihi ennee sorru vähään aikaa ainaskaa.. Toivot. :D Sit kummiskii jossai vaihees sorrun ja se siitä :D Tosin sillo ko ekan ja vikan kerran elämässäni oon ovista tikutellu ni sillo raskauduinki :) Mut nooh, jospa sitä raskautuis iha ilmankii :) Kuha ne menkat ny vaa sielt alkais ni pääsis yrittään taas.. Sit ko toivoo et no oiskii raskautunu mut ko ei oo muita oireita ko mieletön määrä finnejä mikä sekin varmaa vaa ennakoi menkkoja. Noh, ei maha mittää :p
 
miracle joo eihän se muuten haittaa, mutta piti olla tilaamatta, etten testaile liian aikaisin ja pety...
sitten muistin että ollaan menossa juhannuksena ryyppää ja grillaa kavereille...pakko testaa ennen sitä. En haluu ryypätä jos sattuisinkin olla raskaana....
 
ai muutkin eksyivät mahoja kattelemaa :LOL:

eilen kävi kyllä kaupungilla nolo juttu..tuli noista mahoista mieleen. Olin kaverini kanssa toljottelemassa mitä vois ostaa, ja hän tietää tästä vauvakuumeilusta...Olin bongannut varmaan tuhat ja yks raskaana olevaa naista ja aina kattelin niitä sillai toivottoman näköisenä "voi kun oisin raskaana"...sitten tuli taas yks möhömaha nainen ja loin sen katseen...Kaveri totes topakasti "nyt sie lopetat tuon HETI" ja tietty sitten revettiin molemmat... No eikös sen kaveri tullut takaa ja kun naurettii makoisasti, niin se matki meidän naurua, et "hehe heheee"...Luuli varmaan et naurettiin sille raskaana olevalle :ashamed: Kylläpä nolotti kovasti...mut on kyllä aiheesta sittemmin monet naurutkin irronnu :LOL: Et oli herkkänä ystäväkin ku toinen on raskaana...

Mistä kannattaa tilata netistä raskaustestejä? Mitkä ylipäätään on esim. teillä suosiossa ja käytössä?

Talvimamma[/b, onko vieläKIN leipää tarjota?pistetääs kerhon puolelle joku reseptikeskustelu käyntiin, on helppo sitten tallentaa koneelle...JUU!!!
 
kiitos TA, täytynee tutustua tarjontaan =)

Mies on muutenkin ihan houruissaan tän palstailun kanssa, kun aina lueskelen tein juttui täällä...sitten yrittää kuumeisesti selvittää miun nimimerkkiä kun en kiusallanikaan ole kertonut; nyt kun kotiin alkaa tulla palstalaisten suosittelemia raskaustestejä ni a vot! :LOL: Tosin just ku autolla ajettiin kotia kohti totes mies "On miulla sitten kova vauvakuume!" Olin ihan että :heart:
 
joo mä kartan noita mahakuvia.. sillo etenki km jälkeen ko en viel ollu läheskää toipunu ni ol tääl kuumeilupuolellakii mahakuva ni jotenkii rysähti viel kauheemmin ja taantu se toipumisprosessi.. Ny niit tosin varmaa kestäis kahtoa paremmin.
 

Yhteistyössä